روايات

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني البارت الخامس عشر

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الجزء الخامس عشر

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني
رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الحلقة الخامسة عشر

حور ببرود: والمطلوب مني
كيان بهدوء: خلاص ياحور بلاش برود دلوقتي
كنزي ببرأه: الراجل قالك اسف خلاص بقا
خالد بضحك: عليا الطلاق العيال دي بتفهم
كيان برفع حاجب: عيال
آدم بحب: وحشتوني اوي يابنات
كنزي جريت علي ابوها
كنزي: وانت كمان ياصقور
آدم بضحك: وكمان عرفته اسم صقر
آدم: كيان تعالي
كيان بصت لحور واتكلمت ببرود: لا انا هطلع اجهز حاجتي عشان نمشي معاك
خالد بصدمه: مين دي
حور بضحك: بنتي

 

 

آدم بتوهان في ضحكتها: عشان كده قمر ذيك
كنزي بحده: كفايه يلا ياحور خلينا نلم هدومنا عشان نمشي
وطلعو
آدم بسعاده: انا مش مصدق ان خلاص حور هترجع ليا تاني
خالد بتحذير: بس اياك تزعلها تاني والله لو زعلتها مش هخليك تشوفها تاني
أدم بإستغراب: استنا بس كده هوا انت كنت عارف مكانها
خالد بثقه: طبعٱ
آدم بضيق: وماقولتليش ليه وانت شايفني بموت كل يوم من غيرها
خالد: يعني كنت هعيش ازاي وهي بعيده عني دي توأمي افهم
آدم بتنهيده: المهم انها رجعتلي تاني
_______________♡
مريم بتعب: يابنتي حرام عليكي بقا اسكتي تعبتني
ليث ببرأه: هاتيها ياماما انا هسكتها
مريم بضحك: لا واثق من نفسك اوي
ليث ببرود: طبعٱ
مريم بتعب: طب خد ياخويا خليني اقوم اعمل الاكل بابا زمانه علي وصول
ليث اخد منها فرحه الصغيره وقعد بيها
بعد شويه كانت فرحه تضحك مع اخيها وصوت ضحكم يملء المنزل
مريم اتت علي صوت ضحكهم
مريم بتعجب: بقا دي الي كانت بتصرخ من خمس ثواني
ليث بغرور: هوا انا اي حد ولا اي انا الرائد ليث يوسف الألفي

 

 

مريم بضيق: بلاش يا ليث اطلع حاجه تاني
ليث بعصبيه: ماما دي حياتي وانا عوز اطلع ظابط
فرحه خافت من الصوت العالي وبدأت في البكاء
ليث بخضه: قلب ليث بيعيط ليه وشالها تاني
ليث بهدوء: لو سمحتي ياماما دي حريتي وانا حر
مريم بيأس: ماشي ياليث
_____________♡
هايدي بصراخ: محمااااااد
محمد بفزع: اي يابنت المجنونه
هايدي بفرحه: انا حامل
محمد بصدمه: قولتي اي
غيث بضحك: بتقولك حامل
محمد بفرحه شال هايدي ولف بيها: مبروك ياروحي
غيث بزهق: بقولكم اي انا جعان سبكم من الي بتعملو ده
محمد برفع حاجب: الواد ده جي منين
هايدي بضحك: ابنك ياحبيبي
محمد بضحك: مع اني مش عارف ازاي بس ماشي
غيث ببرود: خلصتو يلا بقا بقول جعان
هايدي بحب: حاضر ياحبيبي هقوم احضر الاكل
_____________♡
جنه بقرف: بالله يا اسر مش قادره
اسر: ياقلبي انتي ماكلتيش حاجه
جنه بقرف: مش عوزه اكل مش جعانه
خالد بصداع: بس بقا مش عارف اتفرج علي الفليم
اسر بغضب: انت يازفت مش عندك زفت مذاكره
خالد ببرود: خلاصتها وبعدين اسمي خالد مش زفت
اسر برفع حاجب: اي البرود ده
جنه بغيظ: ساب كل حاجه في حور وخد منها البرود بس

 

 

خالد بملل: انا عارف اني مش هعرف اتفرج هنا انا طالع اتفرج في اوضتي
______________♡
حور ببرود: يلا
آدم: يلا اخدها هي والبنات ومشيو
بعد وقت وصلو البيت
ناهد بصدمه: حور
حور جريت عليها
حور بشوق: وحشتني ياماما
ناهد بعتاب: كده ياحور تغيبي علينا الفتره دي كلها
حور بحزن: غضب عني
ناهد: خلاص اهم حاجه انك رجعتي
آدم: مش يلا بقا نطلع نرتاح شويه
خالد بضحك: ياعم استنا مستعجل علي اي
آدم: خليك في حالك بس مالكش دعوه
واخد حور وطلع بعد ما دخل البنات غرفتهم
________________♡
الباشا: چني ماتت ياعصام
عصام بصدمه: اي ماتت يعني اي

 

 

الباشا: عصام اوعا موت چني ينسيك انتقامك من صقر وعيلته
عصام بغضب: كفايه بقا انتقامك انت خلني اموت الانسانه الواحيده الي حبتها
الباشا: قصدك اي
عصام بعصبيه: قصدي اني هاخد ابني واعيش بعيد عن الكره والحقد بتاعك ده الانتقام
الباشا بغضب: عصااااام انت نسيت ده اتفاق بينا
عصام بندم: خلاص سحبت الاتفاق خليني اعيش للحته الي منها ابني
______________♡

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!