روايات

رواية اسيره قلبي الفصل الرابع 4 بقلم جنى محمد

رواية اسيره قلبي الفصل الرابع 4 بقلم جنى محمد

رواية اسيره قلبي الجزء الرابع

رواية اسيره قلبي البارت الرابع

رواية اسيره قلبي
رواية اسيره قلبي

رواية اسيره قلبي الحلقة الرابعة

زين ضربه بوكس ف وشه ووقعه الشاب ده بيحب اسيل او كما هو معتقد وبيحاول يكلمها بس هي رافضه لانها شيفاه صايع وكل شويه مع بنت واسمه يوسف

يوسف بغضب. انت مين وازاي ترفع ايدك عليا

زين وانت مالك يروح ام*ك

يوسف لا ليا وبعدين بتدافع عنها ليه ولا تكون حبيب القلب

اسيل كانت بتعيط وخايفه ع زين عشان ميتهورش

زين اتعصب ومسكه نزل فيه ضرب وف الاخر قاله دي اشرف منك ومن اشكالك وبص للناس اللي بتتفرج عليهم وقال كل واحد يروح يشوف وراه اي دي بنت خالتي وبدافع عنها الكل مشي وزين قرب من اسيل اللي بتعيط وخايفه واخدها ودخلو الكافيه اللي ف الجامعه وقالها

زين بتعيطي ليه

اسيل اناا كنت خايفه عليك علشان متتهورش ومش بحب العنف

زين بيحاول يهدا. بعد كده متديش اهميه لحد ومتقفيش لو حد ناده عليكي

اسيل تمام

وزين مشي واسيل خلصت محاضرات وروحت وفضلو ع الحال ده واسيل بدات تعجب بزين وزين كان حبها خلاص

بس السؤال هل هيفضل الهدوء والسعاده دي مستمره

___________استغفرالله العظيم واتوب اليه بقلمي جني محمد

عده شهرين وف يوم اسيل كانت ف الكليه وفونها رن وكانت مامتها

اسيل الو يماما

الشخص. ولدتك عملت حادثه هي وباباكي

اسيل بدموع فعنيها طب العنوان اي

الشخص. مستشفي………..

اسيل قفلت ورنت ع زين ورد

زين الو ي اسيل

اسيل بدموع الحقني يزين ماما وبابا عملو حادثه

زين بخضه اي طب انا جيلك بسرعه وراحلها وراحو المستشفى واسيل دخلت جري وسالت عن غرفه ابوها وامها وطلعط وقفت ادام غرفه العمليات وبتعيط وبتدعي زين كان بيهديها

الدكتور خرج جريت عليه اسيل وزين

اسيل بابا وماما ي دكتور عاملين اي

الدكتور بحزن. البقاء لله مامتك وباباكي ف مكان احسن

اسيل انهارت واغما عليها وزين شالها ودخلها اوضه ورن ع مامته وجت وفضلت تعيط ع اختها واخوات زين عرفو وزعلو جدا ع اسيل وزين كان متماسك عشان اسيل واسيل فضلت نايمه يومين من الصدمه وزين مرضيش يدفن اهلها غير لما تفوق وف يوم زين كان قاعد جنب اسيل وماسك اديها وحس انها صحيت بص عليها لقاها صحيت

زين بلهفه. اسيل انتي كويسه

اسيل ماما وبابا فين

زين انتي اكيد عارفه ان دي سنه الحياه وهما ف مكان احسن

اسيل انهارده وزين فهما ان لازم يدفنو وحصل وبعد الدفنه اسيل هتروح البيت وراحت معاها مامت زين وزين واسر وشهد وداخلين البيت لقو عمت اسيل قاعده بكل برود

عمت اسيل شخصيه حقديه بتكره اسيل وامها واخوها وعملت كل حاجه عشان تخلي كل حاجه يملكها اخوها تبفا ملكها ونجحت بكده ف تظوير ورق واسمها نور

عمت اسيل. انتو داخلين فين

اسيل بستغراب ف اي يعمتو داخله بيتي

عمتها. لا يحبيبتي البيت ده بأسمي واملاكي

اسيل بصدمه اي

عمتها ايوه دا ملكي

اسيل انتي كدابه استحاله بابا يكتبلك البيت ب اسمك

عمتها بغل ايوه صح انا ظورت ورق واعلا ما ف خيلك اركبيه

زين بعصبيه اتلمي يوليه انتي متعرفيش ببتكلمي مع فرد عيله السيوفي

عمتها ب طمع اي اتفضل يبه اتفضل

زين بقرف تاخدي اتنين مليون ومشفش وشك ف الفيلا

عمتها بطمع اكبر تمام يومين وهديك ورق الملكيه ليك

زين توتو ل اسيل

اسيل ودا كله وهي تايها وف لحظه سمعو صوت قوي ع الارض بصو لقوها اسيل اغما عليها كلهم اتخضو وزين شالها وقال لعمتها معاكي يوم ونزل وطول الطريق ومامت زين وشهد بيعيطو ع اسيل واللي بيحصل فيها وبياخدها الفيلا عندهم وبيعدي اليوم تاني يوم الصبح

اسيل بتفوق وبتبص حوليها وو…………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اسيره قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!