روايات

رواية اهملت تعبي ولكن الفصل الثالث 3 بقلم منة محرم

رواية اهملت تعبي ولكن الفصل الثالث 3 بقلم منة محرم

رواية اهملت تعبي ولكن البارت الثالث

رواية اهملت تعبي ولكن الجزء الثالث

رواية اهملت تعبي ولكن
رواية اهملت تعبي ولكن

رواية اهملت تعبي ولكن الحلقة الثالثة

احمد ووعد وهما طالعين:
يونس عمي ثواني ممكن اتكلم معاك شويه
احمد: طب اطلعي انتي ياوعد
وعد: اوك
يونس واحمد في المكتب
يونس: عمي هي مش حاسس انها مش متقبلاني لو انتو غصبنها عليا احنا في اولها اهو بلاش من الموضوع ده
احمد: لا ياحبيبي هي بس علشان مش واخده عليك لسه
يونس: يمكن يلا روح انت ياعمي ريح شويه وانا هخش اوضتي
احمد: اساعدك طيب
يونس: لا انا بعرف وبعدين اوضتي في الدور الارضي
احمد: طب ياحبيبي مع السلامه ولو شوفت ابوك قولو بقه اننا جينا علشان انا هنام شويه
يونس: تمام ياعمي

 

 

في اوضه وعد
وعد: وهي بتفتكر ايام زمان لما سابت يونس
فلاش باااك
وعد: يونس انا بحبك متخلهومش ياخدوني انا عايزه افضل معاك
يونس بحزن: بابا وجدو قالي مكلمكيش تاني ياوعد
وعد: يعني انت مش هتكلمني تاني
يونس: انا اقدر ياقلب يونس هكلمك طبعا طز فيهم
وعد بضحك: هههههه انا بحبك اووي هو احنا ممكن نتجوز لو كبرنا
يونس: انا مستني اكبر علشان اتجوزك
وعد بطفوله: بجد يعني هتفضل تحبني
يونس: لاخر يوم في عمري
وعد: اوعا تنساني
يونس انا هروح الدرس بتاعي ونرجع نلعب تمام
وعد: وهي حاسه انها مش هتشوفه تاني: سلام يايونس
احمد: يلا ياوعدد
وعد بعياط: طب استني يونس يرجع من الدرس بتاعه
احمد بعصبيه:يلا ياوعدد
بااااك
وعد بدموع: معرفش بس مش عارفه اسمحك يايونس مع انك معملتش حاجه ليا بس كرها اي حاجه خاصه بعمي وانهم عايزني اتجوز بلعافيه
احمد: ايه يابنتي بقالي ساعه بخبط
وعد: بابا انا اسفه كنت سرحانه شويه
احمد: طب نامي بقه ريحي وانا هروح اوضتي افرد ضهري شويه
وعد: ماشي ياحبيبي
خالد رجع من شغله ودخل اوضه يونس
#post_posts
يونس: بابا عمي وبنته جم
خالد: بجد طب كويس

 

 

يونس: بابا انت اناني
خالد بتعجب: ياجدع
يونس بدموع: بابا انت عايز تجوزني غصب والبت شكلها مغصوبه هي كمان ليه تعملو فينا كده ليه علشان خاطري سبنا برحتنا انت اه اكيد خايف عليا علشان مش هتجوز خالص بحالتي دي بس ليه تجوزني وانا مش هبقا مرتاح وهي مش مرتاحه هي برضوه من لحمك ودمك ليه تغصبها علي حاجه هي ملهاش دخل بيها وليه اول ماتشوف عمي تقوله ورث ولا مش ورث ليه تعمل فيه كده اديه حقه يابابا حرام عليك
الاب وصعب عليه حاله ابنه وحس بلندم ان ابنه شايفه وحش معاك حق يابني انا غلطت جدا وغلطت اكتر اني مرجعتش عمك ومحاولتش حته اصالحهم علي بعض
يونس: وهو بيحضن ابوه انت بجد احسن اب انا بحبك اويي انا يابابا مش عايز اظلمها بلاش نظلمها
خالد: معاك حق
يونس: بابا هو ليه مشيتهم زمان انت وجدي وليه خيرتهم
مابينكم ومابين مرات عمي
خالد فلاش باااااك
محمد ابو خالد واحمد
محمد لاحمد ايه مش ناوي تجيب الواد الي نفسك فيه
احمد احنا روحنا لادكتوره انهارده ومراتي عندها مشاكل في الرحم ومش هتقدر تخلف يابا ولا واد ولا بنت
محمد: طب انا هجوزك واحده تانيه تجبلك الواد
سهام مرات احمد: ازاي حضرتك تعمل كده وهتكسر بخاطري علشان تجبله الواد
احمد: انت ازاي تقول كده انا مستحيل اتجوز
سهام: لو احمد اتجوز اعرف يااحمد اني مش هفضل علي زمتك
احمد: وانا مش هتجوز ياابا
خالد: احترم نفسك يااحمد ماتتجوز وخلاص مش نفسك في الواد
احمد: وانت ملكش دعوه اتجوز ولا لا
محمد: انتو هتتخانقو قدامي وانت لو رفضت كلمتي انك مش هتتجوز يبقا تاخد مراتك وتخرج برا البيت لان دي اول مره ترفض كلمتي يااستاذ احمد
احمد: وانا موافق ياابا ا
محمد بحزن انه رفضت كلمته لاول مره
احمد. بحزن يلا ياسهام يلا ياوعدد
وعد: طب استنو يونس لما يجي من الدرس
احمد: يلا ياوعد
وعد: جدو انت اناني انت وعمي وعمري ماهسامحكو ابدا ابدا
محمد: وخالد: اخرصي يامقصوفه الرقبه صح شبه امك

 

 

بااااااك
يونس: صلح غلطتك يابابا واديلو نص القصر
خالد وافتكر ان اخوه عنده القلب وقلبه حن عليه: حاضر يابني انا ماليش غيره دلوقتي وانت عارف اني كنت بدور عليه لحد ماتعبت
يونس: عارف يابابا وهو جه دلوقتي اهو وفكر في موضوعي انا ووعد
خالد: ماشي يايونس انا قررت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اهملت تعبي ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!