روايات

رواية حور الاسر الفصل السادس 6 بقلم آية جميل

رواية حور الاسر الفصل السادس 6 بقلم آية جميل

رواية حور الاسر الجزء السادس

رواية حور الاسر البارت السادس

رواية حور الاسر
رواية حور الاسر

رواية حور الاسر الحلقة السادسة

ياسر بصدمه : حور
حور ببكاء : ياسر
ياسر اخذها في حضنه
فاطمه : مين يا ياسر
ياسر :…..
فاطمه انا هروح اشوف مين وفجأه
فاطمه : حور وجريت عليها
الكل : ايه حور كنتي فين ي حور
حور : كنت مخطوفه بس الخاطف سبني
عائشه :سابك ازاي
حور : تقريبا كدا خطفوني بدل واحده علشان كدا سابني
الكل : هو عملك حاجه
حور : لا

 

 

ياسر: الحمد لله اهم حاجه انتي كويسه ثم قبلها من جبينها
عند اسر : كان يتابع كل شئ من بعيد وعندما رأى ياسر يقبل حور غضب كثيرا
اسر : انا عاوز اخوها دا باي طريقه
زين : ليه ي اسر هو عمل حاجه
أسر : انت مش شايف بيبوسها ازاي دا لازم يتوضب
زين : اسر متنساش أن دي اختوا
اسر : يعني ايه مش من حقه يعمل كدا
زين : لا من حقه دي أخته عادي يعني انت مش بتعمل مع ياسمين اختك كدا
أسر :…..
زين : اهدي ي أسر
أسر بنفاذ صبر : ماشي بس لو قرب ليها تاني انا هقتله
زين : أسر اعقل وشوف انت بتقول ايه
أسر : قصدك ايه ان انا مجنون
زين: لا مش قصدي كدا انا كان قصدي…
أسر بمقاطعه : خلاص استنى نشوف ايه اللي هيحصل
عند حور : ماما انا داخله انام شويه
فاطمه: ماشي ي بنتي بس كلي الاول
حور : حاضر ي ماما
عائشه : بت ي فاطمه شوفي بنتك ليكون الخاطف عملها حاجه كدا
فاطمه : حور قالت معملش حاجه يعني معملش وانا واثقه في بنتي هي مش بتكدب عليا
عائشه: يمكن عملها وهي خايفه تقول أو مكنتش في وعيها
فاطمه : قصدك ايه ي عائشه
عائشه : يمكن عماها حاجه وهي متخدره علشان كدا روحي عند الدكتوره و خليها تكشف عليها
الكل :احنا مع رأي عائشه
عائشه : روحي ي اختي خدي البنت واكشفي عليها
فاطمه :ماشي بس انا واثقه في بنتي بس هعمل كدا علشان تستريحوا
عائشه :طب نادي عليها خليها تلبس
فاطمة : ماشي وأمري لله حور ي حور
حور : نعم يا ماما

 

 

فاطمة :البسي علشان هنروح مشوار
حور :مشوار ايه يا ماما انا تعبانه وعاوزه انام
فاطمه : معلش ي حور البسي بس بسرعه
حور : حاضر ي ماما بس مشوار ايه دا اللي مش بيتأجل
فاطمه : هنروح عند الدكتورة
حور : ليه يا ماما
فاطمه : علشان تكشف عليكي
حور : بس انا مش تعبانه انا كويسه قدامك اهو
عائشه بخبث : لا ي حور هي هتكشف على حاجه تانيه
حور : هتكشف على ايه
عائشه : متقوليلها ي فاطمة
حور : تقول ايه ي طنط عائشه
عائشه :هتروحي تكشفي علشان نشوفك لسه بنت ولا لاء
حور بصدمه :ايه انتي يا ماما مش واثقه فيا
فاطمه : ي حور والله
حور بمقاطعة كلام فاطمة :من غير حلفان ي ماما ثواني وهتلقيني عندك تحت
وتركت حور العائله وذهبت إلى غرفتها وظلت تبكي
وبعد فتره
حور :انا جاهزه ي ماما يلا
فاطمه : ماشي ي حور يلا
عند أسر…
زين : يعيني ي حور دا انتي انجرحت اوي
أسر : كل دا بسببي انا السبب انا خايف عليها لتعمل في نفسها حاجه
زين : حور قويه ومش هتعمل حاجه
أسر : يارب ي زين
زين : طب يلا بينا
أسر : لا احنا هنروح وراهم لحد الدكتوره
زين : ايه انت اهبل نروح فين

 

 

أسر : انا عارف انا بعمل ايه ومين دا اللي اهبل انت حسابك معايا تقل اوي بس ماشي
زين : انت عاوز ايه دلوقتي
أسر : انا لازم اشوف حور
زين : ايه انت هتودينا في داهيه
أسر : لا متخفش قولتلك انا عارف انا بعمل ايه
زين : مهو دا اللي مخوفني
عند حور…..
فاطمه : اهي حور ي دكتوره اللي هتكشفي عليها
الدكتوره : حور ممكن تغيري ملابسك
حور : ليه يدكتوره
الدكتوره : هي دي قواعد المستشفى هنا لازم تغيري
حور : حاضر
وبعد أن كشفت الدكتوره على حور
فاطمه : ها ي دكتوره
الدكتوره :…..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور الاسر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!