روايات

رواية عشق الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورا فريد

رواية عشق الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورا فريد

رواية عشق الجزء الحادي عشر

رواية عشق البارت الحادي عشر

رواية عشق
رواية عشق

رواية عشق الحلقة الحادية عشر

هلوو شباب
مازن بفرحة.. كارمن يخربيتك انتى اتغيرت اوى
كارمن جريت سلمت عليهم
فيروز على اخرها.. هى مين اللي عمل تحضن فيهم دى
عشق و هى هاين عليها تجيب كارمن من شعرها .. بنت خالتهم
فيروز .. وت
عشق.. ها تخلصني منها و تعلميها الادب ولا اول..ع في نفسي و فيكي و في البيت و ارتاح
فيروز مسكت ايديها.. روقى ما خلاص يا شباب كتر السلام يقلل المعرفة
كارمن نظرت ليها بى اعجاب.. مين القمر دى
مازن.. زوجتي العزيزة فيروز كارمن بنت خالتي
كارمن .. ها تفور يا مازن
عشق.. ظريفه جدا جرا ايه يا شباب مش عندكم شغل النهاردة ولا إجازة علشان افهم يلا هش هش
ندى .. ( مالهم دول) تعالي يا كارمن ندردش مع بعض ( و طالعت ندى لسانها لى عشق )
عشق.. انا بقول سبيني عليهم
فيروز .. اهدى و تعالى ورايا
و مشو الشباب اما البنات طالعوا على غرفة فيروز
عشق بعصبية.. واحدة دمها يلطش
فيروز.. ممكن تهدي
و في المساء فى غرفة سليم خرجت عشق انبهار من جمالها
عشق.. مش عارفه ايه لازمة انى البس الزفت ده بقولك يا سليم معلش اقفل العوقت ده سليم عمل زى ما قالت
سليم حض..نها من الخالف .. زى القمر يا حبيبتي
عشق التفتت ليه و حط..ت ايديها على رقب..ت..ه .. مانا عارفة يا حبيبي بس الحمار اللى مش واخد باله
سليم نظر ليها بحب.. كنت اعمى بس اوعدك اني عمري ما ها سيبك
عشق.. بجد يا سليم
سليم.. بجد يا قلب سليم
عشق.. احم مش يلا بينا ننزل ولا ايه
سليم قاب..ل ايديها بحب.. يلا
سليم مسك ايد عشق و نزلو علشان الحفلة و الكل انبهار من جمال عشق ( طبعا ندى مكنتش فرحانة حاسه ان كل حاجة راحت منها)
كارمن بصوت واطي.. افردي وشك الناس بتبص علينا
ندى بغيظ.. نفسي اخلص عليهم هوم الاتنين
كارمن.. تمام انا ها تصرف عشق علشان ترجع زى الاول لازم نبعد الاخت دى
ندى .. و ده حب فيا ولا فى ولاد خالتك
كارمن.. الاتنين يا ستي روقى بقا و فكي التكشيرة دى
و اشتغلت اغنية رومانسية سليم و عشق راحوا يرقصوا و مازن و فيروز نفس الكلام
عشق نظرت ليه باستغراب.. بتبصلي كده ليه
سليم.. تعرفي انى محظوظ اوى
عشق.. طبعا لانك حققت نجاحا كبيرا في شغلك و احلامك
سليم نظر ليها بحب.. تو علشان اتجوزتك يا عشقي
عشق عيونها لمعت من الفرح.. عشقك
سليم.. طبعا عشقي و عشق قلبي
عشق بمرح.. انت مالك النهاردة عمل تقول إشعار و كلام غريب من الصبح
سليم نظر ليها بحب.. انى متجوز اجمل و ارق بنوته في الدنيا يا بنوتي
عشق.. بنوتك
سليم.. مراتى و حبيبتي و بنتي
عشق بابتسامة.. لدرجة دى
سليم بعد عنها و سند جبينه على جبينها.. انا بحبك فوق ما تتخيل عشق ايه رايك انكي تدني فرصة تعالى ندئ ل جوزنا فرصة عارف انى غلطت بس مقدرش ابعد عنك
عشق.. انا موافقة يا حبيبي
سليم بعد عنها و قابل ايديها و جبينها و كملو رقص سليم شال عشق و قعد يدوخ بيها بفرح و حب أما عشق ف كانت في قمت سعادتها و الجميع سقف ليهم بفرح و انتهت الحفلة على خير و في المكتب
فيروز بملل.. يارب نخلص
سليم.. مم ها نخلص لم تنطقي و تقولي عملتي كده ليه
فيروز .. عملت ايه
سليم.. ها نبدا اللوام فيروز فيروز متخلينيش اقلب و اكرهك في حياتك ف قولو
فيروز .. ده تحقيق بقا
سليم مسك القلم .. سميها زى ما انتي عايزة انتي متعرفيش ان عصيام اتشل
فيروز مثلت الصدمة .. اااايه
و في غرفة مازن كان قعد بيقرا مذكرات فيروز بصدمة ايوة مازن من كتر التفكير قرر يدور أو يحاول يعرف اي حاجة عن حياتها و ماضيها لكن عمره ما تخيل ان حياتها صعبة اوى كده و ان أحلامها ادمرت فى يوم و ليلة و شل مازن المذكرات مكانها و بعد شوية طالعت فيروز
فيروز بهدوء.. انا و سليم كونا بنتكلم في الشغل
مازن بهدوء.. تمام
فيروز باستغراب.. انت كويس يا مازن
مازن اقترب منها و حض..نها اوى ميعرفش هو عمل كده ليه أو اتجوزها ليه من اصله بيكدب على نفسه و عليها ان اتجوزها علشان يحمي اخوه منها لكن مش دى الحقيقة فيروز رفعت ايديها و حضنته بخوف و استغراب استغراب لان اول مرة تشوف ساكت خوف علشان مش عارفه لو اكتشف امراها ها تكون لوحدها طبعا بعد الحادثة اللى حصلت ليها بقت مش هى بتحاول ترجع قوية زى الاول مش معنى ان بتتعمل عادى ف نسية اللى حصلها هى بموت مليون مرة بس دفنت وجعها جوها هى قررت تساعد عشق علشان افتكرت نفسها و هى صغيرة ف قررت ان تقف مع عشق و تخليها قوية
و في غرفة سليم و عشق
عشق واقفة في شرفا الغرفة و بتنظر لي السما
عشق ( هو انا ليه بيحصل معايا كده دايما تايهة خايفه مش عارفه اثق ولا ائمن لى حد حتي جوزي ههههه جوزي اللى سبني علشان احلامو مش عارفه اعمل ايه اسمع كلام فيروز ما هى دلوقتي المنقذ ليا من الغرق ولا اسمع كلام قلبي… اتنفست بقوة.. يارب يارب
و فضلت سرحانة فاقت من سرحانة لقت سليم حض..نها من الخالف
سليم بهمس.. اسف
عشق التفتت ليه.. طلامة بتحبني سبتني ليه ليه اتخليت عني ( و تكمل بدموع) حاسستني انى رخي..صه اوى عندك سبتني زمان و دلوقتي عايزني انا بلعن نفسي مليون مرة علشان معنديش حد احكيلو ولا اجري ليه زى ما الكل بيعمل اللى عملتو ده
سليم قابلها بحب و ندم و اشتياق
سليم مسك وشها بين ايده.. اوعدك اني عمري ما ها سيبك انا اسف سامحني يا عشق
عشق حضنته و هى بتبكي.. ما تسبنيش تانى يا سليم
سليم.. عمري ما ها سيبك وعد والله عمري ما ها سيبك
سليم بعد عشق عنه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!