روايات

رواية ندم عمري الفصل الأول 1 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية ندم عمري الفصل الأول 1 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية ندم عمري الجزء الأول

رواية ندم عمري البارت الأول

رواية ندم عمري الحلقة الأولى

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ♥
♥♥♥♥♥♥♥
في احد القصور الفاخمه كانت تنام بعمق لياتي اليها ذلك الباطل الوسيم
جاسر. هنا اصحي بقا هتتاخري عل الجامعه وانا هتاخر عل شغلي
هنا كانت في سابع نومه ومش حسه بيه اصلا
جاسر. مسك المنبه وحته عل ودانها
ترن ترن ترن
هنا لسا نايمه برضو
جاسر. ياربي دي ماتت ولا اي هنااااا
هنا. مابتردش برضو
جاسر. انتي مش هتصحي يعني بزوق ماشي
جاب كوبيه ميه ودلقها عليها
هنا بخضه. بغرق بغرق الحقوني
جاسر كان واقف وميت عل نفسه من الضحك
هنا. في حد بيصحي حد كدا يارخم
جاسر. اه بقالي ساعه بصحي فيكي
يلا هنتاخر بسببك معاكي خمس دقايق بس
ومشي
هنا. قامت من النوم ودخلت الحماه وهجزت وصلت ونزلت
♥♥♥♥♥♥
عل ماىده الطعام
كان يجلس هو وجدته لتناول الطعام
هنا. ببتسمه. صبح صبح ياعم الحج بطريقه تتح
جدتها واسمها ساميه. صباح الورد والياسمين على عيونك الحلوين
وقعدت تفطر
جاسر. افطري بسرعه يلا عشان منتاخرش
هنا. روح انت وانا هروح مع السواق
جاسر بغضب. بتقولي ايه
هنا بخوف من غضبه. مابقولش هو انا اكلمت دا نا نسمه
جاسر. طيب يلا يانسمه
قام واخد الجاكت بتاعو من عل الكرسي ولبسه وسلم عل جدته ومشي
هنا قامت وراه جري لقاتو راكب العربيه
ركبت وراء
جاسر. هو انا سواق الهانم اركب قدام
هنا. نزلت وركبت قدام من غير كلام
جاسر. ممنوع الكلام مع الشباب ممنوع الضحك وقاطعتو هنا
هنا. وممنوع انك تمشي تتمرقي وممنوع وممنوع ولله حفظت معنتش تكرر كلامك تاني
جاسر. انا بفكرك بس
هنا نفخت بضيق
وصلو الجامعه وهنا نزلت
جاسر. هنا استني
هنا. نعم
جاسر اداها فلوس
هنا. معايا
جاسر. عارف بس خديهم برضو انتي وتيته مسؤليتي يا هنا
هنا خدتهم وابتسمت له ومشيت وهو مشي
♥♥♥♥♥♥♥
هنا دخلت الجامعه وقابلت مريم صحابته
مريم. احل صباح عل هنون
هنا. احل صباح عليكي انتي
مريم. المز برضو هو الجايبك
هنا بضيق. مريم اتلمي
مريم لخبث. اي دا انتي بتغيري عليه ولا ايه
هنا بارتباك. لا وانا اغير عليه لي عشان بس ابن عمي
مريم. ابن عمك برضو
هنا. اه ويلا عل المحاضره هتبدا
راحو المحاضره
دخلو المحاضره وكان عليهم الدكتور معاذ وهو اخو مريم الكبير
معاذ بدا يشرح وهو عينه عليها
بعد المحاضره
♥♥♥♥♥♥
مريم وهنا راحو الكافتريا
مريم. انا دماغي وجعتني
هنا. وانا برضو
مريم. انا هروح اطلب قهوة وانتي هتطلبي ايه
هنا. وانا برضو
مريم راحت تجيب وهنا بقيت لواحدها
معاذ جه عليها
معاذ. صباح الخير ياانسه هنا
هنا. صباح الخير يا دكتور
معاذ. ممكن اقعد معاكي
هنا. اكيد وبعدين مريم جايه
معاذ قعد معاها ووو
♥♥♥♥♥♥♥
عند جاسر
♥♥♥♥♥♥
كان في شغله هو ظابط مخابرات
اسر. صحبه. بوص اللواء محمد طالبنا
جاسر. ماشي يلا
وراحو عند اللواء محمد
اللواء محمد. جاسر اسر انتو اكفي ظباط عندنا وانا عاوزكم في مهمه سريه جدا
وبدا يشرح ليهم عن المهمه
اللواء. كدا عرفتو كل حاجه تقدروا تتفضلو
جاسر واسر
خرجو
اسر. شكل المهمه دي هتنقلنا نقله لفوق يابوص
جاسر. بس قول يارب
جاسر بص في الساعه. اه انا اتاخرت
اسر. اتخرت عل ايه
جاسر. هنا زمانها خلصت وانا لازم اروح اجيبها
اسر. سلام يا بوص
جاسر. سلام
نزل وراح ليها الجامعه بس انصدم ووو

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم عمري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!