روايات

رواية طفلتي المجنونة الفصل الثالث 3 بقلم إسراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة الفصل الثالث 3 بقلم إسراء السعيد

رواية طفلتي المجنونة البارت الثالث

رواية طفلتي المجنونة الجزء الثالث

رواية طفلتي المجنونة
رواية طفلتي المجنونة

رواية طفلتي المجنونة الحلقة الثالثة

تانى يوم الصبح عند يوسف
مازن/ياله بقا أخلص كل ده بتلبس
يوسف ببرود /لسه ساعة ونص على معاد الطيارة
مازن/لا ماعدش كتير أخلص بقا
يوسف باستفزاز/براحتى ياعم مالك كده الله😏
مازن /ياله بقااا ياعم
يوسف/ماشى يلا
مازن فرحان قوى عشان هيشوف رحمه 😀
برا البيت كان يقف شاب وسيم جدا وملامح وجهه جديه جدا
يوسف بحب/ازيك يا صاحبي
مراد بحضن/الحمدلله بخير انت عامل ايه يا يويو
يوسف/😒😒
مازن وهو خارج من باب القصر ونصدم من وجود مراد😮😮
مازن بغضب/مين جاب البغ*ل ده هناا
مراد ببرود/ومين جابك هنا يا بغ*ل انت مش ده
بيت يوسف 😒
مازن وهو بيبص ليه يوسف 😑😑/انت اللى قولتلو ياجى معاك
يوسف باستفزاز/اه انا اللى قولتلو ياجى معايا 😏
مازن بغضب/ابو د”م ام*ك عيل رخ*م
يوسف/سمعتك على فكره 😒
مازن /ياله نمشى عشان انا على أخرى منك انت وهو
مراد/ ياله نركب
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂☺️
رشا بعصبية /ياااا بنت الج*زمه بقالى ساعة يقولك انتى هتروحى عند زينب صاحبتى مش حد غريب
ريما بغضب /لا يعنى لاااا مش هرووح يارشاا
رشا بعصبية/رشا حاف يا 🐶 البحر انتى
ريما/مالك بس يا فراشه😐 بصى ياقمر انا مش
عايزه اخش كليه تجاره برا انا عايزه اخش هنا فى مصر يا ماما عشان خاطرى عندك وحكايه أروح عند طنط زينب عشان اشتغل في شركة ابنها فترة التدريب الإدارة الأعمال فا انا مش عايزه اروح ولو على التدريب هروح عند مازن ابن عمى
رشا بحزن على ابنتها التي تحب شخص يحب فتاة آخر/مازن تانى يا بنت بطنى 😔
ريما بحزن حاولت اخفاءه/ههههه مالك كده بس يا فراشه انا هروح أجيب البت ساره من الحضانة باى يا نوسه 😋
رشا بندم على خلفتها/ عوض عليا عوض الصابرين يااارب 😣
😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹☺️
رحمه نزلت من الطيارة
رحمه جرت على يوسف وحضنته/وحشتني اوى يا يوسف
يوسف/وانا كمان يا قلبي يوسف
وراحت سلمت على مراد بحضن/عامل ايه يا كبير
مراد بحب أخوي/الحمدلله انتى عامله ايه يا قمر
كان في شخص يركب من بعيد لبعيد وكان غيران اوى وكان عايز يروح يضرب مراد بلا بوكس 😠
يوسف بخبث/مالك يا مازن كده مش هتسلم على رحمه ولا أيه
مازن بغضب/لا ازاى لازم أسلم عليها برضو
رحمه حاسة بخوف من نظرة مازن المخيفه /ازيك يا مازن
مازن بنظرة حدا /الحمدلله بخير انتى عامله ايه يا رحمه
رحمه بابتسامه/الحمدلله بخير انت عامل ايه
مازن /الحمدلله على كل حال
يوسف/ياله عشان نعدى نجيب زياد من الحضانه
رحمه بحماس/بجد هنروح نجيب زيزو من الحضانه🤗
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😊
ريما بمزح/بص يا واد يا زياد هنلعب لعبه انا وانت وبت ساره ماشى يا صرصار🕷😊
ساره /😒😒
زياد بفرح/بجد يا مامى هتلعبي معايا انا وساره
ريما بحب/اكيد طبعا ياقلبي مامى هلعب معاك انت ونت صرصار🕷
ساره بغضب/لا كده كتير عليا بقولك ايه يا ابله ريما مالك كدا في ايه الله مش كل شويه تقولي صرصار 🕷😒 داانا زى اختك برضو والله 🙄
ريما برفع حاجبها /بتقولي ايه كده سمعيني صوتك حلو ده 🤨😑
ساره بخوف /انا مش بقول حاجه يا قلبي اختشك 😅🙁
ريما /اه….
زياد /هنلعب ايه بقا يا مامي
ريما / انا هجري وراكو واللي همسكو هيخسر
ساره وزياد/ماشي ياله
كانت تجري ورا زياد وساره ويضحكون ومبسوطين
وهي بتجري كانت هتقع بس فى ايد امسكت بها
يوسف بسرحان فى عيون ريما /انتى ازاى كدا
ريما متنحه/ هاا🤤
يوسف/انتى ازاى شبها كدا مش معقول
ريما كانت في عالم تاني خالص/هوا اى اللى مش معقول ده يا قمر انت🙁🤤
يوسف/انتى عندك كام سنه ياانسه ريما
ريما بابتسامة/عندى١٩ سنه وانت كام قمر
يوسف بضحك/عندى٢٩سنه كبير صح
ريماليه بتسامة/لا مش كتير انت اكبر منى ١٠سنين بس🤤فا عادى بقا
يوسف باستغراب/عادى اى🤨
ريما بتوتر/اهاا لا مفيش🙄😐
وهنا قطع اللحظه دى زياد😒(ايه اللى جابك يازياد 😑)
زياد بفرح/بابا انت جيت علشانى
يوسف بحب/ايوا ياعم وكمان معايا مفجاه ليك
زياد بفرح/بجد أى هيا 🤗
رحمه وهى تجري على زياد وتبوسه من خده/ عامل ايه ياروحي انت كبرت اوى يازياد
زياد /الحمدلله يا رحمه تعالي اوريكي مامى ريما
رحمه بأستغراب/ مامى ريما مين ياحبيبي يمكن بتتكلم علي ريم ربنا يرحمها ويغفر لها ياحبيبي
زياد بحزن/لا مامى عيشه واسمها ريما
ريما بمرح /ميين بيجيب في سرتى😎
وهنا رحمه انصدمت صدمت عمرهاا
رحمه بخوف/انت”ى “انت”ى ازاى عيشه وطلقت تجري.. عااااااا الحقوني يا يوسف عفريت عاااا
يوسف كان عايز يضحك علي رحمه/ احم إحم لا دى مش ريم دى واحده شبهه بس يا رحمه🙄
رحمه بصدمه/شبهه ازاى دى هي ريم انا شفتها
مازن بغضب/كل ده بيعملو ايه
مراد بعصبيه/مالك كده مش طايق نفسك كده ليه
مازن بغضب شديد/اعمل نفسك مش عارف انا متعصب ليه
مراد بغضب/انا قولتلك ميت مره انا بعتبر رحمه اختى الصغيره يا غب*ى
مازن/مش عارف بقا انا رايح اشوف يوسف اتأخر كده ليه
يوسف/اهلا يا انسه ريما
ريما بابتسامة/ اهلا بحضرتك يا قمر انت
رحمه ضحكت/ههههه اخويا بيتعاكس ادامى عادي كده
يوسف ضحك/ههه
ريما بمزح/عامل ايه يعني اخوكى هوا اللى مز انا مالي يا فوزي😂
رحمه بابتسامة/شكلنا هنبقا اصحاب اوى انا رحمه وانتي
ريما/ عاشت الاسامي ياقلبي انا ريما محمود
رحمه/اسمك حلو قوى😍
مازن بغضب/انت يا بغ*ل اتاخرت ليه
ريما بصدمه/انت😯
مازن بصدمه كمان/انتى😶

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي المجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!