روايات

رواية قوة وانتقام انثى الفصل الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير

رواية قوة وانتقام انثى الفصل الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير

رواية قوة وانتقام انثى الجزء الرابع

رواية قوة وانتقام انثى البارت الرابع

رواية قوة وانتقام انثى الحلقة الرابعة

رائد بغضب: انتي بتخرفي تقولي عن مراتي.
ريم بهدؤء: بقول الحقيقه مراتك كانت مع طليقي هو وامه وشريكته ف بيت الضعار”ة والاعضاء.
بص لمراته بجمود: الكلام دا حقيقي.
البنت ساكته بخوف: ه هو ب بس….
رائد مسكها من شعرها: هوو اييي غورري بررررا بقا انا مراتي تطلعع كداا دي اخرت اني عملت بوصية عميي برررا يا نغم بررررا.
نغم بدموع: رائد انا بحبك و عملت كدا غصب عش…
شدها جر مش شعرها ورمها برا البيت.
ريم بحزن: انا اسفه ع يلي حصل.
رائد بكر”ه: الو”** يلي كنتي متجوزاه نها”يته ع ايديييي.
دخل اوضة ما و قفل الباب بغضب كان هيتكسر.
ريم بهدؤء: ابويا و ابني و حياتي معتز د”مرهم دلوقتي دوري.

 

نزلت من بيت رائد وهي ناوية تعمل حاجه اتصلت ع شخص ما واتفقت معه ع حاجه قعدت تفتكر حاجه.
فلااااااش بااااااكككك.
ريم كانت قاعدة بتلعب ف تليفونها مكنش جاي ليها نوم.
معتز ببرود: انا نازل عندي شغل.
ريم باستغراب: شغل اي الساعه 2 بليل.
معتز تجاهلها وخرج قامت راحت وراه لحد اما وصل شقة قديمة كانت لافه طرحه ع وشها طلعت الشقة لاقت نغم وقفه بدلع: انتي عاوزة اي ليلة ولا جاي معاكي حد.
ريم ببرود: لا جاية لوحدي.
نغم بدلع: ههه هتنبسطي هنا ع الاخر.
دخلت ريم وهي مقروفه من المكان شافت معتز قاعد وسط بنات ومعه رؤؤف وبيتكلموا: شحنة الاعضا”ء وصلت.
رؤؤف: اه بقولك نغم هتمسك الشقة التانية.
معتز: اه.
ريم بقت مصدومه من يلي بتسمعه خرجت من الشقة قبل م يلاحظ.

 

بااااااااااااااكككك.
بقلم ميرا ابوالخير.
في بيت معتز.
رؤؤف بصدمة من شكل ام صاحبه: انتي ازاي تلبسي كدا وقاعدة كدا ازاي.
نعمة بدلع: ايه يا رؤؤف انا بحبك وبعدين لو بقيت معايا انا ههنيك اه والله.
رؤؤف بقرف منها: وانا لو هبص مستحيل ابص لواحدة اكبر من امي.
نعمة ببرود: لو مش وافقت عليا هخليهم يشيلوك من الخدمه خالص وتشحت انت واهلك.
رؤؤف بخوف: مش هتعملي كده مش هتقدري.
نعمة قعدت وحطت رجل ع رجل: اقدر ونص زي م سقطت ريم وهي بعيد عني و زي م قتـ. ـلت ابوها و غيرو وغيرو اقدر اعمل اي حاجه.
رؤؤف ببرود: لا شكرا.
خرج وهي وقفت بغضب: ماشي يا رؤؤف انا هوريك.
بقلم ميرا ابوالخير.
بعد شويه..
معتز بيرجع سكران بيلاقي امه قاعدة بتعيط: شوفت صاحبك ع…
معتز بلا مبالاة: ششش مش عاوز اسمع حد انا طاير دلوقتي هههه.
دخل اوضته ونام بتعب وهي غضبت انه خطتها فشلت .

 

بتلاقي يلي دخل و لسه هتصرخ خدها ومشي بعد اما خد”رها.
بتفوق بتلاقي نفسها مربوطة من ايد’يها ومتعلقة منها وتحتها ميا”ة بتغلي: لاا ااااعع الحقونييي.
ريم ببرود: حماتي العزيزة منورة والله.
نعمة بصدمة: ر ريم.
ريم ببرود: اه ريم يا حماتي السابقة الا قوليلي هو انا مجنونة بحق هههه اصل يلب هعمله فيكي دلوقتي مش هتحاسب عنه يوم واحد ولا ايه 😂.
نعمة بخوف: ريم انا زي امك.
ريم بسخرية: امي ههه طب بلاش امي لانها اشرف منك ومن اهلك كلهم.
بصت لشخص: نزلها ف المياة.
نعمة بتصرخ: لااا لااا والنبي لاااااا.
عند رائد.
كان ف بيت عمه وقاعد ببرود: والله بنتك متلزمنيش.
عمه بغضب: احترم نفسك انا هفصل من شغلك.
رائد ببرود: ياراجل ولا هتعرف تعمل حاجه واقولك بنتك طالق.

 

عمه بغضب: ايييهههه.
رائد ببرود اكبر: طالق طالق طالق وللاحتياط طالق اصل مقبلش ع كرامتي مراتي تبقا واحدة لامؤاخذة.
عمه وقف ورفع سلا”حه ع رائد بغضب: هقت’لككككك. .

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قوة وانتقام انثى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!