Uncategorized

رواية متيم بحب مجنونتي الفصل السادس 6 بقلم رحمة سيد & ملك أيمن

 رواية متيم بحب مجنونتي الفصل السادس 6 بقلم رحمة سيد & ملك أيمن

رواية متيم بحب مجنونتي الفصل السادس 6 بقلم رحمة سيد & ملك أيمن

رواية متيم بحب مجنونتي الفصل السادس 6 بقلم رحمة سيد & ملك أيمن

يوسف: اتخمدي يانور تصبحو ع خير
يوقفه صوت مليكه بعد ان خرج صوت نور لمليكه«بقلم ملك&رحمه»
نور:استني هجبلك هدوم من عندي عشان ترتاحي
مليكه:انا هنزل اجيب الشنطه بتاعتي من تحت ثواني وتذهب مليكه 
نور:استني يامليكه
مليكه:ايواه«بقلم رحمه&ملك»
نور:اوعي تطلعي فوق خالص 
مليكه:ماشي وهي تذهب حتي تاتي بشنطه الهدوم وهي نازله تخبط في يوسف وهو طالع كادت ان تقع ولكن يوسف امسكها♥️(هيييحح عقبلنا????)«بقلم رحمه&ملك»
مليكه وهي تنظر الي عينيه ازرق فاتح وهو ينظر عينيها الزرقه(حته هندي كده☺️)«بقلم ملك&رحمه»
مليكه وقد انتبهت لوضعهم:ممكن تبعد
يوشف بتوهان:انتي ليه حلوه كده????
مليكه بتوهان ايضا:مش احلي منك(معاها حق الواد جامد)
يوسف وهو يعتدل:انا اسف
مليكه:ولا يهمك????«بقلم ملك&رحمه»
يوسف:نزلتي لي من فوق من غير طرحه انا مش محذرك????
مليكه بصوت واطي:اومال نازله من تحت يالهوي الطرحه????????
يوسف وقد سمع جملتها:سمعتك ع فكره في هنا شاب طايش كده مينفعش فهمه ولا لا
مليكه:اي ده بيجااد اول مره اعرف????
يوسف:هنهزر بقا اخلصي اطلعي فوق
مليكه:كنت نازله اجيب شنطيتي ممكن تبعد
يوسف:اي حد من الخدم يجبها
هوب اخو احمد دخل????
احمد:في ايه بيحصل هنا مالكم
يوسف:مفيش حاجه لف وشك ياحيوان انت
احمد:ده ع اساس حضرتك جوزها يعني محلل ليك وانا لا
مليكه:لا وانت السادق والدي????
احمد:يالهوي ع الضحكه اي ده????
يوسف:اجيب اتنين لمون انا بقا وانتي ياست بتاعه امشي اللبسي طرحه ولا قدامي ولا قدام حد تقعدي كده تاني
مليكه:طيب شنطيتي
يوسف:الخدم هيجبوها 
وقتها قاطع كلام يوسف اتصال هاتف مليكه«بقلم ملك&رحمه»
مليكه:ايواه مين معايا
عمها:اهلا بيكي ياعروسه ابني
مليكه:انا مش عروسه حد 
عمها:عيب تتكلمي كده مع عمك وحماكي
مليكه بانهيار:قلت انا مش بتاعت حد ولا انت حمايا وفقدت وعيها
يوسف واحمد بلهفه مليكه
نور في اي حصل اي مالها مليكه
حملها يوسف وادخلها الاوضه وطلب الدكتور بعد ان اتي الدكتور خرج الكل من الغرفه وقعده بس نور«بقلم رحمه&ملك»
الدكتور:هيا مضغوطه جدا لو سمحتو بلاش تجهدوها يكون احسن لها
يوسف:تمام شكرا لحضرتك تعبناك احمد وصل الدكتور«بقلم ملك&رحمه»
احمد:حاضر
دخل يوسف الغرفه وطلب من نور تخرج جلس يوسف جنبها ع السرير ومسك ايديها وبعدها هي فاقت 
مليكه:اه  الي حصل انا فين 
يوسف:الف سلامه عليكي انتي كويسه«بقلم رحمه&ملك»
مليكه:ايواه انا كويسه 
يوسف:تقدري تحكيلي الي حصل لو مش هتغط عليكي 
مليكه:ايواه اقدر بس سيب ايدي عشان اعرف اتكلم«بقلم ملك&رحمه»
يوسف بضحك:حاضر احكي حصل اي
مليكه:الي كنت بكلمو ده يكون عمي وعايز يجوزني ابنو غصب واحنا سيبنا اسكندريه بسببو بس هوا حتيطني في دماغو وانا دخلت في حاله اكتئاب لفتره عشان كده فقدت الوعي«بقلم ملك&رحمه»
يوسف بغضب:ازاي يعني يجوزك غصب عنك اي مفيش قانون
مليكه:انا مقدرش اقفلو انا مش قدو وعشان كده بهرب منو«بقلم ملك&رحمه» 
يوسف بعد ان لاحظ ان الدموع تتجمع في عينيها
يوسف……..«بقلم رحمه&ملك»
يتبع……
لقراءة الفصل السابع : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عريس من ديزني للكاتبة ندى حمدي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!