Uncategorized

رواية حب غير مقصود الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور علي

 رواية حب غير مقصود الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور علي
رواية حب غير مقصود الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور علي

رواية حب غير مقصود الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور علي

ملك:برررررره يا مالك
مالك:لا
ملك:عاوز اي
مالك :عاوز اتكلم معكي في موضوع مهم جدا جدا
ملك:تمام اطلع انت وانا جايه وراك
مالك :متتاخريش
ملك:تمام
مالك خرج وقعد يفكر في نفسو
ايو انا هعترفلها بحبي ليها انا بحبها اووووي لا لا انا بعشقك يا ملك انا مقدرش استغنها عنها ولا اعيش من غيرها هي دلوقتي زاي روحي كدا طبعن مقدرش اعيش من غير روح وانا مش عاوز أطلقها
ملك وهي خارجه يا تاره عاوزني في اي هيبقي عاوز يطلقني لا يا رب ونبي انا اتعودت على وبحبو اووووووي دا ليا انا وبس مش لبنت غيري
مالك فاق علي صوت ملك
ملك:انت يا اخ عاوزني في اي
مالك :اخ????
ملك:  ايو يسطاا
مالك بي تعجب اخ ويسطاا الاتنين في بيتي
ملك:اممم فيها أي
مالك:لا بقاا دا فيها كتير اوي انا عايش مع مراتي ولا علي موفق
ملك:كدا انت روش يعني????
مالك:اه بقولك
ملك:قول
مالك:اسمها قول اسمها اتفضل يا مالك قول
ملك:بجد طب اتفضل اتنيل قول عاوزني في اي
مالك:اه اتنيل دي احترمي نفسك يا بت
ملك:بت؟؟؟؟!
مالك:اية بت وستين بت
ملك:اوووف يا ربي اتفضل يا استاذ مالك قول عاوزني في اي علشان انا حاسه اني هفرقع
مالك بضحك. :لا مش هتفرقعي بس روحي حضري الفطار
ملك :اجهز الفطار يا مالك؟!؟.????????
مالك:ايو????
ملك وهي بتتكلم بطريق الانفجار:هو دا الموضوع الي مصحيني علشانو يا مالك وكملت بسخرية جهزي الفطار????
مالك:لا يا هبله الموضوع الي عاوزك في مش هينفع نتكلم فيي علي الريق كدا
ملك:لا يا جدع
مالك:امشي يا بت يالي
ملك:ماشي ماشي
********************************
ندا في الشركه وقاسم دخل عليها
قاسم:بسسس بسسسس
ندا:انت اهبل
قاسم :متحترمي نفسك بقاا يا بت
ندا :بت اما تبتك عاوز اي علي الصبح
قاسم عاوزك انت يا جميل. وبيلعب حواجبو.
ندا :نعم؟؟؟! ????
قاسم:اه عاوزك كنت عاوز اقولك علي حاجه
ندا :اي هياا
قاسم:انتي كونتي عاوزني في اي الأول
ندا :اصل انا يعني يعني انا
قاسم :في اي يا بنتي قولي علطول
ندا :انت ليه بتقولي ندوشتي
قاسم:علشان انتي ندوشتي
ندا:لا
قاسم:لا أي
ندا :اصل يعني الي كان بيقولي ندوشتي شخص عزيز عليه اووووووي
قاسم بغيره :مين دا انا شاء الله
ندا :مش لازم تعرف
قاسم :قولي انطقي مين دا هو موجود دلوقتي ولا لا
ندا :يريت يكون موجود انا بحبو اووووووي
قاسم بغضب :بتحبي مين يااختي
ندا:وانت مالك انت
قاسم:لا دا مالي ونص كمان
ندا :ازاي
قاسم :ندا انتي بتعتي بتعتي انا وبس
ندا :لا انا مش بتعتك انا بتعت قاسم حبيبي وبس فاهم
قاسم وهو بيضحك
قولتي حبيبي صح؟
ندا :ماهو مش قاسم انت
قاسم :اومال مين يا ندوشتي
ندا :اووووووووف بقاا بص انا هقولك علشان عن دماغي بقاا
 قاسم:ايو قوليلي
ندا :قاسم دا ابن عمي وهو مسافر  مع عمي وهو صغير وهو أكبر مني بخمس سنين زمانو كبر دلوقتي كان بالنسبه ليه ابويا واخوي وحبيبي وكل ما ليه لأحد انا سافر وانا معرفش عنو اي حاجه
قاسم بضحك :واي كمان
ندا :اطلع بره انت بتضحك علي اي يا بارد
قاسم :هو متجوز دلوقتي يعني ولا اي
ندا بغيره :معرفش هو ممكن يكون متجوز دا انا اكلو بس لما اشوفو بس
قاسم بضحك :طب ماهو قدامك اهو
ندا بصدمه :يعني اي????????????????????????????????????
قاسم:انا اهو
ندا بصدمه اكبر:انت قاسم
قاسم:اه والللهيييييي
ندا :……
مملك جهزت الفطار بس قبل ما يفطرو  يارا ام مالك رنت
يارا : تعالي يا مالك بسرعه ابوك تعبان
مالك:حاضر حاضر
ملك:في اي
مالك:بابا تعبان البسي بسرعه
ملك:طيب
كارما بضحك هههههه اول حاجه في الخطه اتنفذت يا طنط
يارا: صح عاوزكي تكملي الباقي بقااا صح
كارما:من عيوني يا طنط
مالك:خلصتي يا ملك
ملك:لية يالي
مالك:يالي
ورحنا عندهم وأول لما رحنا حصلت حاجه غريبه
يارا:ازيك يا مالك ازيك يا ملك
مالك وملك بابا عامل اي
يارا :هو كويس انا بس عملت كدا علشان تيجو تعدو معايا شويه
مالك:الحمدلله طب ليه يا ماما ماكنتي تقولي وكنا هنيجي
يارا بخبث :بقولك اي يا حبيبي
مالك:نعم
يارا:روح هاتلي الدواء من الاوضه بتعتي بس متتاخرش
مالك:طب متشوفي الخدم
يارا هما اجازه وبعدين في حاجه هتعجبك فوق انت بتحبها اوووووي
مالك:طيب. ملك خلي بالك من نفسك
ملك قبل ما ترد يارا ردت
متخفش روح انت
مشي مالك
ملك:ازيك
يارا :طبعن انتي متعرفيش الي بيحصل فوق دلوقتي
ملك بصدمه :يعني اي
يارا تعالي نشوف وهتشوفي بنفسك
يارا وملك راحو الاوضه
ملك اول لما دخلت من الباب اتفجات وتصدمت
ملك ????????????????????????
يتبع…
لقراءة الفصل الثالث عشر : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى