روايات

رواية حبيبي الشبح الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم Sos Khalil

رواية حبيبي الشبح البارت الرابع والعشرون

رواية حبيبي الشبح الجزء الرابع والعشرون

رواية حبيبي الشبح
رواية حبيبي الشبح

رواية حبيبي الشبح الحلقة الرابعة والعشرون

ياسمين بصدمه : روسيا يا سوادك يا قرمط
الجوكر : أفندم
ياسمين : أفندم اية دنا هتباع قطع غيار آه ياني ياما
الجوكر : تتباعي آه هو ناصر كان ناوي يبيعك أعضاء
ياسمين بسخريه : اسم الله عليك نبيه وانت قدمتني ليهم علي طبق من دهب
الجوكر : امممممم
ياسمين بأستغراب : مالك يا برنس هو إللي اممممم
الجوكر : نعم في حاجه
ياسمين : هو حضرتك مين
الجوكر : وبعدين بقي في ام الليله السودا دي قولتلك الجوكر
ياسمين بضيق : يعني هو إنت نازل من بطن أمك إسمك الجوكر أكيد ليك إسم
الجوكر : آه آنتي تلطفي بقي
ياسمين : اومال آه ومسكت دراعها وداست علي شفايفها بوجع
الجوكر بأستغراب : مالك

 

ياسمين بسخريه ووجع : لا اسم الله علي ساعتك واخده يعني طلقه في دراعي حضرتك مش وأخد بالك
الجوكر وهو بيهز كتفه : آه طيب بكره تتعودي
ياسمين بخنقه: أتعود علي إيه هو أنا بقولك عندي مغص بقولك واخده طلقه في دراعي
الجوكر : طب عادي هي في دراعك علي فكره مش في دماغك
ياسمين بصتله بصدمه وبعدين سكتت هتتوقع إيه يعني من واحد شغال في المافيا
الجوكر استغرب سكتها: إيه سكتي ليه
ياسمين بصتله وقالت بهدوء : ممكن لو سمحت تخرج عايزه أنام شويه تعبانه
الجوكر بسخريه : هو حضرتك فاكره نفسك في رحله آنتي مخطوفه
ياسمين بصريخ: تعباااااااانة عااااااااايزه اناااااااام
الجوكر بصدمه : يا بنت المجانين نامي نامي نامت عليكي حيطه وخرج
ياسمين بصت علي الباب بغضب: حيطه تفطسك انت وأهلك كتك القرف قال جوكر قال دانت محصلتش شايب الكوتشينه وبعدين فردت علي السرير براحه ونامت
عند يونس وايمن كانو بيحضروا شنتطهم إللي هيسافرو بيها بعد ما تاكدو من اللوا إن ياسمين هناك
ايمن : يونس
يونس : ها

 

ايمن : تفتكر ياسمين فاقت ولا لسة
يونس بسخريه : أكيد وجننت الجوكر كمان تعرف يا ايمن برغم من ياسمين طيبه وعبيطه بس تحس من نظره عينيها إنها شرسه ومش بتسيب حقها ابدا
ايمن ضحك : الصراحة بت مش طبيعيه بجد هحكيلك علي موقف
فلاش باك
كانت ياسمين ماشيه هي وايمن وهما بياكلو آيس كريم وأخد معدي بيتكلم في الفون خبط في ياسمين لبس الايس كريم في وشها
ياسمين بصدمه : يا أعمي يابن الأعمى وبعدين قالت بصوت عالي : إنت يا حماااااار يااعمي إيه اتصبت بالعمى وإنت ماشي مش شايف
الشاب بأستغراب وهي بيأكل لبانه : في حاجه يا انسه
ياسمين بعصبيه : في محشي يا عين أمك
الشاب : محشي بقولك ايه يا انسه احترمي نفسك انا ماسك نفسي عنك
ايمن وهو بيشد فيها : خلاص يا ياسمين بقي
ياسمين بغضب وهي وشها كله آيس كريم : لا ونبي تعالي اضربني يا ابو لبانه في راجل شحط زيك ياكل لبانه كده دانا هطلع علي جتتك البلا الازرق دلوقتي تعالي بقي
بعد شويه ايمن كان ماسك ياسمين من ظهرها وعمال يشد فيها وهي مصممة تكمل ضرب في الواد
ياسمين بتحاول تشد نفسها من ايمن بغضب : اوعي يا ايمن سابني اكمل عليه ابو لبانه ده
ايمن وهو بيشد فيها : يا بنتي خلاص الراجل خلصان خالص
كان الشاب مرمي علي الارض بيتوجع وهو وشو متخرشم علي الاخر وماسك دراعه ومتخربش في رقبته وشعرة متقطع من كتر الشد فيه

 

ياسمين بصت عليه برضا نوعا ما : خلاص كفايه عليه كدة وبعدين بصت للشاب وقالت :روح لماما يا حبيبي أشرب اللبن ونام وبلاش ونبي جو اللبان ده مش لطيف معاك يا ابو لبانه يا قاطعها ايمن وهو بيحط أيديها علي بوقها ومشي بيها
باك
يونس ضحك : ههههههه مش سهله ابدا
ايمن بضحك : آه والله بس دمها خفيف يا بختك بيها يا صاحبي والله
يونس ابتسم بوجع : بس تسامحنى الأول
ايمن ابتسم : ياسمين مفيش أطيب من قلبها وأكيد هتسامحك وبعدين كلنا مكناش نعرف حاجه في الأول يعني إحنا مش خدعنها فهتسامحك متقلقش
يونس بنفي : مش علي الحوار ده
ايمن استغرب : ليه هو في حوار تآني
يونس هز راسه وحكالو
ايمن اتصدم : يانهارك فحلقوي إنت إيه يابني طايح وقولت ماشي لكن طحت في البت ليه
يونس : معرفش بقي انا لقيت نفسي بقول كده اروح ليها بس وهصلح كل حاجه متزعلش مني ونبي يا ايمن أنا بس عصبيه اللوا عليا خلتني مش شايف قدامي
أيمن طبطب علي ظهره بأبتسامه : مقدرش ازعل منك يا يونس احنا مش عشره يوم ولا اتنين احنا من صغرنا مع بعض انسا بقي و انشالله ربنا هيروق بالك يا صاحبي و هتسامحك يلا بقي نكمل علشان نلحق الطياره اخيرااا هتفسح وهشوف مزز روسيا
يونس ضحك : عبيط والله إحنا مش طلعين رحلة يا بني إحنا مسافرين شغل
ايمن : مش مهم المهم إني هشوف مزز وهتفسح
يونس ضحك : طيب يا أخويا يلا بقي علشان الطياره كملو بقيت لم الهدوم في الشنط وبعدين قفلوها ونزلة ركبو العربيه واتجهوا للمطار

 

. عند ياسمين بعد ساعتين كانت لسه نايمه دخل عليها الجوكر وشافها لسه نايمه ابتسم بسخريه عليها وبعدين قرب من السرير علشان يصحيها
الجوكر وهو بيهزها في كتفاها : انتي يا ست شهر زاد
ياسمين اتقلبت شويه : هممممم
الجوكر بسخريه : قومي يا ست هانم العشا جاهز
ياسمين بنوم : بعدين يا طنط بعدين
الجوكر بصدمه : طنط بقي الجوكر علي آخر الزمن بقي طنط يا فضحتك وسط المافيا وبعدين قال بصوت عالي : انتي يا بت
ياسمين اتخضت وقامت بسرعه و هي ماسكه دراعها بوجع : إيه في إيه حد يصحي حد كده
الجوكر بسخريه : اومال كنت عايزاني اصحي ساعتك إزاي يا شحروره
ياسمين بضيق: صحيني براحه إنت متعملتش مع بنات رقيقه قبل كده
الجوكر : لا كنت بتعامل بس بتعامل بده وطلع المسدس وحطو في وشها
ياسمين بخوف : طب خلاص خلاص آنتي عاوز إيه دلوقتي
الجوكر : قومي اجهزي
ياسمين بأستغراب : ليه

 

الجوكر : عرفت من مصادري الخاصه ان الباشا قرب يوصل هنا يعني ساعه بالكتير وهيكون هنا عايزو لما يجي تبقي آنتي موجوده علشان يعرف إن إللي عايزو معايا
ياسمين اتصدمت وقالت :?? What 😳

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حبيبي الشبح)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى