روايات

رواية اغتصاب بريئه الفصل الثالث 3 بقلم نورة عبدالرحمن

رواية اغتصاب بريئه الفصل الثالث 3 بقلم نورة عبدالرحمن

رواية اغتصاب بريئه البارت الثالث

رواية اغتصاب بريئه الجزء الثالث

رواية اغتصاب بريئه
رواية اغتصاب بريئه

رواية اغتصاب بريئه الحلقة الثالثة

تيم بحده وانا قولت مش هفضل معاكم وعاوز حقى بورث بابا.
تامر بحده انت اتجننت عاوز تسيب اخواتك وجاي تتخانق عشان شوية فلوس..ملعون ابو ..الفلوس اللي يفرقوا الاخوات.
تميم تيم اهدي وقول لو حد مننا زعلك بحاجه..
تيم بحده معتش طايق العيشه معاكم وتحكماتكم بحياتي خلاص قرفتوني فكل حاجه..بصوا معاكم شهر عشان تدوني فلوسى ومش عايز اعرفكم تاني..
تامر أراد ضربه ليوقفه تميم هادرا استنى ياتامر انت بتعمل ايه..مش كده..انت اخونا الكبير..
تامر مش شايفه عمال يزعق مالصبح وجاي يتخانق عشان شوية فلوس وعاوز يسيب اخواته ده اتجنن مش في واعيه ..اكيد الست هانم خطيبته لعبة بدماغه وسخنته على اخواته..

 

 

تيم بسخريه لااا اطمن أصلي فسخت الخطوبه امبارح بلا جواز بلا هم انا عاوز اسافر واعيش حياتي ومش هفضل بالبلد تانيه كمان بس اخد فلوسي الاول..ليغادر ويتركهم بصدمتهم ..وعندما مر بجانب تقى المصدومه لأول مرة ترى اخوتها يتشاجرون هكذا تضع يدها على فمها وتبكي..همس لها بهدوء حصليني عالجنينه..اومأت براسها وهي تراقب اخوتها تامر وتميم مازال مصدومين بتيم لا يعلمان ماذا حدث له ليتغير فجأة..
في الجنينة..
تقى انت عملت كده ليه يا تيم …ليه اتخانقت مع اخواتك..
تيم بضيق كان لازم اعمل كده .عشان اعرف اخرجك من هنا.و ميحسوش بحاجه..
تقى بدموع يعني انا السبب سامحني ياتيم بس.
تيم بضيق انتي السبب في ايه بس… انت كنت ضحية لحيوان ..واحنا اخواتك معرفناش نحميكي..بس متخافيش احنا هنلاقيه وانا اعرف اتصرف متشغلش بالك بس انتي لازم دلوقتي تعملي اللي بقولك عليه..
تقى ببكاء انت بجد سبت حياة وفسخت خطوبتك هيا بتحبك وانت بتحبها..
تيم مكنش ينفع استمر معاها عشان انا مش عارف هلاقي ال****ده ايمتا مكنش ينفع اسيبها مستنيانا كتير ..عشان كده… بس انتي سيبك من ده كله وفكري بنفسك ..وان شاء الله هلاقي ال**وابكيه دم باللي عمله معاكي..
بعد مرور.يوما..شهر وبعد محاولات تامر وتميم اصلاح العلاقة مع تيم لكنها محاولات بائت بالفشل..
تيم يحمل حقيبته ويغادر بعد ان اخد حقه بالميراث وكما اراد..
تامربضيق فكر كويس ياتيم انت اخونا الصغير و احنا مش زعلانين منك متسبش البيت..
تيم انا مبقتش طايق العيشه هنا..
تميم لو كان حد فينا زعلك مش هنكررها بلاش تشتت عيلتنا احنا ملناش غير بعض..
تيم بحزن حاول اخفائه ..مينفعش افضل هنا .خلاص وانسوني احسن..
لتخرج تقى وهي تجر حقيبتها خلفها..
تامر وتميم على فين انتي كمان..
تقى انا هروح مع تيم..
تامر بغضب على فين ياختي ..

 

 

تقى مش هسيب اخويا لوحده..
تميم ليه شايفاه عيل بيتدارى فيكي..
تقى انتو عندكم نسوانكم وعيالكم ياخدو بالهم منكم ..اما تيم مالهوش حد..وانا مش هسيبه لوحده بعد اذنكم..
تامر استني هنا ..رايحه فين..
تقى هروح مع اخويا وسيبني ياتامر ارجوك..
تميم يريد تفادي المشاكل سيبها ياتامر ..
تامر بحده دي كمان عايزه تسيبنا وتروح ايه اللي جرالكم ياولاد عامر ..عشان تتفرقوا كده ..
تميم سيبهم هيهدوا كمان يومين ويرجعوا..لوحدهم..داول زي السمك ميعرفوش يعيشوا بعيد عننا..
تيم يلاا ياتقى حمل حقيبتها وغادرا…
بعد اربعة ايام….
تيم عايزك تفتكري التفصيل كلها ياتقى متنسيش حاجه ..اي حاجه ولو بسيطه ممكن توصلنا ليه..
تقى..بدموع حاضر والله بحاول افتكر اي حاجه بس مش فاكره.
تيم زفر الهواء بضيق حاولي عشان خاطري احنا حتى اسمه منعرفوش ازاي هنتعرف عليه..طب احكيلي عملتي ايه في اليوم ده من الصبح..
تقى معملتش حاجه مهمه زي كل يوم كنت بذاكر بالجنينه ورحت نمت وصحت عليه وهو بيكتم بقى بإيده ..ولتشهق بحرقه وبعدين ..وبعدين ..
تيم اهدي ياحبيبتي متعيطيش انت لازم تفضلي قويه لحد مناخد حقك ونعرف مين اللي عمل معاكي كده….حاولي ياتقى عشان خاطر افتكري ايه حاجه شفتيها..هو مقالش حاجه يوميها اقلها مقالش اسمه ايه حاجه..

 

 

تقى وهي تحاول التذكر.لتذكر شيء لتهدر .هوو..هوو جاله اتصال يوميها واتكلم وقال انه هيروح المطار الصبح عشان عنده طياره رايحه امريكا عشان عنده امتحان هناك..ولازم يلحقه..
تيم بضيق ومقولتيش ده من الاول ليه ياتقى ..ليردف ومقالش حاجه تانيه..اي حاجه
تقى مش فاكره…والله مش فاكره لتنهار باكيه..
تيم خلاص ياحبيبتي اهدي خودي اشربي ميه وارتاح..ومتعيطيش بعد كده الا لما تشوفيني ميت.. …
تقى بخوف بعد الشر عليك ياحبيبي انشالله انا ولا انت ..
تيم بعد الشر عليكي انت ويلاا ياحبيبتي ارتاحي شويه عبال مااعمل شوية اتصالات..
بعد مرور شهر..
وضع تيم الاب توب امامه وطلب من تقى الجلوس بجانبه واظهر لها صور مجموعه من الشباب لتتعرف عليهم..
تيم تقى بصي كويس وركزي لو شفت الولد اللي عمل معاكي كده قوليلي انت فاهمه..مش قولتي انك فاكره وشه كويس..
تقى انت جبت الصور دي منين..
تيم واحد صاحبي يشتغل بالمطار خدمني بده ..انتي متشغليش بالك وركزي في اللي بنعمله..

 

 

راقبت تقى الصور بتمعن لتصرخ ببكاء وصراخ ..هو ده ياتيم ايوا هو ده اللي عمل فيا كده …وبدأت بالكاء..بشكل هستيري..
تيم بسعاده اهدي ياحبيبتي خلاص قربنا.. هناخدلك حقك والله لربيهولك يا تقى والله لاعلمه ازاي يعمل ببنات الناس كده استني عليا بس ..
ياترى فعلا قربوا يوصلولوا او في لسه عقبات رح تواجههم.

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب بريئه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!