روايات

رواية ندم العمر الفصل السابع عشر 17 بقلم دنيا فادي

رواية ندم العمر الفصل السابع عشر 17 بقلم دنيا فادي

رواية ندم العمر الجزء السابع عشر

رواية ندم العمر البارت السابع عشر

رواية ندم العمر الحلقة السابعة عشر

زين بصدمه : معقولل انتيي !!

هاجر بتوتر وتلف ضهرها لي

سامية بإستغراب : هاجر !!

زين بعدم فهم : هي دي الي قصدك عليها !!

سامية : لا معرفش هي راحت فين .. هاجر مشوفتيش بنت واقفه مكانك هنا و هدومها مقط*عه

هاجر بتردد : هااه !! ااه يعيني دي غلابه خالص كانت محتاجه فلوس واديتهالها ومشيت

زين : امم .. و انتي بتعملي اي هنا

هاجر : مريم كلمتني اجيلها بعد ما اخلص شغل

زين : طيب ادخلي

هاجر : لا انا لازم اروح هبقا اشوفها بكرا

زين : ماشي براحتك

 

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________

خلود وتكلم نفسها : عندو من كل حاجه 3 لي علي ايي التبذيرر ده ،، والبرفن من نفس الماركه 2

وتكمل بحسره : في عز ما في ناس معندهاش لبس ولا اكل هو عندو نسخ كتير من نفس الحا..

وتقع من ايديها ازازه برفن

خلود بصدمه : يلاهويي دي اتكسرت .. مينفعش يشوفها ده اهبل وبيتلككلي علي اي حاجه اصلا

وبتنزل لحد الارض وتلم الازاز بسرعه

خلود بألام : اااه منك لله يا زين وفي حاجتك دييي

_____________________________________

هاجر بغضب : انتييي اييي يا بني ادمه ايييي

اسيل ببرود وتلبس الچاكت بتاعها

اسيل : انا واحده راجعه لجوزها قصدي الي هيبقا جوزي

هاجر : انتي واحده رايحه تخرب بيت واحد متجوز

اسيل بزهق : ماشي المهم ان زين هيبقا ليا

هاجر بإستفزاز : اي البجاحه الي انتي فيها ديي

اسيل بعدم فهم : انتي كنتي بتعملي اي هناك صح !! … اوعي تكوني كنتي هتقوللهم

هاجربنظره حاده : انا فعلا قولتلهم

اسيل بإبتسامه : كنت عارفه عشان كده عرفت هتصرف ازاي

هاجر : واللهِ وانتي لما تضحكي عليهم بإنك يا حرام كنتي في ازمه هما هيصدقو الكدبه دي بشكلك ده ،، فاكره انهم هيقطنعو بعد الي قولتهلهم !!

اسيل بغيظ : بكرا تشوفي هعمل اي ومش انتي الي هتقفي قصادي يا هاجر

هاجر بضحك : فعلاً ،، اومال لما شوفتيني جريتي لي

 

 

 

 

 

 

 

_____________________________________

زين : الريحه ديي انا عارفها كويس

خلود : ريحه اي انا مش شامه حاجه

زين بقلق : ده البرفن بتاعي ريحتو ظاهره اوي كده لي

خلود وتتحرك قدامو : معرفش بقا

زين بإستغراب ويمسكها من ايديها

زين : مال ايديك

خلود : اتخبطت

زين : واللهِ

خلود بإستغراب : سيبني طيب اروح اجيب شاش وقطن واعملها

زين : خليكي هجيبهم انا ،، وطبعاً ده عشان بس مي..

وخلود تسبقو : ميتكلموش ويسألوو

زين : شطوره

_:..

زين بتريقه : امبارح تتعوري في رجلك وانهارده في ايديك انتي لو قاصدها مش هتعملي كده

خلود : محدش قالك تشيل همي واللهِ

زين ويلف الشاش علي ايديها : لا متفتكريش عشان عملت معاكي عمل انساني يبقا شايل همك

خلود بألام : اااه

زين بخضه : بتوجعك !!

خلود بإبتسامه استغراب : لا متخدش في بالك

زين بتساؤل : بس كده ولا في حاجه تانيه

خلود : لا خلاص كده

زين : تمام

ويقوم

خلود وتمسك ايدو

خلود بأسف : استنا .. بصراحه انا اتعورت عشان ازازه البرفن بتاعتك اتكسرت بس اكيد مكنش قصدي يعني ،، خوفت تشوفها فا..

زين : فا شيلتي الازاز بإيدك

خلود : بالظبط مشاءالله عليك مكبرتش الموضوع علي الفاضي

زين : مش مشكله عندي منها تاني

خلود بتفكير : بقولك اي كنت عايزه اكلمك في الموضوع ده

زين بعدم فهم : موضوع اي

_____________________________________

بعد يومين ✨

خالد بحب : ربنا يحفظك يا ابني ويخليلك مراتك

زين : شكرا

خلود بإبتسامه : شوفت الناس فرحانه وبتدعيلك ازاي بعد كل الدعوات دي اكيد قلبك هيرتاح

زين براحه : عندك حق .. انا اول مره احس الاحساس ده ،، انا مش عارف اشكرك ازاي

خلود بهدوء : تشكرني علي اي ؟ انا قولتلك الفكره وانت الي نفذتها

زين بإبتسامه : طب اي رأيك اليوم انهارده بتاعك شوفي انتي نفسك في اي وهجيبو مهما كان

خلود بتساؤل : لو طلبت اي حاجه هتجيبها ؟

زين : ااه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خلود : ايي حاااجههه !!

زين بإبتسامه : ايواا

خلود : متأكد

زين بزهق : لا اخلصي خلقي بدأ يضيق

خلود بضحك : خلاص هقول

______________________________________

هند بعدم تصديق : اي الي انتي بتقوليه ده

اسيل بدموع : بقول الحقيقه

هند : انتي كسرتي قلب ابني انتي فاهمه يعني ايي !! وجايه بكل سهوله تقولي هتصلحي الي اتكسر … طب هو دلوقتي اتجوز خلاص يعني مبقاش ليكي لازمه يا اسيل ،، والي فهمتو منك انك مش همك حد حتي زين

اسيل : زين اكتر حد هاممني اومال انا راجعه لي لو هو مش هاممني !!!

هند بتفكير : معرفش

مريم بعصبيه : انتي ازاي قدرتي تورينا وشك بعد الي عملتيه

اسيل : صدقيني انا مليش ذنب

هند بجنون : وخلود ملهاش ذنب عشان تطلق من زين وهما خلاص علاقتهم بقت كويسه

اسيل في ذهنها : ايييي علاقتهمم بقتت كويسه انا متوقعتش منك كدهه يا خلود

اسيل بحزن : طبعاً قدرت تخليه يحبها .. تمام انا مكنتش عايز اتكلم وافضحها

هند بعدم فهم : تفضحيها !!

اسيل : ايوا الي متعرفهوش ان خلود اجرت ناس يخط*فوني عشان تتجوز هي زين و هي قالتلي كده بنفسها

هند بصدمه : اييي

اسيل : بدليل انها لما انتو طلبتو منها تاخد مكاني وفقت منغير اي اعتراض عشان هي كانت مخططه لكل ده

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العمر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى