روايات

رواية هوس الفقدان الفصل السادس عشر 16 بقلم شروق السيد

رواية هوس الفقدان الفصل السادس عشر 16 بقلم شروق السيد

رواية هوس الفقدان الجزء السادس عشر

رواية هوس الفقدان البارت السادس عشر

رواية هوس الفقدان
رواية هوس الفقدان

رواية هوس الفقدان الحلقة السادسة عشر

نور بصدمة: بدر مستحيل لا لا بدر مامتش انا الازم اكلم لسامر اخذت هاتفها وحادثتة
نور بلهفة: الو سامر بدر بدر اى اللي حصلة
سامر بحزن: انا اسف يانور بس مقدرتش اعمله حاجة انا…. قاطعته
نور بصراخ: انت مجنون بدر عااايييش بدر مش هيسبني
سامر بحزن: بدر بيحبك اووي يانور عمل كل دا علشانك
نور: بدر عايش صح قولي
سامر بحزن: اوعدك هرجع اسمه تاني بدر هيفضل عايش جوانا بدر بطل صدقيني عمل اللي محدش قدر يعمله
نور: سامر انت عارف حاجة انا معرفهاش
سامر بتوتر ملحوظ في صوتة: هاا لللا لا ممعرفش حاجة

 

 

نور بجمود: وحياة ربنا ياسامر لو عرفت انك مخبي عني حاجة مش هسامحك لا انت ولابدر طول عمري
سامر بحزن: انا بس عايزك تتأكدي ان بدر بيحبك اووي
نور بجمود: طيب ياسامر انا عايزاك تقول لبدر انا مش عايزة اشوفة في حياتي مرة تانية
سامر بتوتر: لـ لية بتقولي كدا يانور انتي لية مش مصدقة ان بدر مبقاش موجود
نور بثقة: لان قلبي لسة بيدق ياسامر قلبي حاسس بيه انا مش بس بحب بدر كلمة حب دي متوصفش حاجة من اللي جوايا لية
سامر بصدق: وهو والله محبش ولا هيحب قدك
نور بجمود: انا استحملت غموض كتير كل يوم سر شكل وانا مستحمله بس المرة دي لا مش هستحمل انت مش متخيل انا حسيت بإية اول ما سمعت الخبر وكمان مبيرودش عليا مهنش علية يطمني اول يقول الجارية اللي بتحبني دي عاملة اى ولا الخبر دا هيكون عليها ازاى
سامر: نور بدر خلاص راح
نور بصراخ: متكذبشششششش بدررررر عااااايششش عااااايييش بس واللللله المرررررررة ديييييي مش هساااامحهههه بسهولهههه ابدااااا هو لو سااامعنييييي دلوقتيييي قولههه مش هساااامحه مش هساااامحك ياااابدر واغلقت الهاتف والقته ارضا بكل قوتها واخدت تبكي بهستريا
ــــــــــــــــــــــــــ
سامر بحزن: ليية يابدر عملت كدا
بدر بحزن: صدقني دموعها دي بتحرق قلبي بس انت عارف دا شغلي انا لازم اخلص منهم بجد عايز النضف البلد من الناس دول كلهم خطر علينا وعلي امان بلدنا مش عايز ابقي اناني وافكر في نفسي وبس انا عايز اعمل حاجة لبلدي ياسامر صدقني بعدي عن نور دا علي عيني والله
سامر وهو يربت على كتفة: هتتعدل ياصاحبي هتتعدل
لما تعرف غرضك هتسامحك نور قلبها طيب
بدر بحزن: اتمني

 

 

سامر: اه صحيح يابدر انت لية خليتهم يقولوا كدا مش فاهم انت كدا بشوه صورتك من ظابط لزعيم ما”فيا لا ومش اي ما”فيا
بدر: علشان اقدر احاربهم صح لازم اوصلهم صح ومتنساش ان جاك عارف كل حاجه ولو فضلت معاهم على الاكيد هتصفي
سامر بتفكير: بس موضوع فرامل العربية دا اكيد مش هما الناس دول بتلعب في الوش
بدر: انا عارف ان مش هما هما ميعملوش حركة رخي”صة زي دي
سامر: تفتكر مين
بدر: اللي عمل كدا عايز ينبهني من حاجة مش قاصد اذيتي ودا اللي مش عارف اي هو
العربية مكانش فيها فرامل ومكملتش حوالي عشر دقايق وعطلت واكتشف مفيهاش بنزين وانا متأكد ان العربية متمولة كويس
سامر: موضوع دا غريب نور عرفت سر الاوضة ولا لسة
بدر: نور مش لازم تعرف ياسامر فاهمني مش كدا
سامر بحزن: فاهمك يصاحبي

 

 

بدر: سما عملت اى قدرت توصل لمكانهم ولا لسة
سامر: ايوه وفعلا قدرنا نعرف مين هو الشخص التاني اللي بيمشي سعد
بدر بإهتمام: مين
سامر بتوتر: خاالد
بدر:ـــــــــــــ

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس الفقدان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى