روايات

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ياسمين الهجرسي

 رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ياسمين الهجرسي

رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم ياسمين الهجرسي

سبحان الله وبحمده ✨ سبحان الله العظيم
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
سليم : هونت عليكي تقولي كده قدر قلبك يطلعها ازى عاوزه تسبيني يا همس ليه يا قلب سليم دانتي كل دنيتي انتي عارفه انك بنت قلبي بنت عمرى وقرب ضامها ااااااه يا همس كنت هموت واطمن عليكي اوعي يا همس تطلبيها تاني انا مليش غيرك يا همس ومسك قلبه احمد احمد الحقني كل ده وكان في حضن همس.
احمد : جرى عليه وسنده كان أحمد بيتنفس بصعوبه سنده همس واحمد للعربيه .
همس : بدموع مالك يا سليم اوعي تسبني انا غبيه مكنش قصدى اعمل حاجه يا ابيه احمد انا هموت ومنهاره اتصل بالاسعاف .
سليم : بداء يهدى انا تمام متخفيش واخد اديها وحطها على قلبه خليكي جانب قلبي انا مش قادر استحمل بعدك عني ومتخفيش انا كويس يالا يا احمد خدني علي عزبه
همس : بتعيط مش هيحصل لازم نروح المستشفى اطمن عليك الأول
احمد : لازم يا سليم انت تعبان قوي وساق العربيه زى المجنون همس واخده في حضنها انت عمرى وقلبي وحياتي نفسي اموت في حضنك اوعي يا سليم تسبني رد عليا وبتعيط
سليم : بيتكلم بصعوبه دموعك بتقتلني يا قلب سليم انا تمام واخد اديها باسها وحطها علي قلبه تاني وسند دماغه علي صدرها ضميني يا همستي ومتكلمش تاني .
همس : سليم انت كويس رد عليا متنمش يا سليم عشان خاطرى ومنهاره وبتصرخ الحقني يارب خد روحي وبلاش سليم انا مقدرش استحمل اشوفه كده
احمد ماله سليم
 همس: مش بيرد بسرعه يا ابيه وفضلت تفوق فيه سليم حبه يفوق وحبه يدوخ وميردش عليها.
احمد : وصل اسكندريه زى المجنون واتصل علي عامر حصلني علي المستشفى بسرعه وقاله اسم المستشفى وقفل
عامر : ايه أجهزي بسرعه احمد كلمني وقالي تعالي على المستشفى اكيد في حاجه يا سليم يا همس انا هروح وانتي حصلنيني بسرعه وساب الاقسم وبلغ زميله ومشي.
همس : ندهت أمن المستشفى بلغ حاله مستعجله وجه الممرضين اخده سليم وطبعا اول ما عرفه هو مين جاله  ليه اكبر استشاري في المستشفى وكان والد محمد اشتباه في جلطه
همس : ازى سليم كويس استحاله يحصله حاجه ارجوك وبتصرخ ااااااه سليم لا يا سليم متسبنيش وفضلت تعيط .
الدكتور : أهدى يا همس مفيش حاجه سليم قوى وجسمه رياضي وقلبه قوى هو بس يمكن زعل شوى بس هو هيدخل العنايه المركزه عشان اطمن بس هو كويس بعد اذنك
همس : دكتور خليني ادخل معاه عشان انا خايفه عليه ونبي يا دكتور ابوس ايدك ولسه هتبوس أيده
دكتور : سحب أيده استغفر الله العظيم مش هينفع يا بنتي بس انا هخليكي تدخلي كل شوى طمني عليه .
احمد: أهدى يا همس وجه عامر في ايه احمد ماله حد يرد عليا.
همس بتعيط وقاعدت علي الكرسي هتموت من الخوف ومبتتكلمش.
احمد : أهدى تعب شوى وهو هيدخل العنايه المركزه عشان نطمن عليه.
عامر : مش ممكن ابيه سليم مستحيل ده طول عمره جبل واقف عمر ماجاله برد اوى ده حصل وفضل يضرب الحيطه بايده وصلت ايه في أي مالكم في اي يا عامر مستر أحمد حد يتكلم عامر اترمي في حضنها سليم في العنايه .
ايه : بدموع أهدى عامر انشاء الله خير
عامر : امي السبب ومسك فون بتاعه واتصل عليها
فريده: ايوه يا عامر
عامر : اتبصطي افرحي بحفيدك سليم خلاص وقبل ما يكمل كلامه وقعت اغمي عليها.
سهيله: امي حد يساعدني ايه سعديه جات سعديه الحقيني معرفش اي حصل وساندها فوقيها يا سعديه ومين علي فون سهيله مسكت فون الو كانت ايه لأنها اخدت فون من عامر
ايه : أيوه يا سهيله ماما فريده كويسه.
سهيله : بدموع ماما أغمي عليها مش راضيه تفوق الحقوني فين ابيه سليم.
ايه:  طيب انا جايه حالا عامر فوق يا عامر امك تعبت اوي وسهيله لوحدها.
احمد: عامر انت سمعت قوم بسرعه الحق امك.
عامر : مش سامع ولا مستوعب اللي بيحصل انا قولتلها انتي بتكسري سليم مردتش عليا.
احمد : فوق سليم كويس قوم روح شوف امك عامر مش بيرد احمد ضربه بالقلم بقولك فوق
عامر : بداء يفوق من صدمه ايه مسكت أيده يالا ماما فريده تعبانه
عامر: امي وسليم هسيبه ازى .
احمد: خد معاك دكتور انا موجود اطمن عليها وتعالي.
عامر : بلغني بكل حاجه اول بأول.
احمد بيبص علي كرسي همس كان فاضي طلع بسرعه علي العنايه المركزه كانت واقفه علي باب وبتدخل ل سليم كل ساعه .
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند فريده
دكتور : ضغط علي فجاه عشان كده أغمي عليها وانا هدبها دواء ضغط كويس هيتظبط بس كل ساعه تقيسه ضغط انا هسيب الممرضة دى معاها.
سوزى بدأت تحس ان في حاجه لأنها كانت نايمه لما كل ده حصل خرجت قابلت سعديه في حركه غريبه في فيلا
سعديه: بتكلمها بقرف الهانم الكبيره تعبت عشان سليم باشا تعب وفي المستشفى حسبي الله ونعم الوكيل في اللي كان السبب وسابتها ومشيت.
سوزى : دخلت اوضتها قاعده علي سرير بتعيط وتهز في رجلها سليم مالك يا سليم وماسكه بطنها لدرجه دى بتحبها قلبك مستحملش تبعد عنك يا سليم دانا فضلت سبع سنين جواز مقدرتش اخليك تحبني هي عملت فيك أي خليتك الموت اهون من بعدها فون بيرن كانت روزا هي بتتصل عليها.
سوزى : مترددة ترد طبعا كانت قاعده في سرير هيا وهيثم كانوا بيلعبه لعبت عشق الحرام .
روزا : اي يا هانم محدش بيسمع صوتك ليه.
سوزى : ابدا همس مشيت ودنيا مقلوبه عليها ومامت سليم تعبت.
روزا : ازى لازم لما ترجع تنفذي خطه بسرعه هقولك ازازه السوم فين وتنفذي وقفلت في وشها سكه.
هيثم : شكلها غبيه وولع سجاره وادهلها بس مقولتيش من عجبك انا ولا الواد سيس اللي بيجيلك هنا.
روزا: منكرش انك جامد بس اكيد سليم اقوى بكتير هموت عليه مره واحده ومن ساعتها نفسي اتجوزه.
هيثم: ههههههههههه بتحلمي اللي زى سليم ملوش في بنات الليل وسابها ومشي وهي فضلت تشتم فيه.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عند سليم
همس : واقفه وسانده علي باب بتبص علي سليم من شباك الازاز وأحمد بيترجي فيها انها تقعد ترتاح مش راضيه سابها براحتها.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
في فيلا
فريده بدأت تفوق وعامر وايه ومحمد معاها وفتحيه بتقراء قرآن.
الباب خبط فتحت سهيله وكانت سوزى
سهيله نعم جايه ليه.
سوزى: عاوزه اطمن علي ماما فريده .
سهيله بس احنا مش عايزينك اتفضلي كل المصائب اللي احنا فيها انتي السبب ربنا يخدك انتي اللي في بطنك وقفلت الباب في وشها
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
يتبع…
لقراءة الفصل الخامس والعشرون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى