روايات

رواية أحببت أميرة الفصل الخامس 5 بقلم ملك محمود

رواية أحببت أميرة الفصل الخامس 5 بقلم ملك محمود

رواية أحببت أميرة الجزء الخامس

رواية أحببت أميرة البارت الخامس

رواية أحببت أميرة الحلقة الخامسة

أميرة كانت ماشيه وفجأه ظهر شخص وبيشدها جامد عشان يركبها عربيه ويخطفها
أميرة بتصرخ جامد ان حد يلحقها وبتقولوا انت مين وعايز مني اي
الشخص انا اللي هفض*حك قدام الناس كله يا عسل يلا تعالي معيا بدل ما قتلك وطلع مط*وه من جيبه وفتحه وهد*دها بيها
أميرة لاء لاء ارجوك ابعد عني سابني وخد الفون والفلوس اللي معيا وسابني في حالي كله وأميره ماسكه ف شجره جامد
الشخص شكلك كده هتتع*بيني
ولسه هيعو*رها في وشها بام*طوه وإذا بشخص يض*ربوا برجله ف ايدو طير الم*طوه* بعيد وفضل يض*رب في الشخص ده لحد ما اتهد حيله وربطو في الشجره اللي كانت ماسكه فيها أميرة
أميرة واقفه مصد*ومه وخايفه وقالت بتو*تر ا انت مين حضرتك
انا اسمي أمير وانتي

 

 

أميرة. بدموع انا اسمي أميرة
أمير.. صدق اللي سماكي أميرةوانتي اميره فعلا و بجد حاجه جميله جدا احنا متشابهين في الأسماء
أميرة باحرا*ج شكرا بس انا مش بحب حد يتغ*زل فيا رجاءً
أمير انا اسف جدا تعالي نشوف مين الشخص ده الاول وبعدين اوصلك
أميرة تمام بس انا هعرف اروح لوحدي
أمير..ضر*ب الشخص بالقلم وقالوا انت مين
الشخص انا اسمي تامر
أمير ضر*به تاني وقالوا كنت عايز اي من أميرة
تامر كنت هخط*فها يعني هعوز منها اي
أمير ومين قالك تعمل كده
تامر بتوتر م مفيش حد
أميره انت كذا*ب لان انا معرفكش
أمير اهدي يا أميرة انا هتصرف معاه
قولي مين قالك تخ*طفها وإلا هتصل بالشر*طه
تامر لاء بلاش خلاص هقولك
مرات ابو أميرة هي اللي قالتلي ودفعتلي فلوس وكانت عايزني اتحر*ش بيها واصورها وانشر الفيديو عشان تكس*ر عينها قدام الناس
أميره بص*دمه ودموع وكأن نزل عليها شلال مايه بارده
مراه ابويا يوصل بيها انها تعمل فيا كده طب لييييه
تامر عشان جبتي مجموع اكبر من مجموع بنتها وعشان انتي اجمل منها وبتغ*ير منك ياريت بقا تسبوني أمشي
أمير نسيبك ده انا هوديك في ست*ين داهيه انا صاحب اكبر شركات في مصر وليا معارف توديكم ف ستين دا*هيه يا كل*ب
تامر لاء ابو*س ايديك يا بيه سايبني

 

 

أميرة هنسيبك بس بشرط هصورك فيديو صوت وصورة وتعترف بكل حاجه
تامر موافق بس سبوني
أمير تمام بس لو فكرت تاذ*يها تاني هجيبك فاهم
تامر فاهم والله فاهم
أميرة بدأت في تصوير الفيديو وانتهت وتركت تامر يذهب
أمير استني هوصلك
أميرة لاء شكرا
أمير انا هوصلك يعني هوصلك مفيش أعذ*ار
أميرة تمام موافقه بس هتمشي ورايا او قدامي عشان مينفعش أمشي معاك رجاءً
أمير ماشي موافق همشي وراكي عشان أحميك
وذهبوا ووصلت أميرة
أمير هشوفك تاني
أميرة لو كان لينا نصيب هنتقابل سلام
أمير خلي بالك من نفسك
ابتسمت أميرة وذهبت
أميرة دخلت البيت لقت مراه ابوها واسراء قاعدين واول ما دخلت بصوا ليها بصدمه
أميرة اي بتبصوا ليه مصد*مين

 

 

عزه بتوتر .وهنت*صدم لييه يعني
أميرة اصلك كنت متوقعه إني لازم اكون ف مكان تاني صح
إسراء. بطلي رغ*ي كتير وقولي عايزه اي
أميرة فتحت الفيديو قدامهم وهما مصد*مين
عزه ايوه عملت كده هتعملي اي يعني
أميرة هخلي بابا يشوف الفيديو وهو اللي هيعمل مش انا
عزه بتح*ذير اياكي ابوكي يعرف حاجه
بقلمي ملك محمود
أميرة لاء هوري لبابا وانتي متقدريش تعملي حاجه اصلا
بقلمي ملك محمود
عزه انا بقول ابوكي ميعرفش حاجه عن الموضوع ده وإلا هق*تلك زي ما ق*تلت امك زمان
أميرة بصدمه وكسره .اييييي

 

 

بقلمي ملك محمود
ياتري عزه قتلت ام أميرة ولا بتقول كده عشان تخوفها بس
وأميره و أمير هيتقابلوا تاني ويا تري اي مصير أميرة مع عزه واسراء أحداث كتير هنعرفها قريب

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت أميرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!