روايات

رواية أحببت أميرة الفصل السابع 7 بقلم ملك محمود

رواية أحببت أميرة الفصل السابع 7 بقلم ملك محمود

رواية أحببت أميرة الجزء السابع

رواية أحببت أميرة البارت السابع

رواية أحببت أميرة الحلقة السابعة

أميرة اسمعي يا ستي
عند أمير وكأن متابع أميرة من بعيد وقال لنفسه حاسس إحساس غريب اوي من نحيتك يا أميرة شكلي حبيتك ولا اي انا فعلا حبيتك
عند عزه
عزه هدفعك التمن غالي اوي يا أميرة
إسراء ناويه علي اي يا ماما
عزه هخليها تقعد في السرير متتحركش
إسراء بخ*وف بس حاولت تداريه ازاي هتعملي اي
عزه هأجر واحد يخ*بطها بعربيه كبيره ويا عاشت وبقت قاع*يده يا ما*تت وخلصنا منها
إسراء بس يا ماما هي معملتش حاجه لده كله وبعدين دارت خو*فها ع أختها وقالت بس هي تستاهل بردو هتبدأي أمتي
عزه بكره وهي ماشيه علي الكليه هكلم واحد دلوقتي واتفق معاه
عند أميره وشرحت لحور كل شيء وسمعت أيضا كل ما قالتها عزه واسراء لان كانت خطه أميرة هي بزرع تسجيلات في البيت حتي تتأكد من صدق إسراء
حور خط*تك حلوه يا ميرو بس انا خايفه* عليكي أوي
أميرة متخفيش انا قدها مش هيحصلي حاجه طول ما انتي جمبي
وكان هناك من يسمع حوارهم وقال انا مستعد أساعدك
أميرة..بص*دمه أمير انت كنت بتسمع كلامنا
أمير انا مش قصدي بس انا عايز أساعدك أمير بدون وعي وخايف عليكي جدا
أميرة بصدمه واحر*اج لاء انا مش موافقه وكانت ماشيه
أمير استني ارجوكي انا عندي خطه حلوه وانا عارف إنك مش بتتكلمي مع ش*باب وأنك بتخا*في من ربنا وبتحسبي كل خطوه قبل ما تعمليها هل هتغ*ضب ربنا منك ولا لاء انا هساعدك من بعيد لبعيد
أميرة وبعد إصرار حور وامير وافقت
أميرة خلاص موافقه بس متقربش مني رجاءً اي هي الخطه
أمير هقولكم بس تعالوا نقعد …
عند عزه
عزه خلاص اتفقت معاه بكره هيقف تحت البيت واول ما يشوفها هيركب العربيه ويبعدو شويه عن البيت وهينفذ انا هنزل اعطيه نص الفلوس والنص التاني لما ينفذ وخرجت
إسراء بخوف مداري علي أختها تمام ربنا يستر
أميرة وصلت البيت
اول ما دخلت إسراء جريت عليها وحضنتها وقالت امي بتخطط عشان تقت*لك
أميره بصد*مه مصطنعه تقت*لني طب ليه
إسراء هقولك وحكتلها كل حاجه
أميرة اتأكدت ان أختها معاها مش ضد*ها وحضنتها وقالت شكرا يا إسراء لأنك بتساعديني
إسراء طيب هتعملي اي
أميرة بصي كل اللي عليكي تقرابي عزه وتقوليلي علي كل حاجه اتفقنا وانا هتصرف
اتفقنا ودخلت أميرة غرفتها
في فيلا أمير
هند.. أمير
أمير نعم يا ماما
هند تعالي عايزك
أمير ذهب إليها
نعم يا ست الكل
هند اخوك هيخطب قريب
أمير بجد اخيرا ومين سعيدة الحظ دي
هند واحده زميلته في المستشفى
أمير بفرحه الف مبروكك فرحتله والله بس أمتي
هند ..يعني يومين كده وعقبالك بقا
أمير اه انشاء الله قريب
هند بجد يا أمير اخيرا مين هي وبنت مين وشكلها اي
أمير بضحك اهدي يا نبع الحنان إسمها أميرة وخط*فت قلبي من اول نظره ومعيا ف الكليه ومحترمه جدا جدا
هند بفرحه ربنا يجعلها من نصيبك ياابني يلا طيب عشان نتعشاء وقاموا لتناول الطعام
وجاء الليل ونام الجميع
تاني يوم عند أميره جهزت نفسها وفطرت وتراقب عزه وأيضا عزه تراقبها وذهبت أميره واسراء
إسراء خلي بالك من نفسك رجاءً
أميرة متخفي*ش عليا يا قمر خلي انتي بالك من نفسك وودعوا بعض وذهبوا
أميرة وكان هناك من يرا*قبها
أميرة ماشيه خاي*فه وقالت لنفسها يارب انا خا*يفه اوي يا تري انتي فين يا حور الك*لب
اتأخرتي اوي حتي اللي كان عامل فيها جون سينا اختفي دلوقتي ومحصلش حتي جون الك*لب بتاع شارعنا اللي كل ما يشوفني يجري ورايا وفجأه تظهر عربيه ضخمه وأميره بصوت عالي ………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت أميرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!