روايات

رواية أحببت خدامة الفصل الرابع 4 بقلم ملك حمدي

رواية أحببت خدامة الفصل الرابع 4 بقلم ملك حمدي

رواية أحببت خدامة الجزء الرابع

رواية أحببت خدامة البارت الرابع

احببت خدامة
احببت خدامة

رواية أحببت خدامة الحلقة الرابعة

و هي خارجه مسك ايديها و شدها وفجأهه نزلت علي حضنه و بدأ يبوس فيها و هي بتقاوم و زقته وقع علي الأرض معرفش يقوم و هي طلعت تجري و هي بتعيط طلعت علي اوضدتها بدأت تعيط و تفكر ازاي آدم يعمل فيها كدا ازاي بعد تفكير طويل نامت الصبح صحيت و قررت أنها هتمشي من هنا و بدأت تجهز حجتها اما عند آدم صحا لقه نفسه علي الأرض و السرير مبهدل قام لقه ان الساعه ١٠ الصبح و قام بغضب
آدم بغضب:نورررر
نور ببرود:نعم
آدم بغضب:انتي ازاي متصحنيش عشان الشغل
نور بغضب:لا و الله علي أساس انك مش فاكر اي الي حصل معايا امبارح عامتن نا هاخد حجتي و ماشيه سلاممم
آدم:ماشيه فين …اي الي حصل امبارح
نور:لو و الله مش فاكر
آدم:لا مش فاكر انجزي قولي
نور:مش مصدقه بس عامتن ….حكتله علي اي حصل بتفصيل
آدم باستغراب من الي عامله:نا مش مصدقكك
نور بغضب:روح شوف الكاميرات
آدم:هروح بس استني متمشيش
نور بصقه:تمام
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
للكاتبه:ملك حمدي💜🌍
في مكان تاني
مريم:ها هنعمل اي
مجهول:مش عارف ممكن نخلص منها

 

 

 

مريم:دي رخمه اوي يعني بعد الي حصل معاهم امبارح مامشتش ليه
مجهول:مش عارف المهم هنخلص عليهم وناخد فلوس آدم
مريم:بس متجيش جنب آدم
مجهول بخبث:تمام
مريم بدلع:بقولك اي
مجهول:اي يا بطتي
مريم:موحشتكش
مجهول:وحشتني جدا
مريم بدلع:طيب تعاله ندخل الاوضه
مجهول:يلا يا قلبي
نسبهم بقا دي ناس مش كويسه😂😂
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
للكاتبه: ملك حمدي💜🌍
اما عند آدم
فتح الكاميرات و شاف فعلا انو هو الي عمل كدا و نور كانت وقفه جنبه
نور:هاا اتأكدت
ادم بندم:اه و
نور مقطعه لكلامه:تمام امشي نا بقا
آدم:نور استني نا اسفف
نور:الاسف مش هيفيد بحاجه
آدم: نا بجد اسف و اوعدك اني مش هعمل كدا تاني
نور:و انا اضمن منين انك مش هتعمل كدا
آدم:يستي تبقي اضربيني او متجيش جنبي لو نا سكرت نا نا اسف و عمري ماهجي مكان انتي فيه لو نا سكرت.
نور:تمام نا ماشيه
آدم:ليه خليكي
نور:لا
آدم:طيب خليكي و فكري
نور بتفكير:تمام

 

 

 

آدم بفرحه؛تمام
نور طلعت اوضتها و ادم راح لصحابه
نور فلأوضه بتفكر و بنها و بين نفسها:اعمل اي مش هلاقي شغل و مش هرجع لمايا دي تبقي رخامه مني بقا بس هو وعديني و انشألله هيوفي بوعده و بعدين فيش حد هيرضه يشغلني و يبيتني عنده و كمان يديني المورتب ده وبرضه مفيش حد هيرضي يشغلني لأن مواعيد دراستي دي نا خلاص قررت اني مش هتعمل معاه كتير اصحيه و اعمله الفطار و اروح جمعتي و ارجع اعمل الاكل و جيب الاكل بتاعي و اطلع اوضتي و ازاكر عشان الامتحانات قربت ايوا بس كدا …نزلت تقوله أنها مش هتمشي لقته مشي راحت عملت الاكل اما عند ادم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
للكاتبه: ملك حمدي💜🌍
آدم بقت راح لصحابه البار اول ماوصل سلم عليهم و قعد
اكرم :هلا بحبيب قلبي
آدم:حبيبي يا اكرم
احمد :عامل اي يصحبي اوع تكون زعلان من الي حصل
آدم:لا يعم خلاص
احمد:يعني صافي يا لبن
آدم:حليب يا قشطه
سليم جه و معاه بنت :مش تقولو انكو هنا كونت جبت بنات
آدم:خلاص يبا مش مهم اطلع انت و خلص حالك
البنت بدلع:يلا يا بيبي
سليم:يلا يا موزهه
سليم خد البنت و طلع
اما عند آدم
اكرم :كونت عايز اتكلم معاك في موضوع بس مش هنا ممكن اجيلك البيت
آدم:موضوع اي
اكرم:منا بقولك عايز اتكلم معاك في البيت
آدم:ماشي يا صحبي تعاله بكره
اكرم :ماشي تمام
احمد:اوبا مين المزه دي
آدم:و هو بيبص موزه موزه يعني
احمد:خلاص روحلها نا هروح للبنت ام احمر دي
آدم:تمام يبا خالصه

 

 

 

احمد :ونت هتعمل اي اكرم
اكرم :عاديي هروح_____
احمد و آدم:ماشي
و آدم طلع علي البنت
آدم:٠١٠٩٩٥٧٨٣٢٦
البنت:اي ده في اي
آدم:متجي
البنت:مين الاول
آدم:نا ادم حابب انتي الي تروقي عليا
البنت بدلع:عندك ولا عندي
آدم:لا عندي
البنت:تمام
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
للكابته :ملك حمدي💜🌍
اما عند نور عملت الاكل و اخدت أكلها و جهزت لبسها عشان كليتها
اما آدم دخل مع البنت و طلع الاوضه و حصل الي حصل نور صحيت و قامت لبست و نزلت حضرت الفطار و طلعت لقت دم علي السرير و بنت نص جسمها باين و النص تحت الغطاء و آدم نفس المنظر نور بغضب:انتي بتعملي اي هنا
البنت قامت مفظوعه و غطت جسمها و آدم بغضب:انتي بتزعقي ليه
نور:عايزني اخوش اشوف المنظر ده و مزعقش
آدم:افتكر الي حصل و بص علي البنت بعد كدا بس لنور:انتي ملكيش فيه
نور:هو الي مليش فيه
آدم:ايوا ملكيش فيه دي حاجه انا الي بعملها مش انتي
نور :تمام عامتن نا جايه اصحيك عشان الشغل
آدم :انتي رايحه فين
نور:ملكشش فيهه
آدم:هو الي ملكش فيه
نور:دي حريتي اروح فلحته الي عايزها
ادم:هو..

 

 

 

نور بصت في الفون بتعها لقت صوحبها بيرنو عليها و الوقت اتأخر علي الكليه طلعت تجري و راحت الكليه و اول ماداخت لقت أنها اتأخرت علي المحاضرة اول مدخلت الدكتور :اي التهريج ده
نور:اسفه حضرتك بس المشوار
الدكتور:تمام اتفضلي خوشي
نور:شكرا
نور دخلت و معرفتش تتكلم مع اي حد من صوحبها
ملحوظه( اسماك صحاب نور مريم و مايا و ياسين و فرح و كرما و كريم و ده بقت اقرب واحد بترو هو و مايا و بس كدا )
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
الكاتبه:ملك حمدي💜🌍
اما عند آدم :ماشي يا نور نا هوريكي
البنت :نا عايز فلوسي
آدم رمه الفلوس فوشها:ياسر انت يا زفت
ياسر(الحارس):اي يا آدم بيه
آدم:حمد الزفته دي ارميها بره
ياسر:تمام
..ياسر اخد البنت و مشه و آدم راح شغله و كان متنرفز جامد و اليوم كان زي الزفت اما عند نور
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
الكاتبه:ملك حمدي💜🌍
كريم:مالك يا نوري في اي(ده الدلع الي بتحبه نور منه )
(خالصه المحاضره)
مايا:ايوا صحيح يا نور مالك و اتأخرت ليه
نور حكت لهم علي آدم و من اول القصه لأخرها
فرح:اممممم المهم انتي كويسة
ياسين:ايوا المهم انتي كويسه يا نور
نور:أيوا تمام يلا بقا عشان اروح

 

 

 

كريم:تروحي لوحدك
نور:ايوا يا كيمو
كريم:لا تعالي اوصلك
نور:يلا يا قلبي
كلهم قاللهم باي و كدا يعني
كريم:يلا اركبي
نور ركبت و قاعده يتكلموه
و صلها و اول ماوصل كانت الساعه ٣ عشان هما يعني راحو جابو اكل و كدا اول ما وصل لقه آدم ضا……………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت خدامة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!