روايات

رواية أحببت ذئب الفصل الرابع 4 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الفصل الرابع 4 بقلم فرح القصاص

رواية أحببت ذئب الجزء الرابع

رواية أحببت ذئب البارت الرابع

أحببت ذئب
أحببت ذئب

رواية أحببت ذئب الحلقة الرابعة

لمار بصدمه: علي؟!
تسنيم: مين يالمار
علي زق الباب ودخل
لمار بخوف وعياط: استني بس افهمك والله
علي خدها في حضنه
علي: واحشتني اوي يالمار
لمار: لارد
علي: مالك مبتروديش ليه
لمار بستغراب: مستغربه انك متعصبتش عليا او ضر’بتني علشان هربت من البيت
علي: لان انا الي مربيكي يعني عمرك مش هتعملي حاجه غلط او توطي راسي صح
لمار هزت راسها وحضنته
لمار: وحشتيني اوي
علي: وانتي اكتر
لمار: صحيح انت عرفت مكاني ازاي
علي بص لي تسنيم وابتسم
لمار لحظت
لمار: اممم يعني تسنيم الي قالتلك صح
Flash back
تسنيم: الو مين
علي: تسنيم انا علي اخوه لمار
تسنيم بتوتر: ايوه
علي: هي فين لمار تلفونها مقفول
تسنيم بتوتر اكتر: لمار.. لمار انا. انا معرفش
علي: انا عارف انك عارفه ياتسنيم قوليلي انا خايف عليها اوي صدقيني
تسنيم: لمار معايا
علي: في مطروح
تسنيم:لا احنا في القاهره
علي: طيب ايدهاني

 

 

 

تسنيم: هي دلوقتي مش معايا هي في مقابلة شغل
علي: شغل!! طيب ابعتيلي اللوكيش مكانك بالظبط وانا هاجي اعملها مفاجأه
تسنيم: تمام وبعتت اللوكيشن
BACK
لمار: انا اتصلت بيك اقولك قبل مكسر الخط علشان محدش يوصلي لقيت تليفونك مقفول
تسنيم: هتفضلو وقفين علي الباب كده تعالو اقعده واتكلمه اعقبال معمل حاجه نشربها
*~~~*~~~*~~~~*~~~~~*~~~
_في خبر
مجهول: قول
_مضه العقد مع الشركه الايطاليه
مجهول بعصبيه: ازاي انت عملت الي قولتلك عليه
_اه بس جاب سكرتيره جديده ومشي التانيه
مجهول: عامله ابن ال**
_انفذ الخطه التانيه
مجهول: لا خليه يفرح بأنتصاره شويه وهنقلب الطربيزه عليه
وضحك بشرر
*~~~*~~~*~~~*~~~~*~~~~*
لمار بعياط: والله هو ده الي حصل
علي بعصبيه: بيعملو كل ده وانا مش موجود بيخدو رحتهم علي حسابك انتي والله مهرحمهم
لمار: اهدي بس يا علي متعملش مشاكل انا خلاص سبتهم وهعيش حياتي و انا لقيت شغل الحمدلله وهكون نفسي
علي: انا اسف يالمار

 

 

 

لمار بعدم فهم: علي اي
علي: كل مره عيطي فيها بسببهم وكل مره بيهنوكي فيها وانا مش موجود
لمار حضنته: انا مش عايزك تتأسف علي حاجه انا عايزك تدعمني وبس
علي: انا معاكي في اي حاجه انتي عملتيها او هتعمليها
تسنيم: في اي هنقطيها عياط ومحن بقا
لمار بتمسح دومعها وبتضحك: طب انا هقوم اجبلك من الكيكه الي انا عملها
علي: وقت تاني يا ميرو علشان وريا حجات كتير عايز اعملها
لمار: حجات اي
علي: بكره هسافر
لمار بزعل: تاني
علي: متقلقيش مش هطول انا هروح اظبط شويه امور وهعمل فرع جديد هنا في القاهره هقعد هنا وهجيب بيت نقعد في انا وانتي
لمار بفرحه: بجد
علي: بجد
لمار بصوت منخفض: وتسنيم كمان
علي بضحك: اكيد
لمار: طيب احنا هنلم هدومنا اعقبال ماتيجي
تسنيم: هدوم مين
لمار: هدومنا
تسنيم: انتي الي هتروحي مش انا
لمار: منتي هتيجي معانا
تسنيم: مش هين..
علي: اسمعي كلام لمار
تسنيم: بس..
لمار: مبسش انا قررت

 

 

 

تسنيم: خلاص ماشي
لمار: ربنا معاك ياحبيبي ترجعلي بسلامه متطولش
علي: هما يومين بكتير بس…. باي
لمار: باي
تسنيم: اي بتبصيلي كده ليه
لمار حضنتها
تسنيم: هو لسه العياط مخلص عندك ولا اي
لمار ضر’بتها: بارده
تسنيم: طيب بقا مش هتنامي
لمار: لا يله
*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
في الصباح 🌤
مراد: اي التأخير ده كله
ادم: اي ده اي ده هو القمر بيطلع الصبح ولا اي
نسرين (ولدته مراد) بضحك: ااه يبكاش انت
ادم بضحك: انا مش عارف الجمال والفرفشه دي كلها مخلفه الكائن الغريب الي هناك ده ازاي
مراد: والله الكائن الي بتقول عليه ده هيقوم يكسرك حتت
ادم : احم في اي يسطا بهزر اي
مراد: عايزه حاجه يا امي
نسرين: لا ياحبيبي عايزه سلمتك
سيف: انا حاسس اني اتنسيت سيكه
ادم: حاسس وسيكه ده انت قلبك ابيض
سيف: لا خلاص اتأكد
مراد حضنه: عامل اي ياصحبي
سيف: بخير والله
ادم: نفسي اعرف بتعمله احسن مني ليه
سيف: وانت مالك انت
مراد: كنت مختفي فين
سيف: مفيش والله ضغط الشغل
مراد: ربنا معاك
سيف: انت رايح الشغل
مراد: اه
سيف: طيب يله انا جي معاك
مراد: يله
ادم: وتنسيت كأني ماجيت
مراد: مخلاص يعم الحنين
ادم: ااه كويس حد فاكرني
مراد: طب يله
*~~~~*~~~~*~~~~~*~~~~*~~*

 

 

 

لمار بنوم: الساعه كام
تسنيم: 8.5
لمار نطط من علي السرير واخد دش ولبست وجهزت
تسنيم: مش هتفطري
لمار: لا انا اتأخرت ربنا يستر ده هيعمل مني شورما
تسنيم: طيب استني انا جيه معاكي
لمار: ليه
تسنيم: لقيت شغل هقدم عليه
لمار: طب مبروك يله
ومشيو
*~~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~*
في الشركه
مراد: ابعتيلي لمار
_لسه مجتش
مراد بعصبيه: لسه ماجتش مش ده معادها
_ايوه بس هي لسه مجتش
مراد: طيب اطلعي و اول ماتيجي خليها تجيلي
_حاضر
سيف: اهدي ولمه تيجي ابقا حاسبها
_ده انتي يومك مش معدي
لمار: ليه في اي
_استاذ مراد متعصب اوي وعايزك
لمار بلعت ريقها: عايزني
_ايوه
لمار راحت عند المكتب وخبطت براحه
مراد: اتفضل
لمار بتوتر: قالولي انك عايزني
مراد قام من علي المكتب بعصبيه ومشي نحيتها و……….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ذئب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!