روايات

رواية أحببت مجنونة الفصل الثالث 3 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الفصل الثالث 3 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الجزء الثالث

رواية أحببت مجنونة البارت الثالث

رواية أحببت مجنونة الحلقة الثالثة

محمود… وترجع تشتكي منها
مكرم… سيب البنت في حالها يا سيف معلش يا نور
نورببرود.. شكلك وحش اوووويييي متحشرش نفسك تاني
سيف بصلها بغيظ وقرف… حد قالك انك مستفزه
نور ببرود يعصب… اممم انت بس عذراك اصل العين مبتكرهش غير اللي احسن منها
ياسين بضحك… بومم
ادم بص لي مازن وضحكو هما الاتنين في صوت واحد… هات الدكتور عشان يخيط و وسلامو بايديها اكنها بيسقفو
نورين وسلمي… مقدارش غير اللي يقدر
نورين… اين الجبها انا لا ارها

 

 

كلهم ضحكو
سيف بغضب … عجبتكم اووي كلهم بصو في طبقهم
امل مامت نور… بنت اتلمي بدل ما اقوملك
نور بصت … يا ماما هو اللي بيبداء اسالي جدو
امل بتحذير… نوووورررر
نور بزعل طفولي…. حاضر
امل… اتاسفيلو
نور بصدمه….نعم ليه يعني
امل… نووور
نور بضيق…. انا اسفه وهمست كتك ضربه
مازن كان جمبها ضحك. ورد بهمس.. سمعتك
نور بصتله وضحكت بزعل
سيف بصلها بقرف…
عاصم… بس كولو وانتم سكتين
سيف بياكل وبيبتسم بخبث…
نور من جوها وبصله بتحدي… وحيات امي انا هوريك يا زلومة الفيل انت
ياسين كان شايفها وهي بص لي سيف وشكلها يضحك ونورين اخدت بالها
نورين بضحك…. هموت مش قدره وفضلت تضحك
محمود… مال بتضحكي علي ايه
نورين بضحك… مافيش يا بابا
عاصم… العيله دي مجنونه المهم الوفد مين هيتابعو
سيف… انا مش هقدر لان عندي مهما بكره باذن الله
فريده… يابني متسيب الشغلانه دي وخالي في شركه
سيف… بحبها جدا يا خالتو متخافيش عليا
مكرم بخاوف مداري…. ربنا يحفظك يا ابني وترجعلنا بالسلامه
نور… يعني كده مش هتيجي نهارد صح
سيف بقرف… متفرحيش اووي كده النهارد هجي وهقاعد اسبوع وهرجع تاني وبعدين متدخليش في اللي مالكيش في
نور بصتله با لا مبالاه… لا تعليق بجد وبصت لي مازن وهمست هو عبيط انا بسالو عشان الشغل وانا بتزفت سكريتيره معا
مازن ضحك… معلش
مكرم بضحك…. وربنا انتي زايها بالظبط
نور ضحكت…. رغم كده يا عمو دايما بتزعقلي وتقولي معرفتش اربي
مكرم ضحك… معلش ياروحي
اميره بضحك… انا كده هغير يا بابا
مكرم بضحك…. وانتي كمان روحي ونور عيني

 

 

اميرة.. ربنا ميحرمنيش منك
ادم… نون كنت عايزك في موضوع
نور…. قلب نون حاضر وبصت لي ياسين انا مش هجي معاك ادم هو اللي هيوديني
ياسين بضحك… ماشي ياعم من لقه احبابه نسا اصحابه
نور غمزة… لا متقولش كده دا انت قاعد في قلبي ومربع ياحب
عاصم بضحك….يابنت اتكسفي حتي احنا قاعدين
نور بضحك… في ايه يا جدو وبعدين ما انت قمر واحفادك قمرين معاده ناس وبصت لي سيف
سيف … غبيه لحد علمك انا ابقا ابن ابن اخو يعني حفيد اخو جدك يا اغباء خلق الله
نور… هو اخو يا ذكي يابقا انت برضو حفيدو متشغلش مخك عشان بتحرجو
كلهم ضحكو
سيف بصلهم وبصلها بنفز صبر وقام… حاجه بقت تقرف
نور…زايك
امل…نوور
نور….في ايه ياماما انتي عمله زاي اللي بيجو ياخدو الايصال نور
امل عنيها ضحكت….بنت احترمي نفسك
نور… ما انتي شايفه هو اللي بيجر شكلي
امل….وبعدين عيب دا اخوكي الكبير
نور….ياشيخه تفي من بوقك
مكرم…. سيبيها هو اللي بداء
امل…. انت من ساعات ما جيت وانت مدلعها
نور…. الله اكبر مالك يا حجه هنقطع علي بعض وبعدين دا خطشيبي صح يا كيمو
محمود بضحك….بنت اتلم
نور…. لا خالو متغيرش انت متنفعش حرام
عاصم ضربها بخاف… عيب كده يا لمضه
نور ضحكت وقامت حضنته بحب… حبيبي يا ناس وروحي وباسته من خدو وحضنه عارف يا جدو انت احلي حاجه في حياتي وباست ايدو
عاصم…يا نور عيني انتي عارف انك انتي السبب اللي خالني اسمح مامتك وابوكي
نور بعدت شويه عنه وبصله بصدمه….بجد انت مسامح بابا وماما
عاصم ضحك…امم وعلي فكره ابوكي احسن راجل في العالم لان كان راجل فعلا بمعنا الكلمه
نور حضنته جامد وعنيها دمعت من الفرحه… انا بحبك اوووي ياجدو بحبك اوووي
كلهم كانو بصين لي فرحتها وفرحانين ان جدهم سامح امل
ادم… طيب يا نون يلا عشان اوصلك
نور…حاضر يلا
في طريق

 

 

ادم…. تحبي نقعد علي البحر
نور….اممم الموضوع شكله جامد
ادم… مش حسه بيا خالص انبارح شوفتيها لما قولتلها تعالي نجيب الحاجه شوفتيها عملت ازاي
نور بصتله بحزن….بصراحه كان بين انها بتصدك ورفض تكونه لي واحدكم
ادم بضيق… طيب ليه هو انا وحش
نور…. نعم فين دا داانت عليك عيون تدري لو مش اخويا كنت طلبت ايدك
ادم ضحك بحزن… بتكلم جد وبعدين مقصدش شكل اقصد شخصيه
نور بصتله … ادم تعاله ننزل هنا نتكلم
ادم بصله ونزل هو وهي وفكر بتهرب من سوال نزلو وقف قصاد البحر وهي جمبه
نور وهي بص للبحر…. عارف اول ما جيت عشت معاكم كنت خايفه وكنت بحاول اتجنب المعمله معاكم خايفه اسمع منكم كلمه توجعني او تضايقني رغم اني متعملتش اوشوفت منكم حاجه بس خوفت لما عارفت انك ظابط انك تعملني بحده
بعدها جيت في مره كنت قاعده في جنينه وزهقانه ولقيت جيت وقفت جمبي وسالتني لو فيا حاجه يومها بصتلك وابتسمت بخوف منك وكنت كل متتكلم معايا احاول اصدك لحد ما جيت مره قولتلي مالك كنت الوقت دا محتاجه اي حد يطبطب عليا بصتلك وعياط لقيتك اخدني في حضنك من غير متتكلم وفضلت تطبطب عليا وتهديني ومتكلمتش بس حضنك كان كفيل يهدي اي شي جويا وكانت اول مره احس بحضن الاخ الدفي لقتك بتحاول تهزر وطلعني برا تفكير ووجعي اللي جويا ومسالتش اي سبب دموعي بالعكس كنت بطلعني من الوجع يومها ندمت اني ضيعت كل وقت حرمت نفسي من حضن اخويا او صديتك في انت مش وحش انت احن اخ وصاحب ويند بعد ربنا انا بجد بحمد ربنا علي نعمة وجودك في حياتي ومسكت ايديه وبصتله حاول توري اميره اللي جوك صدقني هتحبك ويمكن تغير عليك مني
ادم باس ايديها.. انتي بنتي مش اختي يا نور
نور… ربنا يحفظك ليا يارب
ادم.. اتنهد بس انا حولت وبينت كل شئ وهي رفضه وجودي
نور…خلاص عندي فكره
ادم بصلها بستغراب…
نور بخبث…. اميرة شايفه وجودك جمبها دايما بمعنا ضمنه وجودك عارفه انك بتحبها صح
ادم بحزن…. للاسف
نور….حلو التجاهل الحل وبين ان في شخصيه تاني في حياتك
ادم بصلها… تجاهل ازاي انا كده ببعدها
نور… لا هقولك البني ادم بطبعو نمرود لما بيبقاضمن شخص في حياته بيهمل في ومش بيحس بي قيمة الشخص اللي قيد ايدو العشره شموع الا ه لما يبعد عنه واميرة هتعرف قمتك لما تتجاهل وجودها وتحسسها انك خلاص هتشوف حياتك مع اللي تستهلك ساعتها هتحاول ترجعك تاني
ادم…. تفتكري
نور… لا انا متاكده
ادم… وافرض بعدت فعلا
نور بيأس… يبقا ساعتها انا اللي بقواك شوف حياتك مع اللي تستهلك انت بجد تتحب وتستهل اللي يقدر قلبك اللي مافيش منه في حنيه وطيبه وجدع بس صدقني هي بتحبك بس لزم قرصت ودن صغننه وغمزت لي
ادم ابتسم…. اما نشوف يا اوزعتي
نور ضحكت…. عيب عليك وانا جمبك يا قلب اوزعتك
ادم… حضنها وباس رسها… ربنا يحميكي ليا
نور…. طب يلا يا حضرت الظابط عشان سيف زمانه بيشتمني وذكر ابويا وامي في شتيمه
ادم ضحك… يلا يا ام لسان طويل
نور… انا دا انا غلب الدنيا

 

 

ادم…. اومال يلا بت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ياسين… الو ايه يا نورين انا لسه سيبك
نورين…. علي فكره انا بنت عمك
ياسين… امم عايزه ايه
نورين زعلت من طريقة… لا خلاص باي وقفلت قبل متسمع رد
ياسين استغرب… مالها دي
سكرتيره لمار خبطت ودخلت… حضرتك مستر محمود كلمني وقالي ارروح اخد من اورق الاجتماع
ياسين… تمام روحي
لمار.. تمام طيب هو ينفع طلب من حضرتك
ياسين…. خير
لمار.. ينفع اخد اجازه
ياسين بصلها … لمااار
لمار بصلو برجاء… واللهي يوم بس وياسيدي بعد الاجتماع
ياسين… وياسيدي
لمار… في ايه باياسين احنا صحاب من ايام الكليه فك كده
ياسين… وفك كمان
لمار… بقولك ايه انا هاخد الا جازه يعني هاخدها ماليش في
ياسين ضحك… لا تعالي خديني قلمين
لمار ضحكت… ياعم خطيبي عايز يقاعد معايا ونخرج ال راجل هيطفش وحيات امك بقا وافق
ياسين… ماشي يا اخرت صبري روحي
لمار… وربنا انت صديقي الصدوق
ياسين… برا يا لمار
لمار… برا برا يعني طلع من الجنه يا حج
ياسين جي يقوملها ضحكت وجريت
نور بتخبط ودخل لي
ياسبن فكر ان لمار… يووه بقا هتقرفيني وبيرفع راسو
نور فكرت الكلام ليه اتكسفت ووقفت مكانها وابتسمت ب احرج… اسفه وطلعت في سعتها مستنتش تسمع منه حاجه
ياسين…. نور نور طلع وراها ومسك ايدها انتي يابنتي فكرتك لمار اسفة ايه يا جزمه
نور عنبها كانت مدمعه من الكسفه وبصه في الارض…. تمام ولا يهمك
ياسين رفع راسها لي… انتي هتعيطي وضحك وحضنها يبت وربنا فكرتك لمار
نور….

 

 

ياسين ضحك… خلاص اومال فين نور ام لسان طويل لمضه بتعتنا
نور بصتله وضحكت…
ياسين.. ايو كده نوري المكان يانور انت اعسل
نور ضربته في كتفه… بارد
ياسين…. كنتي عايزه ايه
نور.. الوفد اللي جي انا هكون بنيبه عن سيف وسيف وانا بصراحه مش عايزه اسالو عن مفروض اعمل ايه
ياسين… اشطا في بريك اعرفك كل حاجه اشطا
نور…. اشطا هروح مكتبي عشان زلومه ميتعصبش
ياسين ضحك… انتي بجد هتسمي زلومه
نور ضحكت…. تقريبا وسبته وراحت مكتبها لقت شخص مستنيها
نور بصت بستغراب… افندم مين حضرتك
الشخص… حمزه
نور… ايوه مين برضو
حمزه… انتي نستيني انا اللي خبطي فيا امبارح
نور بصتله وبتفتكر…. اها سوري جدا لحضرتك
حمزه… ولا يهمك
نور ابتسمت… شكرا في حاجه حضرتك طيب
حمزه… اممم كنت عايز اتكلم مع حضرتك علي انفرد
نور بصت حوليها وبصت… هو ايه اللي عايزك علي انفرد علي اساس في حد معانا ما حضرتك قاعد اهو مافيش غيرك والكرسي
حمزه ضحك.. لا مقصدش قصدي برا شركه
نور… اهاااا بقولك صحيح
حمزه… افندم
نور… تمشي بيها ولا من غيرها
حمزه بعدم فاهم…. هي ايه دي
نور… كرمتك
حمزه بصله بصدمه… افندم
نور بقرف… زاي ما سمعت ويلا عشان مقلش منك
حمزه…. لا انتي مجنونه بجد وبعدين انتي لو تعرفي انا كنت عايزك في ايه هتعتذري حالان
نور… مش عايزه اعرف وميشرفنيش يلا اتكل علي الله
حمزه…. دي مصلحه هتطلعي منها بنص مليون جنيه
نور بصتله…. نعم
حمزه طلع كرت… دا كرت بتاع هستناكي في الكافيه اللي تحت وقت بريك باي وسبها ومشي
نور بصتله…. مالو دا شكله عبيط ولا خالو كان اهبل تقريبا عمته كانت تخين ورمت الكرت في زباله وطنشت
سيف بعت انها تدخله

 

 

نور… هنبداء القرف ودخلت افندم
سيف بقرف… امسكي الملف دا رجعي كويس واكتبي الحسابات في دفتر وبعد ماتخلصي طلعي ملف شركة الدمنهوري و نقلي قل الملاحظات علي الاب توب اما الحسابات في دفتر اللي معاكي برضو
نور… حاجه تاني
سيف بصلها بقرف….تنجزي بسرعه عشان عايز اخلص كله نهارده
نور… حاضر حاجه تاني
سيف شاور ب ايديه بقرف… لا برا
نور بهمس… كتك البلاه وطلعت وعدت ساعتين وكانت خلصت ودخلتلو
نور.. اهم خلصت بس في مشكله
سيف بقرف…. ايه
نوربصتله بضيق… صبرني يارب بص هنا ملف مكتوب في مليون اشطا وهنا مكتوب نص مليون مع الغرمه
سيف بصلها… ازاي
نور… معرفش حتي روحت رجعت الحسابات لقيت مكتوب رقم غيرهم خالص
سيف… نعم
نور… بجد والله لقيت مكتوب مليون ونص متهيلي في تلاعب في الحسابات وب مبلغ كبير وانا روحت رجعت بنفسي عشان اتاكده مرضتش اسال اي حد عشان اتاكد
سيف بضيق…. مين اللي مسك الحسابات
نور… لا معرفش
سيف….تمام حد يعرف الموضوع دا
نور… لا ليه
سيف… تمام متعرفيش حد وانا هتصرف
نور… حاضر تمام انا كده خلصت حاجه تاني
سيف… فين ملفات بتعت امبارح
نور…مع الملفات اللي قصادك
سيف بصلها بقرف… غوري
نور… غور تاخدك
سيف… نعم.
نور بصتله ومردتش وطلعت عده الوقت وجه وقت البريك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

نور… ياسوو
ياسين… ادخلي يا نور
نور بصتله… اممم شكلك مشغول
ياسين… جدا سوري يا نون بصي ايه رايك اشرحلك كل شي في البيت
نور بتفاهم… اشطا
ياسين… اشطا بس مالك وشك متغير
نور… منمتش من امبارح بسبب زفت سيف
ياسين ضحك…ليه
نور… الملفات كان طلبها مني المهم كمل شغلك وانا هنزل اشرب قهوة افوق شويه اشطا
ياسين.. تمام
نور نزلت وقاعده بتشرب قهوتها لقت حد بيسحب كرسي وبيقاعد… مش عيب لما اديكي كرت ترمي
نور بنرفزه… الله مطولك ياروح بقولك ايه خد بعض بالادب وامشي
حمزه…. اهدي بس دوله نص مليون جنيه
نور… لا اله الا الله ياعم الله الغني
حمزه… اسمعي بس
نور… لا مش عايزه اسمع وتفضل بقا
خمزه… تمام بصي بقا انا كل اللي طلبه منك هديكي ملف تخلي سيف الدين يمضي عليه وطبعا من غير ما يياخد يالو وياستي بلاش نص ملبون نخليهم مليون عشان عيونك الرمادي دي
نور بعصبيه وغضب… انت انسان مش محترم وكل الهبل اللي قولته دا ابلعو وشربه وراه مياه
حمزه بعصبيه…. بصي بقا يا بنت انتي الملف دا هيتمضي يعني هيتمضي وانتي اللي هتساعديني تاني حاجه اللي قولته دا لو حد علم بي هيكون تمنو حياتك يا عسل
نور بغضب… انا بتهددني يا بتاع انت
حمزه…. اعتبريها زاي ما تعتبريها ها هتقدري تفذي دا امتا
نور… لا مش هعمل حاجه واعلي ما في خيلك اركبو
حمزه…لا يا حلوه انتي لزم تنفذي
نور… هو ايه البجاحه دي
حمزه…. اعتبريها زاي ما تحبي المهم الموضوع دا يتنفذ وبعدين ما اناعارف انك مش،بطيقي سيف الدين
نور… ملف ايه اللي عايزني امضي
حمزه… امم هو مفروض مالكيش في بس هقولك دا ملف لي شركة الالفي صفقه مبنا يوافق عليها وتبق تحت اشرفه هو ويكون مسؤل عنها
نور… وانت هتسفد ايه

 

 

حمزه… اووو هستفاد كتير اولا ان المبنا هيقع ويتحبس هو قرب منها وهمس اصل المبنا ميستحملش وغمز
نور… طب والناس اللي قطعها
حمزه… ربنا ارحم من العالم دا اهو هدخلهم الجنه
نور… انت ازاي كده انت مريض
حمزه… لا الزمي حدودك
نور…. وانا استحاله اوفق بكده
حمزه… قصاد روحك يا حلوه اول متلاقي وقت مناسب قوليلي،كرت اهو باي ورجع من ضهرها وهمس جم ودنها
ولو عملتي فزلوكه ورحتي قولتلو هتبقا بموتك وسابها ومشي
نور فضلت متنحه وساكته ونزلت راسها ونهارت في العياط كانت خايفه بس قدمه بينت عكس كده بعده ب وقت لقت سيف رن
نور حاولت تهدا ومتبينش حاجه… احم الوو
سيف بزعيق… انتي فين يا حيو”انه
نور قفلت في وشه… ورجعت تعيط وبعد بشويه قامت وتملكت نفسها وطلعت لي مكتبها
نور… في ايه عمال ترن
سيف بغضب ووشه احمر وعروق جسمه كلها برزه.. انا تقفلي في وشي يا لمامه
نور بصريخ…. احترم نفسك بقا في ايه
سيف وقام ورايح ليها… انا تقوليلي كده
نور كانت خايفه بس بينت عكس كده…. اها لانك مش بتحترمني
سيف مسكها من دراعها جامد…. انتي اتعديدي حدودك اوي وشكلك عايزه تتربي
نور كانت عايزه تصوت من الألم… سيب ايدي
سيف بستهزء…. اتاسفي الاول ولو عجبني هسيبك
نور بتحدي…. بعينك انت بني ادم مغرور وشايف نفسك علي ايه معرفش
سيف شد اكتر علي ايديها…. انتي شكلك متعرفيش مين سيف الدين مكرم العوضي
نور كانت هتعط ولخقت نفسها بالضحك وتكلمت وضحكت… انت عمل زاي مسلسل كوشي وارناف كان زايك كده متكبر ويقول اناارناف سينغ رايزادا تحس كان قيللو لو حفظت اسمك وقولته كل شويه هنديك جنيه كان شبهك في تكبركده بس هو زاي القمر وموز بصراحه يامه كان الواحد كان نفسه ف نفنف
سيف بيجز علي اسنانه… انا اللي بنات العالم بتجري ورايا واحده زايك تقول ان في حد احسن مني
نور بصتله من فوق لي تحت… بيجرو وراك ايه دا انت حرامي اخس بس انت بسم الله ماشاء الله مش محتاج
سيف… انتي بتقولي ايه
نور….اممم معلش دا كده عندك مرض نفسي اتعالج متتكسفش روح لي مازن اهو مننا وعلينا
سيف….لا انتي شكلك عايزه علق ولاوه دراعها وراه ضهرها

 

 

نور مقدرتش تستحمل صوتت… اهاااااااا ونفجرت في العياط
سيف… دي تخليكي ماتتجرءيش تاني عليت يازباله
نور فضلت تعيط ومبطلتش…
سيف… انتي فكرتي هفضل سيبك كده ويكون في علمك دي شئ بسيط
… اياكي تتعاملي معايا تاني ب اسلوبك الزب”اله انتي فاهمه
كان سمع صوت عياطها ومره واحده سكتت
بيعدلها لقها مغمي عليها فضل يهز فيها لكن ولا اكني بيعمل حاجه شلها وحطها علي الكنبه وجب ميه وفضل يفوق فيها فقت
سيف بعد عنها… انتي قومي متستموتيش فيها
نور بصله ومكانتش فاهمه في ايه حبه حبه افتكرت لما لقيت دراعها مش قدره تحركو
نور بصتله ومردتش عليه وبتقوم بس مش قدره تحركو اتوجعت غصب عنها.. اهاا
سيف بصلها… يلا قومي هاتي بقي الاوراق
نور ….
سيف… بكلمك علي فكره
نور بزعيق…. خلاص بقا حاجاتك هتتعمل من غير كلام
سيف لسه هيزعق لقها طلعت… مقرفه
نور طلعت وقاعدت علي مكتب تعيط وحطت راسها علي مكتب… يارب هو في ايه واحد يهددني ودا شكله كسر دراعي ياررب لا حولا ولا قوه الا بالله استغفرالله العظيم الحمد الله يارب علي كل شي وتنهدد وقامت بس ماكانتش قدره تحرك دراعها فضل وقامت جبتلو حاجات اللي طلبه منها ودخلت
نور… اتفضل
سيف بصلها … عايز ملفات بتعت الالفي كلها
نور.. ينفع بكره
سيف… ليه الهانم مش فاضيه
نور بصتله ومن جوها دراعي ياللي تنشك منك الله … حاضر
سيف… غوري
نور طلعت… هجبها ازاي كل ملفات دي انا مش قدره احركو ياربي
بعد شويه لمت شويه ملفات الباقي كان لزم حد يساعدها ومقدراتش سيف بعت انها تدخله
نور.. نعم
سيف.. نعم الله عليكي يا هانم فين الملفات
نور بصتله… علي فكره انا مش سحره ولا في ميت ايه ولا عندي قدره خرقه انا مش قادره احرك دراعي ومش قادره علي كل المشكل اللي انت بطلعهالي وطلعت ودخلت تاني اهو دا اللي قدرت اجمعو عايز الباقي قوم جيبه لي نفسك
في نفس الوقت سيف لحظ ان دراعها مش بيتحرك
نور… دا معاد اني اروح عايزه اروح

 

 

سيف لسه هيتكلم نور قطعته… لا مش ضغط شغل لان من حقي اروح وعندك مرتبي اخصم منه لو حابب بعد اذنك وسابته بسرعه واخدت شنطتها ومشيت
تسريع ااحداث نور اخدت تاكسي عشان تروح لان كانت مش قدره تستحمل الوجع وخايفه حد ياخد باله ويوديها للدكتور لانها بتخاف من المستشفي روحت ودخلت اوضتها وفضلت تعيط وتاخد في مسكنات لحد ما جت خالص هتنام لقت فونها بيرن
حمزه. .. غريبه روحتي لي واحدك يعني
نور..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!