روايات

رواية أحببت مجنونة الفصل الثامن 8 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الفصل الثامن 8 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الجزء الثامن

رواية أحببت مجنونة البارت الثامن

رواية أحببت مجنونة الحلقة الثامنة

عاصم… نور انتي تحكيلي اللي حصل بالظبط معاكي
نور بعدم فاهم… حصل ايه
ادم… التهديد اللي في الفون بتاعك
نور تنحت وبصتلهم وبلعت ريقها… ايه
ادم… نور انطقي
احمد…صحيح يا جدو سيف كلف ناس تجيب ابراهيم وانا حولت اعطل في بس للاسف مسك ابراهيم
عاصم…اها ما انا رجالتو قالولي
نور بصت لي احمد وفتكرت لما سيف قال اسم صاحبه… انا عايزه انام
ادم برقه وبصلها وتعامل معاها ب اسلوب الشغل عكس طبيعة اسلوبه… انتي بتتهري ليه
احمد… يا انسه نور متخافيش احنا هنقدر نحميكي باذن الله
عاصم… نور يابنتي انتي لزم تتكلمي متخافيش
نور بصتلهم بخوف… مافيش حاجه حصلت
ادم بعصبيه….نور انا صبر عليكي
احمد.. ادم اهدا مش كده
عاصم… يبنتي متتكلمي
نور بصت لي ادم وعنيها مدمعه… انا معرفش حاجه
عاصم… لا اله الا الله يا نور متخلنيش اوريكي وشي التاني

 

 

نور كانت خايفه تتكلم ليكون سيف هو اللي يأذيها…. مش عارفه مش عارفه
احمد بضيق وعصبيه مكتومه… يا نور احنا مش عايزين حد يعرف عشان نقدر نحافظ عليكي
نور…
عاصم بحده… نور انتي لو متكلمتيش هتصرف معاكي بطريقه مش كويسه
ادم… انطقي
نور بخوف….. معرفش انا غير شكله
احمد… لا قالك ايه وايه الاتفاق اللي بينكم وانتي رفضتي
نور قالت كله … بس دا وبعدها نزلت من تاكسي لقيت عربيه خبطتني
عاصم… كلمتي بعدها
نور… لا لان فوني اختفا
احمد… تمام
ادم… نور اوعي تكوني مخبيه حاجه
نور هزت راسها بمعنا لا….
عاصم.. تمام يبنتي متزعليش بس احنا خايفين عليكي
نور… حاضر
ادم… انا اسف بجد
نور… عادي
عاصم راح وقاعد جمبها…. حقكك عليا
نور.. عادي عايزه اطلع انام
ادم مسك ايديها… يا نور انتي اختي عارف اني اتعصبت عليكي واسلوبي وحش بس حطي نفسك مكاني اختي شخص بيهددها وكان هيموتها واسكت
نور بصتله…. ومتقولش ليه انكم خايفين علي سيف يحصلو حاجه عموما انا شلت كل ملفات بتاعت الالفي اول ما حسيت ممكن يتأذي وشلتهم يعني لو كان شخص هيتأذي
فا هو انا
احمد بصلها بصدمه…يعني انتي اللي.خفايتي الملفات
نور…. اها لان قالي ان لو مش انا غيري هينفذ
عاصم….. ومخوفتيش يابنتي
نور بصتله…. ياجدي لو سيف كان وقع عليها كان هيتسجن دا غير هيخسر شغلو كا رأئد وكمان ناس هتموت
احمد…بس دا عرض عليكي مليون
نور…. ربنا عمروما هيبارك في فلوس حرام

 

 

اادم كان بصصلها وفاهم انها زعلت منه … طيب خلاص كده ياجدو فاهمنا الموضوع يلا يا نور اطلعك اوضك
نور مردتش عليه… جدو عملت ايه بخصوص الشقه
عاصم….مينفعش يابنتي بعد اللي حصل دا تعيشي لي واحدك انتي ومامتك
نور… لا متخافش وارجوج يا جدو دا قراري
احمد…يا انسه نور انتي ليه طيب عايزه تنفصلي عنهم
نور… اسباب شخصيه
ادم… طيب ياستي لو حد ضايقك حقكك عليا
نور… جدو انت لو منفذتش قراري انا هتصرف بس صدقني عمرك ما هتشوفني تاني
عاصم… انتي بتهدديني يابنت شكل دلعي فيكي خلكي قليلة الادب يكون في علمك مش هتسيبي القصر ووريني ازاي هتمشي
نور بصتله ومش عارفه تقوم ادم جي يساعدها رفضت وبعدت ايدو جه احمد يساعدها وافقة.
ادم بص لي جدو وطلع برا المكتب
مازن وياسين بصو لي بعض ان ادم طلع متعصب
سيلم لحظ… في ايه
مازن…مش عارفه
ياسين… تعالو نشوف
مازن وياسين راحو.وسليم فضل واقف مكانه محرج يدخل مابينهم مازن وياسين لقو احمد. بيساعد نور جريو واخدوها منه
مازن لحظ نور وشها متغير… في ايه
نور… عايزه اطلع اوضتي بسرعه
ياسين… حصل ايه طيب

 

 

نور بعصبيه… خلاص سبوني انا هعرف اطلع
ياسين بص لي احمد بمعنا في ايه…
احمد… طلعو طيب مازن وياسين طلعوها..
وياسين فضل قاعد معاها ومازن نزل لي احمد.يفاهم ايه اللي حصل بين كل دا سليم كان شايف نور واحمد لما كان بيساعدها كان مضايق وساب القصر ومشي عشان ماحدش ياخد بالو
ــــــــــــــــــــــ
عند.نور
ياسين…. في ايه مين زعل القمر بتاعنا
نور بنرفزه وغضب… انا مش بتاعت حد وتفضل اطلع برا
ياسين استغرب اسلوبها…. للدرجادي زعلانه
نوربنفز صبر.. لو سمحت خد.بعضك وطلع برا
ياسين…. طيب هما ضايقوكي انا مالي
نور بصريخ… انت مش مستوعب الكلام بقولك.برا
ياسين بصلها بحزن…شكرا جدا علي اسلوبك دا حاضر
نور بصتله ومن جوها مضايقه انها زعلته بس هي كمان مش قادره تستوعب اللي هي في
ياسين راح قفل باب ورجع قاعد جمب نور… ها مالك بقا
نور بصتله بستغراب…نعم انا قولت قطع كلامها
ياسين… اسكتي مش انا اسمي الحقيقي جبله
نور بصتله وضحكت…

 

 

ياسين بضحك… اها متستغربيش طيب تصدقي ان شاء الله هتصدقي انا قعدتي مايتشبعش منها دا غير اني محبوب جدا لدرجه امي كل متشوفني تقولي كتها نيله اللي عايزه خلف
نور فضلت تضحك…
ياسين ضحك وباس راسها… معاش ولا كان اللي يزعل نور بيتنا
نور بصتله وابتسمت ورجعت ملامح وشها للزعل..
ياسين…ياختااي يبت يا عشقت النكد مالك
نور ضحكت وبعدها عيطت… جدو رفض اني امشي وهزقني قدم احمد وادم دا غير ادم زعق فياانا عايزه امشي من هنا
ياسين… ليه طيب كل دا
نور بصتله وسكتت… مش هينفع احكيلك
ياسين… انا في مره قولتي حاجه وروحت قولتها
نور بعيط… بالعكس بس مش هينفع
ياسين…بخصوص تهديد بتاع ابراهيم
نور بصتله ونصدمت… انت تعرف
ياسين… اها عشان كده ادم ومازن مردوش يسيبوكي وانا وادم فضلنا حطينك تحت مرقبه خاصه عشان محدش يحس ونعرف مين ومرتين كان حد دخل يخلص عليكي وعلي فكره جدو كان كده كده هيجيبك.هنا بس كان بيظبط حاجات عشان يبان طبيعي وانك انتي اللي طلبه كده لحد ما يجيبك هنا ويطمن عليكي اما بالنسبال سيف برضو كنا قصدين منعرفهوش حاجه لحد مايرجع عشان محدش يشك
نور… طيب وبعدين
ياسين… بس فضلنا حوليكي عشان نطمن عليكي احنا بنحبك.يانور وخايفين عليكي جدو وادم خايفين عليكي
نور… انا مش هينفع افضل هنا
ياسين… ابراهيم ممكن يأذيكي دا بني ادم مريض
نور… وربنا انا ما خايفه من ابراهيم انا مش عايزه افضل قاعده وحسه باالاإهانه دي لو سمحت ساعدني امشي
ياسين…إهانه ليه بتقولي كده
نور نهارت من العياط… مافيش عايزه امشي
ياسين… طب عشان خاطري قوليلي ايه اللي مخليكي مصممه
نور بصله وعمله تعيط…
ياسين.. طب الهي تسمعي خبري لو مقولتليش
نور رمت نفسها في حضنه وفضلت تعيط. وتتكلم بشهقه وهي بتعيط… سي سي سيف
ياسين فضل يطبطب عليها ويهديها.. اهدي مالك بس هو عملك ايه
نور بعياط هستيري وبتتكلم… قالي اني رخيصه انت عارف يوم ما جيت اقوله ان حمزه انه هددني فضل يهزق فيا وقالي كلام عيب يامه وقبلها كان كسر دراعي بس مردتش اقول ويوم الحدثه بعد ما فوقت فكرت انه هيتاسف بالعكس جه وفضل يشت، م ويهزقني

 

 

واخر مره عيرني اننا عايشين هنا واننا لولا ان جاينه هنا كان زمانه في شارع انا عارفه اننا مش زايكم وان بابا كان راجل بسيط بس عمرنا ما مدينا ايدينا ولا حتي طلبت حاجه من حد ولوومش مصدقني انا اشتغلت في شركه وستحملت قرف سيف عشان محدش يصرف عليا انا وامي مهما كان يكون محدش يكون بيدينا حاجه.
ياسين كان بيسمع وبيجز علي اسنان من تصرفات سيف…
نور بعيط… انا مش زباله زاي ما هو بيقول انا لو فعلا زاي ما قال كنت وافقة علي الاتفاق وكنت اخد فلوس وسيبتويتأذي عادي بقا ما انا زب”اله
ياسين…انتي عبيطه لا طبعا انتي احسن واجمل بنوته والله طيب تعرفي ان كلنا فرحانين اول ما جيتي هنا لان كان نفسنا نعرف مين اللي جدو بيحبها
نور…انتم مش هو المهم انا استحاله اعيش هنا
ياسين… طيب هقولك حاجه ويارب تفاهميني اشطا
نور عيطت…انت كمان
ياسين…انا ايه
نور.. انت بتقول يارب تفاهميني قصدك غبيه زاي ما زفت دا قال
ياسين ضحك… لا يا قلب اخوكي انتي مصممه ودماغك ناشفه عشان. كده بقولك يارب تفاهمي ومتناشفيش دماغك معايا واستحاله انا هقبل حد يهينك
نور بصتلو وساكته…
ياسين… بصي يا نون اولا انتي باباكي الله يرحمه احسن اب رباكي علي عزة النفس وجدعه ومحترمه محدش شافك إلا لما حبك دي حاجه تاني حاجه عمته امل تبقا بنت عاصم اللي هو جدك واساسا القصر دا يبقا قصر العوضي اللي هو يبقا ابو جدك واخو عبد العزيز الله يرحمه ومجدي الله يرحمه عبد العزيز ابنو مكرم ومكرم ابنه سيف صح
نور…. اها
ياسين… طيب انتي عاصم اللي بنته امل اللي بتنها انتي صح
نور…اها
ياسين… يبقا زاي ما هو لي في انتي كمان ليكي في محدش مديكي حاجه مش حقكك وانتي اساس مفروض انتي كنتي تتربي معانا هنا طب اقولك.سر زاي ما انتي قولتي
نور هزت راسها ب اها….
ياسين… جدو عاصم كلم باباكي انكم تعيشو هنا ورفض وجدو قالو انو مش حابب انكم تبقو بعيد كده عنه
نور بصتله… بجد

 

 

ياسين.. اها والله وجدك فضل وراها لحد لما قالو لما اموت خاليهم معاك بس انا مادام عايش يبقا لا وعلي فكره جدك وابوكي كانه متفاهمين مش ضد بعض زاي ما الكل فاهم
نور بصتله بشك… انت بتحور
ياسين…طب قسم بالله ابدا هو جدك كان زعلان من امل وكان مش عايز يبين انو سامح لان خاف ال كل يكسر كلامه زاي امل بنته مش اكتر
نور… بجد
ياسين…وغالوتك عندي
نور… بس دا ميمنعش اني برضو امشي
ياسين… يا عبيطه انتي ليكي هنا زايك زايو وزاينا كلنا وللي مش عجبه يمشي وبعدين غظي وقاعدي وضايقي ان انت مادام مش عجبك امشي
نور.. لا لان مش حبه اكون كده
ياسين… انتي هتقوليلووانه كلامه صح لو مشيتي وان مش من حقكك وان دا مش بيتك اساس
نور اتنهدد… انا مش حبه اقاعد في مكان هو في بجد بكرهو
ياسين … لدرجادي
نور… انا اتأذية منو يامه
ياسين… حقكك. عليا وياستي انا هقوله يبعد عنك وانتي اوحش حاجه التجاهل تجاهلي انتي اللي هتكسبي
نور… وانا ايه اللي عليا بكده
ياسين… عشان خاطري طيب ياستي لو كده ومرتحتيش انا اللي هجبلك شقه ايه رايك
نور… وعد
ياسين… وعد. ياروح قلب اخوكي
نور.. ياسين ينفع طلب
ياسين… قولي انتي تطلبي عيني
نور… عشان خاطري متعرفش حد بالموضوع دا متندمنيش اني قولتلك
ياسين… انا اخوكي سرك مينفعش اقول حاجه زاي كده اقل حاجه هخسر ثقتك فيا
دي وهخسرك انتي كمان ومش هتكلميني ولما اجي اصالحك واقولك مالك تقوليلي مافيش يابنت مالك تقولي مافيش يبت مافيش يا نور قولي مافيش وهتفضلي مافيش لحد مالقيش امل فا ازعل واكتئب ويجبولي دكتور نفسني هتقوليلي عندك اخوك مازن اقولك كان عالج نفسو

 

 

نور وهو بيتكلم كانت عماله تضحك وضحكها كان يخطف القلب اكنها طفله ..
ياسين…. طب تصدقي لو انا مش بحب كنت حبيتك يابت وتجوزتك وكنت انا وسيف الاخوه الاعداء
نور بضحك…. بتحب مين
ياسين غمرة… نورين بس انا وهي بنستهبل
نور بصت لي… مش فاهمه
ياسين… بعني هي بتحبني وانا بحبها بس مش قيلين
نور… ليه
ياسين ضحك… والنعمه ما انا عارف شكلنا متكسفين من بعض
نور ضحكت…. انتم مجانين
ياسين…. شكلنا كده
نور… افرض حد اخدها منك
ياسين بثقه… لا ما هي بتحبني
نور…ايه ياض الثقه اللي واخدك دي اش عرفك
ياسين بضحك… يابت دا انا البنات بتجري ورايا بنت عمي مش هتجري وبعدين لي علمك انا بعطف عليها وهتجوزها
نور بصتله با لامبالاه ورفعت حاجبه… لا كتر خيرك يابابا بنت خالي الف مين يتمنها
ياسين حاول يداري غيرتو…انا الف وانا بتمناها وتلمي اساسا محدش يقدر يجي ناحيتها طول ما انا عايش
نور ضحكت…ايوا بقا الغيره تتحدث
ياسين…تصدقي انك عيله رخمه قومي
نور…اقوم ايه ياعم دي اوضي ودا سريري وانا تعبانه برا
ياسين…يااا لما الانسان يكون بني ادم
نور ضحكت…. انا بحبك اوووي بجد كنت محتاجه اتكلم مع حد مع اني متعودش احكي لي حد مهما حصل بس بجد تعبت من كل حاجه
ياسين باس ايديها… الاخوات بيبقو سند لي بعض مش اسم وخلاص يعني انا واجب عليا اني اسمعك واحميكي وانتي برضو تسمعيني وتحتويني وتقومي تعملي كوبايه شاي
نور…وربنا
ياسين بص علي الجبس… خلاص اهرشيلي في ضهري ما انا لزم واستفاد منك
نورين… احم مين دي اللي تهرشلك
ياسين بخبث… وانتي مالك وبعدين وقفه تتصنتي يا جسوسه
نورين بصت لي نور… وانتي بتحبي يا نور
نور تنحت… ايه دا
ياسين… يعني معدتش علي ودانك اللي هتتشوي في نار بسبب التجسس ان قولت حب اخوات
نورين… يا سلام ما ممكن انت شوفت خيالي

 

 

نور بخبث.. حتي لو بنحب بعض ايه اللي مزعلك يا نورين
نورين بنتباه.. ها لا عادي بس بتخبو عليا
نور ضحكت…وقعه
ياسين….مش بقولك مجريهم ورايا
نورين…. انتو بتوشوش بعض بتقوله ايه
نور… لا هي مرار خدها وبرا
ياسين… اخس دا احنا الحب والبوب
نور…والاسد والدوب اللي هيجي يلفحك قلم قوم بدل ما هي تيجي تضربنا
نورين…. شكرا اووي يا نور
ياسين ضحك وقام…. نور اختي يا هبله
نور… يبت وربنا انا اساس مش طيقه بس ابن خالي للاسف
ياسين….واطييييييه يا بسنت
نورين ضحكت…. عادي وانا مالي
ياسين ونور في صوت واحد….اوماااال
نورين اتكسفت… مش هرد عليكم
ياسين مسك ايديها وبص لي نور… هنروح نسطعبت ونيجي اشطا
نور ضحكت…. ماشي ربنا يديم المحبه قصدي العبط
جاين يطلعو ويقفلو الباب الاوضه لقو ادم دخل اوضه نور
ياسين همس… متزودش عليها
ادم بصله بمعنا ميخافش…ينفع ادخل
نور رفعت راسها بتبص.. انا هنام تصبح علي خير
ادم…طيب لو قولت عشان خاطري
نور.. لوسمحت
ادم…. لا بقا ودخل وقفل الاوضه بصي بقا جو تقلبي وشك في وشي دا لا وبعدين انا حطي نفسك مكاني ظابط ومش قادر يحمي اختو لا وايه اختو بتتهدد وهو يسكت ليه يعني
نور….
ادم….يعني انا لو تعبان وجراري حاجه هتسيبيني اسكت وماتجبيش حقي
نور… انا عمري ما رفعت صوتي عليك ولا برقتلك انت مشوفتش انت اتعملت معايا ازاي
ادم باس راسها… حقكك عليا
نور بزعل طفولي…لا انا مش هبله عشان اتصالح
ادم… هعملك اندومي من ورا عمته امل
نور بصتله بفرحه.. اشطا
ادم حضنها…حقك عليا بس واللهي خوف

 

 

نوربعدت…هات الاندومي بس عشان جعانه
ادم…ياطفسه يبت مفروض تعيطي تحضنيني تضحكي
نوربصتله… لا عياط كتير انا عايزه اكلو
ادم ضحك..من عيني يا طفسه
تسريع الاحداث.
عده اليوم ونور وادم كانه قاعدين يهزرو ونور نسيت سليم خالص تاني يوم جد نور صالحه وقاعد يتكلم معاها و امل لحظه ان سيف بيصد ها وفكرت ان عشان نور بنتها وقالت تروح تتكلم معا وتفاهم مالو
في جنينه
امل… عامل ايه يا سيف
سيف بصلها… الحمد الله. بعد اذنك وقايم
امل…انا كنت عايزه اتكلم معاك
سيف… معلش مش فاضي
امل.. او بتتهرب انت ليه بتصدني الاول بطريقه غير ملحوظه ودلوقتي ملحوظه
سيف بنفز صبر… لا وجي يمشي مسكت ايدو.
امل… اعتبرني امك وقاعد اتكلم معايا
سيف ضحك بستهزء… اممم والله لا امي ماتت الله يرحمه بسببك
امل…انا ازاي دي مامتك كانت اختي دي كانت بنت عمي واختي
سيف… والله دا انتي بسببك ابويا عمرو ما حبها لان كان بيحبك
امل… ابوك اها كان بيحبني بس انا مقدرتش ابدلو بالشعور دا وفاهمتو وهو قدر دا وبعدها اتجوز بسمه بنت عمي وحبه علي فكر وجابك ووقتها هي بداءت .تتعب والدكتور قال ان مينفعش تخلف تاني وبسمه مرديتش وصممة تخلف ووقتها دكتور قال ممكن تموت وهي بتولد برضو رفضت وكملت حمل ووقتها مسبتهاش لحد ما جابت اميرة وبصتله فاكر لما كنت صغير كانت في واحده بتيجي تديك شكولات وتقاعد معاك
سيف بصلها وضم حواجبه…
امل…كنت بجيلك علطول عشان اطمن لان مكنتش عارفه اشوفك لان وقتها امك كانت في اوخر الحامل وانا مكنتش بعرف اشوفها بستمرار مره اشوفها مرتين لا ولما مكنتش بعرف اشوفها اجيلك انت استناك تطلع.واقاعد معاك بس وبعدها انا عرفت اني حامل في نور مكنتش بقدار اتحرك بطلت اجيلك بس كانت هبه بطمني عليك وعلي اميرة
سيف بصلها وساكت…

 

 

امل… ابوك حب امل حتي مقدرش يستحمل موتها وراح سافر عشان ينسا اسالو هو سافر ليه ابوك منكرش كان بيحبني بس لما شاف بسمه وعاش معاها حبها وكان رفض حمل تاني بس هي فضلت مصممه وغالوت بنتي نور ما بكدب عليك
سيف… وبنتك اللي كل شويه يدلع فيها
امل ضحكت.. انت بتغير ابوك بيحبها عشان بتفكرو ب بسمه لان نور لو تلاحظ نسخ من بسمه الفرق لون عنيها وطرقتي وانا صغيرها اها هي عملت مكس زاي ما بتقولو بس الاكتر بسمه لان مره دخلت وسرح وقالها بسمه
سيف… انا اسف
امل… انت ابني اللي مخلفتهوش وابن اخويا بس لو عايز اسمحك هات حضن كده
سيف ابتسم وحضنها…
امل… ربنا يحميك ويحفظك يا ابني
تسريع الاحداث
عاصم. قال لي سيف علي التهديد وخالو ابراهيم يعترف يقول مين اللي وراه طلع هو اللي بيعمل كل دا عشان بيغير من سيف انه دايما احسن منه بلغو عليه ان حاول يقتل نور وان كان بيزور في ملفات وابراهيم غروره مستحملش انه يتحكم عليه انتحر وعده اسبوع علي الاحداث دي ونور بيتحاول تتجانب سيف نهائي واما سليم كان دايما هو ونور بيتكلمو ونور حبته كا صاحب مش اكتر اما هو كان بيحبها وادم كان بيتجانب اميرة خاف تكسفو واميرة اقتنعت انها غير مرغوب فيها ونورين وياسين اعترفو لي بعض بحبهم
اما سلمي ومازن كانو دايما بيتعاركو بسبب تصرفات سلمي المجنونه
وسيف كان بيدور علي ملفات وملقهاش وبيرن علي نور مش بترد.
في القصر العوضي
سيف بغضب وعصبيه… تيتا فين زفته دي
تهاني… انو واحده فيهم وبعدين متعصب ليه.
ادم…. مالك يا ابو الصحاب
سيف… ادم مش وقتك فين نور
ياسين… ايه مالك يا سيف عايز نور ليه
نور كانت طلع من المطبخ بتغني…. الو الو مين معايا اها ياحوده ابطبوطه
كلهم.ضحكو
سيف بعصبيه.. انتي يا بني ادمه.يا متخلفه مش برن عليكي
يا سين بضيق… سيف اتكلم معاها ب اسلوب احسن من كده
اميرة نزلت علي صوت سيف… في ايه بتزعقو ليه
ادم بصلها وسكت…
اميرة…في ايه مش وقت قلبت وشك دي
ادم… سيف مضايق عشان نور مش بترد
اميرة بصت لي ادم من فوق لي تحت… حقو
ادم ضحك ان لقه رد فعلا غريب…

 

 

سيف….واحده برن عليها عشان مش لقي ملفاتي مش بترد ليه اكون حببها ومتعركين وبتتدلع عليا
نور بصلو بخوف ياسين بصلها انها ترد متخافش… حبيب مين انا نور.ابصلك انت ليه قالولك عم”يه
تهاني… بت يا نور صحيح فيلم العم”يه بتاع اول امبارح لما نمت.وانا بتفرج خلص علي ايه
نور حبت تستفز سيف… احيه يا تيتا دا حصل حبة حاجات بجد شابو المخرج وللانتاج بجد صرفين
ادم واميرة وياسين ضحكو…
تهاني… ليه صحيح عرفو مين اللي قت’ل
نور… اها في اخر لحظه ياتيتا
سيف وقف يبصلهم ومره واحده زعق…. ايييه انا بكلم نفسي
نور اتفجعت وزعقت وطخنت صوتها من الخضه…. انت متخلف يلاه بتزعق ليه اش عرفني انا زفت ملفاتك فين
سيف…شكلك يا حلو نسيتي العقد اللي بنا
نوربصتله وبتجز علي اسنانه وقامت… اقولك حاجه حلوه
سيف بصلها من فوق لي تحت…
نور…طز وقربت منه وطز فيك انت شخصين وطز في اي حاجه هتقولها بعد كل الطزات الي انا طزتهالك وطز
كلهم ضحكو
سيف وشه احمر وعروق جسم برزت… انتي شكلك نسيتي لما كسرتلك دراعك
ادم… انت اللي كسرت دراعها يعني دكتور سليم كان عندو حق
تهاني…اخس عليك يا سيف في حد يعمل كده في اختو
اميرة… ليه كده يا سيف دي مرضيتش تأذيك
ياسين..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!