روايات

رواية أحببت مجنونة الفصل الثاني 2 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الفصل الثاني 2 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الجزء الثاني

رواية أحببت مجنونة البارت الثاني

رواية أحببت مجنونة الحلقة الثانية

نور فضلت تصرخ لحد ما طلعت وجريت علي مكتب خالها محمود …. ا خالووو.عاااا لا وهي بتجري خبطت في شخص من غير ما تقصد… معلش يا زوق وجريت ودخلت مكتب محمود
نور… خالو الحقني هيموتني
خالهامحمود بستغراب… في ايه يا نور مين دا يابنتي
نور… هو في غيرو المخفي سيف
محمود… ياربي انتم تاني يبنتي انتم مش بتزهقوش
مكرم بضحك… مين دي يا محمود
سيف دخل وهبد الباب… وربنا ما هسيبك
نور… عاااا وربنا لو مديت ايدك هكلم مازن وادم يضربوك
مكرم بضحك…. طيب سلم علي ابوك الاول
سيف بص لقه باباها جري وسلم عليه…. بابا حمد الله علي السلامه جيت امتا
مكرم… من ساعه كده بس هو ايه اللي حصل والبنت دي عملتلك ايه خالتك كده
نور بضيق… اسمي نور
محمود ضحك… دا مكرم ابن عمي يانور ابو سيف ودي نور بنت امل اختي
نور تنحت….هو حضرتك عمو مكرم
مكرم بصلها بحب… تعالي يابنتي
نور مدت ايديها وبتسلم … اهلا وسهلا بحضرتك نورت مصر
مكرم سلم عليها وحضنها…. منور بيكي يا نور وطبطب عليها بحب
نور استغربت… تسلم وبعدت عنه وقربت من خالها
نور بهمس…خالو هو بيبصلي كده ليه ليكون عينه مني يالهوي انا منفعهوش
مكرم سمعها ومحمود فضلو يضحكو….
مكرم بضحك… لا مش عيني منك بس انتي يوم من الايام كنتي هتبقي بنتي انا
سيف بقرف… الحمد الله كانت الزفته دي تبقا اختي

 

 

نور… انت تطول اساس وبعدين الحمد الله من عفانه وابتلا بي غيرنا ربنا يعينك يا عمو
سيف بصلها بقرق… واخده في نفسك قلم اووي انتي لو حد تف في وشك احمدي ربنا
نور بقرف… اممم عشان كده عمال تحمد ربنا طول اليوم
محمود ومكرم ضحكو
سيف بغضب…. لا بقا انتي شكلك عايزه تتربي
نور… كان القرد نافع نفسه
سيف…شايف يا عمي انا عامل احترام لي حضرتك لكن لو عليا وديني ما اسبها
نور بستفزاز…. ربنا ميحرمنيش منك يا خالو ويديك طولت العمر
مكرم بضحك…بتفكريني بولدتك كانت زايك بالظبط
نور بصتله… اممم شايفه ان في حانين للماضي يا حج
مكرم بضحك…. تعالي تعالي وحضنها ربنا يحفظك
نور بصتله وضحكت… في ايه يا حج انا بنتها مش هي
محمود…بنت اتلمي دا زاي ولدك
نور…عارفه يا خالو انا بهزر
سيف كان وقف عايز يجيب اي شي ويك’سرو علي دماغها
مكرم بضحك… لو تعتبرني زاي ولدك الله يرحمه هكون مبسوط جدا
نور بصتله وابتسمت… اكيد يا عمو
مكرم بصلها بامتنان.. ينفع تقوليلي يا بابا
نور بصتله بستغراب.. اسفه بس بابا توفي بعد اذنكم وسبتهم ومشيت
سيف… انت زاي تطلب من واحده زاي دي طلب دا
محمود بضيق… سيف دي بنت اخني احترم نفسك ودي منك حتي لو مش منك عيب اللي بتقوله دا
مكرم بعصبيه…. مالها دي دي بنت اختي وبنتي عيب اسلوبك دا وبعدين ايه ال عيب في طلبي منها
سيف…. ايه انتم لحست عقلكم الهانم ولا ايه
محمود… ولد احترم نفسك وتفضل علي مكتبك
مكرم… يلا.ولينا حساب تاني يلا
سيف بصلهم بضيق واخد بعضو وطلع برا المكتب ومن جوه…. وربنا لا اكرهك في نفسك يا زفته طين وانا هخليكي تتمني الم’وت ومطولهوش ودخل مكتبه ومالقاش نور
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في مكتب ياسين
ياسين…. ايه مالك

 

 

نور…. مافيش عادي
نورين…. لا وشك بين عليه الزعل في ايه
نور…. عمو مكرم لقيته عند خالو وطلب مني اقوله بابا بس انا رفض وعيطت
ياسين بص لي نورين بحزن وبص لي نور…. طب بتعيطي ليه
نورين اخدتها في حضنها…. اهدي مالك. بس طيب انتي بتعيطي عشان باباكي الله يرحمه
نور بعيط…. لا
ياسين ونورين بصو لي بعض بستغراب
ياسين… اومال
نور… اصل انا صعب اقول لي حد بابا مافيش زاي بابا ولا هيكون في زايو وعمو مكرم لما طلب انا كسفته وهو ميعرفنيش اكيد زعل مني وانا كسرت بخاطره ودي حاجه توجع اكيد زعلان مني
ياسن ونورين ضحكو….
نورين…. لا خالو مكرم اكيد عارفك
نور بتمسح دموعها بضهر ايدها بطفوله…. ازاي انا اول مره اشوفه انا بقالي سانتين عايشه معاكم وعمري ما شوفته ولا هو شافني
ياسين… لا طبعا هو كان دايما بيسال عليكم انتي وعمته امل
نورين… وانا بحكمي دكتوره وخالو مكرم كان بيساعدني لما كانت حاجه تقف معايا
نور بصتلها… ازاي مش انتي دكتوره نساء وتوليد وهو علي حد علمي دكتور قلب
ياسين بضحك…. قصدها كان بيرشحلها ناس تساعدها
نور بصتلهم…امممم ماشي بس اكيد زعلان مني
ياسين…لا وهو اكيد متفاهم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في المستشفي
مازن…. الو ايوه يا اخرت صبري
(مازن حامد عاصم دكتور في كليه وبرضو دكتور نفسني وشغال في مستشفي ابن عم وولده مكرم شاب وسيم وهادي وشخصيه فرفوشه جدا)
سلمي… بقولك ايه اتلم اولا انت بتعمل ايه دلوقتي

 

 

(سلمي محمود عاصم اصغر بنوته في العيله في كليه طب تخصص اسنان جميله جدا ولمضه هي ومازن صحاب جدا ودايما مع بعض)
مازن… بزغزه المريض
سلمي بضحك…. نعم
مازن… هكون بعمل ايه يعني كنت بشوف حالته
سلمي… مالو
مازن… ايه يا دكتوره ناسيه ان احنا حلفين قسم منطلعش اسرار المريض
سلمي…اها صحيح كانت صحبتي نفسيتها تعبانه وكانت عايزه تكشف عندك
مازن…. ابعدي عنها وهي هتبقا كويسه
سلمي..هق هق هق ايه ياض الخفه دي لا مش قدره هموت من الخافه كتك البلاه
مازن….بيقولك مره واحد موت بنت عمو
سلمي بضحك… نفس بنت العم دي موتت ابن عمها يا سبهان الله يا شيخ
مازن بضحك… سبهان اسمها سبحان
سلمي بضحك… بقولك يا شخنا مش خالو مكرم جه مصر
مازن…. بجد
سلمي… اها والله
مازن…. طيب واميره جت
سلمي…. اها ما انا عرفت منها اساس هي في البيت ماما قالتلي ان خالو واميرة جم
مازن… اممم ماشي
سلمي… مالك
مازن.. ادم كان مكلمني انو نفسو يشوفها وهي قالتلو انها مش هتيجي خالص وطبعا رمتلو كلمتين دبش
سلمي…. عشان كده الفتره اللي فاتت كان زعلان واقوله مالك يقول مافيش هو الولد دا مش انا اختو ولا اخوك انت
مازن بضحك…. الله اكبر اخر مره قولتي كده انا واخوكي مسكنا في بعض وبعدين يا ام عين مدوره
سلمي بضحك… فاكر لما جدو عارف ان نور اختكم في رضاعه زعق وفضل فتره قلب وشه في ماما وومرات عمي فريده
مازن بضحك…. اها عشان كان عايز انا او ادم نتجوز نور
سلمي… معرفش هو ليه حاطت تقليد زمان لحد دلوقتي
مازن.. مش عارف والله ولما جيت اكلمه زعقلي وقالي حاطت عينك علي مين برا العيله
سلمي بضحك … كنت هقوله علي تالين صحبتك بس ساكت
مازن… عشان اضربك يا اوزعه
سلمي بضحك… ياعم اتلهي انت اللي طويل
مازن بضحك…. طب غوري بقا
ـــــــــــــــــــــــــــــ
في قصر العوضي

 

 

 

عاصم… نورتي البيت يا بنت الغالي
اميرة… بنورك يا جدو(اميره مكرم دكتوره اطفال جميله جدا طولها متوسط مش تخينه ومش رفيعه وعنيها عسلي ورومشها تقيل مزينه عيونها اللي تخطف القلب شخصي غامضه)
فريده… حببتي تحبي اعملك تاكلي ايه
اميره… ميرسي يا طنط مش جعانه
تهاني… لا اكيد جعانه من السافر
اميره… لا يا تيتا والله انا بجد شبعانه جدا بفرحتكم دي اومال فين ادم
ادم من ضهرها…. انا جيت
(ادم محمود ظابط شاب وسيم عيونه خضره متوضعه جدا طويل وعريض وجسمه رياضي بيحب اميرة بنت خالو بس هي لا)
اميره بصتله وضحكت… عامل ايه يا ادم .
ادم بصلها وسرح في ضحكتها اللي بتخطف القلب ومن جوها…. وحشتيني
اميره بصتله وبتشاور ب ايدها… ايه روحت فين
ادم… ها ا اي عامله ايه
اميره… بخير يا ابو الصحاب
ادم ضم حواجبه وابتسم… انتي متاكده انك كنتي عايشه في امريكا
اميره بضحك… بيقوله كده
هبه وهي طلع من المطبخ…. ادم انت جيت يا حبيبي
ادم بضحك… لا يا ماما لسه مجاتش ما انا اهو يا امي
هبه بضحك… اها يا جزمه وبصت لي اميره عجبك كده يا ميرو
اميره بضحك… بصراحه يا عمته عندو حق
هبه… اخس عليكي طلع لي ابوكي واطيه
عاصم بضحك…بت عيب كده
هبه بضحك… معلش يا عمي بس بنت اخويا طلعه لي ابوها وبتكسفني
تهاني… مش هتكبرو بقا
امل وهي نزله من فوق بضحك…. في ايه بتضحكو علي ايه
عاصم بضحك…. تعالي يابنتي سلمي علي بنت مكرم اميره
امل ابتسمت… ازايك يا حببتي انا مش عارفه هتبقي عرفني ولا لا انا امل زاي عمتو كده
اميره ابتسمت… اهلا بحضرتك وانا اميره
امل… نورتي يا اميره
ادم… في ايه يا عمتو فين حضني هو انا مش متشاف ولا ايه دا انا حتي ابنك برضو
عاصم…اممم نفسي اعرف كنت فين لما رضاعتك

 

 

ادم بضحك… خلاص بقا ا جدو قلبك ابيض
امل ضحكت وحضنت ادم… حبيب امك وعمتك ياروحي كلمت اختك
ادم.. نور اها كلمتها وقالتلي اطمن عليها عشان فونك مقفول
امل… اها ومش لقي شاحن
اميره…. نور مين هو مش انت مش اختك اسمها نورين وسلمي
امل ابتسمت … نور بنتي يا حببتي.وادم دا وهو صغنن رضاعت هو ومازن ويعتبر كده اخواتها في رضاع
(ملحوظه ادم ومازن ونور قد بعض وامل رضعت ادم ومازن عشان كانت خايفه تكون نور لواحده لان كانت عارفه صعب تخلف تاني وكانت موصيه فريده وهبه مراتات اخوتها انهم يحنانو قلب ادم ومازن علي نورلو حصلها حاجه ويكونه هما اخواتها الصبيان رغم ان هبه وفريده كانه رفضين عشان ميحصلش مشكله لان عارفين ممنوع يتجوزه برا العيله بس هي صممت وفعلا نور ومازن وادم لما نور جت وعاشت معاهم بقو اصحاب واخوات جدا ونور اتعلقت بيهم)
اميره.. اها اومال هي فين
امل… في الشركه مع اخوكي سيف الدين
اميره… اها صحيح وحشني اووي
ادم..طيب انا هطلع اغير وهروح لي نورين عشان كانت عايزني في مشوار
اميره..خدني معاك
عاصم..لا انتي ارتاحي نهارد وبكره ياخدك يخرجك
اميره.. لا انا تمام
ادم … اشطا لو كده هطلع اغير ونزل نروح
عاصم…ولا اكني اتكلمت
ادم بضحك وحضن جدو… مالك عصوم بس فك كده وباس راسه وطلع
عاصم ضحك… باكش الولد دا بس بحبه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في مكتب سيف
سيف بعت لي نور تيجي
نور كانت في مكتب ياسين… يالهوي سيف
نورين بضحك.. متخافيش انا هجي معاكي
نور بلعت ريقها… ياسو حبيب اختو
ياسين بضحك… لا ادم ومازن هما اللي اخوتك
نور تفت بهزار… اتفو واطي
ياسين… عادشي هغسل وشي

 

 

نور بضحك بضيق… عشان خاطري
ياسين…نور انا اضربت اكتر ما بقاعد في بيتنا
نورين…ايه ياض انشف كده
ياسين. بنرفزه…ايدو تقيل يابنتي
نور كانت مديها ضهرها للباب ونورين وياسين قصادها… ما انا واللهي لو كنت طويل بس كنت سقفت علي وشه
نورين تنحت وابتسمت وبتبرقه لي نور.. بس جدع انتي مش لسه قيلي انه طيب
نور… انا امتا دا دا حيطه ده بني ادم متكبر ومغرور ونفش ريشه علي الفاضي
ياسين بيبتسم بخوف …. يابنتي مالك دا انتي من شويه قيله كان نفسك تتصحبو وبتحبي واخوكي اللي مجبتهوش امك
نور بصتلهم بستغراب…. اخويا ايه دا مقبلش يكون الخدام بتاعي معرفش دا رائد ازاي دا اخرو يارئد علي بيض
ياسين ونورين ضحكو
ياسين… الله يرحمه يا نور كنتي فرفوشه
نورين… لا وجدعه وطيبوبه
نور…. انتم مجانين مالكم
سيف من ضهرها ونزل لي مستوي طولها وبغضب… انا اخري ارئد علي بيض
نور برقت وتنحت وشورت ب صباعه وبتهته… ه هه هواا ص صح
ياسين ونورين هزو رااسهم ب اها.ط
نور بلعت ريقها…. الله يرحمني كنت قمر وصرخت ومره واحده وجريت
سيف بزعيق يهز المكتب او الشركه ايهما اقرب…والله لوماوقفتيش مكانك ما هسيبك
نور وقفت ورا ياسين ونورين…وربنا لو مديت ايدك مش هسكت لووانت رائد انا كنت بلعب كرتيه
سيف بستهزء.. دا اخرك تكلي يا حلوه تعالي هنا لو بنت راجل
نور بغضب وبعدت عن ياسين ونورين ورايحالو ياسين مسك ايديها.. بت وبص لي سيف
ياسين… خلاص حقكك عليا يا سيف المره دي
نور شدت ايدها وراحت وقفت قصاده… انا ابويا راجل غصب عنك ومتفكرش شويت العضلات دي هتخوفني
سيف بصلها بغضب… ورحمه امي لا اخليكي تتمني الموت
نور….طز فيك
سيف مسكها من شعرها….لا دا انتي متربتيش بقا
ياسين جري وبعدو عنها.. انت اتجننت ايه اللي انت بتعملو دا
نور… اصلو ميعرفش انه عيب مترباش للاسف
نورين همسه لي نور… يبت اتلم بقا
سيف بزعيق… قسمن بربي ما هسيبك يا زبا’له
نور…. انا زباله يا حيطه دا انت حيطه يلاه
ياسين كان مسك سيف ومش قادر يبعد ومسكو بالعافيه وبيجز علي اسنانه…. الله يخربيتك انا مش قادر عليه اقفلي بوقك
سيف بعصبيه وزعيق…انا حيطه يا ياقزمه يابت دا انتي ناس شايفكي نمله
نور بقرف…. نمله وضحكت بستهزء. انا نمله اها علي كده انت فيل ابو زلومه وضحكت تصدق انت فعلا ليق عليك الاسم دا هسميك زلومه

 

 

نورين ضحكت… الله يخربيتك هنضرب كلنا
سيف بغضب….انتي شكلك هتد”فني النهارده
ياسين…. اهدا يا سيف مش كده
سيف… انت مش شايف البني ادم دي بني ادمه ايه انتي حي”وانه
نور…. هقولك ايه اتعلم الادب من قليل الادب
سيف… تقصدي ايه
نور ضحكت بستهزء… ايه دا انت كمان غبي تؤ تؤ وبعدين ايه اللي علي هدومه دا كلهم بصو هلي هدوم سيف.
نور جريت علي برا ….عاااااا امسكو كويس يا ياسين
سيف بص بستغراب ورجع بس لي ياسين… البني ادمه دي تترفض
ياسين بيحاول ميضحكش… الاعقد اللي انتم عملينو للاسف مينفعش
نورين… قولتلكم بلاش انتم اللي صممتو
سيف بصلهم بنفز صبر وبيفتكر…
فلاش باك
عاصم… خلاص تشتغلي يا نور انتي تجاره انجلش صح
نور…. اها يا جدو بس حطي في اي حاجه وهتلاقيني لهلوبه
سيف… بيئه
نور بصتله ومردنش… ها يا جدو هنبداء امتا
سيف بغيظ…. امتا ايه متنفعيش اساس
نور…. خاليك في حالك
سيف… بنت احترمي نفسك
عاصم بزعيق… عيب كده احترموني انا قاعد
نور وسيف سكتو وبصين لي بعض بالقرف
عاصم… انتم الاتنين هتشتغلو مع بعض
نوروسيف في صوت واحد….نعم
نور… لا استحاله انا اشتغل مع دا
سيف بصلها بقرف… لا لا بالله عليكي لتشتغلي دا انا اللي مقبلكيش تشتغلي سعي حتي
نور…. لا عيب لما اجي علي رزقك برضو يلا قوم اعمل قهوة
سلمي بضحك….هموتت انتي جميله اووي يا نور
سيف بصلها بغضب
سلمي… احم سوري
نور بضحك…حببتش
عاصم…. انا قولت كلمه ومش هكرارها

 

 

سيف بخبث… تمام موافق بس عندي شروط
نور بصتله بقرف… هنتمر بقا اتحفني
سيف بصلها بستهزء…. اول تحترمي نفسك وتتعملي معايا ب ادب
نور من جوها ….. انت مهزق اساس وبصتله وردت……اممم وتاني
سيف…. عقد.لي ماده تالت سنين انك تشتغلي معايا انا بس ومافهوش ترجع لا بالحبس
عاصم ومحمود….انت اتجننت
نور بعند…. اشطا انا موافقه
عاصم…. انتم مجانين
نور بتحدي … عشان خاطري يا جدو.انا موافق بس في شرط عند ان ممنوع تفسخ العقد دا يا اما تتحبس
محمود… لا دا انتم عايزين العباسيه بسرعه
سيف ضحك بستهزء… موافق
بااااااك
ـــــــــــــــــــــــــــ
نور دخلت مكتبها وخايفه من سيف لقته دخل وبصلها ومكلمهاش ولا اكني حاجه حصلت
نور بصتله وستغرابت انه ما عملش حاجه
نور… ايه دا
دخل ادم…. نور عيني عامله ايه
نور بصت… دومي بخير يا قلب نور عينك انت اعسل
ادم ضحك…. بنوتي عملت ايه نهارده
نور… اسكت مش انا وسيف مسكنا في بعض
اميره… سيف هو فين صح
نور بصتلها…مين المزه دي
ادم ضحك… دي اميرة ونزل لي مستوه طولها بنت عمته اللي حاكتلك عنها
نور بصت لي اميرة… لا حقكك تحب دي صار”وخ
ادم ضحك… يابت اتلمي
اميرة… انتي نور
نور… اها يا قمر انت انا نور
اميرة ضحكت… شكرا
نور… انا اللي شكرا وربنا
ادم ضرب بخف نور في كتفها… اتلمي
نور غمزة لي اميرة… حد يشوف القمر دا ويتلم
اميرة بضحك…ايه دا في ايه
ادم… لا دي نور عادي
نور… نورتي مصر
سيف بعت ان نور تدخله
نور…. ياختااااي ابتدينا قرف تاني
ادم بضحك…مالك
نور… ابن خالك دا قرفني في عشتي
اميرة.. سيف مالو
نور بصتلها… انتي فتنه ولا امينه
ادم…. انتي عبيطه يانور

 

 

اميرة ضحكت… انتي زاي ما ادم وصف بجد انتي جميله.جدا
نور….ياختشي عسل دي رقيقه اووي ياض عكس العجل اللي جوه
اميره ضحكت.. مالك بس
نور… تعالي هتعرفي ودخلت هي واميره وادم ونور وهي دخله. سيف بزعيق
سيف… سنه عشان تتزفتي تدخلي
نور في سرها زفت علي دماغك يا حيطه…معلش كان في ضيوف عايزينك
اميرة… چوووو حبيبي وجريت عليه
سيف رفع راسه وبص لها اخته قام وحضنها.. حببتي وحشتيني وباس راسها
اميره… انت اللي وحشتني اوي.كده سنتين ما اجيش متجيش انت
سيف…. غصب عني يا روحي
ادم بغيره… احم ايه يبني مش هتسلم
سيف ضحك… معلش ماخدش بالي عامل ايه
ادم… بخير الحمد الله
نور…. ما انت كويس اهو
سيف بصلها بقرف وشاور علي دولاب… خدي من هنا ملف الالفي واكتبي علي الاب توب كله النهارده
نور بصتله… نعم دا المفروض امشي دلوقتي اساس دا معاد مروحي
سيف… ضغط شغل لزم يتنفذ دلوقتي
نور بصتله بغيظ وفي سرها اللهي ضغطك انت اللي ينزل ونخلص..
ادم بصله وضحك… طيب ما تاخدي ملف وتروحي البيت تعملي
سيف….لا هنا
نور بصت لي… حاضر هعملو هنا وبصت لي ادم معلش يا ادم روح انت ونورين وراحت اخدت ملف وطلعت
اميرة… ليه كده يا سيف
سيف بصلها… ليه ايه
اميرة.. اسلوبك دا معاها
سيف.. انتي متعرفيش حاجه دي بني ادمه مقرفه
ادم… سيف ارجوك احترم اختي
سيف بصله… انت متعرفش دي عملت ايه
ادم.. عملت ايه
سيف حكاله اميرة وادم فضلو يضحكو
سيف… بتضحكو
اميرة… طب عشان خاطري خاليها تيجي معانا
سيف بضيق… ماشي
تسريع الاحداث

 

 

طلعو وقالولها وفرحت وراحت معاهم وتفسحو وشترو شويت حاجات وروحو و كلهم ونور طلعت وبدات تعمل شغل سيف وكانت كل شويه تسال عن مازن
واول ما مازن جه امل قالته ان نور كانت عايزه
في اوضة نور
مازن بيخبط… ادخل
نور بفرح… انت دخلت قلبي مش هدخل اوضي
مازن ضحك…. قلبي انتي وربنا
نور جريت حضنته… ربنا ميحرمنيش منك وعيطت
مازن بلهفه… مالك في ايه
نور بعيط وشهقه.. تعبت وبقوح بس مش قدره وعمو مكرم كسفتو نهارده في شركه وهنا
مازن طبطب عليها…. ممكن تهدي وقوليلي حصل ايه
حكتله كل حاجه ومازن فضل يضحك
نور بصتله… بتضحك
مازن… اصل سيف كلنا منقدرش نتعامل معا كده وانتي بعد كل دا مش قدر اومال لو قدره
نور ضحكت… تصدق انا غلطانه اني بقولك
مازن ضم حواجبه… دي المره الكام اللي قولتيلي كده
نور ضربته في كتفه… بطل
مازن ضحك وحضنها… عمي مكرم فاهمك وعارف انك كنتي روحك في باباكي وعلي فكره انتي لما تتعاملي معاها هتحبي ويمكن من نفسك تقوليلو بابا
نور…. مش عارفه بس مضايقه اني احرجتو
مازن.. لا متضايقيش وفرفشي كده
نور… ربنا يخليك ليا مش عارفه بحب اتكلم معاك وبرتاح ليه
مازن… يمكن عشان دكتور نفسني وكمان اخوكي
نور… بجد انا فرحانه انكم في حياتي معاد المهزق سيف
مازن ضحك… وضح انك مش قدره
نور ضحكت… يلا روح ارتاح وانا هكمل شغلي عشان منسمعش كلام من حد
مازن ضحك.. ربنا يقويكي
تسريع الاحداث

 

 

نور فضلت سهرنا تعمل شغل ومنمتش وادم دخل يصحيها لقها صحي وكلهم اتجمعو علي فطار
عاصم بص علي نور وحس انها تعبانه… مالك يا نور
سيف بصلها بقرف…ما هي زاي قرد اهي
محمود… وترجع تشتكي منها
مكرم… سيب البنت في حالها يا سيف معلش يا نور
نور.. شكلك وحش اووويي متحشرش نفسك تاني
سيف…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى