روايات

رواية أحببت مجنونة الفصل الخامس عشر 15 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الفصل الخامس عشر 15 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الجزء الخامس عشر

رواية أحببت مجنونة البارت الخامس عشر

رواية أحببت مجنونة الحلقة الخامسة عشر

نور بصتلها وبصتلو… دا جامد وانت دي اقل حاجه عندك يابت دا مره انا وهو اتعاركنا علي مصاصه وعضني واخدها انتي مخدوع في
سيف…اميرة
نور اتفجعت انه دخل الاوضه من غير ما تحس…عااا ايه ياعم انت مش تعمل حس
سيف بقرف…. انتي عبيطه ابت
اميرة ضحكت هي وادم..
ادم… يبني دي وانت دخل اوضتها تزعق وانت داخل
اميره…نعم كنت عايزني
سيف… اها كنت عايزك تعملي حاجه
نور…ماتعملها لي نفسك
سيف….وانتي مالك.يابارده دا ايه القرف دا
نور…لما يقرفك انا عايزها تقعد معايا
سلمي طلع بتضحك ولقت سيف واقف عند الباب.حضنته من فرحتها…بت نور بت نور شوفتي
سيف حضنها وضحك علي طفولتها…
نور.. ايه يا قناة الجزيره حصل ايه
سلمي…مش تيتا ماجدة هتمشي هي وتيتا فوزيه وسعاد
نور بفرحه….بجد ورجعت زعلت طب تيتا شمس
سلمي … لا هتقاعد معانا وسمعت شويه كلام ان تيتا شمس هتفضل عايشه معانا
نور.. احلفي
سلمي… وربنا
نور جريت تنزل تحت اول مالقت شمس.. تيتا تيتا انتي بجد هتعيشي معانا

 

 

شمس بضحك..انتي حبه ايه
نور… بالله عليكي تعيشي معانا عشان خاطري لو بتحبيني
شمس… اهدي اهدي حاضر هقاعد ياستي
نور باستها من خدها…والنعمه انتي قمر
شمس… عنيكي اللي زاي القمر
نور…. تيتا هو بجد انتي طلعتي قمر لي مين كده
شمس ضحكت… يابت بطلي يا بكاشه
نور… وربنا ابدا انا حبيتك رغم اني مقعدش معاكي كتير
شمس… انتي اللي دخلتي قلبي اول ما شوفتك
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في اوضة سيف
اميرة… انت عايزني اشيل كل دا يا سيف لواحدي حرام عليك
سيف…عشان خاطري شيلي وياستي هفسحك ايه رايك
اميرة.. صعب يا سيف طيب استنا اجيب نور تساعدني
سيف بغضب….اشمعنا الزفته دي متجيبي نورين ولا سلمي
اميرة…نورين نامت عشان عندها عمليه بدري هتولد واحده بكره وسلمي مش هترده
سيف… خلاص هساعدك انا بس قوليلي بتعملو ازاي
اميرة… تمام يلا وبداءت توري ازاي يعمل سيف معرفش وبهدل الدنيا
اميرة.. اية دا يا سيف انت بهدلت الهدوم انا هرجع اعمل اللي اانت بهدلتو
سيف… ما انا مش فاهم انتو بتعملو زاي
اميرة…. انا هنادي نور مش هقادر اعمل كل دا لي واحدي
سيف بنرفزه…. تمام
اميرة راحت لي نورعشان تساعدها
نور طلعت… يالهوي ايه اللي وقع الدولاب دا وبصت لي سيف انت هببت ايه
سيف بقرف…وانتي مالك اعملي وانتي ساكته
نور..انت هتتئمر يلا ه. انت المفروض تتحايل عليا
سيف بعصبيه…وربنا انا سكتلك بالعافيه
نور…لا متسكتش
اميرة… لا بقولكم ايه وربنا اسيب الهدوم وامشي
نور… احسن دا ميستهلش

 

 

سيف مسكها وشهامن الفك… يخربيت شكلك مستفزه
نور…سيب ياض
اميرة.. عيب كده
نور… هو دا يعرف العيب
سيف…صح وانا معرفش مش انا كسرتلك دراعك هكسر فك بوقك المره دي
نور بصتله وابتسمت بحب سيف بصله واستغرب..ايه دا
نور بصله بنفس الابتسامه سيف ابتسم وايديه بعدت عنها…في ايه
نور راحت بعدت وشها بسرعه وضربت برجليها علي صوابع رجليه… بس كده
سيف…اهااا انتي عبيطه
اميرة ضحكت… وربنا مجانين يلا بقا عايزه اخلص
نور…دا ييعمل معانا احنا مش خدمين
اميرة… حاولت ياختي معرفش
نور…يعرف يلا ساعدنا لا يلا هنساعدك.يا زلومه
سيف بصله بضيق.. بت
اميرة بصريخ… يلا بقا
نور…تعال اترزع جمبي اوريك ازاي قال مش بيعرف قال
سيف…استغفرالله العظيم
نور…من كل ذنب عظيم يانونوس بداءو يعملو اميرة بيتعدل ونور كانت بتعلم سيف يعدل هدومه ازاي
نور…بس كده اعمل التيشرتات كده
سيف… كلهم
نور…اها وانا هعمل البنطلونات
سيف….وما عملش انا ليه البنطلونات وانتي تيشرتات
نور…الله ماطولك ياروح مش هتفرق اعمل انت البنطلونات وانا هعمل التيشرتات
سيف… بداء يعمل ونور خلصت تيشرتات كان هو لسه
نور…السحلفه تنجز وبدات تعمل معا بتبص لقت اميرة نامت وهي مسك الجاكت
نور ضحكت…لا اله الا الله واحد.سحلفه وتاني بروطه ونامت
سيف بص لقها نامت ابتسام…. فضلو يعملو هما الاتنين
نور…. هو احنا الشركه جديد هنشتغل كل يوم
سيف…لا

 

 

نور… اومال
سيف… اول شهر هنشتغل بستمرار فيها بعدها هنرجع لو في اجتماع مهم هنروح غير كده لا هنفضل في شركه الرئسيه
نور بصتله… اممم طيب صحيح هو شركه دي عباره عن ايه
سيف…تصميم شريكات وفيلا قصر كده
نور…اها هو انت ليه قطعت العقد اللي بنا
سيف بصله وسكت
نور.. بجد ليه ضميرك صحي
سيف بغضب… لا اله الا الله
نور ضحكت…هووانت ليه لما بتتعصب بتغمض عينك وتعمل كده جبت وشها لمين وشمال لا اله الا الله
سيف ابتسام…. عشان انتي مستفزه وبتعصبيني ولسانك طويل دا غير غباءك
نوربصتله وتعصبت…انا غبيه علي فكره انت شخص متكبر وغبي مش انا وبعدين انا اعرف اعمل حاجات انت متعرفش تعملها
سيف ضحك بستهزء… بجد اللي هو ايه ان شاء الله
نور بصتله بتحدي…التيشرتات انا اللي عرفتك تتعمل ازاي ولو مكنتش هنا مكنتش هتعرف تنضاف اللي هببتو دا دي اقل حاجه اما الطبخ
سيف بكف ايدو علي وشها.. غوري قال الطبخ علي اساس امي اللي من يومين كانت حرق البيض المقلي
نور…اوع ايدك وزقة ايديه بس هتعلم وابقا احسن طباخه
سيف… اها طيب كويس متنسيش اللي هيكلو من تحت ايدك اديهم عنوان المستشفي بتاعت بابا
نوربغيظ… نيهي هي هيي هي ايه الخفه دي دمك يلطش
سيف… ليه زايك
نور… ياض دا انت اتنح شخص شوفته انت عارف كنت بتمنا اتجوز رائد ظابط بعد ما شوفتك اتمنا اتجوز اي حد الا اللي زايك
سيف… يبت وانتي مين هيبصلك اساس
نور بصتله ورفعت حجبه…مين دا انا الف مين يتمنا بس ابصله بس انا برفض
سيف….بالكوره اللي راسك دي دا انا ساعات بشك انك احمد صحبي
نور بصتله بغضب…مش لزم اتميص ولبس بتاع البنات عشان اعجب وانا وقت ما احب اكون بنوته هعمل وبعدين الحمد الله من غير مجهود قمر الله اكبر عليا
سيف…انا اللي متكبر فعلا
نور.. لا انا وثقه من نفسي مش اكتر وقفل بوقك ويلا اعمل وانت ساكت
سيف…ساكته في قلبك
نور…. ان شالله انت
سيف… انتي ونخلص
نور مسكت بنطلون وضربته في وشه…. اتلم بقا
سيف مسك بنطلون هو كمان وضربها بي…. انتي عايزه علقه وهتتعدلي
نور قامت شديت شعرو … لا بقا

 

 

سيف مسك دراعها وشدها…تعالي بقا سيف كان قاعد في الارض وهي اللي واقفه وبيشدهامن دارعها عشان تقع وتسيب شعرها
نور بتشد ايديها…اوع سيف فضل مسك دراعها.راحت قربت منه وعضته في كتفه.
سيف…يا بنت المجنونه
نور… سيب ايدي وسابت شعره وضربته في دراعو ونسيت انه متعور
سيف سابها وبوجع جامد…اهااا
نور بعدت عنها لقته بيتوجع وتعبير وشه بين عليه الألم بصت افتكرت مكان جرح…احيه انا نسيت
سيف…
نور لقت في دم بسيط…ما كانش قصدي صدقتي وريني
سيف بتحذير…ابعدي عني
نور بحرج… طيب وقربت منه زعق فيها
سيف..ابعدي قولتلك
نور اتنفضت وعياطت.
سيف…هوانا اللي مديت ايدي ولا انتي بتعيطي ليه
نور.. فجعتني
سيف…اتزفتي علي اوضتك
نور…في دم في دراعك انضف طيب
سيف..غوري من قدامي
نور بعصبيه…طب انشالله الجراح كله يتفتح واهو وزقته في الارض انا غلطانه ومشيت
بعد وقت سيف قام ودخل اميرة اوضتها ودخل اوضه لقه نور بتزق الباب قبل ما يقفله
نور… دراعك لزم يتنضف
سيف بيجز علي اسنانه…غوري علي اوضك
نور بعصبيه…ما انا مش عارفه انام حسه بالذنب ياللي ينتقم منك انت اترزع اعملو وبعدها هغور
سيف بصله…انتي جنثك ايه نفسي افاهم
نور…اقاعد طيب
سيف قاعد عشان عارف انها هتعند…اتزفتي
نور…علي دماغك وعملتلو وشافت الجراح اتفتح نضفت وخلصت امسك مسكن دا اقوه من اللي معك بس لزم تكون واكل كويس
سيف…خلصتي يلا برا
نور بصتله….سيف عايزه اقولك حاجه
سيف…مش عايز اعرف امشي
نور…لا لزم تعرف

 

 

سيف…خير
نور…طز فيك وفي العنره الكدابه اللي انت فيها وطز في تكبرك وطز في اسلوبك اللي شبه وشك يا زلومه
سيف مسكها من قفاها… انا تعبت منك وطلعها برا الاوضه وقفل الباب
نور فتحته…طز ومشيت
سيف…ياااارب خدها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تسريع الاحداث
عده اليوم وصحيو لقو ماجدة وفوزيه وسعاد مشيو قاعدو فطارو وكلهم فرحو ان شمس هتعيش معاهم ونور فضلت قاعده مع شمس وكلهم راحو الشغل وطبعا سليم كلم نور كالعاده. وعدت الايام وجه قبل معاد شغل نور بيوم وهما قاعدين كلهم
عاصم…. نور انتي وشك حلو بكر ه يبقا في وفد جي لزم انتي وسيف و تكونه موجودين
نور…حاضر
ياسين… دي هتبقا حفله وفي نفس الوقت اجتماع
نور…اها هتبقا في شركه
ياسين..اها
نور… ماشي
نورين بهمس.. بت الوفد دا عرفت انه من براه لزم نظبطك
نور….ياستي فكك لا
سلمي…يبنتي ارحمي امي والبسي زاينا
اميرة… سيبوها ليا
سيف…هو الاجتماع ساعه كام
محمود…9 الصبح باذن الله
نور… اشطا باذن الله طيب انا هطلع انام
شمس…بت هاتي الاول الفيلم اللي حكيتي عنه
تهاني.. ايو صحيح
امل…الله يسامحك يا نور اول ما بتنامي بيبهدلوني بسببك
هبه…اها والله يفضلو يحسسوني ان القصه حقيقي
فريده بضحك..امبارح كانو بيدعو علي الممثل ومش مقتنعين ان دا دورها مش شخصيتها
تهاني…اقفلي بوقكك منك ليها هاتي يا نور وطلعي زاي ماانتي عايزه
نور بضحك…حاضر
سيف… انا هنام تصبحو علي خير
امل….استنا يا روحي عايزك
سيف..نعم يا ماما وطلعو
نور في سرها..كتك مو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

امل… خالي بالك من نور بالله عليك
سيف….
امل…عارفه انها لسانها طويل ولمضه بس انا خايفه ماجدة دي تأذيها
سيف…هي مش معانا في شركه يا امي متخافيش
امل.. خايفه قلبي وجعني وقبل كده لما قلبي وجعني عملت حدثه وحصل اللي حصل
سيف بصلها وباس راسها… من عيني حاضر
امل… وانت خليها معاك وديها وجبها عشان خاطري
سيف.. يا امي الزفته دي بتفضل تستفزني
امل…. بقولك وغالوتي ماليش غالو ولا خاطر
سيف… حاضر
امل بفرح.. هات حضن بقا وبوسه لي امك باس راسها وحضنها ربنا يحفظك ويحفظها يارب
سيف.. تسلميلي
امل.. تسلم من كل شر يلا نام عشان تقدر تقوم بكره يوم طويل عليك ربنا يقويك ويجعل في وشك القبول
سيف ابتسم وفرحان حاسس انها امو فعلا… اللهم امين يا امي
امل…. نامي يلا عشان اغطيك يا حبيبي
سيف ابتسم ونام.غطتو وطلعت
وعده اليوم تاني يوم نورين وسلمي واميرة بيصحو في نور
نورين…نور انتي يا بنتي قومي
نور….بس بقا انسي انتي وهما اني اعمل كده
سلمي… قومي بس
نور…لا
اميرة…قومي.ورحمة ابوكي يلا
نور صرخت وقامت… اييييي بقا عايزين ايه
نورين….هتلبسي دا
اميره… وانتي مقاس راجليك زاي اهو دا هيبقا تحفه
سلمي…. انا عليا الميك اب
نور…برا منك ليه
نورين وسلمي واميرة….امممم طيب براحتك وراحو شدوها
بعد وقت كانو بينادو عليهم عشان يفطارو
سلمي…احم يا اهلي البيت في مفجاءه
اميرة…انانفسي كا بهير انبهرت
ـــــــــــــــــ

 

 

في اوضتها
نور… شكلي مش حلو الاول احلي( كانت لبسه دريس اسود وكان مظبوط عليه وطوله تحت ركبه ودي كانت اول مره تلبس دريس علطول بنطلونات اما شعرها مافرود ومنزله من الجانبين وحط ميك اب خفيف جدااا برز ملامحه اللي تاخد القلب)
نورين… نعم بس يا بت دا انتي طلعتي صروخ اسكتي
نور… بتاع دا مسك اووي
نورين… نور الدريس علي قدك بالظبط بطلي استهبل
نور… طيب امسحي دا
نورين… بت انتي عماله تقولي امسحي دا ودا لحد مبقاش في وشك غير الروج ومش باين اتلمي ويلا ننزل
نور… يوووه بقا وربنا حسه هيتريقو
نورين…. ياشيخخ يبت دا انا بتمنا كنت ولد كنت اخدتك
نور ضحكت… عوذ بالله في ايه يا نورين اهدي
نورين ضحكت… اصلك موزه اووي
نور…. خلاص اتنزلتي عن ياسين
نورين ضحكت …لا لا دا قلبي انتي بتهزي يلا ننزل
نزلت هي ونورين
تهاني…في ايه طيب متقوله
سلمي… يا تيتا هتشوفي
اميرة.. سقفة النور هل اهو
نور نزلت كلهم بصو علي مكان مااميرة بتبص
سيف بص وتنح
ياسين…اوبس ايه دا دا بجد
مكرم… بسم الله ماشاء الله
ادم…يالهوي هي دي نور
مازن… يارتني مكانت طفحت في رضاعه
تهاني….مين البنت دي
هبه همست لي امل…هي دي بنتك يا امل
امل…انا كا امها شكه انها بنتي
فريده…اللهم بارك متكسفوش البنت
شمس…بسم الله ماشاء الله ربنا يحفظها
عاصم… اللهم بارك.تعالي يانور
نور وشها بقا عباره عن طماطم من نظرتهم ليها. وجي ترجع تطلع اوضتها…لا انا هغير
نورين…تعالي هنا بقا اهمدي يلا وشدتها ونزله

 

 

نور بكسوف وعصبيه.. بصو بقا اللي هيتريق ولايستظرف هرد عليه تمام
ياسين…لا انا كده اتاكد انها نور بس تصدقي مش ليق عليكي لسانك طويل دلوقتي لزم تكوني رقيقه هتبقي جامده
نورين…ياسييين بص قدمك
ياسين..ايه اختي وبديها رائي
نورين… ياسسيننن
ياسين…احم حاضر
سيف بصصليها ومش مصدقها انها بجامل دا رغم انا برضو في الاول كانت جميله
مازن…اول مره اندم اننا اخوات في رضاعه
نور ضحكت…بس ياض
ادم… بس ايه الجمال والحلاه والطعمه اميره قرصتو في دراعو وايييييييي ايه دراعي
نور فضلت تضحك. جامد ياسين سرح وابتسم علي ضحكتها اللي بتخطف القلب بطفولتها
نور.. احسن
عاصم…تعالي يا نور
نور همست… بذمتك الاول كنت احلي
عاصم… في اي حاجه بتبقي احسن يا نون
تهاني…بت يانور مين اللي خالكي قمر كده
نور…ليه يا تيتا كنت ايه الاول
تهاني… كنت مش بعرف افرقك بينك وبين اخواتك الصبيان غير بالكحكه اللي فوق راسك
نور…تشكري يا تيتا يا ام الدعم
امل بضحك… بصراحه انا امك مش مصدقه دا مين دا اللي اقنعك انك بنت اخيرا
نور.. حتي انتي المفعيص دوله وشاورت عليهم
امل…تسلم ايديكم
شمس.. بس بجد اللهم بارك يا نور يابنتي زاي القمر
نور…والنعمه انتي اللي عسل
فريده… يابختو اللي هياخدك.يا نون
نور… لا انا مش هتجوز اساسا
هبه بضحك… مظنش بعد نهارد لو راحتي بتاع اللي بتقوله عليه اجتماع دا
نور… لا اتاكدي انا قاعدلكم
مكرم.. طيب يلا افطارو عشان مافيش وقت
نور جي تقاعد لقت سيف بصصلها بصه غريبه…في ايه
سيف…
نور…. تلاقيك بتتريق من جواك يلا مجاتش عليك
عده الوقت وكلهم.بداءو يتحركو
نور…ياسين هتوديني
ياسين… لا انا هروح الشركه الرئيسه الاول حتي مش هودي نورين
سلمي…طيب وانا

 

 

مازن..هوصلك علي سكتي
مكرم…انا هاخد نورين واميرة
سيف…انتي هتيجي معايا عشان مافيش وقت يلا
نور بصتله…انت هتؤمرني من اولها
سيف بص لي امل….بصي يا امي
امل…اسمعي كلام يلا هو اساس اللي هيوصلك دايما
نور… نعم
عاصم….نور اسمعي كلام
نور بغضب وبصت لي سيف…اوف وراحت ركبو ونور قاعد جمبه
عده وقت وهما في طريق
نور…هي شركه دي بعيده
سيف… مش اوووي عادي
نور…مش اووي ايه احنا بقالنا ساعه
سيف…
نور… اكيد شكلي زفت يعني صحي بدر وعمله في نفسي كده شكلي وحش صح هيتريقو صح
سيف سرح ولسانه فلت… لا قمر احم قصدي عادي مش وحشه بيعملو اكتر من كده.
نور… مش لو كنت لميت شعري كان هيبقا احلي
سيف بتسرعه…لا سبيبي كده احلي وبصلها بتوتر قصدي براحتك بس كده تمام
نور بصتله… انا بشك في رايك وراحت لما شعرها سيف بصلها لقه ضهرها بين
سيف بعصبيه…ايه دا
نور…ايه
سيف….ضهرك كله بين يا ست هانم
نور…ما زفت اميرة قولتلها كده هي وسلمي قالو عادي
سيف… عادي ايه نزلي شعرك داري ضهرك دا
نور بصتله… انت بتزعقلي ليه
سيف…لا ولا حاجه ضهرك بس كله باين
نور… وانت مالك ضهرك ولا ضهري
سيف…قسم بربي بضهر ايدي هلطشك قلم يعدلك نزلي زفت
نور… نزلت شعرها ربنا علي المفتري
سيف بصله من فوق لي تحت ومردش عليه
وصلو شركه نور لقت ناس اتلمو حواليهم
نور مسكت في ايد سيف.. هو في ايه
سيف…عادي ترحيب
نور… دا ولا اكنهم جاين يفضحونا
سيف ابتسم بيجز علي اسنانه… اسكتي وابتسمي وخلاص طلعو ونور رفضت تسيب ايد.سيف
سيف…متسيبي ايدي
نور…انت هتروح فين
سيف…اتزفت اشوف مكتبي قبل ما الوفد يجي
نور…اجي معاك

 

 

سيف…هو ايه اللي اجي معاك روحي شوفي المكتب بتاعك
نور… معرفش فين
موظف جه وبصص لي نور ب اعجاب…نورتو الشركه
نور….شكرا هو فين مكتبي
الموظف… اخر الدور
نور…. بنفع توريني مكانه
الموظف…اكيد اتفضلي
نور راحت….
سيف كان واقف يجز علي اسنانه من طريقة ونظرت الموظف
نور راحت المكتب….دا بتاعي
الموظف… باذن الله يا فندم
نوربفرح… شكرا
الموظف…اسمي مصطفي
نور…اممم ماشي وانا نور
مصطفي…اسم علي موسمه
نور…افندم
مصطفي… احم قصدي ان نورتي شركه
نور…. اها ماشي
ـــــــــــــــــــــــــــــ
في نفس الوقت عندمكتب سيف
سيف مع نفسه… انا مالي ما يبصلها ان شالله حتي يتجوزه
العقل…ما اكيد هيبصلها باللي هي عمله دا
القلب… عمله ايه هي جميله وملامحه تخطف اي حد
العقل… بس مكانش يصح انك تسيبها مع حد
القلب… هي بين عليه خايفه دا غير لماماما قالت اخلي بالي منها
العقل… مكانش ينفع افرض مكانش موظف اساس
القلب…. وهي اساس غبيه هتروح.مع اي حد
سيف… بس بقا وانا هروح اشوفها وكده كده لزم تيجي معايا لي اوضة الاجتماع
القلب.. مش عشان قلبك خاف عليه

 

 

سيف.. ليه يعني تخصني في ايه
العقل… دي انت تفكر فيها شويه
سيف.. بس ايه الهبل دا
راح لي مكتب نور مالقهاش
سيف… نور انتي هنا
نور…
سيف دور عليها مالقهاش في مكتب
سيف مسح.بيدور علي وشه وفضل يدور عليها
نور كانت وقف بتتفرج علي الشركه وكانت رايح الحمام ورجعت لقت سيف واقف بيلف حوالين نفسه
نور بخضه…مالك
سيف بصلها بخوف وخضه شدها …انتي كنتي فين
نور بستغراب…كنت بعمل حاجه
سيف….هو ايه اللي كنت بعمل حاجه كنتي فين
نور بطفوله وكسوف بصوت منخفض.. حمام
سيف…ايه
نور…حمام
سيف… مش تقوليلي وبعدين ما في حمام في مكتب بتاعك واكيد الزفت دا هو اللي كان معاكي
نور..مين محدش كان معايا انا روحت هنا لي واحدي
سيف.. ياشيخ مين اللي قالك مكانه
نور… سالت البنات اللي هنا عادي وبعدين وطي صوتك فضحتني
سيف بيجز علي اسنانه.. انتي اياكي تسيبي المكتب تاني انتي فاهمه
نور بعصبيه..وانت مالك ايه البرود دا
سيف..وربنا وعزة جلا الله يا نور لو كلامي متسمعش هرزعق قلم
نور.. عشان اسفخك قلم انا كمان
سيف… علي الله تعمليها وبعدين قطع كلامهم السكرتيرة
السكرتيرة… الوفد وصل يا استاذ سيف
سيف…تمام اتفضلي روحي
نور بصتلها وبصت لي سيف… هي ماقالتليش انا كمان ليه
سيف بنفز صبر ومشي نور راحت ورا
سيف دخل الاجتماع ونور وراه اول ما شافتهم رجعت وشدت سيف لي برا
سيف بعصبيه… انتي متخلفه

 

 

نور بصتله…هوششش في حاجه حصلت بس معرغش خي مهما ولا لا
سيف بصله… خاليهالك
نور…. استنا بس اراجل اللي لبس رصاصي واللي لبس بني دوله كنت سماعهم بيقوله ان هيقوله سعر قليل را اللي لبس بني قال استحاله يوافق دي صفقه كبيره راح الرصاصي قالو ان بس مضمونه وهما اساس هيوافق عشان عارفين انها مضمونه وان احنا لينا اسم زايهم بني قاله بس سعر دا قليل اووي دوله يخسرو رصاصي قالو لا هيكسبو حق ما دفعو مش هيخسرو ولا يكسبو بس هيكسبو الاسم واحنا نكسب سعر بس كده
سيف…وانتي سمعتي امتا
نور…كنت في الحمام.طلعت شوفت بنت هنا كانت شبه واحده صحبتي طلعت مش هي بس
سيف بصلها وجز علي اسنانه…ومش عارفه هي مهما ولا لا
نور…لا مظنش بس انا قولت اقولك
سيف…يارب يارب صبرني لان بجد كده كتير
نور رفعت شفتها وبصتله بقرف…مالو دا
سيف..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!