روايات

رواية أحببت مجنونة الفصل الستون 60 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الفصل الستون 60 بقلم آلاء

رواية أحببت مجنونة الجزء الستون

رواية أحببت مجنونة البارت الستون

رواية أحببت مجنونة الحلقة الستون

سيف رجع… نور طيب اسمعيني وبعدها قراري
نور…
سيف… طيب بصي انا عارف اني غلطان بس واللهي ما خونتك انا كنت بقول اي كلام عشان اضايقك بسبب لبسك مش اكتر انتي عارفه اني بحبك
نور…
امل طلعت…متتعبش نفسك استحاله تفتح دي مش زاي كل مره
هبه…. انت بتصرفك دا اأكد ليها الكلام انت عارف انها عقله صغير وبتحاول ترضيك ب اي شكل كلامك اللي قولته كفيل يأكد انك جوك مش راضي بيها
سيف…هي عارفه اني لما بتعصب بقول اي كلام
امل.. كلام عن كلام يفرق وانت اللي قولته كان بيتقالها مش هنكر بنتي صعبه بس دا من كل اللي حواليها نور كانت بتسمع كلام يكسرها كا بنت بس بتكبر ومتبينش بس كنت بشوف في عنيها الحزن
سيف…واللهي ما قصدي يعني انتم يرضيكو لبسها دا انا مشتكتش اساس
هبه… وجويريه دي ايه
سيف…واللهي ما بيني وبنها حاجه وانا بغبائي جيت افاهمها ان لو هخونك مش هخبي بس انا واللهي ما كنت اعرف انها جايه
امل… انت غلطان وهي غلطانه برضو وتصرفها غلط و انتم الاتنين تصرفاتكم مكانتش ينفع هي مشكلتها بتغير عليك وخايفه تخسرك جتلك عشان تشوفها حلو في عينك المفروض كنت اخدها وفاهمتها انها غلط مش تسمعها كلام ياكد تفكير بتاعها وانت عارف انها هبله
هبه…وكمان موضوع جويريه اللي أكد اكتر ربنا يستر لان هي دخلت عند.جدك ومعرفش حصل ايه بعدها طلب لما تيجي تروحله
سيف افتكر انها كتبه ان جدو موفق علي الطلق…لا استحاله اطلق استحاله
امل…طلق ايه
هبه…هي كلمتو في طلق
سيف….ابوس ايدك يا امي كلميها
امل…عمرها ما هتفتح دلوقتي
هبه…استحاله اصبر وسبها تهدا يمكن تفتح
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

ادم…نور غلطانه هي عارفه انه بيغير
مازن… يعني هو اللي صح ما هو كمان هبب الدنيا
احمد… بس الكلام اللي قالوغلط دي كلمت للواء عشان يرجع سيف ووافق
ياسين… نعم بتتكلم جد
احمد… اها وربنا كان بيكلمها قدامي في الفون
ياسين… طب هو ممكن يحصل انفصال بجد والا ايه
ادم…مش عارف ربنا يستر بس جدو هيرفض
سلمي بعياط…لا جدو وافق نور دخلت واقنعتو
نورين… ينهار اسود ازاي جدو يوافق علي حاجه زاي كده
اميرة…لا لا اكيد.سمعتي غلط
ـــــــــــــــــــــ
مازن قام وراح لي جدو ودخلت المكتب
مازن…جدو انت فعلا موافق علي طلاق
عاصم… اها
مازن…ازاي يا جدو انت مش كنت بتقولنا معندناش طلق
عاصم…عايز تطلق يعني انت كمان
مازن…نعم لا طبعا هو انا اجننت بس انت من امتا بتوافق علي حاجه زاي كده يا جدو
عاصم شاور انه يقرب… شوف حد بيسمع وبذات سلمي
مازن طلع يتاأكد لقهم كلهم قاعدين… خير
عاصم… انا رفض طبعا بس منظر نور يخليني اوفق وهي رغم كده ماقالتش الحقيقه وقالت انهم مش حبين يكملو سلمي مراتك قالتلي الحقيقي وانا فاهم عشان كده قرارت اوفق بس كلام مش جد بس لزم سيف يعرف قيمتها رغم انها غلطانه
مازن بفرح…. يعني بجد نور مش هتطلق
عاصم…لا طبعا انا عارف سيف بيحبها وهي كمان بس بعيد عنك الاتنين متربوش وضحك
مازن ضحك وباس راسو… ربنا ميحرمناش منك بالله عليك يا جدو اوع توافق حتي لو سيف استسلم
عاصم ابتسم…وانت مين قالك انه هيوافق حتي لو حكمت عليه هيرفض ومش انا طلبتو اول ما يجي يدخل انا متاكد مش هيوريني وشه

 

 

مازن ضحك… طيب هيتصالحو ازاي
عاصم… دي بقا مش عارف بس نور عنيده ربنا يستر
ــــــــــــــــــــ
سيف في اوضه وقاعد بيفكر يتصرف ازاي وبيبص علي الحاجات اللي هي حطها لقه صندوق نور حطتو معاهم بالغلط في ورق يامه وورقه منهم لزقه فيها غلاف شكولاته وكتبه عليه
… لما زعلت عشان كرشني من اوضه راح جبالي شكولاته ومهنش عليه زعلي يارب احفظهولي واحمي واهدي ويبطل تحرش
… جبلي نهارده حاجات حلوه يامه قرة عيني من غير ما اطلب كنت فرحانه اووي ربنا يحرمنيش منك يارب
… مش هنكر زعلانه منك لسه بس الشبسي دا تحفه اووي يلا هكسب فيك ثواب وسامحك
…. جبالي فون فرحانه اوووي شكله جميل عمري ما كنت هعرف اجيبه فكرني ب بابا لما جبلي العجله اللي كان نفسي فيها برضو صحني وقالي جبتهالك كنت وقتها شايفه قدامي قد ايه ربنا بيعوض الحمد الله
…. المهزق زعق فيا قدامهم بس خرجني وجبلي بيتزا اهو سبت كيس كتشاب عشان افتكرها كل ما يزعق اخلي يجبلي
… كنت مخنوقه ونفسي اخرج وهو مضغوط في شغل بس قاعد معايا لما رجع وكان بين عليه التعب بس مبسوطه اووي وجبلي كالعاده شكولاته اللي بعشقها بس بعشفو هو اكتر
سيف عنيه دمعت وافتكر بصتها لي وانها مكانتش تتخيل كلامو… انا اسف
وراح ليها تاني بس كانت نايمه
سيف…طيب بصي افتحي نتكلم واللهي اسف
نور…
سيف… طب سمعيني صوتك قولي اي كلام زعقي اي حاجه
نور…
سيف… انا اسف عارف كلامي زعلك بس واللهي كان هبل انا مقدرش اعيش من غيرك
نور…
سيف… طب ورحمه ابوكي ردي
نور…
سيف فضل يخبط
مازن… مش هتفتح سابها نهارده
ـــــــ

 

 

تسريع الاحداث
مازن قاعد معاها وفضلو يتكلمو شويه بس سيف كان حاسس في حاجه في نور من عدم رد فعلها من اللي حصل خاف اكتر كل اللي عملتو انها رجعت لي كل حاجه عده اليوم وسيف مكانش عارف ينام وبيفتكر انها زاي الوقت دا كانت بتكون جمبو اما نور السخنيه زاتد عليها وحرفيا ماكانتش قدره تتحرك بالعافيه قامت تصلي ورجعت تاني وفتكرت الكلام اللي قالو
نور..كان قاللي منكملش واللهي ما كنت هزعل او حتي فاهمني انه ندم
سيف… نور افتحي
نور اتفجعت انه جه مره واحده…
سيف… واللهي كل اللي قولته ليكي كدب انا مقدرش ابعد عنك عشان خاطري ردي
نور…
سيف… طب ورحمة ابوكي لو بتحبي ردي
نور بتعب بس بتحاول تداري…طلقني انت كلامك صح
سيف حس صوتها في حاجه .. طيب افتحي نتكلم بس بالله عليكي
نور… بالله عليك انت ابعد عني بقاكفايه وعلي رايك زهقتك ارتاح مني وكفايه
سيف…. اسف واللهي اسف
نور…
سيف.. طيب افتحي ونتكلم وقولي اللي انتي عايز زعقي اعملي كل اللي يرضيكي
نور…
سيف فضل لحد ما يأس انها تفتح رجع اوضه وفضل يكسر فيها
كانو كلهم صحيو امل حست ان نور فيها حاجه عملت اكل ليها وطلعت
امل… نور ورحمة ابوكي افتحي ووعد.مني ما هتكلم بس اطمن عليكي
نور فتحت ودخلتها وقفلت تاني وشها اكنه مافهوش روح ومتغيرها وباهت جدا امل حطت الاكل وبتلف تشوفها
امل لطمت اول ما شافتها… ايه دا مالك. نور اترمت في حضنها وفضلت تعيط
امل لقت جسمها سخن او بمعنا اصح نار… ينهار اسود انتي مولعه
نور… كان قالي نبعد مكنتش هزعل كانو عندهم حق لما قالو محدش يطيقك
امل قلبه كان بيتقطع علي بنتها ومن جوها..ربنا يسامحك يابني
امل…انتي زاي القمر وكلهم زعلنين عشانك. تعالي بس لزم تستحمي انتي مولعه واخدتها وخالتها تاخد شاور وبعدها طلعت
امل… تاكلي بقا وهتبقي زاي الفل
نور… مش عايزه
امل… وغالوتي عندك
نور… ماليش نفس
امل.. طب يارب اموت لو ما اكلتيش
نور… بعد الشر

 

 

امل.. يلا وبدات تاكلها وبعد ما خلصت ادتها علاج سخنيه ان شالله تخفي
نور ابتسمت..
امل.. افضلي كده توجعي في قلبي وتخوفيني انتي لو جرالك حاجه هموت يانور انتي النعمه اللي ربنا رزقني بيها انتي مستخسرها في امك بقا
نور رجعت تعيط..
امل قاعدت جمبها واخدتها في حضنها… بس يا قلب امك انتي بطلي عياط
نور… كان بيضحك عليا عشان ايه طيب انا مأذتهوش كده كل كلمه قالها كنت خايفه في يوم يقولها كل كلمه كنت بسمعها من اللي كان بيتقالي من زميلي هو قالها بالحرف انا واللهي ما اجبرتهوش عليا
امل… سيف بيحبك
نور…كدب عمرو ما حبني دي تالت مره يا امي يقولي كده وكانت حجتو اني ببعدو عني ولما قربت وضحكت لما قربت برضو قال هو هو الكلام بس المره دي زهقت
امل…لا ياروحي واللهي سيف مانمش رايح جي عليكي يتمنا يسمعك صوتك
نور… عشان جدو بس
امل…لا بيحبك بصي يابنتي منكرش انتي غلطانه انتي عارفه بيحبك وبيغير عليكي من اخواتك نفسهم والفستان كان جسمك من فوق كله بين يانور مافيش راجل يقبل كده علي نفسو واللي ياكد حبه ليكي لما اتعصب
نور…مش بيحبني يا امي دا كان بيخني مع جويريه
امل… لا استحاله دا سيف
نور…يا امي دا كان قصادي جت وقالها عارف انك جي واخدها قدامي
امل… الهبل كان قصدو يغيظك ويضايقك زاي ما عملتي ويعرفك اللي انتي عملتي دا غلط بيحبك كده
نور…هو فاهمك كده كدب
امل…. لا وبيني وبينك انتي نور عيني وحته مني مهما كان مقبلش اللي يهين كرامتك كلمت عبد الرحمن بعدها وسالتو قال لما انتم مشيتو طلع وجويريه دي نزله سالها في ايه قالتلو ان سيف قالها مش فاضي ودخل مكتب وسابها برا راح عبد الرحمن اعتذار ليها وراح لي سيف وبهدلو عشان قولت بيضحك عليا حلفتو بحيات فرح حلف وقالي انه اساس مش طيق سيف بسبب اسلوبه دا لان عارف انك دماغك صغيره كان فاهمك بالعقل وان غبي ثبت ليكي انه بيخونك وهو اساس روحو فيكي
نور طلعت من حضنه…بس دا قال زهق مني ازاي
امل… انتي وهو مشكلتكم لما ببتعاركو وتقوله كلام يوجع ويزعل وترجعو تندمو وفيكم من بعض ودا سبب مشاكلكم المفروض بدل متوجعو بعض متقولوش كده واثبتو انكم عكس كده
نور…مبقاش ينفع يا ماما خلاص دا احسن حاجه مينفعش اثبت لي واحد حاجه انا عارفه انها فيا وحولت ابطلها وبعدين ايه يجبرو يعيش مع واحده زاي

 

 

امل… مالها اللي زايك هو في زايك ومش عشان بنتي انتي فعلا مافيش زايك كفايه اللي يجي وعشمان فيكي عشمو ما بيخيبش عمرك ما كسرتي بخاطر حد بالعكس بتقفي جم اي حد وزاي القمر ملامحك كلها جميله طب تعرفي عمتك اول ما جبتك قالت خساره فيكي دي ولا الاميرة وفضلت مستخسره فيا وجودك وجمالك دا فيا وترمي كلام بس بيني وبينك كنت بزعل وبعدها ابص للجانب الايجابي فعلا انتي زاي القمر ومحدش شافك الا ما حبك وروحك حلوه واخلاقك اللي الدنيا كلها تحلف بيها وكمية العرسان اللي كانت تيجي ليكي انتي الف مين يتمناكي بس انتي شاوري
نور ابتسمت…القرد في عين امو غزال
امل ضحكت… بس انتي فعلا غزال واحلي غزال صدقيني بيحبك ورحمة اببوكي اللي عمري ما احلف بي كدب بيحبك
نور…بس
امل.. مابسش انتم الاتنين غلطانين بس هو صلح الغلط بغلط اكبر وحقك تزعلي وتقلبي وشك وطلعي عين امو كمان الله يرحمك يابسمه بس بيحبك وانتي كمان وكلامو كله كان من ورا قلبو وهقولك تاني انتم الاتنين لما تتعصو بتقوله كلام يوجع وترجعو تندمو انتي لو جدعه تبطلي فيه الخصله دي وتبطليها فيكي
نور…ايه لا طبعا خلاص كده اللي بنا
امل… بس يابوقه انتي لو كان فعلا خلاص مكنتيش سمعتيني انتم الاتنين روحكم في بعض يعني عايزه تقنعيني لو سيف حصلو حاجه مثلا حدثه او اي حاجه
نوري بلفهه..بعد الشر ايه ياماما الكلام.دا
امل ضحكت.. ايه ياماما ايه ياختي
نور اتكسفت…
امل…حقك تزعلي بس مش طلق انتي بس خليكي كده وطنشي وقفلي علي نفسك لحد ما يتأدب بس انتي متكراريش دا تاني انتي سبب في اللي حصل
نور… انتي متهيئلك يومين وهيطلق
امل… خالينا علي كلامك زاي ما انتي ويومين ليه خاليهم اربعه وشوفي هتلاقي صمم اكتر ومنها يتأدب كمان ايه رايك
نور…لو طلق
امل.. ابقي قولي امي حماره ومبتفهمش
نور بصتله..قطع لسان اللي يقول كده مش عايزه اعشم نفسي تاني كفايه
امل…. واللهي بيحبك بس هو زايك ضربتها بخفه علي خدها بهزار مترباش ولسانو طول
نور ضحكت وحضنتها….بحبك
امل ضمتها ليها…. واناكمان يا قلب امك وحته منها وباست راسها ربنا يريح قلبك ويهديكم يارب
نور طلعت من حضنها… متقوليش لحد اي حاجه بذات سلمي عشان شكلي وكده
امل ضحكت… انتي بنتي ومقبلش حد يقلل منك وستحاله اقول وانتي صممي وهتشوفي هيلف حواليا نفسه عشانك بس مش معنا كده تكراري غلطك
نور…حاضر

 

 

امل..يحضرلك الخير يلا نامي شويه وهاتي مفتح اطمن عليكي من غير ما حد يحس
نور…وعد متدهوش لحد
امل..وعد نامي يلا عشان متتعبيش وانا من وقت لي تاني هدخل اطمن عليكي
نور… حاضر
ـــــــــــــــــــــــــــ
تسريع الاحداث
امل طلعت وقفلت وراها من غير ما حد يشوفها ونزلت ومثلت انها خايفه علي بنتها
سيف كان في اوضه رفض ياكل وقاعد يفكر يصالحه ازاي وهبه دخلت تتحيل عليه ينزل ياكل رفض وكان بين عليه الحزن بعد وقت سيف فضل يخبطت ونور قاعد تسمع وساكته مش بترد وعد اليوم من غير جديد وكلهم خايفين ينفصالو بجد تاني يوم سيف حاول برضو معاها وهي لارد راح شغلو يمكن يبطل تفكير معرفش يشتغل وعده اليوم وروح وفضل يخبط وهي لا رد دخل اوضه بخيبت امل ونام من تعب مكانش بياكل وامل كانت بتعرف نور كل حاجه ونور كانت زعلانه عليه بس خايفه تندم وعده اليوم وتاني يوم كلهم فطارو وقاعدين
ياسين… البيت بقا بايخ الله يسامحك يا سيف
نورين… انا خايفه اوووي ليطلقها دا تالت يوم ونور لسه مصمم
اميرة بعياط….نور وحشتني اووي
ادم…يابنتي هيا ماتت بعد الشر في ايه بتعيطي كده ليه
اميرة…انت مش بتحس دي بقالها 4 تيام حبسه نفسها
ادم… طيب بطلي عياط يابنتي
ياسين.. بحاول اكلمه وبخبط وهي مش بترد
نورين… حتي سلمي برضو انا وهي خبطنا مردتش علينا
اميرة…ليكون حصلها حاجه
امل.. بعد الشر لا سمعت صوتها وهي بتصلي متخافوش
ـــــــــــــــــــــ
سيف… نور ارجوكي اسمعيني انا بحبك حاولت ابعد مجرد تفكير مقدرتش
نور كانت نايمه صحيت علي صوتو..
سيف… طيب عشان خاطري حاولي تسامحيني افتكري اي حاجه بينا
نور…

 

 

سيف صوت بداء يتغير بنبرة عياط… وحشتيني يانور
نور…
سيف… طيب اخبطي اي حاجه تطمني عليكي
نور مسك كتاب هبدتو في سرير..
سيف… شكرا و نزل من غير اي كلام مع حد وراح شغلو
نور فضلت تعيط وخايفه تندم لو رجعتلو امل دخلت تطمن عليها
ــــــــــــــــــــــــــ
مازن… ياسلمي بطلي انتي بقالك تالت ايام علي كده
سلمي.. نور مهما اخبط مش بترد
مازن…. متخافيش ان شاء الله خير. عملتي ايه في الامتحانات
سلمي… مش عارفه
مازن ابتسم…للدرجه دي بتحبيها
سلمي…اووي وعيطت تاني راح مازن حضنها
مازن… اهدي عشان خاطري باذن الله ربنا يصلح الحال
سلمي… يارب دا فضل اسبوع ويومين علي الفرح لو فضلو كده اكيد هيطلقو
مازن… باذن الله يتصلحووبعدين فضل اخيرا هتبقا في حضني يا صغنن انت
سلمي بصتلهوبتمسح دموعها بطفوله وضحكت…. انت في ايه ولا ايه
ــــــــــــــــــــــ
نور كانت قاعده ومن جوها نفسها تشوف… هانت فضل يوم وفضلت ترسم وقاعدت شويه ونامت وحلمت ان سيف تعب ومكانتش عارفه تعملو اي حاجه قامت وفضلت تعيط وقاعدت تصلي وتدعي ربنا يحمي
عده الوقت وسيف رجع كان كله نام
نور سمعت صوت الباب اتقفل كانت متاكده انه سيف قاعدت شويه تتاكد انه نام فتحت اوضتها براحه وجي تطلع لقتو قصاده لسه هيخبط عليها ويطمن نور اتفجعت
نور…عااااا ايه دا وجي تقفل الباب زقو
سيف…عشان خاطري اسمعيني
نور بلعت ريقها….لا ولو سمحت مبقاش في بنا حاجه
سيف…لا في وانتي عارفه انا بحبك
نور بصتله لقت وشه باهتان ديرت وشها…
سيف بيقرب منها… نور
نور بعصبيه…مكانك اياك تقرب انت فاهم
سيف… حاضر بس اسمعيني
نور…مهما تقول دا قراري وروح لي جويريه فعلا ليقه عليك
سيف…ياشيخه ان شالله تولع واللهي بحبك انتي يانور انا عارف كلامي كان زفت وحقكك تزعلي مني وتضايقي وتعملي ما بدلك بس الا طلق يانور انتي روحي وحياتي واللهي العظيم ما خونتك ولا كنت عارف انها جيه انا غبي وعارف انك مش طايقني بس اقسم بالله بحبك انتي وبعدين حطي نفسك مكاني يانور لو كنتي انتي راجل والقيتي حببتك دخلك بفستان صد”رها كله باين وكتافها وفرد شعرها وانا قولتلك انتي ملكي انا بس مش من حق اي حد تاني يشوفك انتي بتاعتي يانور
نور ضمت حواجبه ودتو ضهرها وضحكت بفرحه..
سيف… واللهي العظيم اسف صدقيني بحبك ورحمة امي بحبك وراح واقف قصادها
نوركشرت.. خلصت
سيف…طيب اضربيني اعملي اي حاجه
نور..

 

 

سيف… يا نور مافيش اي حاجه تخليكي تسمحيني
نور… شخصيه زفت ومش طيقني صح اتفضل لو سمحت
سيف بنفذ صبر… يا نور ما احنا دايما بنتعارك
نور… انت كلامك دا شيل جوك وانت معايا ومش طيقني وتقول انك بتحبني بجد اها فعلا انا اللي واقفة وفضلت اهزق فيك فعلا انا اللي اول ما شوفت جويريه اكنها انا وعمال تبصلها وانا ولا واقفه واتكلمت معاها بحب اكني انا اللي قدامك مش هيا انت محبتنيش اساس يمكن.عشان شبه مامتك مش اكتر انا حاولت ابقا معاك وحاولت اصلح من نفسي عشانك وبحاول اخليك تشوفني احلي واحده وكان جزاتي عملت ايه طلعت كل اللي جوك وجي بتقول بحبك انت محبتنيش لو سمحت طلقني
سيف… لا بحبك انتي عارفه كويس اووي اني روحي فيكي ومقدرش استغنا عنك انتي غبتي عني 3ايام اكنهم 3سنين يانور وطلق مش هطلق حتي لو فضلنا كده
نور.. انت مش بتفاهم مبقتش احبك خلاص
سيف…واللهي طيب دي ترجعلك انا لسه بحبك
نور…انت كانو برضعو برود خالي عندك دم مش عايزك روح ليها هي وحبه فيها
سيف.. انا عايزك انتي ومافيش غيرك ولا هتكوني لي غير
نور….برا
سيف…لا استحاله
نور بصتله بغيظ… هو ايه دا هصرخ وربنا وجدو اساس مش طيقك
سيف.. براحتك
نور.. وربنا لو ما طلعت هدخل اكسرلك اوضك
سيف…فادكي
نور بصتله بستغراب…ايه دا

 

 

سيف عنيه دمعة… بحبك يانور مجرد ما بتخيل اننا اطلقنا مش بقدر طيب لو فعلا بعدي حد غيري هيحبك قدي طب انتي هتقدري تحبي غيري يمكن بارد ومعنديش دم انك رفض وانا عارف انتي مش عايزني ومكمل بس اقسم بالله كنت غيران وان في حد غيري شافك كده انتي بنتي وحته مني يانور وانا حبك زاي ما انتي
معرفش ليه عملتي كده انا عارفه اني غلطان ودي اخر مره والله
نور بصلو وعنيها دمعة علي شكلها وفتكرت الحلم وخايفه يحصلو حاجه…
سيف بيقرب…. واللهي لو حصل اي حاجه تاني انا هبعد من نفسي اخر مره
نور من جوها…امي قالت اربع ايام دا حتي معتدش 12شكلي هيبقا مهزق اووي
سيف…. طيب اختاري اي عقاب وانا موافق بس متبعديش
نور…
سيف…نور ارجوكي ردي
نو ر من جوها.. طيب هي دلوقتي 11ونص ما جتش عادي يعني نص ساعه
سيف…. نور نور
نور.. هاا ايه
سيف… ايه رايك تختاري اي حاجه وانا موافق تسامحيني
نور بصتله من فوق لي تحت… هو ايه دا كده انت بتصالحني يعني
سيف…طيب انتي ايه يراضيكي وراحمة امي انا مقدرش ابعد
نور…ساعه كام
سيف ضم حواجبه…ايه
نور…كتك اوا كام انجز
سيف…الساعه2
نور بصدمه…نعم ازاي دي هنا 11ونص
سيف بيبص…دي واقفه لسه هيبصلها كانت نور اترمت في حضنه وفضلت تعيط
سيف ضمها لي جامد… انا اسف اخر مره والله
نور.. ليه خلتني في دقيقه ولا حاجه انا كان قصدي اني اكون حلو في عينك مش قصدي حاجه
سيف… اسف اخر مره
نور…بحبك اووي
سيف طلعها من حضنه.ورفع راسها.. وغالوتك كلامي كله كدب انتي لو العالم كله قدامي هختارك انتي ومهما تعملي بحبك انتي

 

 

نور كانت بصله وعنيها ماليانه دموع…خايفه تكرارها تاني صدقني عمري ما هسامحك لوومش عايزني قول ياسيف ونطلق
سيف شالها وحضنها وباسها من خدها… استحاله انا ماليش غيرك
نورحضنته..
سيف دفن راسوفي حضنها وبيشمها واكن روح ردت.
نور جسمها قشعر وبلعت ريقها ومن جوها… رجعنا تاني لي قلة ادبك دي
سيف لسه هيبو”سهامن رقب”تها..
نور… لا بقا احترم نفسك وبتزقو
سيف بصلها… في ايه
نور.. في ايه انت نزلني اعمل تعمل حاجات عيب عدي للتك
سيف ضحك وبصلها بحب… وحشني صوتك وحشني كل حاجه فيكي يانور
نور… متشوفش وحش نزلني
سيف ضحك… هو انا مكنتش وحشك
نور… وحشتني بس با ادب ياللي مشوفتش تربيه وبطل ونزلني
سيف ضحك… ونزلها وهو بينزلها باسها من خدها
نور بصتله ب غيظ.. تصدق وتؤمن بالله انا غلطانه
سيف بضحك ولعب في شعرها… ايه رايك عملك. سندوتشات وتتفرجي علي الفيلم
نور بطفوله وفرحه… احلف ورجعت كشرت ايه دا هو كده اتصالحنا ليه انا هبله
سيف… لا هاخد افسحك وننزل نشتري كل حاجه بتعت فرحانه فضل اسبوع خلاص
نور… بس
سيف.. انتي عايزه ايه
نور…عايزه حاجات حلوه كتير وعايزه نروح الملاهي وعايزه ونشتري حاجات بس هشتري بدلتك انت انا نختار فستاني مع البنات عشان غلط تشوف فستناني قبل الفرح
سيف… مين قالك كده
نور…امي
سيف…نور بتكلم جد
نور.. واللهي امي
سيف اتنهد…ماشي
نور…والحاجات دي تجيلي دلوقتي وبكره نروح الملاهي وبعدها نشتري
سيف.. الساعه 2 يانور
نوررفعت حاجبها …خلص متكلمنيش
سيف ضحك…حاضر وجي يمشي
نور…خدني معاك

 

 

سيف ضحك عشان عارف هتختار حاجات يامه وبصلها لقها شبه الطفله بجد.
سيف راح رجع وحضنها… بحبك وعيط انا اسف
نور اتخضت انو مره واحده عمل كده… في ايه هو انت مش هتجبلي
سيف ضحك وهو في حضنها وباس راسها… هجبلك بس مكنتش متخيل تبعدي بجد
نور…هتاخدني يعني
سيف بصله…الحاجات لحسه دماغك البس ويلا
نور…لا انا تمام كده يلا
سيف…بالبجامه
نور. عادي يلا كده كده وسعه
سيف…تاني يانور
نور….ييوووه ماشي غيرت ونزلت يلا
سيف…يلا واخدها ونور فعلا اشترت حاجات يااامه
نور اخدتهم وحطتهم في اوضتها وقلبه كان بيدق جامد واقفة ومسكت قلبها
سيف لحظ انهاواقفه ومسكه قلبها…نور مالك
نور.. مش قادره هنام شويه
سيف…انتي لسه زعلانه مني
نور… لا واللهي بس هنام
سيف رفع راسها…في ايه
نور…تمام متخافش
سيف… انتي شكلك رجع تاني انا اسف تعالي واخدها لي اوضه وشغلها التليفزيون
سيف… خليكي ياروحي هنا هنزل اعملك اكل وتاخدي علاجك ان شاء الله تبقي بخير
نور بصله وساكته…
سيف نزل وعمالها سندوتشات وطلع…اتفضلي وقاعد قصادها وفضل ياكلها
نور… بس كفايه هرجع
سيف… طيب خدي العلاج يلا
نور اخدتو… هروح انام

 

 

سيف…لا نامي جمبي انتي وحشاني اوووي
نور..ياعم اتهد بقا وجي تقوم راح شدها
سيف… اتلمي انتي واخدها في حضنها ونامو
نور نامت وكانت فرحانه تاني يوم كلهم صحو امل جي تفتح لقت باب اساس مفتوح ضحكت ودخلت عند سيف لقتهم نايمين
امل يصدم…يخيبكم ايه دا
هبه معديه لقتها فتح الباب وواقفه بصه راحت تشوف واقفه كده ليه
هبه…في ايه ايه دا وفضلت تضحك ربنا يسعدهم
نور حست بيهم اتكسفت تقوم وستخبت في حضن سيف
سيف وكان سمعهم وعمل نفسه نايم
هبه…. سيبيهم وتعالي نحضر الاكل
امل… عيب هصحيها
هبه… مراتو ياامل وبعدين دي نور ميتخافش عليها واخدتها ونزلت
سيف بص لي نور لقها فتح عنيها واكنها مستخبيه… انتي صحيه
نور بصتله… اها مشيو
سيف…اممم
نور …اوع طيب
سيف…خاليكي
نور.. عدي للتك علي الصبح
سيف…هو انا مش وحشك
نور… بقولك ايه انت طول ليل عمال تبوسني من خدي وانا سكتها وربنا يعلم كنت هلفحك قفا اتلم وعدي ليلتك
سيف ضحك… طب ودا مخلكيش تحني
نور بصتله ورفعت حواجبها…لا بصبغ يا قمر اوع كده وقامت
سيف…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى