روايات

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل الثامن 8 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا الفصل الثامن 8 بقلم شروق السيد

رواية أحببت معاقا عقليا الجزء الثامن

رواية أحببت معاقا عقليا البارت الثامن

احببت معاقا عقليا
احببت معاقا عقليا

رواية أحببت معاقا عقليا الحلقة الثامنة

سامي بصدمة: اييييية
جاسر بقلق: في اية حصل حاجة
سامي بخوف: المخزن
إسلام بقلق: عمي كويس حصلة اية
جاسر بغضب : بابا حصلة اية انطق ساااكت لييية
سامي بتوتر: االمخزن اتحرق و احمد مخرجش منه
جاسر بصدمة: مستحييل بابا مستحيل لاااااا
شروق بخوف: جاسر ارجوك اهدي
جاسر بتوهان: مش هيسبني هو كمان لااا وفقد الوعي
شروق بعصبية: انتو لسة واقفين بتعملوا اية يلاااا الحقوااا عمي يلااااا
إسلام: هااا اااا يلا يابابا بسرعة وركضوا للخارج
ــــــــــــــــــــ

 

 

 

في المحزن
كان يجلس مُكتفاً علي إحدي الكراسي يطلب المساعدة
احمد بختناق وصوت يكاد يطلع من شدة الدخان: كحكحكح سااعدوني ساااعدوني
مجهول بضحك: اية دا احمد باشا بذات نفسة بيطلب المساعدة
احمد بتعب: اانت مين وعايز مني ايية
مجهول بشر: اانااا جحي”مك انا اللي هد”مرك واك”سر غرو”رك هههه بس متقلقش هخلي ابنك يحصلك بسرعة
احمد بتعب: ابني لا ارجوك بلاش ابني انا قدامك اهووو بس ابني لا
المجهول بضحك هستيري: ههههههة ياااا تصدق مراتك زعلانة مني دلوقتي
احمد بتعجب: ققصدك اية
المجهول بشر: اصل وانا بطلع رو”حها في إيدي وعدتها هخليك تحصلها انت والمحروس بتاعكم المج”نون…… وتركة وغادر
احمد بصدمة: لا لا ااانت كذاب سلمي مش مااتت انت كداب اكييد كداب
احمد بعصبية: تعال هنااا ااانت روووحت فييين تعاليييي
وابتداء يسعل بقوة ولم يعد يحتمل حتي فقد وعية
ــــــــــــــــــــــــــــــ
بالخارج
إسلام بزعيق: ابعدوا عني يلاااا اوعوا
سامي بدموع: اخويااا لا ابعدواااااااا
وركضوا للداخل كسر إسلام الباب وجد النيران تشتعل في جميع انحاء المكان
إسلام بصوت مرتفع: عمييييي عميييييي
سامي بصدمة: احمد
إسلام بزعيق: بابا أبعد كدا انا هشيلة وتعال ورايا يلا مفيش وقت
وخرجوا من ذالك المكان وحاصروة ليتفقدوا احمد
إسلام بزعيق: إبعدوا يلاااا إبعدوا من وشي بابا دور العربية يلا لازم نطلع علي المستشفي فورا
قاد سامي السيارة باقصي سرعة ووصل للمستشفي
سامي بزعيق: دكتوررر بسرعة اخويا بيموووت

 

 

 

الدكتور: جهزوا العمليات بسرعة وانبوب اكسجين هنا فورا النفس ضعيف جدا يلااا بسرعة
بعد مرور ربع ساعة خرج الدكتور
إسلام بقلق: طمنا يدكتور
الدكتور: هو الحمدلله بقا كويس ويقدر يخرج كمان
سامي بفرحة: الحمدلله ياارب الحمدلله
“ياراجل يعني مش انت السبب ماشي”
‏إسلام: بابا انا هروح أطئمن علي جاسر وطمنة وذهب لغرفة جاسر
‏دق الباب ودخل للغرفة
‏شروق بقلق: عمي في اية هو كويس مجبتوش معاك لية
‏إسلام:اهدي هو كويس جاسر اخبارة اية
‏شروق: كويس جاسر جاسر قوم
‏جاسر بفزع: إسلام بابا
‏إسلام: اهدي اهدي هو كويس واتنقل في الاوضة اللي جمبك هنا
‏جاسر: انا لازم اشوفة
‏شروق: استني هساعدك
‏جاسر بغضب: ابعدي عني اوعييي تلمسيني فاااهمة يلاااا ابعدي كلكم صنف واحد يلاااا ابعدي عن وشييي
‏إسلام: جاسر اهدي انا هساعدك تعالي
‏واخذة لغرفة والدة
‏جاسر بحزن: بابا
‏احمد بدموع: سلمي مااتت سلمي مااتت ياجاسر
‏جاسر بدموع: بابا اهدي وادعيلها بالرحمة هي دلوقتي محتاجة تدعيلها
‏سامي بخزي: احمد انااا
‏احمد بهدوء: مراتي ماتت امتي
‏سامي: بعد الخ”طف بإسبوع يعني من شهر

 

 

 

‏احمد بهدوء مريب: شهر حياتنا كلها اتغيرت شهر واحد بس
‏ ‏جاسر انت كويس صح هما قالوا إنك
‏جاسر بسخرية: مجنون صح اانا كويس يابابا كويس قاطعة خبط الباب
‏واذن للطارق بالدخول
‏شروق بحمحمة: انا اسفة بس اضطري…..
‏شروق بصدمة: بابا
‏احمد بصدمة: شروق

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت معاقا عقليا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى