روايات

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الفصل العاشر 10 بقلم مريم محمد

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الفصل العاشر 10 بقلم مريم محمد

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الجزء العاشر

رواية أراد أن يجعلني حبيبته البارت العاشر

رواية أراد أن يجعلني حبيبته كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم محمد
رواية أراد أن يجعلني حبيبته كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم محمد

رواية أراد أن يجعلني حبيبته الحلقة العاشرة

فارس:نور انتى عاوزة تتجوزى قاسم
نور:لا
قاسم بخبث :الى يريحك
فارس:الى انتى عاوزاه انا مش هغصبك
نور :ماشى بقولك انا مش رايحة المدرسة انا هقعد مع خالد علشان هو تعبان ومش رايح الجامعة الاسبوع ده
فارس:ماشى احنا رايحين الشركة
نور:انا هعملك قهوة استنى
نور دخلت المطبخ وقاسم راح وراها على اساس رايح الحمام
قاسم مسك نور من خص*رها وبيق*بلها بشوق وشغف فيها
قاسم:وحشتينى
نور:ابعد
قاسم :لا ومش هتكونى لحد غيرى
نور:ملكش دعوة بيا وابعد

 

 

قاسم:نور انتى ملكى مش هسمح لحد انه يبعدنى عنك حتى لو انتى وعلى فكرة انتى مينفعش تقعدى مع خالد من غير ازنى
نور:عاوز ايه دلوقتى علشان تبعد
قاسم:عاوزك متقربيش منه ولا تهزرى معاه
نور:ماشى امشى بقى
قاسم:كدة عادى لازم اسلم عليكى قبل ما امشى وقرب منها وبس*ها من رقب*تها
نور ضرب*ته بالق*لم
قاسم:انتى قد الق*لم ده
نور:اه
قاسم:واقسم بالله لعق*بك عليه بس عقاب حلو وغ*مز وطلع
نور اخدت القهوة ليهم وشربوا ومشيوا
بليل
خالد:نور قاسم زفارس اتاخروا اوى الساعة بقت ٢ بليل
ننور زر نايمة فى ح*ضن خالد وبيتفرجوا على فيلم
بصوا لقوا قاسم داخل عليهم وشايل فارس
خالد:فى ايه فارس ماله
قلسم :متقلقش ده بس شا*رب كنا فى حفلة وتقل فى الش*رب
قاسم بص لنور بمعنى قومى من حضن خالد ونور لسة قعدة
قاسم :نور تعالى سندى معايا فارس ونطلعه علشان خالد تعبان
نور سندته وطبعوا اول ما طلعوا من الاوضة قاسم شد نور على اوضته
قاسم بعصبية:هو مش انا محظرك انك متقربيش من خالد
نزر:ايوة عاوز ايه بقى
قاسم: ماشى كلوا بيتراكم وعقا*بك هيبقى كبير
نور طلعت من الاوضة ونزلت ل خالد
خالد:نور انا سخ*ن نتيجة الدواء ممكن تعمليلى كمدات عمال ما الدادة تيجى بكرة
نور :حاضر يقلبى وطلعوا على اوضتة خالد
قاسم راح اوضتة نور ملقهاش نزل تحت ملقهات طلع اوضتة خالد فتح ودخل لقى نور بتلبس خالد التيشرت
قاسم:ايه الى جايبك هنا يا نور
خالد:انا تعبان ونور هتعملى كمدات وبتلبسنى التيشرت

 

 

قاسم اخد التيشرت:انا هلبسلولك وروحى انتى يا نور وانا هعملوا الكمدات
نور:لا
قاسم :ي نورر
خالد:معلش روح انت نام وهى هتعملى
قاسم بصوت واطى تسمعه نور فقط :كدة تلات غلطات عقا*بك قرب جدا ومشى
خالد:احسن حاجة انو مشى انا مش عارف هو بيدخل ليه
نور:ملظق
تانى يوم
نور صحت ودخلت لفارس الاوضة
نور:هو قاسم هيروح امتى
فارس:النهاردة فى حاجة
نور :لا بس عاوزة اقعد فى البيت برحتى
نزر خرجت وراحت لخالد لقته صاحى وقاعد على الفون نور قاصت حررته
نور:اهو انت كويس النهاردة
خالد:تصدقى انتى تنفعى دكتورة جامدة
نور:ده انا اعجبك جدا بقولك قاسم ماشى النهاردة
خالد :اخيرا
نور :اه المهم انا مبسوطة يلا نخرج
خالد :ماشى ونقول ل فارس يجى
راحوا لفارس ووافق بليل خرجوا وكانوا مبسوطين جدا نور بعد مرحوت جت لها رسالة من قاسم
الرسالة بتقول(يارب تكونى اتبصتى انتى وهحشانى اوى بس قريب مش هتوحشينى بحبك )
نور استخربت من الرسالة بس نامت عدت يومين ونور ولا تعرف حاجة عن قاسم بس كانت مستريحة وخالد راح الكلية بتاعته
نور: انا زهقانة عاوزة اخرج
فارس:مش فاضى والله بس هعوضك
نور زعت:خلاص ماشى انا نازلة رايحة ل صحبتى
فارس:ماشى ي روحى

 

 

نور اول ما نزلت فى حد رش على وشها حاجة وخطفها
بعد شوية نور بتفوق
نور بصدمة من السخص الى واقف قدمها:قاسم……. انا فين
قاسم:فى بيتى الى هو بيتك
نور بخوف:طب انت جيبنى هنا ليه
قاسم :علشان اعذ*بك اهلا بيكى فى جح*يمى
نور بصدمة:ايه…………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أراد أن يجعلني حبيبته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!