روايات

رواية أسر قلبي الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم ندى رأفت

رواية أسر قلبي الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم ندى رأفت

رواية أسر قلبي الجزء الثاني الجزء السابع

رواية أسر قلبي الجزء الثاني البارت السابع

رواية أسر قلبي الجزء الثاني
رواية أسر قلبي الجزء الثاني

رواية أسر قلبي الجزء الثاني الحلقة السابعة

وفجأه…فتح باب الاوضه بتاعته …ودخلت مايا وبصت عليه ..وقالت بعصبيه : يعني طلعت حبي”بتك يعني ..
قام أدهم بعصبيه ..وم”سك إيد مايا جامد وخرجها من الاوضه وقال بزعيق : انتي ازاي تتجرأي تدخلي اوضتي بالشكل دا ..
مايا بعصبيه : ادخل زي ما هي دخلت كدا ..ولا هي ليها الحق لوحدها ..
أدهم ببرود : انا ادخل اوضتي..اي حد انا عايزه ..
مايا بدلع مصتنع : جرى إيه يا بيب”ي انت بتكلمني بالاسلوب دا علشان دي ..
أدهم ببرود : مايا ..امشي من هنا مش عايز اشوف وشك تاني ..لا هناا ولا في البار ولا ف اي حته ..
مايا بصدمه : إيه الكلام الي انت بتقوله دا يا أدهم طب وح”بنا وعلاقتنا ببعض ..
أدهم بسخريه : هههههههه حبن”ا ..حب مين يا ماما وعلاقه مين ..انا كنت بتسلى بيكي فتره مش اكتر ..وفترتك خلصت خلاص …ويلا بقاا مع السلامه بالذوق ..يأما هجيب الأمن يخرجوكي ..
مايا بصتله بحق”د وغي”ظ وقالت : والله ما هسيبها يا أدهم وهتشوف …ومشيت بعصبيه …
أدهم نادى على سناء بعصبيه ..
سناء جت بسرعه وقالت : خير يا باشا ..

 

 

أدهم بعصبيه : تاني مره ..مفيش حد يدخل اوضتي غير بأذني انتي فاهمه ..
سناء بخوف : اسفه يا باشا …والله كنت بقول لمايا متدخلش ..بس هي طلعت وطن”شت كلامي …بس اوعدك مش هيتكرر الموضوع دا تاني يا بيه ..
دخل أدهم…اوضته ببرود ..وبعدها قفل الباب ..دخل خد شاور ..ولبس بدله ..سوداء انيقه …وحط عطره المميز الي خله نور ..صحيت ..
نور بنوم : إيه الريحه الحلوه دي ..
ضحك أدهم عليها وقال : عجبتك ..
نور قامت قعدت على السرير وقالت : بصراحه ااه ..وبعدها بصت عليه لقيته بيعدل في الجرفته بتاعته بأسلوب عشوائي …ومش عارف يعملها ..راح رم”اها وقال: انا مش هلبسها ..ولا حتى هنادي سناء تلبسهالي ..
قامت نور وقالت : استنى انا هعملهالك …كنت بشوف ماما ..بتعملها لبابا ..وانا صغيره .. يارب اكون فاكره..وبعدها جبتها..وحطتها حولين رقبته وابتدت تعملها ..وادهم كان كل الفتره دي مركز مع حركتها وعنيها …وفاق على كلمه : خلصت ..هاا ايه رايك ..
بص أدهم في المرايا ..وقال : حلوه ..
نور بضيق : حلوه بس دا انا أبدعت..
ضحك أدهم وقال : ماشي ونزل على الأرض ومسك إيد”ها وبا”سها وقال : تسلم لايدك المبدعه ..هاا مبسوطه ..كدا ..
شالت نور إيدها بكسو”ف وقالت : لا ..
ضحك أدهم عليها وقام وقال : انا ماشي خليكي كويسه لغايه ما ارجع علشان اجبلك ايس كريم ..وهقول لسناء دلوقتي ..تجبلك الفطار ..
نور بفرحه : ماشي ..متقلقش هبقى كويسه …وهو انت مش هتفطر معايا ..
أدهم: لا انا مبحبش افطر قبل ما امشي ..يلا بقاا سلام ..وبعدها ..
نزل أدهم وركب عربيته ومشي ..و في اللحظات دي كانت مايا واقفه ..في حته جنب الفله وشافت أدهم وهو بيطلع بالعربيه ومشي …
مايا بغيظ : والله يا أدهم..لهوريها ..وهعرفها ازاي تخدك مني …
الكاتبه :Mjyano shiho(ندى رأفت )

 

 

وفي اوضه أدهم..
نور كانت قاعده بتفطر ..الفطار الي سناء جبتهولها ..
وفجأه سمعت دوشه بره ..وفجأه باب الاوضه ..اتفتح جامد …
نور صوت “ت من الخضه ..
مايا : ايه ..اتخضيتي يا اختي …
سناء: اطلعي بره لو سمحتي ..وإلا هتصل بأستاذ أدهم واقوله …
مايا بصت لسناء وقالت : بس انا مبتهددتش ..وطلعت مس”دس من شنطتها..وضر”بت سناء طلقت”ين بأسلوب عشوائي ..
سناء و”قعت على الأرض..وكانت فاقده النفس تماما ..
نور قامت بخضه وكانت بتتر”عش وقالت : انتي عملتي ايه ..
مايا وجهت المسدس عليها وقالت : انتي لسه شوفتي حاجه ….يلا بقاا اتشهدي على روحك …وفجأه صوت طل”ق نا”ر …..
نور كانت بصه بصدمه ..على مايا ..الي ابتدت تنز”ف ..من منطقه قلبها …وقعت مايا المسدس من إيدها ووق”عت مي”ته وأول ما وق”عت ظهر فارس الي كان وراها وماس”ك المسدس ..

 

 

فارس نزل مسدسه بهدوء ..
نور بصدمه وخوف : انت ليه عملت كدا يا عمو ..
فارس بسخريه وزعيق : عمو إيه يا نور احنا هنس”تهبل ………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية أسر قلبي الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!