روايات

رواية أسيرتي الفصل الثاني 2 بقلم شهد علي

رواية أسيرتي الفصل الثاني 2 بقلم شهد علي

رواية أسيرتي الجزء الثاني

رواية أسيرتي البارت الثاني

اسيرتي
اسيرتي

رواية أسيرتي الحلقة الثانية

فى الليل غرام كانت قاعدة تعبانة وهو دخل
زين/قومي
غرام بصت لة وقالت/خير
زين قرب منها ومسك أيدها وشدها وراة لاوضة اللبس واختار فستان اسود مفتوح من الضهر
زين/البسية
غرام/لية
زين/مزاجي
غرام/يبقي البسة أنت
زين قرب منها وشدها من وسطها وبا”سها بقوة وبعد عنها وشفايفها متعو”رة
زين/يلا غيري
غرام/اطلع برة
زين/مقولتلكيش هتغيري قدامي بالذوق بدل ما اعمل زي امبارح يا حلوة
غرام دموعها نزلت وبدأت تغير واول ما خلصت شدها لية وبا*سها برقة
زين/حلوة يلا
غرام مش متعودة تلبس كعب عشان كدة قلعتة ووقفت
زين/خير
غرام/مش بعرف امشي بية وهقع
زين/ولو اتكس*رتي حتي هتلبسية

 

 

غرام بتعب وقهرة/أنت واحد حيوا*ن ومبتحسش ومش هلبس هتعمل أية
زين قرب منها وشالها علي كتفة وخد الكعب بتاعها ونزل وراح عند عربيتة ورماها علي الكرسي
غرام بصالة بكر*ة ولبست الكعب
في الحفلة لأهم رجال الأعمال
غرام دخلت مع زين اللي ماسك أيدها
زين ساب غرام ووقف مع كام واحد
وكان فية واحد بيبص لغرام نظرات وق*حة جدا
حلوة مراتة وهز رأسة
غرام كانت قاعدة مديئا والجرسون عطاها كاسة عصير خدتها وبدأت تشرب وبدأت تدوخ وعينها تزغلل وقامت وقفت وكانت هتقع بس هو مسكها من وسطها
زين/مالك
غرام/ابعد عني أنا بكر*هك
زين قربها منة وقال/ولو عملت حاجة متعجبكيش
غرام/أنت كلك متعجبنيش يا ابن القادري
زين حس أن هي شاربة حاجة
غرام/انا
زين/اسكتي وسندها لحد الحمام
زين/ادخلي اغسلي وشك وانا هروح اجيب العربية
زين خرج وهي دخلت الحمام وفية واحد دخل وراها وقفل الباب وقرب من غرام اللي بتغسل وشها وشدها لية
غرام زقتة وبخوف/أنت ازاي تدخل هنا اطلع برة
قرب منها وحط أيدة علي بوئها وبقي يشد الفستان بتاعها لحد ما اتقطع من فوق
غرام حاولت تبعدة أو تصرخ مش عارفة وهو سابها فجأة وشدت الفستان علي جسمها وقال بوقاحة/بصي لو مجتيش باردتك هتيجي غ*صب فدة كارتي وسابة علي الرخامة وخرج وهي فضلت تعيط وتل*عنهم كلهم
زين وصل ونزل ولقيها قدامة بتعيط وضامة نفسها
زين/مالك

 

 

غرام رمت الكارت في وشة وقالت/كان عايز……
زين شدها لية وبنبرة غضب/عايزك ومالو
غرام زقتة ورفعت أيدها تضر*بة راح لوا أيدها وبزعيق/ايدك دية ممكن اكس*رهالك ولفها جامد وغرام صرخت من الا*لم وسابها بس هي بتعيط
زين/اركبي
بعد فترة وصلوا القصر وزين مسك غرام اللي كانت هتجري وشالها
غرام/أنت عايز أية نزلني بقي
زين طلع بيها لفوق ورماها علي السرير وقال/
هعمل أية مش مراتي
غرام غمضت عينيها با*لم وهو قرب منها و……..
تاني يوم
زين كان قاعد ببرود وقدامة نفس الراجل اللي اتهج*م علي غرام
زين مسك الرجل من رقبتة وحط المسد*س علي راسة وكل الجاردات رفعوا علي زين المسد*سات
زين/غرام زين القادري نو فاهم وضر*بة بالمسد*س علي راسة وخرج
غرام صحيت ومكنش موجود وفية ملاية مغطياها قامت وخدت شاور ونزلت لتحت لقيتها قاعدة
احسان/اخيرا الست هانم صحيت
غرام بصتلها بكرة وجت تدخل المطبخ راحت شدتها وضر*بتها كف
غرام حطت أيدها علي خدها وكانت هتطلع احسان لمحت ابنها داخل راحت وقعت وقالت/أنا عملتلك أية لكل دة
زين قرب من أمة اللي بتعيط وغرام بتبصلها بصدمة
زين قعد أمة علي الكرسي وبعدين قرب من غرام وشدها لبرة وبعدين دخل لاوضة ورا الفيلا بس ليها باب سري والاوضة ضلمه راح زين مسك غرام ورب*طها ومسك كر*باج ورفعة عشان يضر*بها
غرام بدموع/اضر*ب يا ابن القادري يلا ما أنت مش را*جل
زين رمي الكربا*ج ومسك فكها بقوة/تحبي تشوفي
غرام دموعها نزلت وهو ضغط علي فكها/بتقللي من امي
غرام بصتلة بك*رة وهو مسك وشها وقال/هتفضلي هنا من غير اكل وشرب لحد ما تتادبي وخرج
بعد ثلاث ايام زين دخل ولقيها غايبة عن الوعي قرب منها وفكها وشالها ودخل جوة الفيلا وطلع اوضتهم وفتح المياة وحطها في البانيو وبدأ يقل”عها هدومها وهي دموعها نازلة بتعب
زين بهمس/امي لا يا غرام ادف*نك حية وقتها

 

 

غرام متكلمتش
زين شالها وبدأ يلبسها وطلعها حطها علي السرير ونزل جابلها اكل
زين حط الاكل علي السرير وشد غرام لحضنة وبدأ ياكلها
غرام/هاكل لوحدي
زين/هشششش وفضل يأكلها وبعد شوية هي قامت رجعت كل اللي كالتة
زين/تروحي لدكتور
غرام غسلت وشها وقالت/مش عايزة غير انك تبعد عني وراحت تنام
بعد شهر كامل بدون جديد
زين قرب من غرام اللي كانت نايمة وبا*سها وهي فاقت
غرام بتعب/لو سمحت ارحمني النهارده أنا تعبانه
زين قرب منها ويا*سها زقته ودخلت الحمام وبقت ترجع وخرجت وهو كان واقف وفجأة غرام وقعت
زين/غرااام
زين طلب الدكتورة وكانت بتكشف علي غرام
الدكتورة/دة طبيعي للي زيها متقلقوش
زين/يعني
الدكتورة/يعني المدام حامل الف مبروك يا استاذ زين
زين ابتسم وحس بفرحة وغرام دموعها نزلت
زين خرج مع الدكتورة يوصلها
الدكتورة/استاذ زين العلاقة الزو*جية ممنو*عة لمدة تلات شهور
زين/نعم
الدكتورة/عشان الحمل يثبت واستاذنت ومشيت وهنا زين سمع صرخة غرام طلع بسرعة لقي غرام واقعة علي الأرض وحاطة أيدها علي بطنها وأمة واقفة

 

 

غرام بدموع/عايزة تسق*طيني يا خالتي
تفتكروا حصل أية بجد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أسيرتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!