روايات

رواية أشمعنا أنت الفصل الخامس 5 بقلم نيفين أحمد عبد الفتاح

رواية أشمعنا أنت الفصل الخامس 5 بقلم نيفين أحمد عبد الفتاح

رواية أشمعنا أنت الجزء الخامس

رواية أشمعنا أنت البارت الخامس

رواية أشمعنا أنت
رواية أشمعنا أنت

رواية أشمعنا أنت الحلقة الخامسة

جنه : طلعت غرفتها وبتعيط
أحمد : طلع وراها جنه افتحي باب
جنه : أمشي مش عاوزه اسمعك
أحمد : لا هتسمعيني غصب عنك انتي فاهمه افتحي باب بقولك
جنه : قولت لا امشي بقي
أحمد : ماشي يا جنه
جنه بدأت تعيط اكتر
أحمد : قولتلك مش باب الي يحوشني عنك قبل كده
جنه انت مجنون ازايه تنط من شباك افرض وقعت دلوقتي
أحمد بتمثيل : اها ايدى وجعاني شكلها اتكسرت
جنه جريت عليها بخوف وبتشوف ايديه وبتعيط
أحمد راح حضنها
جنه اعاااااااااااااااا ابعد عني
أحمد اشششش خلاص أهدى علي فكرة انا بحبك
جنه من صدمه مش مصدقه انت بتقول ايه

 

 

 

أحمد : بحبك والله بحبك وكونت غبي جدا لو ضيعتك من أيدي انا بحبك من واحنا صغار بس كونت خايفة انك شايفني زاي اخوكي ولكن اتاكد خلاص من حبك ليا
جنه انت حمار اها حمار عشان أنا بحبك يا علي من زمان وبلمحلك 🥺
أحمد: كمان لا انا فعلا حمار عشان معرفتش بحبك ده من زمان وشلها ولف بيها وبيصرخ بكلمة بحبككك يا جنتي 😍
……
حورية سابت ملاهي وزيزو وراحت علي نيل تبكي
زيزو : جه من وراها وقال يا ناس يا عالم اسمعوني الكل وقف يبص عليه باستغراب وهي انصدمت وبصت عليه
فقال انا بحبها والله بموت فيها وبحاول اتغير وهتغير لحد ما اعجبها انا مستحملش اعيش من غيرها والله ولو لسه مش مصدقاني انا ممكن انط من هنا عشان تصدقني وتكون انتم شاهدين
حورية : انت مجنون علي فكرة وجاي تمشي راح مسك أيديها ونزل علي ركبته
وقال أنا اسف يا حوريتي و اوعدك هكونلك الزوج الصالح و الاب والاخ و الحبيب والسند والظهر وهموم حمايتك طول الوقت وعمري ما اشك فيكي والله ده انا اشك في نفسي ول اشك فيكي انا بموت فيكي وبغير غصب عني لان بموت فيكي والله موافقة جوازنا يكون الشهر الجاي وطلع خاتم الماس من جيبه
حورية : لا
زيزو : ايه
حورية : لا مش كمان شهر كمان اسبوع موافقة
زيزو : لبسها الخاتم وقام وقال يا ناس يا هوا بتحبني وهتبقي مراتي كمان اسبوع اعاااا
حورية بضحك والله مجنون بس بعشقك
…..
عند حسام قاعد بيشرب شاي وبيضحك
طيب يا عمي انا فزت عليك برضو في الدور ده هتعوض ول
عمه : لا لا انت بتخم وانا الي سايبك تكسب بمزاجي علي فكرة
حسام : لا والله فين ده
عمه : كده طب مفيش بنات للجواز
حسام : ايه تتصدق أن بغش وانت كشفتني
عمه : هههههههه 😂 هموت لدرجة دى بتحبها
حسام : دى خدة قلبي والله بنتك دى
اسيل دخلت من باب واتصدمت من وجود حسام في البيت
انت ايه الي جابك هنا
ابوها : جاي يلعب معايا و يطلب ايديك يا حبيبتي
اسيل : وانا مش موافقة يا بابا

 

 

 

حسام : طب عال العال نقول الف مبروك الجواز الاسبوع الجاي مع اختي هنعمل فرح كبير انا وانتي و اختي حورية وجوزها هعرفك عليه متخافيش
اسيل : انت مجنون
حسام : صح نهاردة ورانا ترتيبات كتير عاوزين نروح نشوف فستانك و تشوفي اهلي ونتفق علي مكياجك وكمان تنقي بدلتي
اسيل : لا ده جنان راسمي
حسام : معلش يا عمي فرصة سعيدة هي مش موافقة عليه خلاص وافق علي دكتور زميلها احسن مني وجاي يفتح باب وينزل
اسيل بسرعه انت رايح فين
حسام : همشي
اسيل بسرعة وارتباك : انا حبيتك قصدى بحبك قصدى موافقة يلهوى
حسام : احلي يلهوى 😂😂
اسيل : سم
حسام : قصدى وانا كمان بموت فيكي من أول نظرة
ابوها : احم احم
حسام : قصدى بعد اذنك يا عمي اخدها نجيب فستان والبدلة
ابوها : موافق بس متتاخرش عشان تيجي نلعب عشان هغلبك
حسام : قصدك عشان تخسر هههههههه
ابوها : كده طب مفيش ..
حسام : لا وعلي ايه انا اصلا كونت بتهزم بقالي ساعه يا اسيل متعرفيش أن ابوكي حريف اوى
ابوها ناس مجيش غير بعين الحمراء 😂😂
اسيل : احلي نهاية سعيدة
حسام : لا قصدك احلي بداية سعيدة بحبك ❤️❤️
اسيل بكسوف وصوت واطي : وانا كمان
حسام بخبث : انا عيني ابني فوزي وبنتي فوزية
اسيل بغضب وصوت عالي : نعم انا الام وانا الي اسمي
حسام بضحك هههههههه 😂😂 هي دى اسيل الكسوف مش بتعمل ول الصوت الواطي
اسيل يا رخم
حسام : قلب الرخم بيحبك
….
عند سمية

 

 

 

محمد : ليه بتعملي كده
سمية : انت عندك حق انا بدور علي وهم ومع أن واثقة أنه بيحبها وكمان باذيهم يمكن تفكيري وطريقتي غلط بس انا والله كويسة بس نفسي اتحب
محمد : انتي ست بنات وكمان بحبك علي فكره
سمية بصدمه : ايه
محمد : موافقة تتجوزيني وتحاولي تحبيني وديلي فرصة اعرفك علي حب
سمية بدموع : انا مش عارفه اقولك ايه شكرا اوى انا …
محمد : بس بس قولي كلمة واحده بس موافقة
سمية بدموع موافقة 🥺🥺
……
الخلاصة كلنا بنحب وكلنا نفسنا شريك حياتنا يكون بطل أو بطلة من الروايات و القصص ويعمل زاي قصص ومغامرات بس واقع أن شريك الحياة احلي بكتير من القصص والروايات لان في الحب الي بجد و التضحية والاخلاص وحتي لو عدى مليون سنة الحب بيفضل زاي ماهو ومش لازم طول وقت نسمع كلمة بحبك أو وحشتيني أو بعشقك كفاية أننا شايفنها في عيون الي بنحبهم وافعلهم
❤️ الحب الي بجد احنا بنصنعه مش بيجي من فراغ ❤️

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أشمعنا أنت)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!