روايات

رواية عشق الفهد الفصل الثاني عشر 12 بقلم منة أحمد

رواية عشق الفهد الفصل الثاني عشر 12 بقلم منة أحمد

رواية عشق الفهد الجزء الثاني عشر

رواية عشق الفهد البارت الثاني عشر

رواية عشق الفهد الحلقة الثانية عشر

عشق الفهد
فريده بصدمه: فهد
عشق بستغراب: انتي تعرفيه
فهد: انتي اي الي جابك هنا
فريده بخوف منه: اا. اا. ع. ش. ق
سيف: عوز اي يا فهد
فهد: جي اخد مرتي
سيف: ده علي جستي
عشق: وانا جاهز هجيب هدومي بس
سيف بصدمه: انتي بقولي اي
عشق بدموع: انا خلاص بقيت مرتو وده امر واقع ولازم اعيش معاه
فريده بصدمه: مراتو ازي
فهد: اسكتي انتي خالث حسابك معايا بعدين
سيف بغضب: انت مالك وملها وتعرفها منين اصلا
فهد ببردو: اختي
كلهم اتصدمو
فريده عيطط: لا خلاص انا اسف متبعدنيش عنهم ومتضربنيش

 

فهد شد فريده وقفها جمبو: يلا يا حرم الفهد
سيف: مهش مشيه من هنا و هطلقها
عشق بدموع : لا يا سيف انا هروح معاه
سيف راح حضنها: متخفيش يا قلبي انا معاكي ومش هيعملك حاجه
عشق: لا ياسيف
وخرجت من حضنو
عشق: هجيب هدومي واجي وحاجاتي واجي
فهد: مفيش داعي ليهم
عشق: لا فيه
وسبتهم وطلعت
منه بعيط: انت عوز منها اي سيبها في حالها انت مالك وملها
سيف طلع ورا عشق
عشق كانت في الاوضه
وهو دخل وراها
سيف: لي عوزه تروحي معاه

 

عشق بدموع : لازم اعمل كده
سيف: يا قلبي متخفيش منو احنا كلانا معاكي وميقدرش يعمل حاجه
عشق: متخفش انت عليا انا والله هخليه يعرف مين هي بنت الاسيوطي بس وحيات بابا وماما سبني امشي معاه من غير مشاكل
سيف بتعب : لي كده يا عشق. انا مش عارف اي الي حصلو مكنش كده زمان ده كان اكتر من اخ ليا
عشق بستغراب: هو انت كنت تعرفو
سيف بشرود: اه كان اكتر من اخ ليا وكان صاحبي وانتي تعرفيه انتي كمان
عشق بستغراب: انا
سيف: اه
عشق: طب هو بيعمل كده لي وانا اعرفو منين
سيف بشرود: هتعرفي كل حاجه في وقتها
عشق: انا مش فاهمه حاجه
سيف: بكره تفهمي كل حاجه يا قلبي بس انا خايف عليكي منو
عشق: متخفش علياا انت عارف اختك
سيف: كلميني علي طول وطمنيني عليكي واي حاجه تحصل تقولهالي ولو عملك حاجه ترني عليا علي طول
عشق: حاضر متخفش عليا

 

عشق لنفسها:لازم اعرف كل حاجه واي سبب عدوتو معايا
سيف حضنها جامد وخايف عليها وزعلان علي صاحب عمرو
و لمت حاجتها ونزلت هي وسيف
عشق ببرود: انا جاهزه
فهد: يلا
منه بعيط: لا متسبنيش ونبي سبها
عشق اخدتها في حضنها: متقلقيش يا قلبي هكلمك علي طول وهجيلك متزعليش و هنتقابل في الكليه و هجيلك انا وفريده
منه بعيط: خلي بالك من نفسك وكلميني علي طول
عشق بدموع: حاضر
فريده كانت وقفه بتعيط
عشق شورتلها فريده جريت وحضنتهم
وعشق ومنه حضنوها
منه: خلي بالك من نفسك يا ديدا ومن عشق وكلموني علي طول وهنتقابل في الكليه
فريده: اه هنفضل مع بعض علي طول
عشق خرجت من حضنهم وحضنت عفاف

 

عفاف بدموع: خلي بالك من نفسك يا بنتي وكلي كويس وكلميني
عشق بدموع فهي تعتبر عفاف مثل امها: حاضر
وخرجت من حضن عفاف
وحضنت زين وعفاف حضنت فريده وهدتها
زين: هتوحشيني اووي خلي بالك من نفسك
عشق: حاضرر وانتو والله كلكم هتوحشوني بس هشوفكو علي طول
عشق بهمس لزين: خلي بالك من منه
زين بهمس: حاضر دي امرتي
عشق: ربنا يسعدكم
فهد: خلصتو فقرت الاحضان دي يلااا
عشق اخدت شنطتها الي لمت فيها حاجاتها
وهي وفريده مشو ورا فهد
ومنه فضلت تعيط وسيف اخدها في حضنو يهديهاا
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
خرجو وركبو العربيه ومشو
وراحو الفيلا

 

ودخلو
داده نعمه شافت فريده راحت حضنتها
داده نعمه: مالك يا قلبي
فريده: مليش يا داده
وخرجت من حضنها
داده نعمه وهي تنظر لعشق: مين دي
فهد ببرود: عشق مراتي
داداه نعمه: اهلا يا حببتي
عشق ابتسمت لها: شكرا
فهد ببرود لعشق: وراياا
طلع
عشق بتقليد: ورايا الهي تنكفي علي وشك يا بعيد وانت ماشي
فهد من فوق: عشششششششق
عشق جرت بسرعه: جيا يا باشا وراك وطلعت علي السلم كانت كل شويه تتعثر في السلالم
داده نعمه وفريده ضحكو عليها

 

فريده: دي عشق الي حكتلك عنها بس مكنتش اعرف ان فهد اتجوزها ومش عارفه ازي
داده نعمه: طب اطلعي ارتاحي معمال ما اعمل الغدي
فريده: ماشي
وطلعت
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
فوق عند عشق
عشق: افندم عاوز اي
فهد ببرود: انتي هنا خدامه هتخدميني ومفيش خروج من هنا
عشق : وانا عندي كليه وهروحها
فهد ببرود : هتروحي انتي وفريده ومعاكم الحرس
عشق: تمام وسبتو ومشيت

 

فهد مسكها من شعرها: لما اكلمك متمشيش غير لما اخلص كلامي فاهمه
عشق: لا مش فهمه
فهد شدها اكتر من شعرها
فهد: اتعدلي وخلي يومك يعدي
عشق بتالم: سيب شعري
فهد زقها ورمها علي الارض وسبها ومشي دخل الحمام
عشق بتالم: والله لوريك يابن العمراني
فهد دخل الحمام واخد دش وخرج
عشق: اعععععععععععععععععععععع
استووووووووواب
البارت الي فات معلش كان فيه غلطه اناسفه جدا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى