Uncategorized

رواية فتاة حطمها العشق الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم حبيبة حسن

 رواية فتاة حطمها العشق الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم حبيبة حسن 

رواية فتاة حطمها العشق الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم حبيبة حسن 

رواية فتاة حطمها العشق الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم حبيبة حسن 

عند عمر وفيروز 

ذهب عمر بصحبة فيروز الي احدي المطاعم الفاخرة 

فيروز: ايي المكان الجامد دا يا حب دا ولاا فرحات اما كان بيتقدم لاصلي????????

عمر: بعيدا عن اني مش عارف مين فرحات بس ضحكتيني يبنتي انتي مبتعرفيش تمشي ساكته

فيروز:  لا اتحرق????????????????

ليذهبوا الي احدي الطاولات لياتي الجرسون ويطلبوا الفطار 

عمر: انتي احلامك ايي 

فيروز: انا خريجه السن حلمي اسافر تركيا ???????? وحبيبي يتقدملي واحنا بنفطر علي مضيق البوسفور ونتمشي كتير ونتصوروا ونخربها وكدا

عمر: حلمك حلو 

فيروز: والله ما في احلي منك يموز انت ايي دا قاعدة مع اراس بولاات اينيمليي

عمر بيضحك: يبنتي اسكتي بتكسف 

فيروز بضحك: يلا نكمل اكل بقا عشان اطلع علي الشغل ادعيلي 

عمر بحب: ربنا معاكي يمجنونه 

عند حور 

حور راحت عليهم: انت عملت فيها اي وموديها فين 

حازم: انا اخوها كنت بكلمها واغم عليها ممكن تيجي معايا اوصلها بيتها 

حور عارفة انو بيكذب: اوكي يلا بينا 

حازم بنصر: يلا اركبي من هنا 

خرجت حور امام الجامعه وجدت الحراس بتوعها 

حور لحازم: ثواني استاذن الحراس امشيهم 

حازم: اوكي 

حور راحت لاحراس قالتلهم هاتولي جاسر فورا وتعالوا ورايا ونا في العربيه ثم اكملت بصوت عالي مش هتاخر واجيلكوا خليكوا هنا لتزيل شك ذلك اللعين حازم 

حازم: يلا 

حور في سرها يلا يا ابن الكلب يلا (يلهويييي اللهم اني صايمه): يلااا 

ركبت حور السيارة معه 

حازم : اركبي ورا انتي وهيا 

حور: ماشي  

حازم طلع مخدر واخد يرش في المقاعد الخلفيه لتكون مغشيا عليها حور ايضا 

عند جاسر ومالك 

جاسر بيضحك هو ومالك 

مالك: بس انا حبيتها المجنونه ديي

ليرن هاتف جاسر 

جاسر: ايوة يا رعد 

رعد: استاذ جاسر حور هانم ركبت مع واحد وصحبتها اغم عليها وقالتلنا نمشي ورا العربيه وتقريبا في حاجه غلط 

جاسر بعصبيه وزعيق: ابعتلي اللوكيشن يا حيوان مشغل معايا اغبيه وانا جاي حالا سلااام 

لياخد مفاتيح العربيه و يجري 

مالك: في اييي 

جاسر: تعالي معايا 

مالك: يلا بينا 

عند ام حور 

سيد:اة تقدري تعترضي 

ام حور:طلقني يراجل ي****يبن****

سيد بيضربها انتي بتشتميني ي*****يبنتال*****

ام حور بتصوت: طلقنيي

سيد هطلقك بس مالكيش حاجه عندي 

ام حور بعدم فهم:ازايي يعني تقصد ايي 

سيد:يعني انا مضيتك علي كل حاجه وعلي فلوسك اللي في البنك تنازل 

ام حور بصدمه ايهه دانا هقتلك 

سيد:تقتلي مين يوليه يخرفانه انتي ليدفعها علي الحائط لتسقط والدماء تسقط منها لياخد الاوراق ويفر هاربا 

ليدخلوا الجيران الي عندها ويحاولون ايقاظها ولكن دون جدوي 

في عربيه حازم

حازم هي اللي ركبت وحطت نفسها انا ماليش دعوة 

لياخذها الي احد البيوت التي تطل علي البحر مباشرة في اسكندريه 

حازم لحراسه:خدو البت دي ارموها تحت( يقصد حور)

اما التانيه طلعوهالي فوق 

لمسك احد الحراس بحور ويلقيها ارضا في غرفة مظلمه وياخد منها كل شئ تملكه لكن حور كانت اذكي منه لتخفي هاتف معها دون ان يلاحظه احد 

حور لنفسهااتصلي بالبوليس وجاسر:اتصلت بالبوليس اخبروها انهم قد تلقوا بلاغا ايضا وهو في الطريق ثم اتصلت بجاسر 

حور بعياط: ابقي روح لامي وخليها تسامحني 

جاسر يصرخ:متقوليش كدا انا جايلك يحور متخافيش 

لتشعر حور بدخول احدهم لتخفي الهاتف وتغلق الخط 

ليدخل عليها احدي الحراس 

حور بستفزاز يراجل اختشي علي دمك مش عيب تكون شحط كدا وشغال عند واحد 

الراجل:احترمي نفسك يبت انا معايا مسدس وممكن اقتلك 

حور بفرحه:بجد الله طب متديني اجربه واوعدك مش هقول لحد 

الراجل:انتي عبيطه 

حور:امي برضوا بتقول كدا طب فين ملك 

الراجل:فوق 

حور:طب متنزلها هنا واهو نتسلي بدل الزهق دا الا صحيح انت اسمك ايي

الراجل بزهق:ابو احمد 

حور بهزار:ابواحماااااد يالمنحرف يالموكوس 

الراجل:انتي خنقتيني والله 

حور:طب هقولك حاجه واحدة وهسكت

الراجل بزهق:قولي 

حور:عندكوا شامبوووو 

الراجل لا معنديناش 

حور الله انت مش نرم 

الراجل:لا 

ليسمعوا صوت ضرب نيران يملئ المكان حور يلهويي هنموتوا احنا في الاختيار 2 ولا اييي 

الراجل سبها وطلع 

عند حازم فوق 

اخد الكاميرا الموضوعه فوق الدولاب وهو يضحك بشماته لفجاة يجد من يقتحم الاوضه عليه انه هو مالك 

مالك بصدمه حازم:ثم امسك به واخد يضربه بشدة وامسك بالكاميرا وكسرها لينظر لتلك الملاك التي نائمه علي السرير

مالك بيعيط:قومي يملاكي عمل فيكي ايي يملاكي الصغير قومي معايا 

ملك في عالم اخر لم تستطع المقاومه وتريد ان تصرخ بشدة من ماحدث لها من تعب نفسي وتعب جسدي ايضا فهو اخذ منها اعز ما تملك 

عند حور تحت 

دخل جاسر عندها الغرفة وهو قلقان ومذعور 

ليري تلك الجميلة المجنونه 

جاسر وهو يحتضنها:انتي كوايسه طب حاسه بي ايي

حور وهي في احضانه:كوايسه دانا موتهم 

جاسر:انتي كارثة بجد يلا بينا يمجنونتي 

حور: لا يلا بينا اي انا عايزة اشوف ملك

جاسر:مالك صحبي 

حور:وهو يعرفها منين يلا بينا 

طلعت حور لتجد مالك محتضن ملك وهي فاقدة للوعي وهو يبكي بشدة 

مالك:عشان خاطري فوقي 

حور بصدمه:هي مالها جرالها اي ليرد ذلك الاحمق الملقي ارضا عملت معاها الصح خور بصريخ فين البوليس ليمسكوا به ولقوه في البوكس لتدخل تلك اللعينه كارما 

كارما بتضحك بشماته:عشت وشوفتك مكسور يمالك 

مالك بعيون حمراء من البكاء:ليه هي عملتلك ايه دانا كنت بخاف المسها تتكسر في ايدي تيجي انتي وتعملوا فيها كدا ليه اي ذنبها لتقاطعهم حور ثواني بس هي دي اللي عملت كدا في ملك 

كارما:ايوة انا هتعملي اي 

حور بانهيار دانا هعمل كتير يبنتال*** لتقفز عليها حور وهي تخنقها بيديها وتصرخ بها ليه عملتوا فيها كدا عملتلك اي هيي عملت ايي دي انقذت حياتي انا معرفتش انقذها منك لله جاسر وهو يسحب حور خلاص احنا نجيب البوليس ليمسك بها البوليس كارما بتهديد: مش هرحمكوا برضوا لازم انهيك يمالك 

مالك:مش هسكت انا علي حقها

حور:هي عملتلكوا ايي كل دا عشان ايي يريتك ما دخلت حياتها بجد منكوا لله كل الظالمين مش هسامحهم لو ربنا سامحهم انا مش مسامحاهم ايي ولد بيحاول يلمس بنت مش بتجوزله سواء تحرش او اغتصاب انا مش هسكت منكوا لله كلكوا بجد انتوا عالم مقرفه انتوا نهيتونا انتوا خلتونا نستعار من نفسنا اننا بناتت حرام عليكوا بقا كفايه 

لتسقط مغشيا عليها 

لتاتي الاسعاف بعد قليل من الوقت لتضعهم في المشفي 

 عند حور 

الدكتور:هي عندها انهيار عصبي ومينفعشتتعرض لاي ضغط نفسي 

جاسر:انا مستعد اعملها اي حاجه عشان تعيش وتخف وتفضل معايا واعوضها 

ليرن هاتف جاسر 

جاسر: الو

مجهول:البقاء لله

عند ملك 

يخرج الطبيب من حجرة الكشف 

الطبيب لمالك:احنا عملنا كل اللي نقدر عليه بس للاسف 

يتبع..

لقراءة الحلقة الخامسة عشر : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية : اضغط هنا

نرشح لك أيضاً اسكريبت حسام وأماني للكاتبة أماني المغربي.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!