روايات

رواية احببت مرات اخويا الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم بسملة حسن

رواية احببت مرات اخويا الجزء الثالث والعشرون

رواية احببت مرات اخويا البارت الثالث والعشرون

رواية احببت مرات اخويا الحلقة الثالثة والعشرون

دكتوره بحزن… البقاء لله الجنين الاول مات
ادم بصدمه كبيره… هي كانت حامل في توام
(طبعا كنتم مفكرين انو البيبي واحد بس صح 😂)
دكتوره… ايوه يا فندم
(بقلم بسمله حسن)
محمد بعصبيه… مش مهم الي في بطنه المهم ساره كويسه
دكتوره… بصراحه في خطر كبير علي حياته هي و الجنين لنه خسرت د”م كتير احنا هنحطها تحت ملاحظه لمده 24 ساعه عشان ما يحصلهاش مضاعفات بس لو حصل
محمد بتوتر وخوف… لو.. لو حصل اي الي هيحصل
دكتوره… لقد الله ممكن تم”وت
محمد… انتي اتجننتي لو ساره حصل لها حاجه اطر”بق المستشفى على دماغكم كلكم مش مهم الي بطنه المهم ساره لو عايزين تنزلوا نزلوا بس ساره تكون كويسه بزعيك… انتي فااااهمه
(بقلم بسمله حسن)

 

دكتورة بخوف من محمد… فا.. فاهمة
ادم قرب من محمد… أهدأ يا محمد ان شآء الله هتكون كويسه
محمد… يارب يارب يا ادم لو حصل لها انا هم”وت وراها هي الحاجه الوحيدة الي حلو في حياتي انا بدقة اتغير منها هي الي خلتني اقرب من ربنا من تاني
ادم… ادعي له أنه تقوم بالسلامه
محمد…. يارب
عند سعاد و عبدالله
سعاد بقلق… مش عارف لي قلبي وجعني اوي علي ساره يا عبدالله
(بقلم بسمله حسن)
عبدالله… متخافيش عليه بنتك قويه ولو في حاجه بعد الشر كانت اتصلت بينا وكمان مش هي بتقول انه كويسه مع محمد يبقا خلاص وانا واثق في محمد انو هيخلوا باله منها
سعاد… بس برضو قلبي و جعتي عليه
عبدالله… طيب اتصلي عليه
سعاد… عندك حق
اتصلت علي فون ساره لقته مقفول
سعاد بقلق اكتر… الفون مقفول انا مش مطمئنه
عبدالله… اهدي ان شاءالله هتكون كويسه
سعاد… يارب
عند محمد في المستشفى عده حوالي تلات ساعات و ما يعرفش اي حاجه عن ساره لحد ما خرجت دكتوره شكلها مرهق جدا
(بقلم بسمله حسن)
محمد جري عليه… طمنيني عليه ساره كويس
دكتوره وهي بتمسح عرقه بل منديل… الحمدلله هي والجنين كويسين كتب لهم عمرو جديد

 

محمد اول لمه سمع كده ارتاح… طيب هي هتفوق امتى
دكتوره… عل بكره الصبح بس نازم نقدم شاكوه لي القسم دي ما تعرضه لي محاولة اعت”داء وض”رب جسدي بطريقة وحش”يه
محمد افتكر لمه ابو عمار كلمه وقاله انو يحرق قلبه
محمد بشر لي ابو عمار… واقسم بالله هكون قت”لك ومشي ادم جري وراحه
آدم… استني يا محمد رايح فين
محمد… ريحه اق”تل ابن ******
آدم… طيب استني انا جي معاك
وراحوا علي القسم
(بقلم بسمله حسن)
نور كانت قعدت بتعيط في الشارع قرب منها ولد
ابراهيم… مالك يا انسه في حاجه
نور بعيط… ملكش دعوه بيا ياعم
ابراهيم… انا ضابط يتقلي يا عم

 

نور… ايوه ملكش دعوه بيا ياله امشي
ابراهيم بعصبيه… انا فعلا ماشي انا غلطان اني وقفت
ابراهيم ماشي بس رجع تاني لي نور مش هتقولي لي مالك برضو
(بقلم بسمله حسن)
نور بدموع… انا شلت المده الفيزياء عااااااااا
ابراهيم بذهول… بس بس كل ده علشان شلتي المده طيب انتي ما حلتيش حاجه
نور بعياط… لا سبت سؤال واحد اهي اهي
ابراهيم بصدمه… كل ده علي سؤال
نور… ايوه انا كده مش اخش طب
ابراهيم… طيب ممكن تهدي وان شاء الله تخشي طب
نور بتمسح دموعه بايديها زي الاطفال…. ماشي
ابراهيم… يالهوي ياما انتي بتكلمي بهدوء زي البنات
نور بعصبيه… انا غلطانه انى بكلم واحده زيك وسابته ومشيت
(بقلم بسمله حسن)
ابراهيم… لا لا دي مش طبيعيه أبدأ
بس عجبتني جنانها عنادها حاجه كده تخليني اشد في شعري
(وهنا معنا قصت حب عنيفه 😅)

 

محمد وصل القسم ودخل الحبس لقاء أبو عمار
أبو عمار بتسامه رخمه… اي ما”تت بس اكدب عليك هي جا”مد بصراحه
محمد بشر… انا هقولك اي جمده يا روح “امك ونزل في ضرب
(بقلم بسمله حسن)
محمد…. والله العظيم همو” تك ياكلب يابن *******
ادم حالو يبعد محمد عن أبو عمار معرفش
ادم… ابعد يا محمد كده هي”موت في ايدك
محمد… انا عايز امو”ته
ادم نده علي العساكر يبعدو أبو عمار من محمد
العساكر خدو أبو عمار علي الحبس
محمد بعصبيه… ليه ما خلتنيش امو”ته
ادم… اهداء واحنا هنجيب حقك بس بل قنون
محمد سابه ومشي راح المستشفى و
هبه مش مبطله رن
محمد… الو يا ماما
هبه.. ___________
محمد… ساره في المستشفى
هبه….__________

 

محمد… بطلي عياط هي بقت كويسه
هبه….__________
محمد… لا يا ماما خليكي عندك
هبه….___________
محمد… طيب يا ماما مستشفى (****) وادم جيلك ياخدك
محمد لقاء ممرضه خرجه من عن ساره
محمد… ممكن ادخل
(بقلم بسمله حسن)
ممرضه… ايوه بس هي لسه ما فقتش
محمد… انا عايز اخش اطمن عليه ممرضه… اتفضل
محمد دخل علي ساره لقاها نايمه علي السرير ومتواصل ليها محليل قرب منها وقعد علي الكرسي ومسك ايديها
حوالي نص ساعه
محمد بدموع… انتي تعرفي انا خفت عليكي قد اي انتي الوحيدة الي حبته ايوه انا حبيتك يا ساره

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت مرات اخويا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى