روايات

رواية بعت نفسي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الجزء الثاني والثلاثون

رواية بعت نفسي البارت الثاني والثلاثون

رواية بعت نفسي الحلقة الثانية والثلاثون

وصل ادهم ومليكه و اكرم الشاليه
**اكرم جدك بيتصل
**ادهم انا قفلت تليفوني
**اكرم وبعدين ؟؟!؟
**ادهم خشي يا مليكه ارتاحي شويه واكون عندك
**اكرم مش عايز تتكلم قدامها ؟
**ادهم اكيد لا مش شايف حالتها عامله ازاي بنت الكلب كانت حاتموتها
**اكرم كانت بتهددها عشان تخاف ايه حاتشيل الملفات زي ما طلبت منك ؟
**ادهم اكرم انا مش مركز خالص ومش عارف اعمل ايه
**اكرم انا فاهم ومقدر موقفك واي قرار انا معاك بس حط في اعتبارك انك راجل ومليكه سمعتها حاتضرر اكيد الصحافه اخدو صور ليكم حاتبقا فضيحتها علي كل لسان واهلها يعرفو يا حاتكون راجل معاها وتعترف بجوازكم وحاتستنا فتره كده لحد ماطلقها وهنا حاتواجه جدك و عصمت وبنتها دلوعه
مليكه حتتاذي من كل الجوانب عصمت وحربايه بنتها ولا جدك مش حايسيبوها ولا كمان غاده
**ادهم انت بتصعب عليا الموقف
**اكرم ماهو صعب يا اما تكذب خبر جوازكم وطلقها
**ادهم بعد الفضيحه اطلقها ؟؟
**اكرم هي من كل نواحي فضيحه
**ادهم انا اذيتها اوي وهما في حاره شعبيه يعني حاتطلع عليها سمعه وحشه وامها لسه تعبانه وبتتعالج
**اكرم مش قولت حتاخد ليها شقه اتصرف بسرعه وخليها تنقل
**ادهم بكره اكلم حوده
**اكرم هو بكره نخلص الاجتماعات ونرجع
بلاش تهور يا ادهم
**ادهم اكرم شكرا علي كل حاجه بتعملها عشاني
**اكرم حبيبي احنا متربين سوا وكبرنا سوا
دخل ادهم اوضه نوم
كانت مليكه قاعده علي السرير ولما رجليها علي صدرها وسرحانه
**ادهم عامله ايه دلوقتى ؟؟
**مليكه انا صليت ركعتين بعد ما اخدت دوش ارتاحت شويه يا ريت انت كمان تعمل كده
**ادهم حاضر
هي فضلت سرحانه فيه ازاي اعترف انها مراتو ودافع عنها ومعاملتو الكويسه وخوفو عليها
دخلت السرير وغطت نفسها بتحاول تنام
ادهم فعلا اخد دوش وصلي ركعتين وجا جنبها
**ادهم مليكه نمتي؟
**مليكه لا
**ادهم لفي عندي نتكلم شويه
لفت مليكه
**ادهم بتفكري في ايه؟؟
**مليكه في اللي حصل انا مش عايزه اسبب ليك مشاكل في حياتك ادهم طلقني عشان ترتاح
**ادهم ولما اطلقك انت حا ترتاحي؟
**مليكه مش مهم انا
**ادهم ازاي؟
**مليكه انا متعوده علي المشاكل
**ادهم بس دي مشكله كبيره فيها سمعتك وشرفك اكيد الصحافه صورونا بكره الصبح صورنا تبقا علي جرائد والنت لو انا طلقتك وكذبت خبر جوازنا حاتواجهي الناس ازاي
حاتقولي ايه لي امك ؟؟
**مليكه دي مشكلتي ولازم اتحمل نتائجها انا اللي بعت نفسي ليك
احنا من الاول جوازنا غلط اتجوزتني عشان تنتقم مني وانا اتجوزتك عشان اتقي شرك واعالج امي
عشان كده ربنا بعاقبنا لان نيتنا من الاول وحشه
ادهم بص ليها بي استغراب ازاي عيله زي دي بتفكر كده
**ادهم لو قولتلك نتجوز بجد وتفضلي معايا !؟
**مليكه ماينفعش لاني مش قد المقام جدك مش حايسيبني في حالي ولا حتي غاده
**ادهم عرفت منين إن اسمها غاده؟؟
**مليكه اتوثرت هي قالتلي علي اسمها وقالت ليا انها كانت حبيبتك
**ادهم وقالت ايه كمان ؟
**مليكه بس كده
**ادهم طيب ممكن نأجل الموضوع دا لبكره
**مليكه حاضر
**ادهم قرب منها ممكن نعيد اللي عملناه امبارح ايه رايك ؟؟
**مليكه بصوت عالي ومتعصبه هو احنا في ايه ولا ايه انا من ساعه ما اتجوزتك وانت ما فوتش ليله تطالب بحقوقك
**ادهم معجبوش طريقتها في الكلام
مش انت لسه قايله انك بعت نفسك ليا بتعترضي ليه؟؟
**مليكه بعصبيه هو انا كل ليله لازم ادفع الثمن بجسمي ؟!!
**ادهم والله هو دا دورك في حياتي مش كفايه الفضائح عارفه بكره يجيبو تاريخ حياتك وحطو بند كبير رجل الاعمال ادهم الشرقاوي اتجوز بنت من حي شعبي ويألفو قصص وروايات علينا
**مليكه خد اللي انت عايزو وسيبني انام
**ادهم بقت كده يا مليكه بي الطريقه دي شوفي انا بعاملك ازاي وانت بتتصرفي معايا ازاي
طيب يبقا استحملي بقا وشوفي ثمن بيعك لنفسك ازاي وكمان طوله لسانك عليا
و انقض عليها بكل عنف ينهش في جسمها هي كانت مستسلمه ودموعها علي خدها اول مره يكون كده معاها بكل همجيه وعنف لدرجه كانت بتترجاه
**مليكه براحه حاموت في ايديك
ادهم مش حاسس هو غير ان اللي تحت ايدو غاده ونفسو يعمل فيها كده
**مليكه ادهم كفايه بموت
**ادهم ضربها بي قلم اسكتي يا واطيه و خاينه
**مليكه انا مليكه مش غاده
**ادهم كلكم زي بعض
وكمل بكل عنف اغتصابها
ثاني يوم
مليكه حرفيا مش قادره تقوم من علي السرير
اما ادهم صحي وقام اخد دوش بيفتكر اللي حصل وازاي مليكه استفزتو حس انو كان عنيف معاها وانو قام علاقه معاها اكثر من مره لحد ما اغمي عليها مش عارف هو جاب الطاقه دي كلها ازاي
طلع من الحمام
كانت مليكه بتعيط في صمت حاولت تقوم جسمها واجعها
بص ليها وطلع
هي فضلت براحه لحد ما وصلت الحمام ملت البانيو مياه سخنه عشان تريح جسمها اللي بقا كلو علامات اغتصابو ليها بعنف حست بي الم تحت بطنها
عند ادهم كان مع اكرم
**اكرم صباح الخير
**ادهم صباح الخير
**اكرم مالك مانمتش كويس ؟
**ادهم انا عملت مصيبه
**اكرم طلقتها ؟!؟!
**ادهم اغتصبتها
**اكرم لحضه كده ازاي يعني ؟؟
**ادهم استفزتني ورفضت تكون علاقه بينا ماحستش بنفسي كنت عنيف معاها لدرجه اني كنت فاكرها غاده وبنتقم منها و المصيبه انو جاتلي طاقه غريبه كل ما اخلص ارجع ليها تاني مش عارف كم مره لحد وش الصبح لما اغمي عليها عيطت واترجتني بس ماكنتش سامع ولا شايف غير غاده
**اكرم مش عارف اقول ايه مش اول مره تنام معاها وحسيتك مبسوط منها ايه اللي غيرك ؟؟؟
**ادهم اول ليله كانت خايفه مني بس ماغتصبتهاش كانت بتسلمني جسمها بس روحها مش معايا قولت معلش خايفه وخام مش عارفه تتمتع معايا
لحد ما جينا هنا بكل صراحه كانت معايا بكل جوارحها مانكرش إن حتي المرات اللي فاتو كنت مبسوط جدا بس لما هي كانت راضيه كان احساس مختلف بس هي قالت ليا امبارح هو انا كل ليله لازم ادفع الثمن بجسمي عصبتني
**اكرم يعني انت كنت بتاخد حقوقك منها كل ليله لما تكون معاك ؟
**ادهم اه الحمدالله لما كان بكون عندها عذر شرعي كانت بتفضل عند امها مش عارف اتصرف اكيد حصل ليها حاجه انا صاحي جسمي واجعني مش قادر يا ترا هي حاتكون ازاي دا اغتصاب انا عارف كنت وحش قد ايه فاكر لما كانت معايا البنت الروسيه حصل ليها ايه؟
**اكرم اه بس دي كانت شيطانه كانت ساديه وكانت عايزاك تبقا زيها لحد ماعنفتها وجالها نزيف
**ادهم انا كنت مع مليكه امبارح كده كنت بضربها وعملت اللي عملتو بي وضعيات كثير مؤلمه ليها لان مليكه لسه ماتعودتش وكمان بتتكسف فا كنت بخاف عليها
**اكرم قوم شوفها
**ادهم مش قادر ابص في عينيها ازاي اقنعها اني كنت بغتصب غاده مش مليكه
**اكرم قوم خلينا نلحق المصيبه لا يجي ليها نزيف ولا حاجه ومافيش شريف ينجدنا وتبقى فضيحتك بجلاجل هنا ادهم الشرقاوي اغتصب مراتو
قام ادهم دخل الاوضه
كانت مليكه قاعده علي تسريحه بتبص للعلامات اللي في جسمها
**ادهم عندك نزيف ؟؟
مليكه ماكنتش بتتكلم بس دموعها بتنزل
**ادهم حاول يقرب منها اوديكي المستشفى ؟
**مليكه حاتقول ليهم ايه اغتصبتها ؟!؟!
**ادهم بعصبية مش مشكلتك حاقول ايه بس طمنيني عليكي ؟؟
**مليكه انا كويسه
**ادهم كويسه ازاي؟
**مليكه وقفت بعصبيه بص لجسمي وشوف انا كويسه ازاي انتقمت ولا لسه انا مش قادره اقف علي رجلي انت قتلتني امبارح
قولي حاسس بي ايه ؟ مرتاح ؟ ولا لسه في حاجه عايز تعملها فيا
****************************
قولولي رايكم في البارت؟؟
وايه اللي حايحصل لمليكه ؟
و ادهم حايتصرف ازاي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى