روايات

رواية احببت اعمى الفصل الحادي عشر 11 بقلم سندس محمد

رواية احببت اعمى الفصل الحادي عشر 11 بقلم سندس محمد

رواية احببت اعمى الجزء الحادي عشر

رواية احببت اعمى البارت الحادي عشر

7

رواية احببت اعمى الحلقة الحادية عشر

رواية احببت اعمى بارت 11
عمر بتوتر: احمم رحمه عايز اقولك على حاجه
رحمه باستغراب: اتفضل
عمر بتوتر: احمم اناا
وقبل مايكمل دخل عليهم شخص غير متوقع
استوووووب
يامن الراوي صاحب عمر من سنين عنده 30 سنه شغال مع عمر في الشركه بيحب عمر اوي وعمر بيحبه عنيه لونها بني وشعره لونه بني وناعم جسمه رياضي وطويل بتاع بنات بيكلم بنات بعدد شعر راسه
نرجع لروايتنا
يامن بصوت عالي: مفاجأة
عمر عرف الصوت: يامن
يامن قرب منه وحضنه اوي
يامن: وحشتني ياصحبي
عمر: ونت كمان وحشتني اوي ايه يابني انت نسيت صحبك ولا ايه
يامن بعد عنه: انا بردو اللي نسيت ولا انت اللي نسيت حد اسمه يامن خالص
عمر بابتسامة: لا طبعا هو انا اقدر
يامن: ليه مبقتش تيجي الشركه خالص
عمر: معلش بقى اديني جيت اهو
يامن بص على رحمه بأعجاب
يامن بأعجاب: مين القمر بقى
عمر بعصبيه: يامننننن لم نفسك دي مراتي
يامن بصدمه: انت اتجوزت منغير ماتقولي
عمر: يابني الموضوع جه فجاءة
يامن بزعل: ماشي ياعمر
عمر حضنه
عمر بابتسامة: متزعلش يا يامن والله الموضوع جه فجاءة متزعلش مني انت اخويا وانت عارف اني مش بخبي عليك حاجه صح
يامن: صح
عمر بابتسامة: خلاص بقى متزعلش عشان فعلا الموضوع جه فجاءة
يامن بابتسامة: مش زعلان ياحبيبي وبص لرحمه ازيك
رحمه بهدوء: الحمدلله
رحمه محستش براحه من نحيته بس كبرت دماغها هي اصلا ملهاش دعوه بيه
يامن بابتسامة: استاذن انا بقى
عمر بهدوء: خليك شويه يابني
يامن بابتسامة: لا ياعم ورايا شغل مهم
عمر بابتسامة: ياراجل شغل بردو
يامن بابتسامة: ايوه يابني شغل امال انت فاكر ايه انا توبت خلاص
عمر بابتسامة: اه اه مصدقك
يامن: سلام ياحبيبي لو عوزت حاجه كلمني
عمر بهدوء: ماشي يايامن
خرج يامن
رحمه باستغراب: مين ده
عمر بابتسامة وهدوء: ده يامن صحبي من زمان اوي وبحبه اوي بجد جدع معايا و واقف في ضهري دايما
رحمه بعدم راحه: ربنا يخليكوا لبعض يارب
عمر بابتسامة: ويخليكي ليا
بصتله رحمه بخجل وغيرت الموضوع
رحمه بتوتر: احمم يلا كمل شغلك بقى
عمر بضحك: ماشي ياستي
قعد عمر عشان يكمل شغله وبعد مده طويله
عمر بتعب: لا خلاص تعبت يلا نروح بقى
رحمه: يلا الوقت قرب يأخر اصلا
خرجوا الاتنين من الشركه وركبوا العربيه
بعد مده وصلوا القصر
السواق: وصلنا ياعمر بيه
عمر: ماشي يلا يارحمه
نزلوا من العربيه ودخلوا القصر
رحمه بهدوء: ده الكل نام
عمر براحه: احسن خلينا نطلع بقى عشان انا هلكان وعايز انام
رحمه بهدوء: يلا
طلعوا سوا
عمر بهدوء: بصي ياستي هخش اخد شاور وهاجي تمام
رحمه بهدوء: تمام وانا هستناك عشان انا كمان هاخد شاور عشان هموت وانام
دخل عمر عشان ياخد شاور وبعد شويه خرج
عمر بابتسامة: انا جيت اهوو
رحمه: يلهوي كل ده انا نمت على نفسي اصلا
عمر بضحك: معلش خليها عليكي انتي بتعملي كده على فكره
رحمه بصدمه مصتنعه: انااا يلهوي على الظلم حراممم
عمر بابتسامة: معلش انا ظالم بريئه يابت
رحمه بهدوء: بص هنزل اشرب وهاجي عشان الميه اللي هنا خلصت ماشي
عمر بهدوء: ماشي واه صح لما تطلعي هقولك على اللي كنت هقوله في المكتب النهارده
رحمه بحماس: ماشي مش هتاخر
وخرجت من الاوضه وجايهنا تنزل من على السلم سمعت صوت من وراها
يارا بحقد: اهلا برحمه هانم عجبتك القعده هنا صح
رحمه بهدوء: ملكيش فيه
يارا: طب مش عايزه تعرفي سر صغير كده
رحمه باستغراب: سر ايه
يارا بحقد: هقولك في الوقت المناسب
رحمه بقرف: طب عايزه ايه دلوقتي
يارا بتحزير: انا بحزرك وبقولك ابعدي عن عمر عشان هاذيكي ونتي مش قدي اصلا
رحمه بسخريه: ههه اتكلمي على قدك ياشطره
يارا بحقد: عمر ملكي انا فاهمه ومفيش حد هيقدر يفرقنا مهما يحصل ونتي شكلك عايزه تمو*تي
رحمه بعصبيه: طب انا عايزه اشوف هتعملي ايه عمر مش هيسمح انك تعمليلي حاجه وريني هتعملي ايه
يارا بحقد: هعمل كده وزقتها من على السلم
وقعت رحمه من على السلم وخدت السلم من اوله لاخره وقعت رحمه غرقانه في دمها 💔😢

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت اعمى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى