روايات

رواية احبيتك من نظرة الفصل الثامن 8 بقلم وحيدة كالقمر

رواية احبيتك من نظرة الفصل الثامن 8 بقلم وحيدة كالقمر

رواية احبيتك من نظرة الجزء الثامن

رواية احبيتك من نظرة البارت الثامن

رواية احبيتك من نظرة
رواية احبيتك من نظرة

رواية احبيتك من نظرة الحلقة الثامنة

حور:قاعده في جنينه علي مرجيحه ولبسه بجامه كت وفرده شعرها علي كتفها وكانت قمر وبتفكر في فهد وعيطتت بسبب طريقة الناشفه معاها.
فهد:كان رايح يشوفها من بعيد لاقها قاعده في جنينه وكان فرحان انو شافها بس اتعصب جداا لما لاقها طالعه ببجامه وكت كمان اتعصب ومش شاف قداموا وراح…..
حور: قاعده بتقول ي حظك المدهول ياختي حبيتي واحد مش شايفك ي ختي هو انا ليه مش لقيه حد يدبحني عشان ميت في حبي باين عليا هكون انا الي مكسرة الاحداث بسبب القاتله حور هاني قتلت فهد بوبوبو بالبنسه بتاعت شعر لانه عملها وحش.
فهد:سمع كلامها وقال نهارك اسود هتموتيني ببانسه الشعر يحور ماشي وراح شال سلك الكهربه بتاع جنينه واقف عشان محدش يشوف حور بالبس.
حور بعياط:يالهوووووووووي عليا اعاااااااااااا الحقني يامااا في ايدك بنتك مش تتخطف اعاااااا وفاجأة فهد مساكها ولفها لي وهي مكانتش شايفه دا مين
حور بعياط ومرح:بص يااستاذ مجرم انا ولله لو خطفتني مش هتستفاد مني عارف لي عشان اعضائي بايظه محتاجه الشافقه طب بص ممكن ياسيدي عشان اغطي عليك الي عملتوا خدني معاك في المافيا ابيع ليه كليه اعيش بيها مستته ونسيت هي بتقول اي وقالت تعرف ياهااا من صغري وانا فيا لمسه الاجرام وانا حبه انميها معا…ولسه هتكلم.
فهد:قال بس بس ياحور اي الي أنتِ طالعه بي دا.
حور بصدمه:قالت الصوت دا سمعتوا فين قبل كدا لالا استاذ فهد هيجبوا فين دلوقتي وعملت جاديه انت يااستاذ مسكني كدا ليه.
فهد بعصبيه:طالعه كدا ازاي ي حور ردي عليا.
حور بخوف:احم هو انت استاذ فهد صح.
فهد:اهاااا الي هتموتي بالبنسه اول واخر مره تطلعي كدا وتلمي شعرك عشان هعمل حاجه مش هتعجبك.
حور بصدمه:مش مستوعبه لسه هتكلم فار عدي من تحت رجليها راحت مصوته وقعت في حضن الفهد.
فهد:قلبه دق بسرعه وكان فرحان اوي ومش عاوزها تطلع منوا.
حور بخوف:موتوا ونبي وفاجأة تاهت لما.
فهد: حضنها وقال بهمس لنا لقاء يوم ما ياحوري.
حور بحب:امتا وانا معاك يافهد.
فهد بحزن:بكره تعرفي ليه.
حور:بعدت بسرعه وقالت هااار اسوس انت اتحرمشت بيا وسابتوا وجريت.
فهد:ضرب كف علي كف لا حول ولا قوه الا بالله البت دي دماغها في وادي التاني.
“””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
مريم بسعاده:قاعده وقدامها فرخه بلدي وبتقول اخرا ياحبيبت قلبي اصبحنا لوحدنا محدش هيخش م بنا تسلم ايد الحجه حاسه بيا اهااا فعلا انا هفتانه يلا بسم الله نتحرش بالفرخه 😂😂😂.
احمد:رايح جاي ي ترا ارن عليها ولا اي بس هي وحشتني هرن عليها فديو كول وهنشوف.
مريم: ماسكه ورك فرخه في ايد والورك التاني في ايد وبتغني ياحلاوة السمنه البلدي الي بتنزلمن الفرخه وفون رن ومن غير متشوف فين فتحت وحطت قدامها.
احمد:بصدمه اعوز بالله هي مين دي لا حول ولا قوه الا بالله ياعني علي الفرخه ماتت.
مريم:بترفع عينها وبتقول بهيمان وهي ماسكه ورك الفرخه شوفي يابت واتعلم…وشرقت والاكل وقع منها .
واحمد:فاصل ضحك وقال مش قادر بجددد اي دا وخد ليها اسكيرنات وقال لذكرة باردوا.
مريم بصدمه:قالت منك لله ياشيخه انت بتطلعلي منين.
احمد:طالع من علبه الفيل قولي فيل هخخخخخ 😂.
مريم:قفلت في وشوا وصوتتتتتت وبصت علي الارض ياورك الفرخه ياحبيبه ملحقتش اكلك ياقلبي العوض عليا اروح اكل صدر.
احمد:بنهيار من ضحك وماسك بطنوا وهو بيتفرج علي صور ومش قادر.
“”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
تبارك نايمه:ودموع علي خدهاا ملامحها باين عليها الحزن.
حد دخل من شباك وكان بيدور على ملاكه الصغير ولاقها نايمه.
انور:قعد جمبها وشاف دموعها وحزنها وطا مسح دموعها بخده وقال بهمس عمري ماهسيبك ابداا ياتبارك ياحببتي مفيش اغلا منك عندي وباسه بوسه رقيقه ولف يمشي…………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احبيتك من نظرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!