روايات

رواية اغتصاب ولدتي الفصل التاسع 9 بقلم غادة

رواية اغتصاب ولدتي الفصل التاسع 9 بقلم غادة

رواية اغتصاب ولدتي الجزء التاسع

رواية اغتصاب ولدتي البارت التاسع

رواية اغتصاب ولدتي
رواية اغتصاب ولدتي

رواية اغتصاب ولدتي الحلقة التاسعة

_اما انا بقي بعد مانرمين اتجوزت فضلت لوحدي منكرش انها كانت بتزورني كل اسبوع وكانت بتتكلم معايا كل يوم كنت خلاص فقدت الامل ف كل حياتي كنت عايشه شبهه الميته اصل واحده عندها 47سنه هتعمل ايه قررت اعيش حياه الناس العجوزه اللى مش قادره تعيش حياتها لكن ف يوم دخلت عليا الممرضه بأغرب خبر ف الدنيا غير حياتي كلها غيرها 180درجه
________
الممرضه: ازيك ياشهد عامله اي ياقمر
شهد: بخير الحمدلله طول مانتوا معايا
الممرضه: عندي ليكي خبر حلو اوي
شهد: خير يارب قولي
الممرضه: ف واحده بره عايز يشوفك بيقول انه قريبك
شهد باستغراب: يشوفني انا بس انا ماليش حد ف الدنيا غير نرمين يارتي مين دا
الممرضه: ياختي مستعجله ع ايه اخرجي شوفي مين
خرجت وانا نفسي اعرف ف ايه او مين دا لكن شوفت اللى مكنتش اتخيله خرجت لقيت فهد واقف ف وشي
________

 

 

فهد:شهد عامله اية
شهد:بخير ايه فكرك بيا استاذ فهد
فهد بعياط:انا اسف حقك عليا انا وحش اوي ياشهد وحشتيني والله افتكرك اما وحشتيني
شهد بغضب:وحشتك ليه او وحشتك بعد اي بعد اما عرفت ان امك واني وقفت حياتي كلها علشانك واني كنت قاعده ليل نهار بعيط عليك دا انا مصدقت قولت ربنا عوضني بيك اول مالقيتك دا انا سامحت ف انك كنت هتختصبني دا انا كنت بحلم ف اليوم اللى اخدك فيه ف حضني كنت محتاجه اسمع كلمه يامي منك لكن طلعت زي ابوك اخترت الفلوس وسبت امك مش هقول اني غضبانه عليك بس مش عارفه اسامحك
فهد:حقك عليا يانن عيني حقك عليا الفلوس كانت عاميه عيوني انا محتاجك اوي ياشهد محتاج حضنك محتاج وجودك انا وحش من غيرك
شهد بعياط:وانا كنت وحشه من غيرك 37سنه كنت بتمني اشوفك واسمع صوتك
فهد:٠انا هنا ياامي انا هنا وهعوض قلبك عن كل زعل عشتيه انا عرفت معني الضانا اما اتجوزت وربنا حرمني من اني تكون اب انا ربنا بيعاقبني لاني سبت امي واخترت الفلوس انا اتجوزت من اكتر بنت حبيتها يامي كنت بحبها اوي وبعد ست شهور جواز عملت حدثه والدكاتره اجمعت اني عمري ماهبقي اب يعني اتحرمت من الخلفه زيك لكن مراتي مستحملتش وسابتني سابتني علشان نتجوز واحد وتعرف تجيب منه عيال طيب وانا ليه سابتني ليه ياامي سامحيني انا ندمان والله
شهد:ندمك بعد ايه بعد ماامك اتجننت واترمت ف مكان زي دا
فهد:سامحيني والله انا ندمان ع كل وقت قضيته بعيد عنك
_ بعدين يعني عايز اي دلوقتي

 

 

فهد: عايز تيجي تعيشي معايا ياامي تعيشي معايا علشان اعوضك هعوضك عن كل حاجه وحشه شوفتيها بسببي هعوضك عن كل تعب وكل الم هعوضك عن القعده دي انا اسف يامي حقك عليا
لقيته بيحضني جاامد وبيعيط كنت اول مره احس اني بحضن ابني بجد كنت محتاجه اني احضنه انا نسيت كل حاجه وحشه عملها افتكرت بس حبي ليه انا حبيته انا خفيت اما ابني رجعلي انا اكتشفت اني مكنتش مجنونه اصلا
خرجت من المستشفي وروحت عشت مع ابني كنت مبسوطه وفرحانه معاه كان بيعملني حلو اوي وحقيقي عوضني ساعدنا بعض وبقي هو كل حياتي وانا كل حياته
وبقيت انا ونرمين اصحاب اوي اكتر من الاول بقينا كلنا عيله البت نرمين جابت تؤام كانوا قمر اوي سمتهم شهد وشادي كانوا ماليين علينا حياتنا ولاول مره ادوق طعم العوض

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب ولدتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!