روايات

رواية حطمت قلبي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي البارت السادس والعشرون

رواية حطمت قلبي الجزء السادس والعشرون

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الحلقة السادسة والعشرون

هشام بوجع وعياط يعني اللي ساومها علي شرفها وخرب بيتها وحرمها من حبيبها وبهدلها وضربها هو هو للاسف اخوها اللي هي فكرته لو كان موجود هيحميها. واكمل بوجع انا هو اخو عشق ومازن الكبير
الجميع كان في حاله من الصدمه وغير مصدقين
مراد بحده انت اتجننت صح بتقول ايه انت
ادهم بعصبيه هشام هي مش ناقصه اي هري دلوقتي احنا في مصيبه منعرفش عشق فين مش وقته الاعيبك خالص
مازن بدموع انت لو اخويا صح انا اتبري منك علي اللي عملته في حياه اختي
هشام بدموع مازن انا اسف ورايح يحضنه
مازن بعصبيه بسسس عندك انت مش هتقربلي ولا عايز اشوف وشك امشي من حياتنا مش عايز اشوف وشك نهاااائي
هشام بوجع ودموع كده يا مازن
مازن بعصبيه اااه كده انت لا يمكن تكون اخويااا انت فاهم

 

هشام بدموع قعد علي الارض واكمل ورحمه امي وابويا انا مكنتش اعرف وعرفت انهارده امي قبل ماتموت قالتلي وقالتلي انه انا ابن احمد الكيلاني وان كمال الشريف رباني مش اكتر وعملني علي اسمه علشان مكنش بيخلف واحمد اتجوز بعد امي وانا لما كان عندي 7 سنين عشق كانت اتنين ومازن حديث ولاده هي قالتلي كل ده دلوقتي وهي بتموت بس والله مكنتش اتخيل يحصل كده في حياتي ولو انت يا مراد موجوع انك ظلمتها فانا موجوع اني انا السبب في ظلمك ليها مكسور لان في الفيديو اتمنت وجودي علشان احميها متعرفش اني انا السبب في اللي هي فيه مقهور علشان انا المفروض سندها واخوها الكبير انا محدش تعبااان قدي
مراد بصدمه ودموع انا مش عارف اقول ايه غير انك حيوان. ومسكه من هدومه واكمل انت عارف كنت هتعمل ايه في اختك انت عارف دمرت حياتها ازاي انا بسببك مش لاقي مراتي ومعرفش فين مكانها بسببك وبسبب حقدك خسرتهاااا يا هشام انت متستحقش تكون اخوهاا اللي كانت مستنياه يحميها قال اومال لما تعرف ان كده جوازها منك باطل وانك كنت هتغتصبها اخوهااا كان هيغتصبهااا انت متخيل. انت عملت مشاكل قد ايه انت متخيل خلتني اذي حبيبتي واوجعها بسببك ازاي روح منك لله ربنا ينتقم منك يا هشام
مازن بعصبيه ودموع برااااا انا ميشرفنيش انك اخويا يا زباله

 

هشام بانهيار حقكم تعملوا كل اللي انتوا عايزينو بس ابوس ايديك يا مازن انا محتاجلكم اكتر من اي وقت امي ماتت واكتشفت ان عشق اختي ومعرفش هي فين وخايف متسامحنيش وكل حاجه بجد وااجعاني ساعدني يا مراد تسامحني وحياه غلاوتها عندك نفسي اعوضها علي اللي شافته مني
مراد بسخريه مش لو سامحت مراد نفسه انا معرررفش مكان مراتي يا هشام وانهارده هي قالتها االصبح انا دلوقتي يا مراد اللي بقولك انت خسرتني وانا مش طاايق نفسي ولا طايقك
هشام قام وقف بعياط ادهم قوله يا ادهم
ادهم بحزن قاعد حاطط ايده علي راسه واكمل اقوله ايه بس اقوله ايه انت اذيتنا كلنا يا هشام وعشق قالتلي انك انت السبب في اللي حصل معاايا انا وندي
مراد بعصبييييه كماااااان يعني طلعت انت. انت مدمرتش حياتي انا وعشق بس انا كنت هدمر حياه اخويا ومرات اخويا كمان اطلع براااااا بيتي يا حيووووان
هشاام بعياط انا اسف والله اسف وانت عاقبتني كل الشهور اللي فاتت انا مش عايز غير اخواتي يصالحوني يا مراد ارجوك انا مش هقدر ابعد عنهم بعد ماعرفت بوجودهم عشق بلذات لازم تسامحني
حسام بحده انت عارف انها مش هتسامحك وفر علي نفسك طاقه ومجهود

 

هشام بدموع لا هحاول انا مش هستسلم بس هراضيها واكمل لمراد وهراضيكم علي بعض هساعدك. ومن انهارده مش عايز بينا عداوه احنا واحد انت جوز اختي يعني اخويا
مراد بابتسامه ساخره اخوك اه انت مصدق نفسك
ايمان بعصبيه مش وقتوا تتخانقوا انا عاايزه بنتي يا مراد تتصرف وترجعهالي
ادهم مؤقتا هنحط ايدينا في ايدين بعض علشان نلاقي عشق دي اهم حاجه نتكلم بعدين
اسراء بدموع انا مش صعبان عليا غير انها هتتقهر تاني بجد
ياسمين بدموع وكلام هشام بيفسر الشبه الغريب اللي بينهم
هشام بدموع بلظبط كده حتي انا استغربت انها شبهي بس مدتش اهتمام للموضوع وسرح
فلاش باااك
هشام بضحك وسخريه. طب بزمتك بصي انا وانتي عنينا رمادي وشعرناا لونه بني فاتح زي بعض ازاي لايقين علي بعض ومراد لما يعرف انك مراتي هيتكسر مبالك بقي واكمل بخبث لو في فرد تالت شبهنا كده
عشق زقته بسرعه واكملت بعصبيه ده انا كرهت لون عيني وشعري بسبب اشكالك اازباله ولو هتموتني مش هخليك تاخد الي انت عايزه والفرد التالت ده اوعدك هتشوفه بس من مراد مش منك يا حيوان
بااااك

 

هشام بدموع ووجع ااااه بجد اكيد مش هتسامحني
مازن بعصبيه كويس انك عاارف. وفر طاقتك زي ماقاال حسام
هشام بدموع قرب منه واكمل علشان خاطري اسمحلي بس احضنك مره
مازن بدموع لا كنت فين لما عشق اتمرمطت واشتغلت ودرست وعشنا لوحدنا وكنا بنشتغل علشان نقدر ناكل انت جيت بس جيت متاخر اوي وجيت دمرت حياه اختي واكمل بسخريه يا كبير
هشام حضنه بدموع واكمل متصعبهاش عليا يا مازن ارجوك متبقاش انت وعشق بتكرهوني
مازن زقه بدموع واكمل ملكش دعوه بيا انا مليش اخواات غير عشق اللي سابت بيتها. ومنعرفش فينها بسببك ومشي طلع واسراء طلعت وراه
ايمان بدموع ابوس ايدك يا مراد هاتلي بنتي
ندي بدموع اهدي يا ماما هنلاقيها
مراد بحزن هدور يا امي هدور
هشام بدموع ارجوك لازم اكون معاك زي ماقال ادهم علي الاقل مؤقتا دي اختي حتي لو انا حيوان بس دي حقيقه هي اختي
مراد بحده يلا
وهشام وادهم رمراد وحسام انطلقوا يدوروا علي عشق وعزه فضلت في فيلا السيوفي منتظره هشام برجع
—————————————-

 

في اسكندريه
عشق بدموع انتي متاكده اني حامل
عايده اه يابنتي خير انتي مش متجوزه ولا ايه
عشق بدموع لالالا طبعا الحمدلله متجوزه علي سنه الله ورسوله بس مستغربه اصل مش بقالي كتير متجوزه
عايده بابتسامه هو حقيقي حملك لسه في الاول وبتحصل عادي ربنا يكملك علي خير يابنتي
عمر معلش يا مدام بس هو فين جوزك سايبك لوحدك ليه تسافري
عشق والدموع علي خدها اتكلمت بجمود في بينا مشاكل وسبت البيت وجيت هنا من وراه
عايده بشقهه يالهوي ميصحش يا بنتي ازاي تعملي كده ده انتي بقيتي حامل ارجعي علشان اللي في بطنك ده مالوش زمب
عشق بعياط زمبه انه ابن مراد السيوفي زمبه ان ابوه جيه علي امه كتير اووي وظلمها
عايده بصدمه انتي جوزك دكتور مراد السيوفي الدكتور اامعروف ???
عشق بدموع اه هو
عمر ده انا اسمع عنه احسن كلام ده دكتور عالي جدا وسمعته سبقاه
عشق ومين قالك انه غير كده هو احسن واحد في الدنيا بس ظلمني في مشاكل تخصني انا وهو يعني
عايده طب هتعملي ايه وهتروحي فين يابنتي

 

عشق بدموع معرفش
عمر طب يا مدام اا اا
عشق بابتسامه عشق
عمر يا مدام عشق في شقه قصادنا علطول في نفس الدور بتاعه خالي وهو مهاجر فممكن تقعدي فيها المده اللي تعجبك
عايده صح يا عمر يابني ايه رايك يابنتي
عشق بدموع مش عارفه اقولكم ايه بس مش عايزه اتعبكم
عايده بحب ولا تعب ولا حاجه ده انا هعتبرك بنتي علشان معنديش بنات وربنا يهدي سرك ويهديكي انتي وجوزك علي بعض
عشق اللهم امين يارب
عايده يلا بقي اعملك فراخ كده وناكل سوا علشان اللي في بطنك يتغذي
عشق بحب مفيش لزوم تشكري والله
عمر ولا تعب ولا حاجه انا هنا اخوكي وهي امك يلا تعاالي اشيل حاجتك اوديها الشقه وغيري وتعاالي نتعشا
عشق بحب شكرا بجد
وفعلا عشق راحت الشقه وكانت شقه واسعه وجميله جدا ودخلت اوضه من الاوض وحطت هدومها في الدولاب وطلعت

 

صورها هي ومراد اللي خدتها وفضلت تعلق فيهم علي ااحيط وحطت صوره لمراد بس جمب سريرها علي الكومودينو. واكملت بدموع ليه تعمل فيا كده اديه شرطك اتحقق يا دكتور وبقيت حامل كان نفسي اجري عليك واقولك انا حامل يا مراد انا كان نفسي اصلا اشيل حته منك جوايا بس اللي انت عاملته فعلا تستاهل عقابك يكون عليه اني مش هرجع ولا هعرفك ان ليك حته منك جوايا كنت بتحلم انك تجيب عيالك بنفسك زي منا كنت بحلم انك تهتم بيا في حملي لان جوزي من احسن الدكاتره واشهرهم بس حصل ايه مراتك بعدت عنك وهي وابنك وانت السبب يا مراد كنت مستعده استحمل علشانك 100 سنه بس انت عمرك ماكتت هتتغير مع اول مشكله بتقلب عليا الترابيزه وبتطلعني وحشه وغرورك منعك تسمعني وتصدقني اه انا كدبت عليك ساعه ماكنت في بيت هشام وانت اتحايلت عليا اتكلم بس كان خوف عليك انا ضيعت حياتي بحبك وبخاف عليك وانت ضيعتني انا بسهوله يا مراد وحضنت بطنها وفضلت تعيط انا اسفه اني هحرمك من ابوك اسفه يا حبيبي بس ماما موجوعه اووي بجد وافتكرت
فلاش باك
عشق اشمعنا اسر و البنت مكه او مريم
مراد بحب مش عارف بس من وانا صغير بحلم اسمي عيالي كده
عشق بحب خلاص وعد هيبقوا كده
مراد لا يا حبيبي اختاري عادي لو مش عاجبينك
عشق لا دول حلوين جداا وبعدين مش عجبينك انت
مراد بحب اه جدااا
عشق بحب خلاص يبقي عجبوني انا كمان يا ابو اسر
مراد بحب قلب ابو اسر من جوه
بااااك
عشق ادمعت عيونها واكملت هنشوف هنسمي اسر ولا مكه او مريم
—————————————

 

مراد بحزن انا تعبت هي مش هنا خالص بجد ومتعرفش حد هتكون راحت فين سالنا فكل الفنادق فكل المستشفيات والاقسام بجد مش عارف وقعد علي كرسي في الشارع وحط ايده علي راسه وفضل يبكي في صمت وتانيب ضمير
هشام طبطب علي كتفه واكمل لسه بدري علي الهزيمه دي متستلمش انا وانت عندنا معركه تانيه لما نشوفها يا مراد
ادهم بحزن كانها مش هنا دي ممكن تكون سافرت
مراد بصدمه سافرت ازاي وفين. مينفعش تسافر من غير اذني هي خلاص اتجننت
هشام بحزن هي اكيد عملت كده انا بعلاقاتي ومراد بعلاقته قلبنا القاهره ركن ركن ومش موجوده. يبقي فعلا سافرت
مراد بدموع انا تعبان وخايف عليها اوووي
هشام جرب رن يا ادهم هترد عليك انت
ادهم من الصبح بجرب بس ثواني هشوف
حسام باذن الله هترد
—————————-
في شقه عايده عشق قاعده وبتاكل معاهم وتليفونها رن
عشق بصدمه هو حد شحن فوني
عايده اه انا يابنتي لقيته فاصل حطيته علي الشاحن
عشق بحزن انا فصلته قصد وقامت جابت التليفون

 

عايده جوزك
عشق بدموع لا اخو خايفه يعرفوا مكاني منه
عمر اخو مش كويس
عشق لا لا ده زي اخويا واكتر
عمر طب ردي
ردت عشق الو يا ادهم
ادهم بخوف انتي فين ياعشق
عشق بدموع ادهم علشان خاطري وحياه ندي محدش يدور عليا انا سبت القاهره ومش ناويه ارجع تاني
مراد اتكلم بحزن ودموع طب انا اسف يا عشق وقابل بأي عقاب بس ترجعي
عشق بدموع قلبها واجعها لما سمعت صوته واكملت معدش ينفع خلاص يا مراد وانهارت في العياط ياريت كان ينفع بس انت فوقت متاخر اوي وقفلت السكه وخلعت الخط وكسرته
عايده بحزن ليه كده يابنتي ما جوزك كان بيعتذر منك
عشق بعياط كسرته علشان ميوصلش ليا علاقاته كتير وممكن حد يتتبع الخط وقفلت السكه علشان انا مستحملتش اسمع صوته تعبان كده يا خاله بس كان لازم يتربي
عمر بحزن انا حزين عليه اوي انتي عاقبتيه بأسوء عقاب خصوصا حرمانه من اللي في بطنك الي ميعرفش عنه حاجه
عشق بدموع وانا فضلت اتعاقب علي زمب مرتكبتوش كتير اوي فا جيه دوره بقي واكلمت ممكن يا عمر تبقي توديني المقابر انا كنت من هنا واهلي ادفنوا هنا
عمر اكيد بكره اوديكي
عشق شكرا

 

عايده كملي اكلك يابنتي
عشق وهي ماشيه لا محتاجه انام ومشيت
عايده بحزن صعبانه عليا شكلهاا شافت كتير
عمر بحزن هما الاتنين صعبانين عليا حقيقي
———————————–
عند مراد
مراد بعصبيه كسرت الخط كانت واثقه اني هعمل تتبع
هشام بحزن يعني ايه يعني. عشق ضاعت خلاص
ادهم اهدوا ولازم نفكر احنا عرفنا انها مش هنا لازم نفكر هتكون راحت انهي بلد الاول بعدين ندور وتليفونه رن
ادهم ايه يا حبيبتي
ندي بعياط الحقني يا ادهم ماما بتموت تعبانه اوووي عملتلها اللازم بس لازم تروح المستشفي
ادهم بخوف اقفلي انا جااي بسرعه
مراد في ايه يا ادهم
هشام حصل ايه
ادهم.بخوف ودموع ندي بتقولي ماما تعبانه اوي وبتموت
مراد بدموع اميي!!!!!!!!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى