روايات

رواية الخروج من صفقه الفصل التاسع 9 بقلم زينب نبيل

رواية الخروج من صفقه الفصل التاسع 9 بقلم زينب نبيل

رواية الخروج من صفقه الجزء التاسع

رواية الخروج من صفقه البارت التاسع

رواية الخروج من صفقه الحلقة التاسعة

اثير راحت حضنته: انا بحبك اوي

عم اسماعيل وهو بيطلع المسدس ويوجهه عليها : وانا كمان

اثير بصدمه : ايه دا!!؟؟؟

عم اسماعيل وهوماسكها وموجه المسدس ف دماغها:ايه مالك خايفه ليه…مش انتي بتتعرضي للحاحات دي فشغلك؟؟خايفه ليه بقا

اثير بخوف:ارجوك سيبني ماتأذنيش…انا وثقت فيك ثقه مدتهاش لحد ماتهدش الثقه اللي بيننا دي وانا قلتلك قبل كدا اني ماليش حد ليه كدا

عم اسماعيل بدموع مقدرش يستحمل ويقرب من ودانها بهمس:احنا متراقبين يا اثير هربي يا اثير …اهربي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اثير بصدمه: متراقبين!؟؟لا يبابا انا هتصرف “بعدت عنه وخدت بسرعه المسدس ووقفته وراهه”

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ماجد : عملت ايه مع العمده الجعفر

سمير : احمد الظابط هرب يامااجد

ماجد بصدمه :هرب ازاي دا ؟؟؟

سمير : حكاله”

ماجد : نهار ازرق…وسيبته كدا بعد ماهرب؟؟دا يعملنا فضيحه

سمير بخبث: وهو انا عبيط للدرجادي…مابقاش انا

ماجد : انت لازم تلاقيه ياسمير ويتقتل

سمير : انا بعتت الحارس محمد لأنه الاقرب هناك وطيتله فلوس مقابل قتله

ماجد :كويس انك طلعت نفسك منها

سمير :لا طبعا اروح انا اموته ازاي؟؟ولو حد شافني من هناك بقا

ماجد : فاهمك

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

“ادم بيجري بعربيته بأقصي سرعه بعد ماعرف الطريق اللي مشت فيه”

ادم قلبه بيدق: انا حاسس ان في حاجه هتحصل “مسك المسدس عمره بسرعه ووصل ودخل بكل هدوء”

اثير: اطلعوا انا مش خايفه منكم

“فجأه طلع 6 اشخاص مقنعين”

الشخص 1: اهو طلعنالك …. هتيجي معانا حيه ولا تحبي تيجي معانا ميته

اثير بجمود: قصدك انت اللي هتيجي معايا القسم حي ولا ميت…مش علشان انا بنت مببقاش بق’تل…لا انا بقتا وبدم بارد

عم اسماعيل: لا يبنتي اوعي هتودي نفسك فداهيه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اثير :تعالي كدا ورايا يا بابا “,كملت بجمود”انتوا عايزين ايه؟؟

الشخص 2 قلع القناع : انا عايزك

اثير بصدمه : ايه

الشخص 2 : هتيجي معايا …ولا اعرف ابوكي مكانك؟؟ولا اقت’لك

اثير :لا اوعي…انت ازاي تعمل كدا …دا انت ساعدتني وقت ما هربت ومردتش تدور عليا انت والحراس عشان اهرب

” عم اسماعيل واقف مصدوم ومش فاهم حاجة “

الحارس : لا ماهو انا لما لاقيت ابوكي كان عارض علينا فلوس لو قتلناكي او جبناكي…غيرت كلامي

اثير : انتوا كلكوا كلاب فلوس

الحارس : وقتك خلص ياعسل” وجه المسدس عليها”

اتشاهدي على نفس….

“قطعهم دخول ادم واتكلم بسرعه: اجري يا اثير انتي وابوكي بسرعه ماتسأليش ليه

“اثير جريت بسرعه هي وعم اسماعيل…ادم قفل الباب”

اثير بدموع : بابا انا خايفه عليه اوووي

عم اسماعيل بإستغراب: لا متخافيش ياحبيبتي ان شاء الله يبقا كويس

اثير حست انه مستغرب: بابا دا ظابط معانا ورتبه عاليه بالله عليك ادعيله دعوه منك

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

ادم ماسك المسدس وموجهه عليهم كلهم: نزلوا مسدساتهم يلااااا

الشخص 1: تعرف احنا لو عايزين نقتلك كنا قتلناك عادي ….بس احنا مستنيين نبقا لوحدنا عشان السنيوره المزه دي خايفه عليك

“ادم مستحملش كلمه عليها بص فوقيهم لقي نجفه كبيره راح بسرعه ضرب طلقه علي النجفه وقت علي الخمسه الا واحد”

ادم بيبصله : نزل مسدسك بقا يحلو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الحارس بخوف وبينزل مسدسه:ح حاضر….سيبني امشي طيب

ادم ضحك بصوت : هههه انا …انا اسيبك “قرب عليه وطلع كلبشات وكلبشه ف ايده”

ادم بخبث: كنت عايز امو’تك بس لا اخد اللي انا عايزو منك الاول …قدامي ياحيوان

” الحارس بخوف بيتحرك وادم فتح الباب “

ادم : اثير انتوا كويسين

اثير بخوف: اه اه الحمدلله …انت كويس

ادم : اه الحمدلله …تعالوا معايا ع القسم هنحقق مع الحيوان دا…وبنسبه لل5 اللي جوه تقريبا ماتوا انا هتصل ب الاسعاف ياخدهم ويطلعوا من المستشفي للسجن

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

“احمد كان قاعد واخد باله من اللي بيراقبه وطلع المسدس بالراحه”

احمد متجه للحارس محمد: فاكرني مش شايفك

محمد بخبث: مش همشي من هنا الا وانت سايح ف دمك

احمد ضحك : انا ولا انت

محمد وجه المسدس وبيدوس : انت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

” قبل م يدوس اتضرب طلقه ف ضهره ووقع علي الارض “

ادم : كلكم كلاب

احمد راح حضن ادم : مش هنساهالك ياصاحبي

ادم : مش وقته كلام يلا هنروح نحقق مع الحيوان دا

احمد : طب واللي اتق’تل دا!؟؟

ادم: انا نشلت علي كتفه ماتقلقش “كمل وهو بينادي علي علي” ياعلي تعالي خد الحيوان اللي ف الارض ده ودوه المستشفي ومحدش يخرجه

علي : حاضر يابيه

ادم : يلا نمشي احنا

&&&&&&&&&&&&&&&&

الظابط : اولا اتفضلي يا ظابط اثير احكي اللي حصل

اثير : حضرتك انا رجعت من الشغل لاقيت بابا اخدني وجه عليا المسدس انا اتصدمت لان هو مايقدرش يعمل كدا ….قاللي ف وداني اهربي لأننا متراقبين ف اخدت منه المسدس طلعي 6 مقنعين من ضمنهم الراجل دا…..كانوا بيهددوني اني اجي معاهم بس ادم بيه جه لحقني

الظابط : اممم وال5 الباقيين راحوا فين

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادم : انا اصبتهم وهما حاليا ف المستشفي

الظابط بيوجه كلامه للحارس : الكلام دا حصل؟؟

الحارس باصص ف الارض: حصل ياباشا

الظابط : انا عايز اعرف مين بعتك

الحارس :_____

الظابط: انطق يااالااا احنا مش ف ملاهي هناا

الحارس:____

الظابط قام قرب منه ومسكه من وشه جامد:هطنطق ولا نشغل الكهربا

الحاس بخوف : يباشا هنطق خلاص

الظابط : شاطر خلللص

الحارس : انا تبع العمده سمير المجر’م الكبير انا ابقا الحارس بتاعه ورحت عند اثير بنته عش…

الظابط بصدمه : اثير دي تبقا بنته؟؟؟!!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الخروج من صفقه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!