روايات

رواية احببت شخصا مجهولا الفصل الخامس عشر 15 بقلم نور الحياة

رواية احببت شخصا مجهولا الفصل الخامس عشر 15 بقلم نور الحياة

رواية احببت شخصا مجهولا الجزء الخامس عشر

رواية احببت شخصا مجهولا البارت الخامس عشر

رواية احببت شخصا مجهولا
رواية احببت شخصا مجهولا

رواية احببت شخصا مجهولا الحلقة الخامسة عشر

خلصو اكل و فريده قامت عملت شاي بالنعناع
و قعدو يهزرو و يضحك لحد ما الوقت اتأخر و استأذن محمد انه يمشي
قامو يوصلوه و فريده استأذنت والدها تنزل معاه تحت
محمد: اطلعي يا فري يلا
فريده: حاضر طمني لما توصل
محمد بحب: حاضر يا حبيبي يلا باي
فريده: باي
وطلعت و هو مشي
دخلت اوضتها اتوضت و صلت القيام و قرات وِردها لحد ما هو رن
محمد: الوو ايوا يا حبيبي انا وصلت
فريده: ماشي
محمد: بتعملي حاجه
فريده: لا كنت بصلي و خلصت
محمد: حرما يا حبيبي
فريده بكسوف: جمعا ان شاءلله
محمد: احم فريده كنت عايز اطلب منك طلب
فريده: نعم
محمد: عايز اتفق مع والدك علي معاد الفرح
فريده بتوتر: لا طبعا لسه بدري
محمد: بدري ليه يا فريده
فريده بصوت عالي نسيبا: محمد انت عملت كتب الكتاب من غير رأيي انا عايزه اجهز كل حاجتي براحه و علي مهلي
محمد بحزن بان من صوته: تمام يا فريده انا هقفل تصبحي علي خير
فريده لسه هتتكلم لقاته قفل
فريده بضيق: اوف صوتي كان عالي ايه ياربي ده
و بعدين يقفل في وشي ماشي يا محمد
و بعدين نامت و هي مضايقه قامت الصبح مكنش عندها كليه ملقتوش رن عليها ولا باعت رساله حتي اضايقت انه اتجاهلها قامت اتوضت و صلت و طلعت بره قعدت معاهم كلهم لاحظو انها قاعده سرحانه ف باباها قالها: مالك يا فري في ايه
مردتش و كانت سرحانه نده عليها تاني
فريده يا فري
فريده: نعم يا بابا بتنادي
باباها: مالك مش معانا خالص
فريده: لا مفيش حاجه
سليم: اللي واخد عقلك يتهني بيه 😂
فريده بكسوف: يا بابا خليه يسكت
باباها بضحك: اسكت يا واد
سليم بضحك: حاضر يا بابا
فريده: هقوم احضر الاكل مع معايا
قامت حضرتك الاكل و كلو
فريده بغيظ: هو هيبتديها من الاول خصام عاااا منك لله يا محمد
اليوم خلص و هو مرنش ولا بعت رساله حتي
باليل باباها خبط
فريده: اتفضل يا بابا
باباها: حبيبتي مالك انتي شكلك مش عاجبني النهارده
فريده: مفيش حاجه يا بابا
باباها بحنان: هتخبي عني
فريده حكت ليه كل حاجه و كلامها مع محمد
باباها: علي فكره انتي غلطانه هو كان بيتناقش بس و كمان مستنياه هو يرن
فريده: يا بابا انا مكنش قصدي
باباها: يبقي ترني عليه انتي و تكلميه انا عارف انك مش بتعتذري بس علي الاقل كلميه
فريده بتنهيده: حاضر يا بابا
باباها: يلا انا هطلع و انتي كلميه تصبحي على جنه
فريده: و انت من اهلها يا حبيبي
باباها طلع و هي فضلت تفكر ترن تقوله ايه
رنت كام مره و هو مردش عليها
فريده في نفسها: اوف تلاقيه مش راضي يرد
رنت مره كمان مامته هي اللي ردت
مامت محمد: اذيك يا حبيبتي عامله ايه
فريده: بخير يا طنط الحمدلله حضرتك عامله اي
مامته: بخير الحمدلله يا حبيبتي عايزه محمد؟
فريده بكسوف: احم ايوا هو مكلمنيش طول النهار
مامته: والله يا حبيبتي كان تعبان طول النهار و مراحش الشغل ولا قام من علي السرير
فريده بخضه: ماله يا طنط
مامته: اهدي يا حبيبتي هو اخد العلاج و كويس شويه
فريده: معلش يا طنط ينفع اكلمه
مامته: ايوا يا حبيبتي دقيقه ادخله التليفون
فريده: ماشي يا طنط
مامته قومته من النوم و اداته الفون
محمد بتعب: الوو
فريده بخضه من صوته: مالك في ايه حصل ايه انت كنت كويس امبارح
محمد: انا كويس متقلقيش
فريده بحزن: هو ده بسببي بسبب اننا اتخانقنا امبارح
محمد: لا انا واخد دور برد والله
فريده بحزن: طيب الف سلامه عليك
محمد: الله يسلمك يا حبيبتي
فريده: مش هطول عليك علشان صوتك تعبان
محمد:لا يا حبيبتي عادي ولا يهمك انا كويس
فريده: طاب اشرب حاجه سخنه و نام
محمد: ماشي يا حبيبتي
فريده: هقفل انا تصبح على جنه
محمد: وانتي من اهلها يا حبيبي
وقفلو
الصبح
فريده:..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت شخصا مجهولا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى