روايات

رواية القاسي والمغرورة الفصل الحادي عشر 11 بقلم هبة الله نصر

رواية القاسي والمغرورة الفصل الحادي عشر 11 بقلم هبة الله نصر

رواية القاسي والمغرورة الجزء الحادي عشر

رواية القاسي والمغرورة البارت الحادي عشر

رواية القاسي والمغرورة
رواية القاسي والمغرورة

رواية القاسي والمغرورة الحلقة الحادية عشر

ايسل بصدمه . مستحيل انت
فارس بشك.انتي مين
ايسل ضربته بالقلم . انت اللي قتلتها
فارس بغضب . انتي ازاي تعملي كده ومين
وقبل أن يكمل كلامه
ايسل مسكته من قميصه. انت اللي قتلت شهد انت اللي قتلتها من خمس سنين
فارس بغضب ومسك ايديها . انتي بتقولي ايه
ايسل. انت وفجاه فقدت وعيها

 

 

سليم. بخضه.ايسل ايسل ردي عليا وبعدين شالها وطلع من الحفله وركبها في السياره
مراد. سليم أن
سليم بمقاطعة. ده مش الوقت المناسب علشان نتكلم المهم ايسل
وساق السياره باقصي سرعه للقصر
عند فارس
فارس بغضب. هي مين اللي انا قتلتها من خمس سنين
ميرا . جاسر الجزار
فارس بتفكير وصدمه. جاسر
ميرا. اه جاسر اخو سليم الجزار وبعد أما أنت قتلت اخوه هو بدأ يقرب مني علشان اقله مين اللي قتل جاسر وحكتله اللي حصل
فارس.بصدمه. شهد
ميرا. شهد مين
فارس . مستحيل
عند ايسل
ايسل بدأت تفوق
سليم. ايسل
ايسل. سليم هو اللي قتلها
سليم. قتل مين
فلاش باك
من خمس سنوات
اليوم اللي ايسل شافت فيه سليم وميرا مع بعض
ركبت سيارتها وكانت بتسوق باقصي سرعه وفجاه وقفت السياره وكان فيه بنت بتجري بخوف
ايسل وقفتها. انتي تم أكملت بصدمه شهد انتي بتعملي ايه هنا وبتجري ليه
شهد(صديقه ايسل) بخوف. ايسل ههو هيقتلني
ايسل. شهد مين اللي هيقتلك اهدي
شهد بخوف. هو وفجاه وقفت قدامهم سياره ونزل منها ٣رجال شكلهم بخوف وبعدين فارس نزل
ايسل بخوف حاولت إخفائه . انتو مين

 

 

فارس . شهد تعالي
شهد . ابعد عني وانا هقول لسليم كل حاجه
ايسل. هتقولي ايه لسليم وهو مين ده
فارس بضحك. هتقولي لسليم هتقوليله ايه
وبعدين طلع مسدسه هتقوليله ازاي
ايسل . انت بتعمل ايه وقربت منه ومسكها المسدس وبتحاول تاخده منه شهد اجري
شهد. وانتي
ايسل . شهد هو مش هيقتلني انا
شهد كانت بتجري
وفجاه فارس زق ايسل وقعت على الارض وطلع مسدسه وصوبه جهه شهد
ايسل. شششهههد
وفجاه شهد وقفت مكانها بصدمه. اه
ايسل. شهههد شهد ردي عليا
شهد . اي سل فارس قتل ه
ايسل . قتل مين شهد اهدي مش هيحصلك حاجه
شهد وهي يتلفظ أنفاسها الأخيرة .هو وفجاه سكتت
ايسل بصدمه. اغمي عليها
ووقتها في شخص ساعدها
في المستشفي
ايسل ابتدت تفوق وافتكرت كل حاجه
شخص. انتي كويسه
ايسل قامت بصدمه وطلعت من المستشفي
الشخص مسكها من ايديها. انتي رايحه فين انا هوصلك
ايسل مكنتش قادره تتكلم
كتبتها المكان

 

 

وبعد وقت وصلو القصر
محمد. ايسل انتي اتاخرتي ليع
ايسل بصتله واغمي عليها
محمد بخضه. ايسل ايسل
وبعد وقت
الدكتوره . هي اتعرضت لصدمه وبسببها فقدت النطق
محمد. ايه
اند باك
سليم. يعني ده السبب مش بسبب انك شوفتني مع
ايسل بمقاطعة . اه
سليم. بس شهد كانت هتقولي ايه
غسان. انه فارس قتل جاسر
شهد عرفت الحقيقه وكانت هتقلك بس وقتها فارس قتلها
ايسل باستغراب. مين اللي فارس قتله
سليم حملها كل حاجه
ايسل بصدمه. يعني ده السبب علشان انت وميرا اتجوزتو
سليم. انا وميرا أطلقنا
ايسل . ايه
فلاش باك
ميرا بغضب. .يعني ايه كل الوقت ده كان ليمثل انو بيحبني بس انا حبيته وهو هيكون ليا
وبعدها رنت علي سليم
سليم. ميرا انا مشغول
ميرا. سليم ساعدني هو هيقتلني
سليم. ايه
ميرا . انا في******
سليم. ميرا ميرا
بعد وقت

 

 

سليم وصل للمكان اللي ميرا قلتله عليه
سليم بصوت عالي. ميرا ميرا
وفجاه وقع على الأرض بسبب ضربه علي رأسه
بعد تلات ساعات
سليم بدأ يفوق
سليم بوجع. اه
واتصدم اما شاف ميرا نايمه وهو كان عاري الصدر . ايه اللي حصل
ميرا ميرا
ميرا بتمثيل وبكاء. ايه اللي انت عملته ده
سليم بعدم فهم. عملت ايه انا مش فاكر غير انك قولتي انو في حد بيحاول يقتلك
ميرا ببكاء. انت مش فاكر ايه اللي حصل انت كنت وقتها سكران وقربت مني وبعدين وانفجرت في البكاء
سليم بصدمه. انتي بتقولي ايه مستحيل
ميرا ببكاء مصطنع. ليه عملت كدا انا هعمل ايه وفجاه اخذت السكين من طبق الفواكه. انا هقتل نفسي
سليم . ميرا انتي هتعملي ايه وأخذ السكين منها

 

سليم ..هنتجوز النهارده
اند باك
وبعدها عرفت اللي هيا عملته وطلقتها
سليم. ايسل انا اسف عارف اني اذيتك بس انتي عرفتي السبب اللي خلاني اعمل كده انتي سامحتيني
ايسل.

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية القاسي والمغرورة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى