روايات

رواية الكوبرا والصقر الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء السادس والعشرون

رواية الكوبرا والصقر البارت السادس والعشرون

رواية الكوبرا والصقر الحلقة السادسة والعشرون

الممرضه كانت بتحقن حور بالسم
صقر بغضب بيسمك ايديها: انتي مين
الممرضه بتوتر: انا انا انا الممرضه والدكتور قالي اجي ادي المريضه الحقنه دي
صقر بشك: طيب تعالي واخدها
الممرضه بخوف: لو سمحت خلني امشي الدكتور الي قالي صدقني
صقر بغضب: قولتلك امشي وانتي ساكته
واخدها وراح عند الدكتور
الدمتور بإستغراب: صقر بيه
صقر بغضب: انت امرت الممرضه انها تدي حقنه لحور
الدكتور: حقنه حقنه اي هي مالهاش اي حقن
صقر بص للممرضه بصه ارعبتها
صقر بهدوء: اتكلمي مين الي قالك تعملي كده

 

 

الممرضه بدموع: والله ياباشا ماليش دعوه في واحد جي وادني فلوس وقالي اعمل كده وبعد ما انفذ اخد باقي الفلوس
الدكتور بغضب: وانتي ازاي تعملي حاجه ذي كده
الممرضه بخوف: اسفه والله مش هعملها تاني
الدكتور: لا تاني ولا تالت انا هبلغ البوليس
الممرضه بخوف: لا والنبي ابوس ايدك بوليس لا
صقر بهدوء: لا مش هنبلغ البوليس بس تعملي الي اقولك عليه
الممرضه بخوف: حاضر هنفذ كل الي انتو عوزينه
صقر: تخرجي دلوقتي للشخص الي قالك تعملي كده وتقولي انك هملتي الي هوا عوزه وان المريضه ماتت
الممرضه بخوف: حاضر
الدكتور بغضب: وانا ليا تصرف تاني معاكي اتفضلي
صقر بعد ماخرجت: انا عوز احط كميرات في الاوضه عند حور
الدكتور بهدوء: بس ده ضد قوانين المستشفى اننا نحط جوه الاوض نفسها
صقر بحده: يعني اي انت شوفت بنفسك
الدكتور: عارف عشان كده انا هساعدك بس لو اي دكتور تاني من هنا كان مستحيل يوافق
صقر بهدوء: عشان كده خليتك انت تتابع حاله حور عشان ابن بلدنا
الدكتور بإبتسامة: انت مش عارف انك مبسوط اني لقيت حد من بلدي عشان اتكلم معاه كده كنت قربت انسا عربي
صقر بهدوء: تمام الكميرات هتركب امتا
الدكتور: النهارده مافيش وقت اكيد الي عمل كده هيكون عوز يتاكد بنفسه ماتت ولا لسه
صقر وعينه بطلع شر: اعرف بس هوا مين والله اخليه يتمنه الموت
_____________
الشب: ها عملتي اي
الممرضه: كله تمام الي انت عوزه تم
الشب بشر: وماتت
الممرضه: مش عارفه انا عملت الي قولتلي عليه وخرجت بسرعه قبل ماحد ياخد باله
الشب: طيب خدي باقي فلوسك اهي واوعي تفتحي بوقك بكلمه
الممرضه بتوتر: لا مش هقول حاجه هوا انت تبع مين
الشب: انتي مالك انتي عملتي الي اطلب منك وخدي المقابل اتفضلي يلا
الممرضه: طيب ومشيت

 

 

وراحت عند الدكتور
الممرضه بخوف: دكتور
الدكتور بضيق: نعم
الممرضه بخوف: انا عملت الي قولته عليه
الدكتور بتحذير: طيب عارفه لو حد عرف حاجه انتي حره فاهمه
الممرضه بخوف: فاهمه
_____________
: ها طمني عملت اي
الشب: اعتبرها ماتت
: يعني اي اعتبرها ماتت هي ماتت ولا لا
الشب: والله ياباشا الممرضه ااي نفذت قالت انها حقنتها وخرجت بسرعه قبل ماحد يشوفها
: بس خلاص مش حقنتها يبقا ماتت
الشب: اهم حاجه تكون راضي علينا
: براڤو عليك ليك عندي مكافاءه لس لما اتاكد انها ماتت
الشب: وهتتاكد ازاي
: هروح اشوفها بنفسي عشان ارتاح اكتر
__________
احمد بحزن: يا خالد حرام عليك كل اي حاجه
خالد لا رد
احمد: ياحبيبي حور هتبقا كويسه ان شاءلله بس انت لازم تاكل
نور بحزن: خالد جنه تعبانه اوي لازم انت تكون جنبها لحد ما حور ترجع لينا بالسلامة
خالد لا رد وكأنه في عالم تاني خالص
اما جنه نايمه فوق في اوضتها كل شويه تقوم تقعد تنادي علي حور وبعدين تنام وكانها بتهرب من الحقيقه
الكل قاعد بحزن علي الاخوات الي طول حياتهم عذاب كده

 

 

جاسر بحزن: احنا هنسبهم كده
اسر بحزن: امال هنعمل اي
مريم بدموع: لازم نعمل اي حاجه
نور بدموع: حور لو قامت بالسلامه خالد وجنه هيكونو كويسين
ياسمين: ايوا بس احنا مش لازم نسبهم كده
يوسف: في ايدينا اي نعمله
محمد: يجماعه الدكتور قال ان حزر رافضه الحياه وهي الي دخلت في الغيبوبه بمزاجها صح
احمد بتركيز: صح
محمد: خلاص يبقا احنا لازم نخلي حور تتمسك بالحياه عشان ترجعلها
هايدي: قصدك اي
محمد: قصدي اننا كلنا نتكلم معاها ونعرفها ان حياتها هتفرق معانا كتير
نور: وكمان نفكرها باتنتقامها
هايدي: خلاص صابر مات
نور: بس لسه الي معاه
احمد بحده: لا حور لازم تبعد بقا عن كل ده كفايه قتلت صابر
ومره واحده سمعو صوت صريخ وتكسير
وجريو علي فوق
شافو جنه عماله تصرخ وتكسر في كل حاجه
اسر بقلق: حنه اهدي في اي
جنه بصراخ: فين حور فييين حور انا عوزها
اسد بهدوء: جنه حببتي الي انتي بتعمليه ده مش هيرجع حور
جنه من التعب قعدت في الارض بحزن كبير
جنه بعياط: حور وحشتني اووي ليه تعملي كدا
نور بدموع: حببتي لازم تكوني قويه انتي اختهم الكبيره
جنه بعياط: عمرها ماحسستني اني الكبيره هي الي كانت ديمٱ بتجبلي حقي وهي الي كانت بتاخدني في حضنها
يوسف بهدوء: جنه خالد محتاجك جدا
جنه قامت بسرعه: هوا فين
اسر: في الاوضه بتاعته
جنه جريت علي الاوضه بتاعت خالد
اول مادخلت اتصدمت من شكل خالد والحزن الي هوا فيه

 

 

جنه بدموع: خاالد
خالد لا رد
جنه راحت اخدت خالد في حضنها واتكلمت: خالد حبيبي حور هتبقا كويسه
خالد بصلها
جنه: خالد لازم نروح نخلي حور تفوق كفايه عليها كده
خالد بضعف: حور
جنه: ايوا يلا قوم كل عشان نروحلها
خالد بتعب: لا مش هاكل يلا نروح لحور
___________
صقر بحزن: اصحي بقا ياحور انتي وحشتني اوي
صقر: حور انتي اقوي كن كده ليه الاستسلام ده
وسابها وخرج
__________
: انا لازم اروح في اسرع وقت اتاكد انها ماتت
الشب: تمام
وراح المستشفى عند حزر ودخل الاوضه ااي هي فيها
: الرعد زعم صغر سنك الي انك عملتي الي ماحدش عرف يعمله تعرفي انا بكرهك بس في نفس الوقت معجب جدٱ بزكاءك
انتي اثبتي ان البنت ممكن تعمل اي حاجه

 

 

وعجبني اكتر فريق الافاعي بتاعك فريق قوي جدا والقائد بتاعه اقوي بجد احيكي
بس كنت جي النهارده عشان اتاكد انك موتي بموتك انا في امان وكمان هعرف اكمل شغل
_____________
صقر فتح الفون بتاعه عشان يشوف اي الي بيحصل عند حور في الاوضه وشافه
صقر بصدمه:……..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!