روايات

رواية المنحوسة .com الفصل التاسع عشر 19 بقلم عبير شوقي

رواية المنحوسة .com الفصل التاسع عشر 19 بقلم عبير شوقي

رواية المنحوسة .com الجزء التاسع عشر

رواية المنحوسة .com البارت التاسع عشر

رواية المنحوسة .com
رواية المنحوسة .com

رواية المنحوسة .com الحلقة التاسعة عشر

_رنا. مستر عزيز متحترم نفسك بقاا وامسكت يداه وهي تبعدها عنها.. والتفتت له لتصدم به وتبتعد عنه….لانه مكنش زي مكانت متوقعة انه عزيز كان شخص غريب
_الشخص.. مسك ايديها.. اي يا حبي مش عرفاني
_رنافلتت ايديها و ضربتة بالقلم.. ابعد ايدك يا زبالة.. اعرفك منين انا هناديلك الامن.. يأ من يأمن
._الشخص اول مشاف الامن جي علية هرب 🏃بسرعةة
الامن. في حاجة يا انسة
رنا.. لاتمام هرب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مجهول.. اه يا هانم
ميرا.. عملت اي طمني
مجهول.. ههه مش قلتلك متقلقيش.. كل حاجة تماام خاالص
ميرا. والصور
مجهول.. خمس دقايق وتوصلك بسسس اا
ميراا.. بس ايي
مجهول.. الفلوس الاول يا هانم اطمن حقي ولا اي
ميرا.. تمام اديني رقم حسابك وانا هحولك المبلغ

 

 

مجهول.. حساب اي يا ست الكل انا بحب الكاااش يااا هاانم كااش
ميراا.. اووف طيب طيب قابلني عند… … بعد ساعتين من دلوقت بس متنساش الصورر فااهم
مجهول.. تمام يا ست هانم وانتي خدي بالك من الفلوس هههههههه
ميراا. قفلت الخط .. هههه ايامك بقت معدودة يا ست رناا هههه وعزيز هيرجعلي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رنا دخلت المكتب ولقت زهرة فوشهاا
_زهرة. اعععع رنااا وحشتينيي خالث مالث جامد اوي اوي اوي لي الغيبة دي كلها بس 🥺
_رنا. حبيبتي.. بس دول يومين بس الي مجتهمش مش حكاية وطول الوقت كنا بنتكلم يا بنتراسل
_زهرة.. ههه يا ستي الصحاب بقاا
_رنا.. اه قولتيلي طب هاتي حضن 🫂
زهرة.. 🫂🫂طيب خلصنا ورانا شغل بالهبل تعالي خلينا نخلص و احكيلي الي حصل معاكي خلينا نتسلي ههههههه
_رنا.. ياالهوااي ارحموني انتي وسارة ومريم بقاا كتشيير خالش مالش مالش
_هههه يابنتي احنا معندناش ياما ارحميني
_رنا. اهه اهه مانا خدت بالي 🙄😒اهههه صحيح افتكرت.. ومسكتها من دراعهاا.. اي الي بينك وبين مراد يا بت هااا مش قلنا رجالة لااع..
_زهرة بتلعثم.. اهه اهيي مرااد اهه مرااد ماله.. يا لهوي يا رناا تعالي بقاا ورانا شغل كتير
_رناا.. امممم قولتيلي و مسكتها تااني.. بقاا بتخونيني يا سوسو
_زهرة بضحك.. لا أبداً يا مرسي دا هما اتنين تلاتة بس وحياتك
_رناا.. لااا اذا كان كده ماشي المهم ميزيدوش عن خمسة هاا
_زهرة.. ههههه لاا لا متقلقش وحط ف بطنك بطيخة صيفي دانا تربيتك برضك الااه
_رناا.. اهه تربية وسـ.ـخة هههههه
_ايي ده انا مختش بالي انتي لبستي الخمار مبارك يا عمري
_رناا.. بارك الله فيكي.. شفتي الادب والاخلاق 😋🫣🫣
ليقاطعهم صوت تلفون رنا لتجيب علي المتصل
رناا.. اه يا مستر عزيز في حاجة
عزيز.. تعالي المكتب واغلق الخط
زهرة.. بيقولك بحبك صح ولا وحشتيني
_يابنتي انتي فبقك كلبة والدة متسكتي..
_طيب بالله عايزك في اي هاا
_رناا. طيب ياستي عايزني اروحلة المكتب اكيد هيكلفني بشغل وسلام دلوقت ليقتلني
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

طق طق طق
_اتفضل..
_رنا.. نعم يا مستر عزيز
_عزيز. جيتي لي الشركة
_رنا بغباء.. عشان دا شغلي وعشان متخصمش من راتبي يا مفتري حفظاك انا😑
_عزيز.. هههههه هبلة دا ع اساس اني ناقص فلوس عشان اخصم من راتبك
_رناا. والله كل واحد ادرى بنفسة
_عزيز.. انا قلت ان دي هبلة ومينفعش معاها الرومنسية
_رنا.. ايي رومااانسيه امم طب انت عارف ان كلمة رومنسية اخرها منسية يعني الرومانسية منسيةة هي هي هي ههههه
_عزيز.. لاا معلومة جديدة للصراحة
رنا. طب خد التقيلة.. عارف ان كلمة مبسوطين اخرها طين ههههه 😂
_عزيز.. لاا انا بهير ذات نفسي انبهرت تباً لذكأك يا فتااة
_رناا. لاا بس انا شايفة ان انت بدئت تتئثر بفيروساتي حتي بالكلام 😋😉😏
_عزيز.. دا حتي امي لاحظت ده
_رناا.. المهم نستني كنت عايز اي مني عشان عايزة امشي وراية شغل كتير
_عزيز.. مش لازم ترجعي للشغل سبيه الموظفين هيكملو تمام
_رنا بـتذمر. لا يا سكاكر شغلي وانا اكمله اوكيشن و سلام مخدتش منك غير التعطيل ومشيت
_اهو ده الهبل بعينة بقا انا بحاول اكون لطيف معاها و مش عايز اتعبها وهي استغفر الله العظيم واتوب اليه..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زهرة.. هاا كان عايز منك اي 🤡
_رنا.. لاا دا مش عايزني اكمل شغلي شوفي ياختي الراجل اكيد عايز يخصم من مرتبي انا عارفة.. بيقولي مش مهم اكمل الشغل والموظفين هما يكملوه.. فاكرني غبية وهقبل ويروح يخصم مرتبي الحبيب..
_زهرة.. ياااااااااعععععع 😫😫يابنتي انتي هبلة ولا بتسطعبطي هاا بقا الواد مش عايز يتعبك وانتي اخخخخخ يا اللهي اهعععععع

 

 

_رناا. بس ابت بس دانتي هبلة مش عارفة حااجة دا شرشبيل المفتري..
_زهرة.. اهو قفلت بقي خالص بقا انا الي هبلة بقااا
رنا.. بتطلع لزهرة لسانها ع اساس بتغيظها😋😜😜😜😜😜😝😝
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ في مكتب عزيز
تن تن وصلت رسالة من رقم مجهول لتلفون عزيز..
عزيز.. فتح الرسالة بس اتصدم لانها كانت عبارة عن تلت صور و…..
……………………………
تلفون رنا بيرن
زهرة..اكيد مستر عزيز
رنا.. فعلاً دا عزيز اووف هو هيشتغلني ولا اي 🙄😫 لحظة اما ارد بس اول ما فتحت الخط سمعت صوت زعيق عالي من عزيز
عزيز.. دقيقة وتكوني عندي هنا علي المكتب فاهمة
رنا خافت من نبرة صوتة.. حااحاضر وقفل الخط فوشها
زهرة.. قالك بحبك صح
رنا.. يا شيخة غوري دا كان بيزعق وربنا يستر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رنا دخلت ع طول للمكتب
عزيز بزعيق.. شرفتي ياا هانم
رنا.. اللهم ان كان سحراً فأبطله وان كان جناً فأصرفه هو انت بتتحول ولا اي
راح لعندها ومسكها من ايدهاا وشدها ناحيته..
عزيز.. بتخونيني بتخونيني يارنا تعرفي رجالة عليا ليه شيفاني دلدول ولا بضرب علي قفاية هاا
_رناا بعدم فهم.. اهدى بس وفهمني انت بتقول اي انا مستحيل اعمل كدة
عزيز ……………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية المنحوسة .com)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!