روايات

رواية بريئه في جحر الوحش الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

رواية بريئه في جحر الوحش الفصل الرابع 4 بقلم بسملة بدوي

رواية بريئه في جحر الوحش الجزء الرابع

رواية بريئه في جحر الوحش البارت الرابع

رواية بريئه في جحر الوحش
رواية بريئه في جحر الوحش

رواية بريئه في جحر الوحش الحلقة الرابعة

ليث بغيره عميا وغضب جحيمي وهو يقبض ع يدها بتملك مُخيف ….. لووووووووريييييين انتي ازاااي تنزلي كداااا
لوجين بغل….. عايزه تشقط اي حد وخلاص سابت خالد وراحت لاخوه وعينها على الباقين انا لو مكانك اطلقها و اطردها طردت الك. لاب
اتوجهت الانظار كلها لِ لوجين بس ثانيه واتوجهت على ليث الي بيقبض على كف لورين بمتلك وغضب جحيمي ويسير بها لِ فوق
لورين بدموع من شده خجلها…. ح حضرتك اس اسفه واللهِ واللهِ العظيم ما كنت اعرف انك تحت و
اخيرا وصل لجناحهم.. اغلق الباب بقدمه واحتجازها على الجدار…. مخبياااه عني ليييه هدفك ايه مش فاهم ليه بتعملي كدا لا وجايه تقولي اسفه عشان اييييييييه عشااااان شوفك عشان شووووفت الِ هو ملكي وبتاااعي
توسعت عيناها بصدمه من جراء. ته ويده الِ تسير بارياحيه على جسدها بتملك وجنون…. انت بتاعي مراتي يعني ملكي مداريه الي ملكي ليه
دفعته بدموع من شده خجلها والتقتط اول شي رأته وهى مفرش الطربيظه تستُر به صد. رها و زراعايها عن مرمى عيناه الجائعه
كلما اقترب كلما انكمشت على نفسها اكتر…. ح حض. رتك ا. حنا م مااتفقناش ع على كدا انت انت قولت قاطعها وهو بيجذبها من خصرها بتملك ودفن وجه ف ثنايا عنقها يشِتم عبيرها المسكر ويطبع بعض علامته كانه يثبت لها وله وللجميع انها ملكه وحده.. وجه انظاره لوجهها الفاتن وعيناه الزرقا التى سحرته ياالله اكان محروم من كل هذا النعيم وجهه انظاره لشفتيها المكترزه بجوع وخطف قُبله منها وهو يتعمق وكان تلك القُبله ستحييه من المو. ت
لمياء بصوت باكي….. ل ليث
ليث فاق من سحرها اخيرا ونظر لِ لمياء بهدوء….. اي

 

 

لمياء بصدمه من هدوءه كانت تنتظر تبرير وهي رأته بهذا الموقف اهذا هو الزواج الاجباري رأته ف مظهر لاول مره تراه فيها اهذا ليث الذي يرتعب منه الرجال اهذا ليث الذي لا يظهر مشاعره اهذا ليث الذي لا تهمه اي امرأه مهما كانت والمحزن انها ولا مره رأته بتلك الحاله حتى معها بالتأكيد هذا ليس ليث الذي امامها كان اشبه بشاب مراهق مع حبيبته… حبيبته؟!! عن هذا الحد اغلقت الباب وهي تبكي بصوت عالي اوقفتها لوجين بخبث….. خدته منك
اشاحت لمياء بوجهها ومسحت دموعها….. قصدك اي
لوجين بمكر…. تعرفي اي لورين اختي؟
لمياء بصدمه…. ااا اختك؟
لوجين بضحك…. ههه ايوا بس ماما طردتها واتبرأت منها ومن و**** دي واحده شيطانه تصوري انها كانت بتلف على خالد خطيبي والوقتي لفت على جوزك و عايزه تلف على الباقي شوفي نزلت بأيه عشان تغر. يهم وقاطعها لمياء وهي بتجري وبيعيط
لوجين بخبث….. والوقتي اقدر اقول الخطه الاولى تمت
..
لورين بدموع…. ح حضرتك ماينفعش كدا
ليث بتملك وهو بيقبض على الشرشف بغضب…. شيلي دا انا جوزك … ثانيه وكان بيقبض ع خصلاته بخفه….. تبريرك ايه اخلصي ازاااي تنزلي بالمنظر دااا قدام ولاد عمي واخويااا

 

 

بصتله بصدمه… اا ايه هما هما شافوني
ضحك غصب عنه…. ههه قولي مين لسااا مشافكش
لورين سكتت وبقيت تعيط… احمرت عيناه وبرزت عروقه بشكل جحيمي….. انطقيييييي
اا واللهِ دي دي ملك وقعدت اقولها ممكن يكونو تحت بس بس متخافش انا كدا كدا مش منتقبه وكنت لبساه ع عشان حاجه كدا و
قبض على زراعها الغض اللين بشر…. اسكتيييي اسكتي انتي كل ما بتتكلمي بتعصبينييي .. ملااااااااااك
كله اتجمع على صوته
ملك بخوف…. ن نعم ي ابيه
ليث بغضب جحيمي… ايه الي هببتيه داااا انتي ازاااي تقوليليها تنزل بالشكل دااا
ملك بعييط…. انا اسفه مش هتتكرر تاني صدقني انا مكنتش اعرف حقيقي انكو تحت كنت فاكره انكو روحتو الشركه انا انا اسفه صدقني هي كانت مش بس انا انا السبب

 

 

لوجين بسرعه…… هي متعرفش تمنعك ولا كان على هواها ولقيتها فرصه معرفتش تلف على خطيب اختها راحت لاخوه واتجوزته والوقتي عينها ع الباقي .. اي منصدمين ليه ايوا انا اختها اخت الي كانت عايزه تلف على خطيبها و
لورين بعييط…. كفايه كفايه بق انتي ايه انا سبتلك كل حاجه عايزه ايه تاني مني وسابتها وجريت على فوق
ليث بغضب وتحذير….. لاخر مره.. تحذير ليكي لاخر مره ملكيش دعوه بمراتي تيجي هنا ف بيتها يبق تحترمي نفسك وانتي ف بيتها فاهمه انا هتغاضى المرادي عشان خالد بس المره الجايه رد فعلي مش هيعجبك خالص فاهمه
نطقت برعب… ف ف فاهمه
نها كلامه وساب القصر بغضب وهو بيفكر في كلامها
ف المساء
صحت على لمساته على وشها غمضت. عنيها بخجل بس الريحه الرجالي دي خليتها تنتفض من مكانها…. خ خالد انت بتعمل اي هنا انت اتجننت انا خلاص بقيت مرات اخوك
خالد بضحك…. انت اتجوزتيه عشان تبقِ قريبه مني انتي لسا بتحبيني لسا هتصرخ كتم بوءها بايده وفجأه الباب اتفتح
ليث بصوت عالي غاضب ….. ايه الي بيحصل هنااااا دا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بريئه في جحر الوحش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى