روايات

رواية الحب المستحيل الفصل الثالث عشر 13 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الفصل الثالث عشر 13 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الجزء الثالث عشر

رواية الحب المستحيل البارت الثالث عشر

رواية الحب المستحيل
رواية الحب المستحيل

رواية الحب المستحيل الحلقة الثالثة عشر

شروق.. وهي تترمي في حضن مكرم وتبكي بشده انا خايفه اووي اووي يا مكرم
مكرم.. وهو يضم شروق بحب اخوي طول ما انا معاكى ما تخفيش يا عمري ويخضن وجه شروق بيده خلاص بقا ويمسح دموع شروق
مكرم… ممكن اعرف ايه اللي حصل وازاي انتي كونتي رحتي هنا وليه بابا مش بيقو لي حاجه
شروق.. وهي تبكي انا معرفش حاجه حالص انا كنت جيت من المدرسه تعبانه ونمت بابا صحاني وقالي في عريس وبس ومش حسيت بحاجه غير وانا في البيت عندو وهو بيضربني
مكرم…. بغضب باايه بيضربك ليه ان شا الله انتي جايه من الشارع علي شان يضربك
شروق.. اهدي ونبي انا خايفه اوي احسن يعرف مكاني وياجي يخدني
وفاء… بحب تعالي عندي انا
مكرم ليه أن شا الله شايفاني سوسن يا ماما
مكرم .. شروق انتي هتكوني معايا انا ومش هتروح فين أي مكان
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡عند خلود وهي مش عارفه تتصرف اعمل ايه اسيبها هنا وامشي ولا اعمل ايه بس
خلود.. انا هساعدك ويمكن ارتاح النهارده وبكرة يحلها الحلال
خلود.. وهي تسند الست علي الكرسي وتمسك الورق الي في ايدها
خلود. الو
ابرام… الو مين معايا

 

 

 

خلود بعفويه.. بعد اذنك انا خلود الست ام محمد في الطريق مغم عليها
ابرام…. ايه ثواني وهكون عندك لو سمحتي افصلي جمب امي وانا جاي في الطريق
شروق.. وهي تغلق الخط ده بيقول امي وهي بتقول ابنها مش معترف بيها
ابرام.. وهو ينزل من الشركه مسرعا ومش شايف حد قدامه
السكرتيره ابرام بيه المدام خضرتك
ابرام.. مش وقتك خلص
ويذهب بسرعه الي خلود
🤎🤎عند اسد🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎
اسد انتي يا زفته الطين يا شروق قوي خضري
يفتح الباب انتي يا بت
وينظر في الاوضه ولم يلقا شروق ويذهب ويدور في البيت بلكامل ولم يلقي اثر لشروق
اسد.. بغضب وهو يكسر في السفر والكراسي اه يا زبالة اكيد هربت مع الزباله بتاعها
بس انتي تقعي في ايدي وانا هعرف ما اعلمك الاب صح
يتصل علي عادل
عادل.. وهو يقوم من النوم استر يا رب ده اكيد مكرم
مديحه … رد شوف في ايه
عادل.. وهو يقول ويمسك التلفون
عادل … استر يارب
مديحه … خير
عادل… ده اسد شروق فيها ايه
مديحه بخوف .. وهي تضع ايدها علي قبلها
عادل… الو

 

 

 

اسد…بغضب الو لم انتي مش عارفه تربي بنتك كويس كونت تقول امال ايه اللي هيا كل شويه صلاه وحرام وحلال ولابسه النقاب
عادل… بخوف من عصبيت اسد اهدي وعرفني في ايه
اسد.. بصوت عالي بنتك المحترمه هربت من البيت
عادل.. وهو يقوم من علي السرير ايه هربت ازاي
اسد… انا لو لقيت هقتلها سمع هقتلها
ويغلف الخط
عادل… وهو يقع علي السرير
مديحه… خير يا خويا
عادل بصوت متقطع شروق هربت
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕عند ابرام وخلود
ابرام وهو يصل الي ام محمد
ابرام.. امي امي ويحصن ام محمد ويبكي بشده ويشيل ويذهب بسرعه بيها السياره
ابرام … انتي تعالي
خلود … بخوف من هيات ابرام خاضر خاضر
يذهب بسرعه الي المشفى
الدكتوره… وليد ابرام مالك
ابرام… امي تعبانه الحقني ونبي
وليد… اهدي بس كده وهي هتكون بخير
ابرام … وهو يجلس علي الكرسي ويهز برجله ومتوتر علي الاخر
هنا… بابي حبيبي انتا هنا
ابرام.. وهو ينظر الي هنا ويخدها في حضني
اه يا عمري بس انتي هنا ليه

 

 

 

 

هنا.. بطفوله انا هنا علي شان الميه السخنه وقعت عليه والداده حابتني هنا
ابرام.. وهو ينظر الي الداده فين مروه
الداده … مروه هانم في النادي
ابرام… وهي عرفت ان هنا في المستشفى
هنا بسرعه .. اه يا بابا وهي سابتني ومشيت
ابرام.. وهو ينظر الي الداده ممكن تخدي هنا انتي
الداده… وانتا ليه هنا يا ابني
ابرام .. امي هنا
الداده .. تقوم بسلامه ان شاء الله يلا يا هنا
هنا… وهي تحضن ابرام لا انا عايزة اشوف ماما زينب
ابرام .. حاضر ياقلبي بكره اول ما ماما زينب تكون بخير انا هاجي اخدك ايه رايك
هنا… وعد
ابرام . وعد يلا بقا
ابرام وهو يبوس خد هنا يلاا بقاا عشان النوم
وينظر الي خلود انتي مين بقا
خلود… انا انا..
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺عند مكرم وهو يضحك مع شروق اي رايك اكيد دلوقتي بيدور عليكي صح
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
فلاش باك 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
شروق.. مكرم جيه مش هعرف اخرج
مكرم .. اسمعني كويس اوي كده
شروق.. بخوف وصوت واطي ايه
مكرم … انا جمب الفله انتي في اي دور
شروق… بخوف في الدور التاني
مكرم… تمام اول ما يدخل الاوضه انزلي تحت انتي بس
شروق… بخوف بس انا خايفه
مكرم.. يلا بس
بعد 10دقايق

 

 

 

شروق… مكرم انا نازله
مكرم… تمام روحي علي الاوضه الي علي اليمين
.شروق… ليه
مكرم… بسرعه بس
شروق… خاضر
تدخل شروق الاوضه وبعد وقت وهيا خايفه من اسد
يقرب منها ويضمها من الحلف اليه
شروق بخوف وصوت عالي اه
يضع يده علي بق شروق بس يا بت
شروق… وهي تدور وتنظر اليه انتا
مكرم.. اكيد انا اخرسي تعالي بسرعه
تمشي شروق مع مكرم من باب في الاوضه سري
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙عود من الفلاش باك
شروق…. ممكن اعرف انتا ازاي دخلت البيت كده وايه الباب اللي خرجت منه ده
مكرم … أولا البيت ده بيت عمي يا شروق
شروق… بسرعه يعني الحيوان ده ابن عمي
مكرم . حيوان برضو مش ده حبيب القلب ولا انا غلطان
شروق… اخرسي لا
مكرم… بحب اهدي انتي بس وانا هعرف كل حاجه
بعد وقت تلفون مكرم بيرن
يقوم مكرم.. من جمب شروق الو
مديحه . الو ابني الحقني يا مكرم ابوك تعب
مكرم… بخوف اهدي يا ماما انا في الطريق

 

 

 

مديحه… بسرعه ونبي انا مش عارفه اتصرف
مكرم… انا هتصل بلاسعاف يا ملما اهدي اكيد الضغط نزل آهدي انتي بس
مديحه … تمام يلا يا ابني
مكرم.. وهو ينظر الي وفاء
ممكن تفضلي مع شروق انا خمسه وجاي علي طول
وفاء وهي تنظر الي شروق تمام
مكرم.. وهو ينزل
عند مديحه. في المشفي
مديحه خير يا دكتوره الدكتور خير بس ياريت يفضل معانا يومين تحت المرقبه
مديحه… الحمدلله
تتصل مديحه… علي مكرم
مكرم…. ايوه يا ماما انا اهو قربت قالك ايه الدكتور
مديحه الحمدلله
بس باريت تعدي علي البيت تجيب غيارة لي باباك وانتا جاي

 

 

 

 

مكرم… حاضر ياحبيبتي
بعد وقت
مديحه… وهي تقوم مفزوعه من علي الكرسي
مديحه…. وهي تضرب علي وشها استر يا رب
مكرم…. وهو بفتح الدلاب ويمسك هدوم عادل ويقع علي الارض الملف
مكرم … ايه ده

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الحب المستحيل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى