روايات

رواية بنت الشارع الفصل الأول 1 بقلم شيماء رمضان

رواية بنت الشارع الفصل الأول 1 بقلم شيماء رمضان

رواية بنت الشارع الجزء الأول

رواية بنت الشارع البارت الأول

رواية بنت الشارع
رواية بنت الشارع

رواية بنت الشارع الحلقة الأولى

في فيلا اقل مايقال عليها جميله من بره وجوه بس الي جوه مش فرحانين خالص الاسره تتكون من اب اسمه طنطاوي الام خديجه الاخ محمد الاخت سحر

سحر. الو بقولك مش هتجوز غيرك لو هطر اهرب معاك

الحبيب اسمه احمد

احمد بخبث لا ياحبيبتي لازم تقنعيهم

سحر لا مش هيقتنعو ههرب ونحطهم امام الامر الواقع

احمد بشرويوافقو ع جوازنا غصب عنهم هما يعني عشان اغنياء وانا فقير

سحر متقلقش ياحبيبي لو هعيش في عشه معاك هنتجوز انا بحبك

احمد في نفسه عشه اي انا عايزك ترفعيني معاكي

سحر احمد ساكت ليه

احمد هه لا ياحبيبتي هستناكي اليله في المكان بتاعنا ونتجوز

سحر ماشي سلام دلوقتي

خديجه الام سحر حبيبت مامي بتعملي اي

سحر ماما انا عايزه اتجوز احمد ياماما مقدرش اعيش من غيره

خديجه بعصبيه برضو الواد الصايع ده مفيش جواز قولنا مره وخرجت

سحر يبقا انتو الي اختارتو

جه اليل وفعلا هربت واتجوزته

طنطاوي فين سحر مش شايفها

خديجه بتوتر زمانها جايه

طنطاوي ليه هيا فين

خديجه معرفش خرجت زمانها جايه

محمد جه اي يابابا فيه اي

طنطاوي اختك خرجت ومجتش خايف يكون الصايع ده ضحك عليها

محمد لا داانا كنت ادفنه

فاجئه دخلو عليهم

سحر بابي انا اتجوزت احمد بقا جوزي خلاص

احمد ياعمي انا

طنطاوي اخرس ياكلب وراح لسحر ضربها قلم اخرجي ب، ه بيتي بنتي ماتت يوم ماعصت امري برررررره

سحر بابي انا بحبه سامحني وخلينا معاك

طنطاوي معايا فين بنتي ماتت وبعينه انه يتمتع بشلن من فلوسي الصايع ده بره

وخرجو ودموعها ع خدها وخديجه وقعت اول مابنتها خرجت

في حي شعبي في اوضه فوق السطوح

احمد ادخلي انا كنت فاكر انك هترفعيني معاكي مش هشيل قرفك

سحر يعنى انت مبتحبنيش

احمد حب اي وزفت اي وزقها وقال هاخد حقوقي بقا مدام مفيش فلوس اتجهم عليها وخد حقوقه الزوجيه عدا اسبوع ضرب واهانه وعذاب

احمد اعملي حسابك من بكره تشتغلي فاهمه

سحر اشتغل اي

احمد مش مشكلتي تجيبي فلوس

سحر احمد انا عرفت اني حامل

احمد نعم كمان حامل روحي لابوكي يمكن يرضي عنك

سحر فعلا راحت لابوها لقت عزا وناس لبسه اسود دخلت مبهدله وبتسال في اي

ابوها قابلها انتي اي جابك تاني انتي موتي موتي بنسبه للكل وكفايه امك ماتت بحسرتها بره بره بيتي ياكل. به

سحر بابا انا ودموعها نزلت

طنطاوي برررره

ورماها بره

سحر دورت ع شغل واشتغلت خدامه في البيوت وولدت بنت اسمها نور كانت جميله جدا شبه امها عيونها واسعه وزيتوني وبيضه وشعرها اسود حرير واصل لتحت ظهرها

احمد انتي يازفته يانوور

نور بنت 8سنوات

نعم يابابا

احمد لسه امك ماتنيلتش جت

نور لا يابابا ماما في الشغل

احمد غوري هاتي تلج اخلصي الكوبايه فضيت

نور بخوف حاضر

دخلت سحر مهدوده من الشغل قام نزل عليها ضرب فين الفلوس يازفته زقته وقالت حرام عليك بقا حرام ارحمني خت الزفت اهو وسبني في حالي

ودخلت الاوضه تعيط ونور جت حضنت امها

سحر نور انا تعبانه يابنتي هحكيلك كل حاجه عشان لو حصلي حاجه تعرفي ان ليكي اهل وابعدي عن ابوكي وروحي لجدك ده عنوانه واسمه طنطاوي وصورتي اهي قولي له يسامحني يابنتي

نور بعياط ماما اوعي تسبيني

سحر انا علمتك حاجات فوق سنك علشان تعرفي تعيشي من بعدي اوعي حد يكسرك يابنتي

نور بدموع حاضر ياماما

نور ماما ماما ردي سكتي ليه ماماااااااااا

ماتت سحر واحمد طرد نور في الشارع عشان اتجوز رقاصه

نور راحت العنوان بتاع جدها

نور لو سمحت ياعمو عايزه جدو طنطاوي

البواب دول هاجرو بره مصر يابنتي

نور هاجرو طيب مش هيرجعو

البواب الله اعلم يابنتي

مشيت نور وبتعيط ومش عارفه تعمل اي

انتي ياشاطره بتعيطي ليه

نور ماما ماتت وبابا طردني ومش عارفه اعمل اي

طيب تعالي معايا انا بنت زيك واسمي سماح هعلمك تحاربي الدنيا دي ازاي

نور بجد عندك كام سنه

سماح 25سنه وانتي

نور 8سنين

سماح طيب من دلوقتي انتي اختي الصغيره ماشي

نور ماشي

بعد 12سنه

بنت ماسكه صوره وبتبوسها وحشتيني ياماما محدش كسرني زي ماقولتي ليا كل كلمه فاكراها ولد جه نتش الصوره وجري وفي لحظه كانت ماسكاه ومطلعه موس وعورته ولا انت عارف انا مين انا نورياض متعرفنيش اخت سماح

الولد ننور ااسف معلش مكنتش اعرف سبيني

نور غووور

وماشيه لقت شويه شباب بيرخمو ع بنت شكلها بنت ناس

نور انت ياض انت وهوا سبها ياض

شاب انتي مالك انتي ولا عشان انتي مسترجله وهيا موزه

البنت ارجوكي خليهم يسبوني

نور متخفيش وخبتها ورا ظهرها متخفيش وطلعت مطوه هتمشي ياض ولا اخلي المطوه تزغرد في وشكم غووور ياض انت وهوا

وجريو الشباب

البنت انا متشكره جدا جدا انا اسمي ناريمان وانتي

اسمي نور

تبقي صديقتي يانور

نور ماشي اصدقاء وسلمو ع بعض

روحت نور ولقت سماح بتموت

نور جريت عليها سماح مالك ياحبيبتي

سماح انا خلاص بموت وفي اخر لحظات حياتي خدي بالك من نفسك يابت ماشي

نور لا متسبنيش انتي كمان كفايه امي وبتعيط

سماح اوعي تعيطي ولا تضعفي دوري ع جدك وعيشي في عزه حتي لو غصب عنه

نور متسبنيش ياسماح سماح ردي سماح

ماتت سماح ورجعت نور لوحدها تاني وقررت تروح تاني تسال ع جدها

لو سمحت ياريس

عايزه اي

دي فيلت طنطاوي بيه

اه هيا انتي مين هوا موجود

البواب اه لسه راجعين من بره يس تعبان عايزاه ليه

زقته ودخلت جوه عافيه

الكل متجمع جنب طنطاوي

محمد انتي مين وداخله ليه كده

نور انا دخله بيت جدي

الكل ايه جدك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت الشارع)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!