روايات

رواية بنت مسترجله الفصل التاسع 9 بقلم بستان الورود

رواية بنت مسترجله الفصل التاسع 9 بقلم بستان الورود

رواية بنت مسترجله الجزء التاسع

رواية بنت مسترجله البارت التاسع

رواية بنت مسترجله
رواية بنت مسترجله

رواية بنت مسترجله الحلقة التاسعة

مجهول… تمام يافندم البنت معانا وكلو تحت السيطره
مجهول اخر… طيب اعمل لي قولتلك عليه ومش عايز غلطه
مجهول… حاضر يافندم
(ياجمهوري العزيز مش عارف انتو مستعجلين وعيزين تعرفو كل حاجه بسرعه ليه كده اهدو شويه بدل مقطع عنكم المايه والكهرباء 😂😂😂) نرجع تاني
في مكان خارج مصر وبل تحديد (امريكا)
ايهاب الاسيوطي.. وده بقا رجل اعمال كبير جدا وهنعرف سبب الغناءالفحش ده بعدين
قعد علي مكتبو في الشركه ومنتظر تيلفون من مصر
مجهول…. ايوه.يافندم ابن حضرتك نفذ كل لي ضلبتو منو والبنت دلوقتي معانا في الفيلا
ايهاب الاسيوطي..ضحك ضحكه شر..برافو عليكم يارجله هو ده الشغل هو يوسف ابني فين دلوقتي
مجهول… يوسف باشا دلوقتي مع البنت تحت في المخزن اخليه يكلم حضرتك
ايهاب… لا انا كده ارتحت مش عايز حاجه تاني استنو مني تيلفون
مجهول… تمام ياباشا
ايهاب.. قام من علي المكتب وهو بيضحك والله لحرق قلب يا احمد ياعزايزي لو معملتش لي انا عيزو

 

 

في بيت احمد ولد رحمه
زينه.. البنت اتخرت.اوي يااحمد وقطع كلامها صوت التيلفون
احمد… الو
ايهاب الاسيوطي… اخبارك اي يااحمد باشا
احمد.. مين معايا
ايهاب… اي ده معقول نسيت صوتي انا ايهاب الاسيوطي
احمد قام من مكانو… اي
ايهاب.. اي رايك موفجاء مش كده كنت مفكر انك هتعرف تهرب مني
احمد… بعصبيه ااااانت عايز مني اي تاني
ايهاب… اسمع بقولك اي انت لو معملتش لي طلبتو منك والله لندمك علي بنتك انت فاهم
احمد..قام من مكانو وبصدمه… رح مه
ايهاب… مالك انت هتموت ولا اي لا انا لسه محتاجك ههه
احمد… بنتي فين
ايهاب… بنتك معايا في الحفظ والصون الشحونه لي انت بلغت عنها دي لو الشرطه اختد البضاعه دي هخد انا روح بنتك انت فاهم بكرا البضاعه تفرج عنها ووتتسلم للرجاله بتعتي ده لو انت لسه عايز بنتك سلام
احمد.. قعد وحط ايدو علي دماغو ومش عارف يعمل اي
تعالو نعرف احمد العزايزي شغال اي
احمد شغال في مينا في اسكندريه وهو مساول علي البضايع لي بتيجي من الخارج وهو لي يقدر يدخلها اوي يعطل دخولها
زينه… مالك يااحمد في اي بنتي مالها
احمد… مش بيرد
زينه… بكلمك رد عليا بنتي مالها رد
احمد… بنتك مخطوفه
زينه…بصدمه.. اي
احمد… زي مسمعتي
زينه… انت السبب ان بنتي يجرلها كده صح
احمد… اه
زينه… اااااااه يابنتي اي لي حصل عملت اي عشان بنتي يحصلها كده رد عليها
احمد… واحد حقيررر
فلاش
احمد… يلاه يارجاله كل واحد علي شغلو. وهو ماشي في المينا شاف كنتلر مش عليه ختم المينا فا استغرب وطلب من المساعد لي معاه يفتح الباب عشان يشوف في اي جوا

 

 

وبعد مفتح فضل يدور في كل البضاعه لحد موصل لكيس من الكوكين
احمد… ياولاد الكلب واللهي لدفعكم التمن غالي
المساعد… اي ده يااحمد باشا في هنا كمان شوف كل الكرتين القهوه مالينا كوكيين هنعمل اي ياباشا
احمد… هنعمل اي يعني هنبلغ طبعا
المساعد.. بس انا خايف لحد يزينا ياباشا
احمد… شوحنه المخدرات دي لو دخلت مصر في شباب كتير هتتدمر بسببنا انت فاهم وطلب وقتها فحص كامل لل كنتلر ده
باك
زينه… يالهوي ده شغل عصابات هتعمل اي دلوقتي
احمد… مش عارف هتجنن حاسس ان تفكير اتشل
في المحزن لي في رحمه
يوسف الاسيوطي…. اي يابت ده انتي طلعتي مزه
رحمه… ابعد عني ياحيوان بدل متندم
يوسف… انا هندم فعلا لو سبتك
رحمه…. حرام عليك انت هتعمل اي
يوسف…. هعمل لي يخلي ابوكي مكسور طول عمرو
رحمه…. حراااااام عليك حرام لكن جاه صوت من ورها
متخفيش يارحمه انا معاكي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت مسترجله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى