روايات

رواية بنت يتيمة الفصل الثامن عشر 18 بقلم رحمة محمد

رواية بنت يتيمة الفصل الثامن عشر 18 بقلم رحمة محمد

رواية بنت يتيمة الجزء الثامن عشر

رواية بنت يتيمة البارت الثامن عشر

بنت يتيمة
بنت يتيمة

رواية بنت يتيمة الحلقة الثامنة عشر

اياد ساب سليم في المستشفي
ووصل غزل الفيلا
اياد : استنى ي غزل هاجي اشوف سميره كانت تعبانه
غزل ابتسمت : تعالي هي اكيد صاحيه وقلقانه عليك عشان سليم قال ليها انك تعبت
اياد بص لفريده وابتسم : تعالى يلا
فريده ببتسامه : ماشي
اياد وغزل وفريده نزلو من العربيه ودخلو الفيلا
وراحو علي اوضه سميره
دخل الاوضه شافها قعده بتدعي : يارب اشفي ولادي وريح قلبهم واسعدهم يارب.. يارب تكون كويس ي اياد ي حبيبي
اياد بزعيق : سميره
سميره : بسم الله الرحمن الرحيم يخربيت سنينك فزعتني
اياد بضحك : وحشتيني يحب
وقرب منها حضنها
سميره : كدا تخوفني عليك
اياد ببتسامه : انا كويس اهو وجيت اطمنك عليا كمان
سميره بستغراب : اومال فين سليم
غزل بتوتر : راح الشركه
اياد : اهه راح عندو شويه شغل متقلقيش شويه وجاي مش هيتاخر
سميره هزت راسها بالايجاب و بصت جنب غزل وشافت بنت جميله
سميره ببتسامه : مين القمر دي
اياد : القمر دي تبعي
سميره ببتسامه : خطبتك ي اياد
اياد قرب من فريده وحط ايدو علي كتفها وقربها من سميره
اياد ببتسامه : ايوا ي ستي هي اي رايك
سميره : جميله ما شاء الله
فريده ببتسامه : شكرا ي طنط
سميره : قلب طنط
غزل قربت من سميره : اي دا بقاا هي هتشقطك مني ي سوسو ولا اي.. عيني عينك مش كدا يعني
كلهم ضحكوا
سميره : انتو الاتنين ولادي زي سليم واياد
فريده ببتسامه : شكرا
اياد : طيب انا هسيبك بقا ي سوسو واجيلك بكرا ولسه هوصل فريده

 

 

 

سميره : ماشي ي حبيبي خالي بالك من نفسك
اياد ابتسم ليها وهز راسه بالايجاب
فريده ببتسامه: باي ي طنط
سميره ابتسمت : باي ي حبيبتي
فريده واياد مشيو
سميره : يلا ي غزل روحي نامي وانا هستني سليم
غزل : لا ي خالتو هفضل معاكي انا مش جيلي نومي وحسه بوجع في بطني
سميره بقلق : لي من اي
غزل : مش عارفه من الصبح وانا دايخه ومليش نفس اكل حاجه وبطني بتوجعني
سميره ابتسمت : ياريت الى فدماغي يكون صح
غزل بستغراب : هو اي
سميره ببتسامه : تكوني حامل
غزل بصدمه : حامل؟
سميره ببتسامه : بكرا نروح لدكتور نشوف
غزل ابتسمت : تفتكري يكون كدا
سميره ببتسامه : اهه ي حبيبتي
عند اياد وفريده
اياد وصل فريده البيت
فريده بدموع : متعملش فيه كدا تاني ي زفت انت
اياد حب يدايقها : لي خوفتي عليا
فريده : اومال كنت شايف اي
اياد : قرفاني عياط اهو
فريده : ايااااد
اياد ضحك : انا كويس اهو
فريده بغضب : بس انت وقعت قلبي عليك
اياد : سلامة قلبك

 

 

 

فريده : والله ياخي انك بارد
اياد ضحك : طيب يلا اطلعي عشان اروح لسليم
فريده : هتعملو اي في اهل الشخص دا
اياد : مش عارف لسه.. انا السبب في موتو
فريده مسكت ايدو : لا ي حبيبي دا قضاء ربنا وهو الى انقذك وبعدك عن العربيه
اياد بحزن : الله يرحمه
فريده بخوف : اوعدني انك هتفضل جنبي انا مش متخيله اني ذان ممكن اخسرك النهارده
اياد مسك ايديها وضغط عليها : وعد اني افضل جنبك ديما
فريده ابتسمت ونزلت من العربيه وبعد ما مشيت شويه لفت ورجعت تاني
فريده بتحذير : اياك تقفل فونك ي اياد
اياد بخوف مصطنع : اومرك ي فندم
فريده ابتسمت : بحبك
اياد ببتسامه : بحبك
*عند سليم بيكلم غزل علي الفون
غزل بحزن : يعني هتتاخر
سليم : ي حبيبتي انا خلصت الاجراءات بتاعت المستشفي وهروح مشوار انا واياد وهاجي علطول نامي انتي
غزل : مش هعرف انام طول ما انت برا
سليم : عشان خاطري ي غزل اسمعي الكلام
غزل : مش هيجيلي نوم ي سليم
سليم بخبث : لي يعني عشان مش هتكوني فحضني
غزل : بصراحه اه هكون خايفه وانا متعوده علي وجودك جنبي وهستناك وحاول متتاخرش
سليم ابتسم من كلامها : بحبك اوي ي غزل
غزل ببتسامه : وانا بحبك اووي
كملت بتوتر : سليم
سليم : قلبو
غزل : كنت عايزة اقولك علي حاجه
سليم : قولي ي حبيبي
غزل بتوتر : لا مش دلوقتي لما اتاكد
سليم بستغراب : تتاكدي من اي
غزل ابتسمت : حاجه هتفرحك اوي
سليم : طيب قولي
غزل : لا مش دلوقتي
سليم لسه هيرد قطعو صوت اياد

 

 

 

إياد : مش هنبطل محن شويه
سليم : اخرس ياض (كمل لغزل) طيب يلا ي حبيبتي باي
غزل :خالى بالك من نفسك
سليم ببتسامه : حاضر
غزل :سليم
سليم : اي ي حبيبتي
غزل : بحبك
سليم ابتسم : انتى كدا هتخليني اسيب كل حاجه واجيلك
غزل ضحكت جامد
سليم : لا انا جاي
كتمت ضحكتها : لا شوف شغلك وخلص وانا مستنياك
سليم بغيظ : طيب اقفلي يلا
غزل بضحك : باي ي حبيبي
سليم : باي ي حبيبتي
سليم قفل مع غزل وكلم اياد
سليم : تعالى معايا
إياد بستغراب :فين وعملت اي في الإجراءات
سليم : الشاب الى مات دا كان بيشتغل مع علي
اياد : ازاي
سليم : عرفت كل حاجه عنو هو كان بيشتغل مع علي بس مش عارف لي انقذك
اياد : مفيش غير شخص واحد الى هيفهمنا دا
سليم : علي
اياد هز راسه بالايجاب وهو وسليم مشيو وكل واحد ركب عربيتو وراحو الفيلا عند علي
وشافو 2 من البودي جارد
سليم واياد قربو منهم
سليم بحده : قول لعلي باشا ان سليم السيوفي عايز يشوفو
واحد من البودي جارد : تمام خليكو هنا
البودي جارد دخل الفيلا وبعد شويه خرج
البودي جارد : اتفضلو الباشا مستنيكو جوا
سليم بص لاياد ودخلو الفيلا
علي : اهلا اهلا ي…..
قطع كلامو دخلو اياد مع سليم بص ليه بصدمه وسكت
اياد ضحك : مفاجاه اي رايك

 

 

 

سليم : مكنتش متوقع يكون لسه عايش صح
وان الى مات واحد اسمو (سليم طلع ورقه من جيبو وبص فيها وكمل) يوسف احمد المنشاوي
علي اتوتر : م.. مين
سليم بخبث : انت تعرفو
علي : لا.. لا
اياد : مالك بس اهدا كدا مش عارفو ازاي وهو كان بيشتغل عندك
سليم قرب من علي ومسكو من رقبتو
سليم بغضب : لي كنت عايز تقتل اياد والواد دا ازاى بيشتغل عندك وازاى انقذو
علي مكنش قادر يتكلم
اياد قرب من سليم : سيبو ي سليم هيموت في ايدك
سليم سابو… وعلي قعد يكح جامد
علي اتكلم بصعوبه : انا معرفش حد بالاسم دا ويلا برا
سليم بغضب : بلاش تلعب علينا عشان انت عرفنا وهنوصل للي عيزينو ي علي باشا
اياد قرب من علي واتكلم بحده : انت عارف ان سواء قولت لينا او لا هنعرف ف يلا خليك زي الشاطر كدا وجاوب علي الاساله
علي بتوتر : قولت معرفش حد بالاسم دا ويلا برا
سليم ضحك : تمام ي علي (بص لاياد) يلا بينا ي اياد نروح نبلغ بقا عن الجريمه الى حصلت
علي بتوتر : ت.. تبلغو
سليم بص لاياد وضحك : هو انا مقولتلهوش
اياد ضحك : لا مقولتلهوش
سليم ضحك : طيب تقولو انت ولا اقولو انا
إياد ضحك : سيب ليا انا الطلعه دي
اياد قرب من علي وحط ايدو علي كتفو
اياد : بص بقا ي عليوه ركز كدا معايا لما الحادثه حصلت وكانت قصداني في كاميرات صورت العربيه ورقمها واتعرفت انها عربيتك وكمان في معانا دليل ان (بص لسليم) اسمو اي ي سولوم
سليم ابتسم :يوسف احمد المنشاوي
اياد : ايوا هو دا بيشتغل عندك ولغايت الحادثه كان بيشتغل عندك
سليم قرب ووقف قصاد علي : شوف بقا يعني ممكن نسجنك دلوقتي بتهمت القتل
اياد : ونحط في ايدك الكلبوش ي عنيي
سليم : ها قولت اي
علي بخوف : انتو بتهددوني في بيتي
اياد ببراءه مصطنعه : احنا ي بني
سليم وهو بيعدل قميص علي: كدا تظلمنا ي عليوه احنا بنعرفك بس ي حبيبي
اياد : ها هتعرفنا ولا نعرف احنا من…
وقاطع كلامهم دخول بودي جارد ومعاه غزل متخدره

 

 

 

سليم بصدمه : غزل
وطلع المسدس بسرعه وضرب طلقه جت في نص دماغو وقع علي الارض وغزل وقعت جنبو
سليم جري عليها : اياد امسك علي بسرعه البودي جارد بتوعنا برا هيمنعو البودي جارد بتاعو من الدخول
علي كان هيهرب بس اياد مسكو كويس
سليم بخوف : غزل فوقي ي حبيبتي
اياد بزعيق : قول جايب غزل هنا لي ولي عايز تموتني
وقطع كلامو صوت ضرب نار
اياد بصدمه : سليم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية بنت يتيمة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى