روايات

رواية بين يدي الوحش الفصل التاسع 9 بقلم نورهان العطار

رواية بين يدي الوحش الفصل التاسع 9 بقلم نورهان العطار

رواية بين يدي الوحش الجزء التاسع

رواية بين يدي الوحش البارت التاسع

بين يدي الوحش
بين يدي الوحش

رواية بين يدي الوحش الحلقة التاسعة

مازن بصراخ: اسررررررررررر ركض اسر ناحية اخية ويحاول افاقتة اخد يبكي خوف علي اخية ويقول
مازن بعياط:اسر فوق بالله عليك متوجعش قلبي اسر ثم صرخ في الممرضين: بسرعة نادو دكتور اتحركي ذهبت الممرضة تنادي دكتور جاء الطبيب وحملو اسر ووضعوة علي السرير ثم توجهو الي غرفة وهما يعطوة حقنة مهدئة خرج الطبيب فركض مازن نحوة بلهفة
مازن:هو كويس
الطبيب:جالو هبوط مفجاة وانهيار اديتة حقة وهيبقي كويس وهيفوق كمان شويه عن اذنك رحل الطبيب فذهب مازن الي غرفة العمليات ليسال علي البنت فرى الطبيب يخرج من اوضت العمليات ذهب نحوة
مازن:دكتور بعداذنك
الدكتور:استاذ مازن ازيك يا فندم
ماززن:الحمدلله هي البنت الي جوة وكاد ان يكمل كلامة حتي وجدة يقول لهو
الطبيب:البنت كويسة الحمدلله قدرنا نلحقها ونقلنها غرفة عادية شوية وهتفوق عند اذنك رحل الطبيب وترك مازن مصدوم فكيف ماتت والان اصبحت بخير ذهب مازن لكي يرها رائها نائمة ومتوصلة باسلاك ووجهها شاحب فقال:ياتري انتي اي علاقتك باخوية ثم تركها وذهب الي اخية وجلس بجانبة حتي يفيق وبعد مرور ربع ساعه وجد اخية بقول :نور مش تسبيني
صدم مازن من كلام اخية وقال لهو:اصحي يا اسر
فتح اسر عيونة ثم قام من علي السرير بسرعة عندما تذكر نور اوقفة اخية بسرعة قائلن لهة
مازن:اسر نام انت تعبان

 

 

 

اسر بعصبية:ابعد عني نور مامتتش
مازن بصوت عالي:نور كويسه هي نايمة دلوقتي
اسر بفرحة:بجد انا عاوزة اشوفها
مازن:تعالي معايا براحة ذهب اسر الي نور فوجدها نائمة فترك ذراع اخية ودخل الغرفة وحلس بجانبها وامسك يدها واخد يقول وهو يبكي
اسر:نور يالا قومي انتي قومي وحشتيني ووحشني عنادك ووحشني كل تفصيلك متعوتش عليكي نايمة كدة يالا قومي ثم بكاء بحرقة فاق من بكائة علي تحريك يدها نظر لها بلهفة وهو يبوس يدها بلهفةوحب
نور:اسر انت هنا
اسر بفرحة:اة يا حبيبتي انا هنا يالا فتحي عيونك فتحت عيونها نور وجدت اسر ينظر اليها ويبكي فرفعت يديها ومسحت دموعة فمسك اسر يديها ثم باس باطن يديها بحب ولهفة:انتي كويسه صح
نور بحب:اة كويسه انت كويس
اسر بحب:كويسه طول ما انتي جمبي ثم قبلها برقة من ثغرها وبعدقليل وضع جبينة علي جبيها وهو ينهج
اسر:بحبك تتجوزيني
نور بدهشة وكسوف:اي بتقول ايه
اسر بحب وهو يقبل يدها:بحبك تتجوزيني
نور بفرحة: موافقة طبعا
اسر:طيب يالا خفي بسرعة عشان اعملك احلي فرح في الدنيا كلها
نور بفرحة بحب:انا بحبك اوي يا اسر
اسر بحب:وانا بمووت فيكي يا روح اسر
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
اما عند مازن فكان يقف بعيد يتحدث مع ندي يقول لة
مازن:الو ازيك يا ندي
ندي بتعب:ازيك يا مازن

 

 

 

مازن بقلق:مال صوتك
ندي:مليش الحمدلله
مازن بعصبية:مال صوتك
ندي بتعب:تعبانه شويه
مازن:اي تعبك
ندي:الكولون تعبني شويه
مازن:انا جيلك نروح للدكتور
ندي:لا انا اخت مسكن وهبقي كويسه
مازن بخوف:لو مبقتيش كويسه هوديكي
ندي بتعب:حاضرانا هروح انام شويه ماشي
مازن:تصبحي على خير
ندي:وانت من اهل الخير ثم اغلقت الهاتق وذهبت الي السرير وغضت في النوم سريعا بسبب تعبها
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
اما مازن فدق علي الباب ودخل الي اخية فوجدة يضحك فقال لة: اي دا اخيرا شفت سنانك ضحكت نور
اسر بحدة:اتلم يا زفت
مازن بمرح:مهو انت دايما كدة متجيش غير عليا دا انا حتي اخوك حبيبك وغلبان لي بتعملني كدة ولا اي راي القمر في الي انا بقولو غضب اسر من اخية بشدة
اسر بغضب وغيرة:شكلي هحجزلك اوضة في المستشفى هنا
مازن:لا وعلي اي الطيب احسن
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
انا في مكان جديد في الرواية دخل رجل القسم وتحدث من الضابط
الرجل:بعد اذنك يا باشا انا بنتي من رجعت البيت من يومين وعاوزة اعمل بلاغ
الضابط:بنتك كانت فين
الرجل:في الشغل يا باشا
الضابط:افتح محضر يابني بنت حضرتك اسمها اي
الرجل:ندي وليد احمد
الضابط:تمام احنا هندور عليها ونكلمك هات رقمك

 

 

 

الرجل:حاضر يا باشا اتفضل010********
الضابط:تمام اتفضل انت مع السلامه
ذهب الرجل من قسم الشرطة وهو يتوعد لابنتة باشد انواع العذاب علي هروبها منة
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
اما عند رفعت كان يتحدث في الهاتف بعصبية:ازاي يعني مجتش في انا مشغل شويه بهايم مش رجالة ثم اغلق الهاتف في وجة للرجل وهو يقول بتوعد
رفعت بغل:ماشي يا اسر كل مرة تطلع منها بس انا مش هسيبك لازم انتقم منك
༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻
اما عند الجد كان ينتظر حفيدة يحظثة حتي يطمانة انها ماتت ام لسة علي قد الحياة فدقت الهاتف بعد دقائق فرد بلهفة:ها يا ولد علمت اي ماتت
علي:لا يا جدي عايشة
الجد بعصبية:ازاي يعني

 

 

 

علي:لحقها الشخص الي معاها ووداها المستشفى اعمل اي انا يعني
الجدبعصبيه:تروح المستشفى تخلص عليها انت سامع
علي: حاضر يا جدي
اغلق الجد الهاتف وهو يقول بتوعد وشر:نفتي منها يا بنت امل بس انا مش هسيبك لازم ابعتك لامك
ياتري اي الي هيحصل لندي ونور استنوني

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية بين يدي الوحش)

‫5 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!