روايات

رواية تميم ورفيدة (احببتها صعيديه) الفصل الرابع عشر 14 بقلم روفان

رواية تميم ورفيدة (احببتها صعيديه) الفصل الرابع عشر 14 بقلم روفان

رواية تميم ورفيدة (احببتها صعيديه) الجزء الرابع عشر

رواية تميم ورفيدة (احببتها صعيديه) البارت الرابع عشر

رواية تميم ورفيدة
رواية تميم ورفيدة

رواية تميم ورفيدة (احببتها صعيديه) الحلقة الرابعة عشر

رنا: اي ي بنتي ده انا انبهرت بيكي انتي متحدثه لبقه جداا

رفيده: لا داعي للتسقيف دعونا نعمل في صمت

صوت من راها: رفيييييده

رفيده لفت: اي ده حازم حازم وجريت حضنته

حازم: استني الاول جوزك فين انا لسه وشي بيوجعني

رفيده: ضحكت متخفش مش هنا

حازم: طب اذا كان كده ماشي تعالي بقا انتي وحشاني

رفيده: وانت كمان وحشني اووي ي زوومي

تميم وشدها من حضنه: دي روحك الي هتوحشك لما نروح ي رفيده

حازم بخوف: اهو ده بقا الي لسه كنت بقول فيه

رفيده: تميم انا

حازم: طب ي جماعه اسيبكوا تحلوا مشاكلكوا سلام انا

تميم وشده: هو انت لسه خدت نصيبك استني

حازم: اصل ي باشا لسه انا تعبان من اخر مره مش قادر اصلا اقولك انا معرفهاش اصلا والله

تميم: اه وبعدين

حازم: ااه والله زي مبقولك كده انا متبري منها اقولك انا كنت جاي اقولها تكلملي صحبتها عاوز اخطبها

تميم….

حازم: بس هي وشها نحس الجوازه دي والله م متجوز مالي وانا سنجل كده قمر

رفيده: بجد ي حازم كنت هتخطب هتخطب مين ها يلا بسرعه

تميم بصلها بصه تحذيريه: اهديي وانت قاعد خلينا نخلص من ام الموضوع ده قول الكلمتين الي عندك

حازم: اصل يعني انا كنت معجب ب جود صاحبتك وكنت عاوزه اتقدملها

رفيده: عااا جود احسن خطوه خدتها ي زومه دي طيبه وعسوله خالص واخير هنكون قرايب

تميم: قولتي ايه عيدي تاني كده

رفيده: هنكون قرايب

تميم: لا الي قبليها

رفيده تيموو

تميم: انتي قولتي تيموو

رفيده: ايوا اكيد ان شاء الله

صوت من خلفهم: انا سمعت صوت خطوبه قلت اخطب انا كمان

تميم: افندم مين حضرتك

دكتور انس دكتور في كليه صيدله جامغه القاهره

تميم: اهلا وسهلا خير

انس: اصل الصراحه انا كنت معجب باخت حضرتك وكنت عاوز اخطبها

تميم بغضب: نعم وانت شوفت اختي فين

رنا: يلهووي اتكشفنا ي رفيده

انس: اظن اخت حضرتك في جامعه القاهره انا شفتها كذا مره هناك

تميم بهدوء: ااه تمام تقدري تيجي البيت الساعه 9بليل ونتكلم

انس: تمام عن اذنكم

رفيده: مبرووووووك ي نووشا

صوت: تميم

تميم: ايه بقا جاي تخطب رفيده انت كمان ولا اي

مازن بضحك مالك ي عم متعصب لي بس

تميم: مش متعصب ولا زفت ي مازن خير

مازن: طيب اهدي تعالي معايا خمسه بس عاوزك في موضوع

تميم بتحذير: بالله الي هتتحرك من مكانها لاكون قاتلها ومريح نفسي بقا خمس دقايق بالظبط وهرجع

مازن: يلا ي تميم

تميم: ها ي عم مازن

مازن: امسك ي عم ادي الورق خلي داليا تمضي عليه

تميم بفرحه بتتكلم جد

مازن: علشان تعرف بس اني مش ساكت

تميم: وحضنه حقك عليا ي صاحبي

مازن: انا مش زعلان منك ي تميم دا انت الي باقيلي بس خد بالك ع نفسك البت دي مش سهله

تميم بشر: ع نفسها المهم يلا هرجع انا اروحهم واروحلها

مازن: مشي ي صاحبي ربنا معاك

تميم بحده: يلا قوموا

رفيده: تتوفعي يعمل فينا اي

رنا: ولا حاجه هيعملنا شورمه بس

رفيده: طيب كويس طمنتيني

  في البيت

تميم: رايحه فين

رفيده بهروب هشوف ماما اسلم عليهاا

تميم بحده اطلعي فووق

رفيده: اصل انا يعني

تميم: بتحذير فوووق

رفيده حااضر

دخل الشقه وقفل الباب

تميم وهو بيفك الحزام قولتيلي بقا انتي كنتي فين

رفيده بخوف….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تميم ورفيدة (احببتها صعيديه))‏

اترك رداً على نور إلغاء الرد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!