روايات

رواية جحيم الفهد الفصل الخامس 5 بقلم هند زيد

رواية جحيم الفهد الفصل الخامس 5 بقلم هند زيد

رواية جحيم الفهد الجزء الخامس

رواية جحيم الفهد البارت الخامس

رواية جحيم الفهد
رواية جحيم الفهد

رواية جحيم الفهد الحلقة الخامسة

 

كانت عربيه فهد مقلوبه وهو بداخلها فاقد الوعى يصارع الموت

واحد من الناس إلى واقفين بصراخ:بسرعه الراجل جوا هايموت

وأخذ الرجال يحاولون فتح الباب حتى استطاعوا فتحه وإخراج فهد والدماء تتساقط من جبينه من يراه يظن بأنه قد فارق الحياة ولكن كيف للفهد ان تكون هذه نهايته

سعيد:ايوه يا باشا وكده تقول على فهد المنشاوى يا رحمن يا رحيم🔪🔥

المجهول بخبث:تمام دلوقتى تروح البيت عن مراته وتقولها بالحادثه وأنها لازم تيجى تشوفه وانت عارف بقى الباقى والحلاوه مستنياك

سعيد بطمع:تمام يا باشا اعتبره حصل

المجهول بكره وفرح:ولسه يا فهد المنشاوى اللعبه فى أولها

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

بقلم:Hend Zeid

فى منزل فهد المنشاوى

 قمر كانت قاعده فى الجنينه

قمر بخوف:يا رب هو فى اه وليه انا حاسه بالخوف كده

الحارس محمود:يا ست هانم ست هانم

قمر:نعم يا محمود

محمود:فى واحد جايه وعايز يشوفك

قمر بخوف لأنها افتكرته عمها:لا مش عايزه اشوف حد

محمود:بس ده بيقول خاص بفهد بيه هانم

قمر:تب استنى وراحت لقت راجل واقف وراسم على وجه علامات الحزن الكاذبه الا وهو سعيد

قمر:ها نعم عايز اه

سعيد بمكر :ست هانم فهد بيه عمل حادثه وهو دلوقتى فى مستشفى *******ولازم تروحى تشوفيه

قمر بخوف ودموع:بتقول اه ازاى ده كان طالع من البيت كويس

سعيد بخبث حكى ليها عن الحادثة

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😔

بقلم:Hend Zeid

قمر :بسرعه يا محمود هات العربيه عشان نروح عند فهد

الحارس محمود:حاضر يا ست هانم وأحضر السياره

جلس سعيد جوار قمر وقاد محمود السياره

اخذ سعيد يفكر بطريقه لكى يتخلص من محمود

فقام برش بعض المنوم اتجاه قمر

قمر بدوخه:اه إلى انت رش شش وغابت عن الوعى

محمود بخوف عليها:قمر هانم مالك

سعيد بخبث :وقف العربيه على جانب خلينا نطمن عليها

انصاع محمود إلى طلبه

سعيد:روح هات مايه من الكشك إلى هناك ده عشان نفوقها بيها اكيد ده بسبب الخوف

جرى محمود بسرعه لإحضار الماء فى حين نزل سعيد وهو يبتسم بانتصار وقاد السياره وتحرك بها

محمود بصراخ:لااا خد هنا الحقونى يا عالم ولكن قد فات الأوان وابتعدت السياره

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😔

اما فى المستشفى

كانت الأطباء تحاول مع فهد ولكن لا يبدو اى تحسن وجسده لا يستجيب للدواء لا يفعل شئ غير النداء بإسم قمر

الدكتور بخوف:لازم يصحى باى طريقه ده فهد المنشاوى حفيد المنشاوى بيه ولو حفيده حصله حاجه ممكن يقفلنا المستشفى كلها

الممرضه:يا دكتور هو بينادى على واحده اسمها قمر جايز تكون مراته نرن عليها جايز لما يحس بوجودها يصحى

الدكتور بأمل:وماله يلا كلميها

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😔

فى منزل فهد المنشاوى

رن هاتف البيت

داده منال:ايوه

الممرضه:قمر هانم معايا

منال:لا انا الداده بس هى مش موجوده خرجت قوليلى وانا هابلغها

الممرضه: تمام وحكى حاله فهد

الداده بدموع:وهو كويس يا بنتى

الممرضه:مضحكش عليكى حالته صعبه يا ريت تعرفى قمر هانم فى اسرع وقت وقفلت

 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😔

محمود بصوت عالى ودموع:الحسينى يا منال قمر هانم اتخطفت منى اتخطفت

منال بصدمه:اه

المنشاوى بصوت عالى :بتقول اه يا جدع انت

منال ومحمود بخوف:منشاوى بيه

المنشاوى:احكى وإلا هاتزور الملائكه النهارده

محمود بيبلع ريقه:حاضر يا بيه وحكى كل حاجه

المنشاوى بخوف:فهد فى المستشفى وكمان مراته اتخطفت ياما قولتله لازم يبقى فى حراسه على البيت مسمعش كلامى يلا بسرعه هات العربيه وانت يا منال تعالى جايز هناك نحتاجك

منال:تمام يا منشاوى بيه وتحركوا إلى المستشفى وقام المنشاوى بالإتصال بالشركة للبحث عن قمر

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔😔

فى مكان بتصحى قمر بتلاقى نفسها على سرير وايديها متكتفه ولابسه قميص نوم

قمر بخوف ودموع:مين مين عمل فيا كده فجأه بتسمع صوت

      :ليه بتعيطى يا ملكه قلبى

قمر بصدمه كبيره:فهد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم الفهد)    

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!